.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تحقیقی در سال ۲۰۱۴ نشان داده است که نور منتشر شده از صفحه تلفن‌های همراه برای پشت چشم های ما خطرناک است. ۳ بلایی خطرناکی که موبایل بر سرتان می آورد!
تحقیقی در سال ۲۰۱۴ نشان داده است که نور منتشر شده از صفحه تلفن‌های همراه برای پشت چشم های ما خطرناک است.(ادامه)
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ قرآن‌سوز هتاک به دین و مقدسات اسلامی اجرا شد
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
برادر حجت الاسلام فاضل گفت: همه شواهد و مدارک قبل و بعد از حادثه نشان می‌دهد برادرم به دلیل غرق شدن در دریا جان خود را از دست داد. همه شواهد حکایت از غرق شدن حجت الاسلام فاضل دارد
برادر حجت الاسلام فاضل گفت: همه شواهد و مدارک قبل و بعد از حادثه نشان می‌دهد برادرم به دلیل غرق شدن در دریا جان خود را از دست داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری سارق موبایل قاپ در این شهرستان خبر داد. موبایل قاپی از شهروندان محمودآبادی
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری سارق موبایل قاپ در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
سردردتان را بدون قرص درمان کنید
اگر استرس دارید، چای زنجبیل گرم می‌تواند آرامتان کند و به شما احساس بهتری بدهد.(ادامه)
کای هاورتس در گفت‌وگویی متفاوت با نشریه «گاردین» درباره عشق و علاقه‌اش به حیوانات و به‌خصوص الاغ، سرمربیانش، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و فشاری که به‌عنوان یک فوتبالیست به او وارد می‌شود، صحبت کرده است. هم‌تیمی‌هایم به من می‌گویند الاغ!
کای هاورتس در گفت‌وگویی متفاوت با نشریه «گاردین» درباره عشق و علاقه‌اش به حیوانات و به‌خصوص الاغ، سرمربیانش، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و فشاری که به‌عنوان یک فوتبالیست به او وارد می‌شود، صحبت کرده است.(ادامه)
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند! تکرار ادعای بازیکنان روسیه علیه ایران
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند!(ادامه)
مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران
مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق موبایل قاپ با ۱۸ فقره سرقت خبر داد. موبایل قاپ حرفه‌ای در بابل به دام افتاد
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق موبایل قاپ با ۱۸ فقره سرقت خبر داد.(ادامه)
در حالی که قانون تغییر ساعت رسمی کشور از امسال لغو شد اما ساعت برخی دستگاه‌ها راس ساعت ۲۴ دیشب به صورت خودکار یک‌ساعت به جلو کشیده شد.
فعلا ساعت گوشی خود را دستی تنظیم کنید
در حالی که قانون تغییر ساعت رسمی کشور از امسال لغو شد اما ساعت برخی دستگاه‌ها راس ساعت ۲۴ دیشب به صورت خودکار یک‌ساعت به جلو کشیده شد. (ادامه)
سرآسیمگی و آشفتگیِ مردم در صبحِ دوم فروردین
​در حالیکه با تصویب مجلس شورای اسلامی، قانون تغییر ساعت رسمی کشور از امسال لغو شد، اما ساعت برخی سیستم‌های کامپیوتری و گوشی‌های تلفن همراه راس ساعت ۱۲ امشب (یکم فروردین) همزمان با تغییر ساعت در سالهای گذشته، به صورت خودکار یکساعت به جلو کشیده شد.(ادامه)
اگر گوشی‌تان گم شده یا به سرقت رفته می‌توانید با استفاده از امکاناتی که اپراتور‌ها دارند یا قابلیت‌های خود گوشی، آن را پیدا کنید؛ البته این امکان در صورتی فراهم است که گوشی همراه روشن باشد. راهکار پیدا کردن گوشی‌های سرقتی چیست؟
اگر گوشی‌تان گم شده یا به سرقت رفته می‌توانید با استفاده از امکاناتی که اپراتور‌ها دارند یا قابلیت‌های خود گوشی، آن را پیدا کنید؛ البته این امکان در صورتی فراهم است که گوشی همراه روشن باشد.(ادامه)
نمایشی که علینژاد در راهرو‌های کنفرانس مونیخ راه انداخته، جز تأکید بر «التماس برای وابستگی به غرب» حرفی ندارد و قابل اعتنا نیست. حقیقت ماجرای لایو اینستاگرامی مکرون در کنار مسیح علینژاد!
نمایشی که علینژاد در راهرو‌های کنفرانس مونیخ راه انداخته، جز تأکید بر «التماس برای وابستگی به غرب» حرفی ندارد و قابل اعتنا نیست.(ادامه)
چرخ خیاطی چیزی ندارد که نیاز به استفاده از جیوه یا فلز قیمتی برای آن باشد. کل قدمت چرخ خیاطی ۱۳۵ تا ۱۴۰ سال است و قدمت آن خیلی زیاد نیست که بگوییم قدمتی و قدیمی است. ماجرای عجیب چرخ خیاطی‌های میلیاردی!
