.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است / نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند(خبر)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود(ادامه)
شمال نیوز : صالحی‌امیری گفت: باور دارم که ما نیازمند تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب هستیم. آیا امروز می‌توانیم با جوانان و زنان در کف خیابان صحبت کنیم؟ آیا انتخابات حاضر باعث وفاق ملی شد؟ آیا شصت درصدی که نیامدند سنخ‌شناسی شدند؟ با پدیده‌ای به نام گسترش روز افزون لشکر گرسنگان مواجه هستیم
شمال نیوز : صالحی‌امیری گفت: باور دارم که ما نیازمند تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب هستیم. آیا امروز می‌توانیم با جوانان و زنان در کف خیابان صحبت کنیم؟ آیا انتخابات حاضر باعث وفاق ملی شد؟ آیا شصت درصدی که نیامدند سنخ‌شناسی شدند؟(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند ماه
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد. چرا به « سید شمس الدین حسینی » رای دهیم؟ (يادداشت)
شمال نیوز : یک نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد. (ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از کارت سوخت‌های ایرانی رونمایی کرد. کارت سوخت هوشمند، ایرانی شد
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از کارت سوخت‌های ایرانی رونمایی کرد.(ادامه)
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است. هر هدفی در تیررس باشد می‌زنیم
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است.(ادامه)
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. کدام کشور‌ها به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند؟
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.(ادامه)
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، وزیر بهداشت و وزیر صمت، نمایشگاه دایمی تجهیزات پزشکی ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان کشور گشایش یافت. اتاق عمل کاملا ایرانی رونمایی شد
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، وزیر بهداشت و وزیر صمت، نمایشگاه دایمی تجهیزات پزشکی ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان کشور گشایش یافت.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در خصوص بحث جاماندگان سهام عدالت در حال حاضر هیچ گونه ثبت نامی برای مشمولان جدید وجود ندارد. خبر جدید برای جاماندگان از سهام عدالت
دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در خصوص بحث جاماندگان سهام عدالت در حال حاضر هیچ گونه ثبت نامی برای مشمولان جدید وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: منابع مشخص است به همان میزان باید هزینه در مقابل‌اش لحاظ کنیم. اگر بیش از آن باشد کسری بودجه و ناترازی ایجاد می‌شود و خود این سبب تورم و مشکلات فراوان می‌شود. از این جهت بهتر است با تعامل مجلس و دولت ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۸ دی
روزنامه‌های امروز به اظهارات وزیر خارجه درباره پاسخ قدرتمندانه به هر اقدام اسرائیل و برگزاری اولین دادگاه قاتلان داریوش مهرجویی پرداخته‌اند.(ادامه)
قائم‌مقام وزیر کشاورزی در پاسخ به اینکه قیمت گوشت گوسفندی تا ۷۰۰هزار تومان پیش رفته است، اظهار کرد: گوشت ۷۰۰هزار تومانی برای فروشگاه‌های بالای‌شهر است و قیمت گوشت قرمز بین ۶۰۰هزار تا ۶۲۰هزار تومان است. پاسخ وزارت جهاد به انتقاد از گوشت ۷۰۰ هزار تومانی
قائم‌مقام وزیر کشاورزی در پاسخ به اینکه قیمت گوشت گوسفندی تا ۷۰۰هزار تومان پیش رفته است، اظهار کرد: گوشت ۷۰۰هزار تومانی برای فروشگاه‌های بالای‌شهر است و قیمت گوشت قرمز بین ۶۰۰هزار تا ۶۲۰هزار تومان است.(ادامه)
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است. آیا سناریوی ۱۹۵۶ در دریای سرخ تکرار می شود؟
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است.(ادامه)
حمله آمریکایی-انگلیسی به ۱۰ نقطه یمن/ استرالیا، کانادا، هلند و بحرین درحملات مشارکت داشتند/ ارتش یمن ناوهای آمریکا و انگلیس را هدف قرار داد/ واکنش رسمی ایران/ درخواست عربستان برای خویشتن داری دو طرف ....(خبر)
(ادامه)
گابریل آتال که به تازگی نخست وزیر فرانسه شده است، استفان سژورنه، مشاور سابق مکرون و شریک همجنسگرایش را وزیر امور خارجه کابینه‌اش معرفی کرد. نخست وزیر فرانسه شریک همجنسگرایش را وزیر امور خارجه کرد
گابریل آتال که به تازگی نخست وزیر فرانسه شده است، استفان سژورنه، مشاور سابق مکرون و شریک همجنسگرایش را وزیر امور خارجه کابینه‌اش معرفی کرد.(ادامه)
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم. مزایای «بریکس» برای ایران چیست؟
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر برانکو بتواند خانواده اش را متقاعد کند سرمربی پرسپولیس می‌شود. درویش: برانکو در صورت رضایت خانواده اش به پرسپولیس می آید
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر برانکو بتواند خانواده اش را متقاعد کند سرمربی پرسپولیس می‌شود.(ادامه)
نماینده کارگران در شورای عالی کار میزان حداقل و حداکثر عیدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران اعلام شد
نماینده کارگران در شورای عالی کار میزان حداقل و حداکثر عیدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.(ادامه)
وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدین سال ۱۴۰۲ گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام به متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود. متولدین سال ۱۴۰۲ سهامدار می‌شوند
وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدین سال ۱۴۰۲ گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام به متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود.(ادامه)
وزیر خارجه انگلیس، از نیروهای یمنی خواست تا حملات به کشتی‌های دریای سرخ را متوقف کنند. درخواست وزیرخارجه انگلیس از نیروهای یمنی
وزیر خارجه انگلیس، از نیروهای یمنی خواست تا حملات به کشتی‌های دریای سرخ را متوقف کنند.(ادامه)
با آغاز سال جدید میلادی، عربستان آغاز رسمی عضویت کامل خود در گروه بریکس را اعلام کرد. عربستان رسما به بریکس پیوست
با آغاز سال جدید میلادی، عربستان آغاز رسمی عضویت کامل خود در گروه بریکس را اعلام کرد.(ادامه)
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد. قدرت دریایی انصارالله یمن کابوس جدید آمریکا و اسرائیل
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد.(ادامه)
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری: هیچ کسی نفهمید چه کسی پشت بابک زنجانی بود
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.(ادامه)
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک .... خبر مهم وزیر کار برای یارانه‌بگیران/ دهک‌بندی‌ها تغییر کرد؛ یارانه این افراد قطع می‌شود
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک ....(ادامه)
مجلس با تکلیف دولت به توسعه جزایر سه گانه در برنامه هفتم، پاسخ عملی به ادعاهای امارات داده است/ روسیه مراقب سوء استفاده غرب از اشتباهاتش باشد ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.