.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند. بیست و یک نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری!
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند.(ادامه)
روایت فائزه از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی
یک عضو شورای مرکزی جمعیت زنان نواندیش مسلمان، روایت مهم فائزه هاشمی از فوت پدر خود، آیت الله هاشمی رفسنجانی را منتشر کرده که با توجه به برخی شبهه افکنی ها [لینک]، قابل توجه است. (ادامه)
بدرقه مادر مهربان کلاه قرمزی به خانه ابدی
پیکر زنده یاد دنیا فنی زاده پس از تشییع از مقابل خانه سینما برای تدفین در قطعه هنرمندان به سمت بهشت زهرا (س) منتقل شد.(ادامه)
حمایت محسن رضایی از "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی"
(ادامه)
دردهای موضعی استخوان را جدی بگیرید
علائم بالینی اغلب به صورت درد لوکالیزه در استخوان خواهد بود که در بچه ها می تواند به صورت لنگش تظاهر یابد. همچنین ممکن است این درد با ادم بافت نرم و شکستگی استخوان همراه باشد.(ادامه)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
اجساد 3 زائر ایرانی وارد کشور شد
سرپرست اورژانس کشور گفت: اجساد 3 زایر ایرانی امروز از مرز مهران وارد کشور شد.(ادامه)
«خانم مرضیه حدیدچی» معروف به «طاهره دباغ» که از مبارزان پیشگام نهضت اسلامی بود، صبح امروز پس از گذراندن یک دوره بیماری ناشی از شکنجه های رژیم طاغوت، در 77 سالگی دار فانی را وداع گفت. مرضیه دباغ (حدیدچی) درگذشت+ زندگینامه و سوابق
«خانم مرضیه حدیدچی» معروف به «طاهره دباغ» که از مبارزان پیشگام نهضت اسلامی بود، صبح امروز پس از گذراندن یک دوره بیماری ناشی از شکنجه های رژیم طاغوت، در 77 سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
مرضیه دباغ درگذشت +عکس
خانم مرضیه حدیدچی دباغ از مبارزان پیشگام نهضت اسلامی صبح امروز پس از گذراندن دوره ای بیماری دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
رونمایی مجموعه کتاب‌های 8 جلدی وِیژه نوآموزان پیش‌دبستانی مازندران
نخستین نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران 25 روز بعد از بازگشایی مدارس با رونمایی 8 جلد مجموعه کتاب پیش‌دبستانی استان برگزار شد.(ادامه)
آیا شمربن ذی الجوشن شیعه بود؟
شمر بن ذی‌الجوشن قبل از واقعه عاشورا در چهار واقعه مهم تاریخی حضور داشت که در تمام آن‌ها به اهل بیت(ع) و شیعیان خیانت کرد و مرتکب جنایت شد و به هیچ وجه نمی‌توان او را شیعه به شمار آورد.(ادامه)
شمال نیوز : این جشنواره با همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگوارشاد اسلامی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شورای فرهنگ عمومی گیلان برگزار که در پایان از برگزیدگان جشنواره با اهدا تندیس ، لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل شد ..... فعال رسانه های مجازی مازندران در گیلان جایزه گرفت
شمال نیوز : این جشنواره با همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگوارشاد اسلامی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شورای فرهنگ عمومی گیلان برگزار که در پایان از برگزیدگان جشنواره با اهدا تندیس ، لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل شد .....(ادامه)
شمال نیوز: این جشنواره با همت معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شورای فرهنگ عمومی گیلان برگزار شد. درخشش یک سایت مازنی در جشنواره امام رضا (ع )
شمال نیوز: این جشنواره با همت معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شورای فرهنگ عمومی گیلان برگزار شد. (ادامه)
عکس: بانویی که محافظ شخصی امام(ره) در پاریس بود!