چرخ خیاطی چیزی ندارد که نیاز به استفاده از جیوه یا فلز قیمتی برای آن باشد. کل قدمت چرخ خیاطی ۱۳۵ تا ۱۴۰ سال است و قدمت آن خیلی زیاد نیست که بگوییم قدمتی و قدیمی است.(ادامه)
نحوه استفاده از موبایل نیز در طول عمر باتری دستگاه شما تأثیر زیادی دارد. ۱۰ کاری که هرگز نباید هنگام شارژ گوشی موبایل انجام دهید
نحوه استفاده از موبایل نیز در طول عمر باتری دستگاه شما تأثیر زیادی دارد.(ادامه)
براساس ادعای کارمند سابق «متا»، فیسبوک به طور عمدی باتری گوشی‌های موبایل را تخلیه می‌کند. متا چه بلایی سر گوشی‌ها می‌آورد؟
براساس ادعای کارمند سابق «متا»، فیسبوک به طور عمدی باتری گوشی‌های موبایل را تخلیه می‌کند.(ادامه)
دسیسه سیاه دختر تهرانی برای پسر خوش تیپ؟
الهه که در فضای مجازی با امیر آشنا شده؛ پس از مدتی و با دریافت مبلغ ۷۰۰ میلیون از ارتباط با او کناره گیری کرد و همین موضوع آتش خشم را در دل امیر روشن می‌کند.(ادامه)
برای جلوگیری از نفوذ هکرها به گوشی موبایل ، باید برخی کارهای ضروری را بر روی تلفن اندروید خود انجام دهید. راه‌های جلوگیری از نفوذ هکر‌ها به گوشی
برای جلوگیری از نفوذ هکرها به گوشی موبایل ، باید برخی کارهای ضروری را بر روی تلفن اندروید خود انجام دهید.(ادامه)
پیامد تعطیلی مدارس؛ افت آموزشی و پرورشی
(ادامه)
مرحله نخست کنکور ۱۴۰۲ در مازندران بدون تخلف جدی در ۱۸ شهرستان برگزار شد برگزاری کنکور در مازندران بدون تخلف چشمگیر
مرحله نخست کنکور ۱۴۰۲ در مازندران بدون تخلف جدی در ۱۸ شهرستان برگزار شد(ادامه)
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود. کنکور 1402 آخر هفته برگزار می‌شود
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود.(ادامه)
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است. برگزاری کنکور در آخر هفته قطعی است
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است.(ادامه)
جواد روحی یکی از سرکردگان اصلی اغتشاشات نوشهر که به جان باختن ۵ نفر انجامید به اعدام محکوم شده است. چرا جواد روحی به اعدام محکوم شد؟
جواد روحی یکی از سرکردگان اصلی اغتشاشات نوشهر که به جان باختن ۵ نفر انجامید به اعدام محکوم شده است.(ادامه)
در حوادث و اغتشاشات شهرستان نوشهر که جواد روحی لیدری گروهی از اغتشاشاگران و افراد حاضر در تجمع را برعهده داشته و شهروندان را تحریک و تشویق به آشوب می‌کرده است، متاسفانه ۵ نفر جان خود    ....
جواد روحی یکی از عاملان نا آرامی ها در نوشهر به اعدام محکوم شد/ اقرار صریح متهم به آتش زدن قرآن کریم + جزییات
در حوادث و اغتشاشات شهرستان نوشهر که جواد روحی لیدری گروهی از اغتشاشاگران و افراد حاضر در تجمع را برعهده داشته و شهروندان را تحریک و تشویق به آشوب می‌کرده است، متاسفانه ۵ نفر جان خود .... (ادامه)
رئیس پلیس آگاهی مازندران از متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها در معابر شهرستان‌های بابل و بهشهر خبر داد. متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها
رئیس پلیس آگاهی مازندران از متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها در معابر شهرستان‌های بابل و بهشهر خبر داد.(ادامه)
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان کاربران آیفونی را بگیرد، باتری است. بحران خرابی باتری باعث می‌شود کاربران تصمیم بگیرند گوشی خود را تعویض کنند. در واقع گفته شده بعد از سه سال استفاده باید انتظار افت کیفیت از باتری گوشی های آیفون را داشت. عمر مفید گوشی‌های آیفون چقدر است؟
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان کاربران آیفونی را بگیرد، باتری است. بحران خرابی باتری باعث می‌شود کاربران تصمیم بگیرند گوشی خود را تعویض کنند. در واقع گفته شده بعد از سه سال استفاده باید انتظار افت کیفیت از باتری گوشی های آیفون را داشت.(ادامه)
تنها 3 روز دیگر واتساپ روی بسیاری از گوشی های جهان غیر فعال می‌شود. واتساپ روی این نوع موبایل‌ها غیرفعال می‌شود!+لیست گوشی ها
تنها 3 روز دیگر واتساپ روی بسیاری از گوشی های جهان غیر فعال می‌شود.(ادامه)
پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر فردی که اقدام به زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی از شهروندان می کرد از شهروندان خواست تا چنانچه افرادی که توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند. این مامور قلابی را شناسایی کنید
پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر فردی که اقدام به زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی از شهروندان می کرد از شهروندان خواست تا چنانچه افرادی که توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند.(ادامه)
اگر حجم بسته‌ی اینترنت شما به‌سرعت تمام می‌شود یا متوجه مصرف غیرعادی حجم اینترنت شده‌اید اما دلیل آن‌را نمی‌دانید، در این مقاله با یکی از علل این مشکل و برطرف‌کردن آن آشنا خواهید شد. دلیل زود تمام شدن اینترنت گوشی و راه حل
اگر حجم بسته‌ی اینترنت شما به‌سرعت تمام می‌شود یا متوجه مصرف غیرعادی حجم اینترنت شده‌اید اما دلیل آن‌را نمی‌دانید، در این مقاله با یکی از علل این مشکل و برطرف‌کردن آن آشنا خواهید شد.(ادامه)
در پی تشدید بحران انرژی در اروپا / شارژ موبایل در محل کار ممنوع!
در بحبوحه کمبود انرژی در اروپا، ادارات لهستان برای صرفه‌جویی در مصرف برق، کارمندان را از شارژ تلفن همراه در محل کار منع کرده‌اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.