.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کاهش قیمت در بازار موبایل
قیمت اکثر گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده بازار در آبان امسال کاهش پیدا کرد و خبر خوب برای طرفداران مدل‌های پرچمدار افت چشمگیر ارزش آنهاست(ادامه)
موبایل قاپی‌های یک تبعه افغانستان در کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری یک موبایل قاپ تبعه افغانستان طی عملیات پیچیده پلیس آگاهی خبر داد.(ادامه)
موبایل قاپی‌های یک تبعه افغانستان در کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری یک موبایل قاپ تبعه افغانستان طی عملیات پیچیده پلیس آگاهی خبر داد.(ادامه)
معاون امنیتی استاندار خوزستان: صفحه اینستاگرام مادر کیان مسدود شده است
حیاتی گفت: در دیدار با مادر کیان پیر فلک او گفته که دسترسی به صفحه اینستاگرامش مسدود شده و حتی به موبایلش هم دسترسی ندارد.(ادامه)
تحقق شبکه ملی اطلاعات در صدر برنامه‌ها قرار دارد/ مردم طعم شیرین سرعت‌های چند صد مگابیت بر ثانیه‌ای را خواهند چشید/ ۱۷ میلیون ایرانی در یک روز به یک پلتفرم داخلی پیوستند/ داده‌های خصوصی مردم خط قرمز ماست....(خبر)
(ادامه)
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: فرایند ثبت و درخواست، صدور چک دیجیتال، انتقال و نقد کردن آن به صورت الکترونیک قابل انجام است.

جزئیات صدور و نقد کردن دچک یجیتال تشریح شد
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: فرایند ثبت و درخواست، صدور چک دیجیتال، انتقال و نقد کردن آن به صورت الکترونیک قابل انجام است. (ادامه)
چرا جوانان شعارهای ۲۸+ می دهند؟/ بی توجهی به «سواد سلامت روان» در کشور
یک استاد دانشگاه گفت: هزار ساعت برنامه در تلویزیون در شبکه های مختلف ساخته شده اما حتی در یک مورد، یک روانشناس درباره «سواد سلامت روان» صحبت نکرده است.(ادامه)
تازه‌ترین خبر از رفع فیلتر برخی پلتفرم‌ها
بررسی‌های زومیت نشان می‌دهد شبکه اجتماعی لینکدین و تعداد دیگری از پلتفرم‌های بین‌المللی از ۲۶ مهرماه رفع فیلتر شده‌اند.(ادامه)
چگونه موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟
قبل از اینکه گوشی موبایلتان دزدیده شود حتما اقدام به ذخیره شماره سریال مختص دستگاه خود کنید.(ادامه)
گرمای بدن منجر به هک گوشی‌های موبایل می‌شود
طبق تحقیقات محققان، گرمای انگشتان بر روی کیبورد باعث کشف پسورد توسط هکرها می‌شود.(ادامه)
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر دریافت اینترنت استارلینک در بخش هایی از کشور به گوش رسیده است و این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که آیا بدون مودم و تجهیزات شبکه می توان به اینترنت استارلینک وصل شد یا خیر؟ آیا بدون دیش و مودم و تنها با گوشی موبایل می‌توان به اینترنت استارلینک وصل شد؟
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر دریافت اینترنت استارلینک در بخش هایی از کشور به گوش رسیده است و این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که آیا بدون مودم و تجهیزات شبکه می توان به اینترنت استارلینک وصل شد یا خیر؟(ادامه)
تجمع اعتراضی در خیابان حجاب تهران
در پی فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای عصر امروز تجمعی در محدوده خیابان‌ حجاب و بلوار کشاورز برگزار شد، مشاهدات خبرنگار فارس از تجمعات را در این گزارش بخوانید.(ادامه)
هفت علتی که سبب انفجار گوشی هوشمند می‌شود
برخی عوامل وجود دارد که توجه به آن‌ها می‌تواند مانع از انفجار گوشی همراه هوشمند شما شود.(ادامه)
ایلان ماسک و تی موبایل بر اساس خبری که زومیت به نقل از این اپراتور نوشته با مجهز کردن گوشی‌های هوشمند به اینترنت به ماهواره‌ای گامی بلند به سوی از بین بردن نقاط کور اینترنت بر می‌دارند. این یعنی دسترسی بدون محدودیت در همه جا به اینترنت بین الملل! ایلان ماسک بساط فیلترینگ را برچید!
ایلان ماسک و تی موبایل بر اساس خبری که زومیت به نقل از این اپراتور نوشته با مجهز کردن گوشی‌های هوشمند به اینترنت به ماهواره‌ای گامی بلند به سوی از بین بردن نقاط کور اینترنت بر می‌دارند. این یعنی دسترسی بدون محدودیت در همه جا به اینترنت بین الملل!(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است. چرا آمار قاچاق در ایران بالاست؟
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است.(ادامه)
شمال نیوز: معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در ۱۲۰ رشته کارشناسی و کاردانی این دانشگاه خبر داد. آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در ۱۲۰ رشته‌ کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر
شمال نیوز: معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در ۱۲۰ رشته کارشناسی و کاردانی این دانشگاه خبر داد. (ادامه)
دستگیری کیف قاپ و موبایل قاپ حرفه‌ای در نکا
فرمانده انتظامی نکا از دستگیری یک سارق کیف قاپ و موبایل قاپ حرفه‌ای در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
همزمان با پیشرفت‌هایی که در صنعت پرداخت رخ می‌دهد، کلاهبرداری‌های مالی نیز در حال افزایش است. ۶ راه برای ایمن نگه داشتن کارت اعتباری
همزمان با پیشرفت‌هایی که در صنعت پرداخت رخ می‌دهد، کلاهبرداری‌های مالی نیز در حال افزایش است.(ادامه)
اینفوگرافیک/ مکان‌های مممنوعه برای قراردادن موبایل
اینفوگرافی در مورد مکان‌های مممنوعه برای قراردادن موبایل را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری پسر نوجوانی که برای بازی آنلاین از حساب پدرش ۲۰۰ میلیون ریال برداشت کرد، خبر داد.

