.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر اطلاعات از افزایش قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران
وزیر اطلاعات از افزایش قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران/ همکاری ناکام ۵۰ سرویس اطلاعاتی/ دشمنان به دنبال کشته سازی بودند تا به نظام نسبت دهند/ اطلاعیه‌هایی را هم آماده کرده بودند/ دشمنان و گروهک‌ها کارگاه‌هایی به‌منظور ساخت بمب‌ و... در داخل کشور نیز فعال کردند ....(خبر)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
ساعت برخی موبایل‌ها و دستگاه‌های آنلاین که در ابتدای فروردین امسال یک‌ساعت به جلو کشیده شده بود، بالاخره پس از شش ماه به حالت عادی برگشت. ساعت موبایل‌ها بالاخره درست شد!
ساعت برخی موبایل‌ها و دستگاه‌های آنلاین که در ابتدای فروردین امسال یک‌ساعت به جلو کشیده شده بود، بالاخره پس از شش ماه به حالت عادی برگشت.(ادامه)
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند. رسوایی در رئال؛ سه بازیکن دستگیر شدند!
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۵ سارق موبایل در آن شهرستان خبر داد. دستگیری سارقان موبایل در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۵ سارق موبایل در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه از تداوم ممنوعیت رجیستری مدل‌های جدید برند آیفون خبر داد. آیفون ۱۴ و ۱۵ رجیستر نخواهد شد
دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه از تداوم ممنوعیت رجیستری مدل‌های جدید برند آیفون خبر داد.(ادامه)
وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای ۶۰۰ دلار در سال ۱۴۰۱ شد. بررسی فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون
وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای ۶۰۰ دلار در سال ۱۴۰۱ شد.(ادامه)
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توضیحاتی در مورد پیاده‌روی مراسم اربعین ارائه کرد. توصیه‌های ایمنی که زائران در خصوص مراسم پیاده‌روی اربعین باید بدانند
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توضیحاتی در مورد پیاده‌روی مراسم اربعین ارائه کرد.(ادامه)
اورژانس روسیه اعلام کرد که جستجو برای یافتن اجساد مسافران هواپیمای فرمانده واگنر به پایان رسیده است. آخرین خبر از شناسایی اجساد سقوط هواپیمای واگنر
اورژانس روسیه اعلام کرد که جستجو برای یافتن اجساد مسافران هواپیمای فرمانده واگنر به پایان رسیده است.(ادامه)
۶۵۰ هزار پورت فیبر نوری سهم مازندران در دولت سیزدهم
(ادامه)
زائران ایرانی پیاده روی اربعین هرکدام نماینده‌ای از فرهنگ و شریعت ایرانی هستند و باید سعی کنند که رفتار غلطی در این ایام و در عراق نداشته باشند. ۸ رفتار غلطی که زائران ایرانی اربعین باید از آنها دوری کنند!
زائران ایرانی پیاده روی اربعین هرکدام نماینده‌ای از فرهنگ و شریعت ایرانی هستند و باید سعی کنند که رفتار غلطی در این ایام و در عراق نداشته باشند.(ادامه)
خیلی وقت‌ها برای تمیز کردن لنز دوربین عکاســی از نفس و ها کردن روی لنز استفاده می‌کنیم اما کارشناســان می‌گویند که نفس انسان اسیدهای مضری دارد که می‌توانند به لنز دوربین آسیب برســانند. این کار به لنز دوربین آسیب جدی می‌رساند
خیلی وقت‌ها برای تمیز کردن لنز دوربین عکاســی از نفس و ها کردن روی لنز استفاده می‌کنیم اما کارشناســان می‌گویند که نفس انسان اسیدهای مضری دارد که می‌توانند به لنز دوربین آسیب برســانند.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل‌ها برخی مواقع در تهران، تخریب دکل‌ها (بی تی اس) است. اختلال در اینترنت موبایل احتمالا به دلیل تخریب دکل‌ها
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل‌ها برخی مواقع در تهران، تخریب دکل‌ها (بی تی اس) است.(ادامه)
زائران مازندرانی برای دریافت گذرنامه اربعین علاوه بر استفاده از نرم افزار پلیس من می‌توانند به مراکز پلیس در ۸ شهرستان مراجعه کنند. مازندرانی‌ها چگونه گذرنامه اربعین دریافت کنند؟
زائران مازندرانی برای دریافت گذرنامه اربعین علاوه بر استفاده از نرم افزار پلیس من می‌توانند به مراکز پلیس در ۸ شهرستان مراجعه کنند.(ادامه)
دو دختر نوجوان که مدعی هستند از سوی سه پسر عمو مورد تعرض قرار گرفته‌اند با شکایت در دادگاه کیفری تهران خواهان مجازات آنها شدند. درخواست دو دختر نوجوان برای اعدام ۳ پسرعمو
دو دختر نوجوان که مدعی هستند از سوی سه پسر عمو مورد تعرض قرار گرفته‌اند با شکایت در دادگاه کیفری تهران خواهان مجازات آنها شدند.(ادامه)
حقوق ورودی گوشی تلفن همراه بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در رویه‌های تجاری و مسافری و پستی ابلاغ شد. تعرفه واردات موبایل اعلام شد، از ۴ تا ۳۰ درصد + جدول
حقوق ورودی گوشی تلفن همراه بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در رویه‌های تجاری و مسافری و پستی ابلاغ شد.(ادامه)
رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: حدود ۸۵ درصد کمردردهای حاد و مزمن به دلیل نحوه فعالیت نامناسب و نشستن طولانی مدت بروز پیدا می‌کنند. کمردرد مزمن؛ دردسر پشت میزنشین‌ها
رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: حدود ۸۵ درصد کمردردهای حاد و مزمن به دلیل نحوه فعالیت نامناسب و نشستن طولانی مدت بروز پیدا می‌کنند.(ادامه)
پژوهشگران دریافته‌اند کم‌محلی کردن به شریک زندگی درنتیجه‌ی نگاه کردن به تلفن همراه، نتایج زیانباری را برای زندگی متاهلی به همراه دارد. «فوبینگ» چه‌طور ازدواج‌ها را به خطر می‌اندازد؟
پژوهشگران دریافته‌اند کم‌محلی کردن به شریک زندگی درنتیجه‌ی نگاه کردن به تلفن همراه، نتایج زیانباری را برای زندگی متاهلی به همراه دارد.(ادامه)
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند. لطفا به بعد از لایک فکر کنید!