«مرضیه حدیدچی» معروف به خواهر طاهره دباغ، بانوی مبارزی که محافظ شخصی امام در پاریس بود و پس از انقلاب نیز فرمانده سپاه همدان شد.(ادامه)
محسن رضایی درگذشت مادر شهید صیاد شیرازی را تسلیت گفت
دبیر مجمع تشخیص مصلحت درگذشت والده شهید صیاد شیرازی را تسلیت گفت.(ادامه)
درمان دیابت از دیدگاه طب سنتی
متخصص طب سنتی گفت: دیابت از منظر طب سنتی نوعی سوءمزاج محسوب می‏‌شود. این که واژه‌ ذیابیطس که در منابع طب سنتی به کار رفته، آیا واقعا همان چیزی است که امروزه به نام دیابت می‌‏شناسیم یا خیر، نیاز به تحقیق و بررسی دارد.(ادامه)
3ویژگی امام‌حسین(ع) به‌روایت پیامبر(ص)
تاکیدات فراوانی در روایات، مبنی بر زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) آمده است. در کنار این تاکیدات ذکر خصائص خاصه امام حسین(ع) و زیارت آن حضرت همواره توسط بزرگان قابل توجه و تامل بوده است. (ادامه)
عطر بهار نارنج و همزمانی حضور شهدا در شمال
این روزها در هر کوچه و خیابانی بوی عطر درختان بهار نارج در شمال ایران به مشام همه می‌خورد، بویی که استشمام آن به انسان جان دوباره‌ای می‌بخشد.(ادامه)
کتابخانه قائم‌شهر با کمبود عضو مواجه است
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان قائم‌شهر گفت: با توجه به تعداد کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان با کمبود عضو مواجه هستیم.(ادامه)
جایگاه ویژه حضرت زهرا(س) در محشر
عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: حضرت زهرا(س) نه به دلیل اینکه دختر پیغمبر اکرم(ص) هستند و نه به خاطر مادر ائمه(ع) بودن، صاحب مقامات هستند، بلکه یک شخصیتی است که خودش به خودی خود دارای فضیلت است.(ادامه)
شمال نيوز: شمارش آرا انتخابات مجلس بالاخره شب گذشته پایان یافت. آنچه در مورد نتایج انتخابات مجلس قابل توجه جلوه می کند، شکست بسیاری از چهره های مشهور و ورود افراد ناشناخته به مجلس است. کدامیک از نمایندگان فعلی به مجلس دهم راه یافتند؟
شمال نيوز: شمارش آرا انتخابات مجلس بالاخره شب گذشته پایان یافت. آنچه در مورد نتایج انتخابات مجلس قابل توجه جلوه می کند، شکست بسیاری از چهره های مشهور و ورود افراد ناشناخته به مجلس است.(ادامه)
اعلام جدیدترین نتایج انتخابات مجلس در تهران
جدیدترین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
زنان مجلس دهم را بهتر بشناسیم + تصاویر
بر اساس آمار غیر رسمی اعلام شده، 15 کرسی سهم زنان در مجلس دهم شده است.(ادامه)
آمار اولیه از نتایج انتحابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران از مجموع یک میلیون و 293هزار و 817 رای ماخوذه اعلام شد. آمار اولیه از نتایج انتحابات مجلس در شهر تهران اعلام شد+آرای کسب شده(خبر)
آمار اولیه از نتایج انتحابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران از مجموع یک میلیون و 293هزار و 817 رای ماخوذه اعلام شد.(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
لیست نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۵۱ حوزه انتخابیه کشور + اسامی
بنا براعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۵۱ حوزه انتخابیه با اسامی افراد مشخص شد.(ادامه)
عکس: حضور شخصیت‌ها در راهپیمایی 22 بهمن
راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، صبح امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری و مردم همیشه در صحنه ایران برگزار شد.(ادامه)
مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت شد
وزیر نفت با صدور حکمی مرضیه شاهدایی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت‌ملی صنایع پتروشیمی جایگزین عباس شعری مقدم کرد.(ادامه)
لیست نهایی اصولگرایان اعلام شد+ اسامی
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان از نهایی شدن لیست انتخاباتی اصولگرایان در استان تهران خبر داد. (ادامه)
«مرضیه شاهدایی» که پیشتر از این مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی بود، به عنوان معاون وزیرنفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی منصوب شد.
یک زن رئیس پتروشیمی ایران شد+عکس
«مرضیه شاهدایی» که پیشتر از این مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی بود، به عنوان معاون وزیرنفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی منصوب شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.