پسر بازیگوش ساروی حساب بانکی پدرش را خالی کرد
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری پسر نوجوانی که برای بازی آنلاین از حساب پدرش ۲۰۰ میلیون ریال برداشت کرد، خبر داد. (ادامه)
کاهش تصادفات فوتی در مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از کاهش ۲۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان خبر داد.(ادامه)
دستگیری ۴۸۰ داوطلب متقلب
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور آخرین وضعیت روند برگزاری کنکور ۱۴۰۱ را اعلام کرد.(ادامه)
برگزاری مسابقات آزاد کویر تا کرانه در مازندران
سرپرست معاونت گردشگری مازندران از دومین دوره مسابقات آزاد کشوری کویر تا کرانه با موضوع مهارت گردشگری در استان خبر داد.(ادامه)
قیمت یک موبایل ساده در بازار تهران
آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل‌ در سطح بازار تهران است؛ (ادامه)
شمال نیوز : مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: با توجه به بروز رسانی 155سایت و احداث ۵۷ سایت جدید از یک سو و تعویض ۳۷ دکل مخابراتی در سراسر استان تلاش ها بر این است تا هنگام حضور مسافران و گردشگران در مازندران مشکل آنتن دهی نداشته باشیم.

نوروزی : مازندران تعطیلات تابستان مشکل آنتن دهی نخواهد داشت
شمال نیوز : مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: با توجه به بروز رسانی 155سایت و احداث ۵۷ سایت جدید از یک سو و تعویض ۳۷ دکل مخابراتی در سراسر استان تلاش ها بر این است تا هنگام حضور مسافران و گردشگران در مازندران مشکل آنتن دهی نداشته باشیم. (ادامه)
درمان سردرد بدون نیاز به خوردن قرص
سردرد مشکل نادری نیست و همه‌ ما گاهی دچارش می‌شویم و نیاز داریم به روشی آن را تسکین دهیم. خصوصا اگر سردردی باشد که توانایی انجام کارها را از ما گرفته و در امورمان اختلال ایجاد کند.(ادامه)
قیمت موبایل سامسونگ چند؟
آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل‌ در سطح بازار تهران است؛ (ادامه)
قیمت روز انواع گوشی‌ سامسونگ +جدول
قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند سامسونگ از قبیل A۵۲ و نوت در بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای موبایل ایران تغییراتی را تجربه کرده و مورد توجه کاربران فضای مجازی است.(ادامه)
موبایل های ارزان سامسونگ در بازار چند؟
آنچه در زیر می‌آید قیمت ارزان انواع موبایل‌های سامسونگ در سطح بازار تهران است؛ (ادامه)
قیمت گران‌ترین گوشی‌های در بازار +جدول
گران‌ترین محصول بازار ، گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو مکس 1 ترابایت است که با قیمت 58 تا 65 میلیون و 979 هزار تومان به فروش می‌رسد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.