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند.(ادامه)
شمال نیوز : پلیس آگاهی تهران با تقاضای چاپ عکس این زن خواست چنانچه افرادی از وی اطلاعی دارند مشخصات متهم را در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دهند. این زن شیاد را شناسایی کنید / پرسه‌های شوم زن شیک‌پوش
شمال نیوز : پلیس آگاهی تهران با تقاضای چاپ عکس این زن خواست چنانچه افرادی از وی اطلاعی دارند مشخصات متهم را در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دهند.(ادامه)
مرد جوانی که به‌خاطر سوءظن به همسرش او را خفه کرده است در یک قدمی مجازات قصاص قرار گرفت. همسرکشی تلخ به‌خاطر ظن خیانت در موبایل
مرد جوانی که به‌خاطر سوءظن به همسرش او را خفه کرده است در یک قدمی مجازات قصاص قرار گرفت.(ادامه)
بر اساس گزارش گاردین، احتمالا به‌زودی یک شیرین‌کننده‌ی مصنوعی محبوب که در هزاران محصول ازجمله نوشابه‌ی رژیمی، بستنی و آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان خطر احتمالی سرطان برای انسان اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان نوشابه و بستنی منتظر یک خبر بد باشند!
بر اساس گزارش گاردین، احتمالا به‌زودی یک شیرین‌کننده‌ی مصنوعی محبوب که در هزاران محصول ازجمله نوشابه‌ی رژیمی، بستنی و آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان خطر احتمالی سرطان برای انسان اعلام خواهد شد.(ادامه)
والدین سرکوب گر برای داشتن فرزندی افتخار آفرین با جسم و روح او بازی می‌کنند. قربانی شدن کودکی در مهد کودک اینستاگرام!
والدین سرکوب گر برای داشتن فرزندی افتخار آفرین با جسم و روح او بازی می‌کنند.(ادامه)
گاهی افراد مجبور به استفاده از پورت‌های عمومی برای شارژ تلفن همراه خود می‌شوند، اما به دلایلی بهتر است این کار انجام نشود. به این دلایل موبایل خود را با پورت USB عمومی شارژ نکنید
گاهی افراد مجبور به استفاده از پورت‌های عمومی برای شارژ تلفن همراه خود می‌شوند، اما به دلایلی بهتر است این کار انجام نشود.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
متخصص فلوشیپ جراحی ستون فقرات گفت: وقتی گردن در یک وضعیت خاص و نامناسب قرار می‌گیرد؛ خون‌رسانی مفاصل گردن مختل می‌شود و عضلات منقبض می‌ماند، بنابراین کم کم دردناک می‌شود. درد گردن را جدی بگیرید
متخصص فلوشیپ جراحی ستون فقرات گفت: وقتی گردن در یک وضعیت خاص و نامناسب قرار می‌گیرد؛ خون‌رسانی مفاصل گردن مختل می‌شود و عضلات منقبض می‌ماند، بنابراین کم کم دردناک می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : اختلال شدید در تلفن های همراه اول از صبح امروز در استان مازندران موجب اعتراض مشترکان شد . 

اختلال تلفن های همراه اول در مازندران / اعتراض مشترکان
شمال نیوز : اختلال شدید در تلفن های همراه اول از صبح امروز در استان مازندران موجب اعتراض مشترکان شد . (ادامه)
پشت پرده دعوای خیابانی جنیفر لوپز و همسرش لو رفت
بن در حالی که قهوه یخی بزرگش را می‌نوشید، گوش به گوشش پوزخند می‌زد، در حالی که جنیفر لبخند می‌زد و با او چت می‌کرد، در حالی که یک نوشیدنی داغ کوچک حمل می‌کرد. اما بعدا یکی از افراد نزدیک به این زوج گفت:" بن همیشه از عکاس‌هایی که دنبالش راه می‌افتند و تک تک لحظات را ثبت می‌کنند متنفر است و او از عکاس‌ها کلافه بوده و نه جنیفر"(ادامه)
با جایگزین احتمالی کوئیک آشنا شوید/ محصول جدید سایپا/ عکس
دیجیاتو نوشت: سایپا اطلس یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا است که در نوبت دوم از فروش یکپارچه خودرو نیز عرضه شده است. این خودرو در واقع نسخه بهینه شده و ارتقا یافته سایپا کوییک محسوب می‌شود. احتمال دارد در آینده نزدیک سایپااطلس به طور کامل جایگزین محصولات خانواده کوییک شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.