.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران  گزینه  های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند .... گزینه‌های شهرداری تهران اعلام شد / نام یک نماینده مجلس مازندران در بین گزینه ها
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گزینه های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند ....(ادامه)
۲۲ زن در تعقیب کرسی‌نشینان شورای ششم شهرهای مازندران
اگر چه تعداد کرسی بانوان مازندرانی در شورای ششم نسبت به دوره پنجم تغییری نکرد و فقط به دلیل افزایش تعداد شهرها سهمشان با کاهش همراه بوده ، اما حضور بیش از ۲۰ زن در بین اعضای علی‌البدل نشان می‌دهد که رقابت بانوان با مردان بیشتر از قبل شده است.(ادامه)
نتایج کامل آرای نامزد شورای شهر شیرگاه اعلام شد
نتایج کامل آرای نامزدهای شورای شهر شیرگاه از سوی فرمانداری این شهرستان اعلام شده است.‎(ادامه)
شمال نیوز:
اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد. اسامى نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامى شهر بابل اعلام شد
شمال نیوز: اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد.(ادامه)
تغذیه سالم بدن را در برابر کرونا مقاوم می‌کند/استرس ممنوع!
فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی بالینی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه استفاده از ویتامین‌ها برای تقویت سیستم ایمنی ضروری نیست، گفت: با تغذیه مناسب، پرهیز از استرس، ورزش مداوم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خطر کرونا دور می‌شود(ادامه)
خبر خوش برای طرفداران سریال «پایتخت» / بازگشت پایتخت به تلویزیون + جزئیات
فصل ششم سریال «پایتخت» که نوروز ۹۹ از تلویزیون پخش شد و ناتمام ماند، با ساخت دو قسمت تازه به پایان می‌رسد. (ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
روایت محمد هاشمی از ارسال نامه امام خمینی(ره) به گورباچف
عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی گفت: معمولا در تشکیلات احزاب، مسئول روابط بین‌الملل نیز وجود دارد اما برخی از احزاب به علت اینکه در این زمینه فعالیت پررنگی ندارند، مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل را در هم ادغام می‌کنند، لذا برقراری روابط بین‌المللی از طرف احزاب هیچ منع و مشکل قانونی ندارد. (ادامه)
شنیده‌ها حاکی از آن است که «سعید‌ خطیب‌زاده» معاون دفتر مطالعات وزارت امور خارجه قرار است به جای سید عباس موسوی عهده‌دار سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه شود. چه کسی سخنگوی جدید وزارت خارجه می‌شود؟
شنیده‌ها حاکی از آن است که «سعید‌ خطیب‌زاده» معاون دفتر مطالعات وزارت امور خارجه قرار است به جای سید عباس موسوی عهده‌دار سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه شود.(ادامه)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت: عصای‌کلیم‌الله در دست روح‌الله(يادداشت)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت:(ادامه)
بازیگر پیشکسوت تلویزیون درگذشت
صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تئاتر، رادیو و تلویزیون چشم از جهان فروبست.(ادامه)
چرا نمایندگان سابق دوست دارند نفتی و دیپلمات شوند؟!
با پایان کار هر دوره مجلس یکی از دغدغه‌های نمایندگان راه نیافته به دور بعد، استخدام یا مسئولیت گرفتن در یکی از دستگاه‌های اجرایی است. در این میان، وزارت نفت و بعد از آن وزارت خارجه قبله آمال برخی نمایندگان است.(ادامه)
برای مبارزه با ویروس کرونا، باید در خانه بمانیم و همین موجب ایجاد تغییراتی در نحوۀ زندگی ما در کنار فرزندانمان می‌شود. چگونه فرزندمان را در قرنطینه فعال نگه داریم
برای مبارزه با ویروس کرونا، باید در خانه بمانیم و همین موجب ایجاد تغییراتی در نحوۀ زندگی ما در کنار فرزندانمان می‌شود. (ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
تعدادی از وزرای بهداشت و اساتید برجسته پزشکی کشور طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور توصیه‌هایی را برای قطع زنجیره ابتلای کرونا ارائه دادند. با تعطیلی صنوف غیرضرور و کنترل خروجی‌ شهرها، زنجیره انتقال کرونا را قطع کنید
تعدادی از وزرای بهداشت و اساتید برجسته پزشکی کشور طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور توصیه‌هایی را برای قطع زنجیره ابتلای کرونا ارائه دادند.(ادامه)
نامه سرگشاده اصحاب رسانه گیلان خطاب به استاندار
(ادامه)
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.

