.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی استانداران کشور حضور یافت. حضور معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی استانداران
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی استانداران کشور حضور یافت.(ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
وزیر امور خارجه با بیان اینکه از رهبران مقاومت شنیدیم که در صورت ادامه این وضعیت، منطقه از طریق مقاومت وارد مرحله جدیدی خواهد شد، گفت: توسعه عمیق جنگ در منطقه کاملا متصور است. امیرعبداللهیان: توسعه عمیق جنگ در منطقه کاملا متصور است
وزیر امور خارجه با بیان اینکه از رهبران مقاومت شنیدیم که در صورت ادامه این وضعیت، منطقه از طریق مقاومت وارد مرحله جدیدی خواهد شد، گفت: توسعه عمیق جنگ در منطقه کاملا متصور است.(ادامه)
روز گذشته بانک مرکزی از انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی خبر داد، پیش از نیز موسسه اعتباری توسعه هم که از جمله موسسات ناتراز به شمار می‌رفت، منحل شده بود. زنگ خطر برای بانک‌ و موسسات اعتباری ناتراز به صدا درآمد
روز گذشته بانک مرکزی از انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی خبر داد، پیش از نیز موسسه اعتباری توسعه هم که از جمله موسسات ناتراز به شمار می‌رفت، منحل شده بود.(ادامه)
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد.

در کمیسیون‌های خبرگان در مورد قائم مقام رهبری دارند کار می‌کنند اما از گزینه‌ها هیچ‌کسی باخبر نیست /این کمیسیون فقط و فقط با رهبری مشورت می‌کند
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد. (ادامه)
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که بخش اقتصادی این رژیم از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به شدت آسیب دیده است. ضربه اقتصادی سنگینی که طوفان‌الاقصی به تل‌آویو وارد کرد
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که بخش اقتصادی این رژیم از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به شدت آسیب دیده است.(ادامه)
بر اثر جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه مشاغل زیادی در این رژیم دچار ضرر شده‌اند که تاکنون کابینه صهیونیستی نتوانسته به آن‌ها غرامت پرداخت کند. بیش از ۴۰ هزار شرکت صهیونیستی درخواست غرامت کردند
بر اثر جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه مشاغل زیادی در این رژیم دچار ضرر شده‌اند که تاکنون کابینه صهیونیستی نتوانسته به آن‌ها غرامت پرداخت کند.(ادامه)
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است چه شد که نتانیاهو به آتش‌بس در غزه تن داد؟
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
موضوع بازگشت مدیران سابق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در قالب اعضای جدید هیئت مدیره نیز یک ... زلزله مدیریتی در استقلال و پرسپولیس در راه است/نسخه جدید وزیر برای پایان مشکلات مدیریتی آبی و قرمز
موضوع بازگشت مدیران سابق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در قالب اعضای جدید هیئت مدیره نیز یک ...(ادامه)
نیکبخت گفت: به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد. وزیر جهاد کشاورزی: به هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است
نیکبخت گفت: به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار  آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است . همه در انتظار سازمان عمران سواحل ! / گام اول در مازندران اشتباه بود
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است .(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۶ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست‌وزیر عراق و افزایش شهدای غزه به بیش از ۱۰ هزار نفر پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۵ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب و درخواست بمباران اتمی غزه توسط وزیر رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند.(ادامه)
معاون رئیس جمهور آمریکا خواستار اقدامات موثر برای مقابله با تمامی خطرات مرتبط با هوش مصنوعی شد و هشدار داد که این فناوری می‌تواند امنیت مردم و دموکراسی کشور را تهدید کند. هشدار معاون رئیس‌جمهور آمریکا درباره خطرات هوش مصنوعی
معاون رئیس جمهور آمریکا خواستار اقدامات موثر برای مقابله با تمامی خطرات مرتبط با هوش مصنوعی شد و هشدار داد که این فناوری می‌تواند امنیت مردم و دموکراسی کشور را تهدید کند.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: به دلیل تحریم‌ها دسترسی به ۳۰۰ هزار سایت محدود شده است، لذا با هدف دور زدن تحریم‌ها، متخصصان داخلی سامانه‌ای راه‌اندازی کرذه اند. دور زدن تحریم‌های آنلاین با سامانه ضد تحریم ۴۰۳
وزیر ارتباطات گفت: به دلیل تحریم‌ها دسترسی به ۳۰۰ هزار سایت محدود شده است، لذا با هدف دور زدن تحریم‌ها، متخصصان داخلی سامانه‌ای راه‌اندازی کرذه اند.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد. «سنگ» و «قیچی»‌های مسیر تولید «کاغذ» تحریر / امیدواری برای تولید ۶۰ هزار تن کاغذ در کارخانه مازندران
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۷ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمایت مردم جهان از مردم مظلوم فلسطین و بی‌اعتنایی رژیم صهیونیستی به قطعنامه سازمان ملل پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۴ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات مقام معظم رهبری درباره جنایات رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند . ارسال نخستین محموله مرکبات مازندران به روسیه/همه بودند جز متولی کشاورزی !
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند .(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد. وزیر صمت: برای خرید خودرو عجله نکنید
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش گفت: پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها مدارس را باز می‌کنیم تا پدران و پسران و نیز مادران و دختران به مدارس بروند و ورزش کنند. درهای مدارس پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها باز می‌شوند
وزیر آموزش و پرورش گفت: پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها مدارس را باز می‌کنیم تا پدران و پسران و نیز مادران و دختران به مدارس بروند و ورزش کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۳ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با شیخ زکزاکی پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)
با توجه به صحبت رییس سازمان بورس مبنی بر اینکه احتمالا پرداخت سود سهام عدالت در تاریخ‌های مشابه سال گذشته انجام می‌شود، اواخر آذرماه باید منتظر واریز مرحله اول و روزهای پایانی اسفند شاهد پرداخت مرحله دوم باشیم. نحوه و جزئیات پرداخت سود سهام عدالت
با توجه به صحبت رییس سازمان بورس مبنی بر اینکه احتمالا پرداخت سود سهام عدالت در تاریخ‌های مشابه سال گذشته انجام می‌شود، اواخر آذرماه باید منتظر واریز مرحله اول و روزهای پایانی اسفند شاهد پرداخت مرحله دوم باشیم.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۳ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر رزمایش مشترک پهپادی ارتش و برکناری رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پرداخته‌اند(ادامه)
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با تاکید بر اهمیت حساسیت مسئولان نسبت به حق مردم تصریح کرد: مسئولان به اعتبار جایگاهی که مردم به آنها سپرده‌اند، تکالیفی بر عهده دارند که رسیدگی به خواست‌های به حق آنها، از مهمترین این تکالیف است....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.309 seconds.