لیست اولیه کاندیداهای اصولگرایان در تهران مشخص شد
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. (ادامه)
۶۵ اثر صنایع دستی مازندران نشان ملی مرغوبیت دریافت کردند
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از اعطای ١٧ نشان ملی مرغوبیت به آثار هنرمندان صنایع‌دستی استان خبرداد و گفت: نشان ملی مرغوبیت تاکنون به ۶۵ اثر استان اهداء شده است.(ادامه)
مجید اوجی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد ۱۳۴۰ هجری شمسی ، همسر فلورا سام بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی بود که مدتی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد. تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون درگذشت
مجید اوجی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد ۱۳۴۰ هجری شمسی ، همسر فلورا سام بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی بود که مدتی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد.(ادامه)
خانم بازیگر ازدواج کرد +عکس
نیلوفر شهیدی در سریال‌های نظیر به کجا چنین شتابان، لیسانسه‌ها و مرضیه ایفای نقش کرده است.(ادامه)
خاطره‌سازان «برنامه کودک» دهه ۱۳۶۰ که آن موقع از قاب تلویزیون به ما می‌گفتند «یک متر به عقب بروید» اما خودشان عقب ننشستند و هنوز هم دنبال «برنامه کودک» خوبند. بازگشت ۲ چهره خاطره‌انگیز دهه ۶۰ به تلویزیون
خاطره‌سازان «برنامه کودک» دهه ۱۳۶۰ که آن موقع از قاب تلویزیون به ما می‌گفتند «یک متر به عقب بروید» اما خودشان عقب ننشستند و هنوز هم دنبال «برنامه کودک» خوبند.(ادامه)
شمال نیوز : مصدومان  به مراکز درمانی زاهدان منتقل شدند و 80 تخت بیمارستانی در زاهدان به منطور ارائه خدمات به مصدومان این حادثه در نظر گرفته شده است..... 4 کشته و 92 زخمی در حادثه قطار تهران - زاهدان (+عکس، فیلم و اسامی برخی از مصدومان)
شمال نیوز : مصدومان به مراکز درمانی زاهدان منتقل شدند و 80 تخت بیمارستانی در زاهدان به منطور ارائه خدمات به مصدومان این حادثه در نظر گرفته شده است.....(ادامه)
خبر سکته قلبی پژمان بازغی تکذیب شد
مدیر برنامه پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، خبر سکته قلبی این هنرمند را تکذیب کرد. (ادامه)
آقای بازیگر در هیئت عزاداری امام حسین(ع) /عکس
پژمان بازغی با انتشار این عکس نوشت: مجموعه تلوزیونی مرضیه به کارگردانی فلوراسام وتهیه کنندگی مجیداوجی به زودی ازشبکه دو.(ادامه)
عکسی خاطره‌انگیز از پشت صحنه «شهر موش‌ها»
این فیلم در سال۱۳۶۴ به کارگردانی محمدعلی طالبی (سینمایی) و مرضیه برومند (عروسکی) ساخته شد و نوستالژی دهه پنجاهی‌ها و شصتی‌ها شد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد .... یک مازندرانی سخنگوی وزارت امور خارجه شد
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد ....(ادامه)
دیدار حمیرا ریگی با ظریف
سفیر جدید ایران در برونئی پیش از عزیمت به محل ماموریت، بعدازظهر امروز (شنبه) با ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
کاروان ورزشی ایران سوم شد +جدول و اسامی مدال‌آوران
بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ در اندونزی با رتبه سومی کاروان ایران و یک رده صعود نسبت به دوره قبلی به پایان رسید.(ادامه)
سه فرزند شهردار تهران کجا هستند؟
سید محمد علی افشانی، شهردار تهران نیز به کمپین «فرزندت کجاست؟» پیوست و گفت هر سه فرزندش در ایران هستند.(ادامه)
عکس: بانویی که محافظ شخصی امام در پاریس بود!
«مرضیه حدیدچی» معروف به خواهر طاهره دباغ، بانوی مبارزی که محافظ شخصی امام در پاریس بود و پس از انقلاب نیز فرمانده سپاه همدان شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.