.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ... شاهد رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم/خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ...(ادامه)
شمال نیوز : فرزاد فتحی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صراط مسجد جامع کارمزد شهرستان سوادکوه  گفت: طرح تکریم مادران از سوی فرزندان و شستن دست و پای آنها و تقدیم گل برای اولین بار در ایران به همت کانون فرهنگی و هنری صراط مسجد جامع کارمزد شهرستان سوادکوه  انجام می شود..... شستن پای مادران توسط فرزندان در روستای کارمزد سوادکوه
شمال نیوز : فرزاد فتحی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صراط مسجد جامع کارمزد شهرستان سوادکوه گفت: طرح تکریم مادران از سوی فرزندان و شستن دست و پای آنها و تقدیم گل برای اولین بار در ایران به همت کانون فرهنگی و هنری صراط مسجد جامع کارمزد شهرستان سوادکوه انجام می شود.....(ادامه)
 شهدای گمنام بار دیگر با بازگشت قهرمانانه شان آن هم با سربند یا زهرا(س) برای ما پیام های مهمی آورده اند تا تلنگری باشند در میانه ی این زندگی پرهیاهوی دنیایی. بازگشت قهرمانانه شهدای گمنام با سربند بانوی بی نشان(يادداشت)
شهدای گمنام بار دیگر با بازگشت قهرمانانه شان آن هم با سربند یا زهرا(س) برای ما پیام های مهمی آورده اند تا تلنگری باشند در میانه ی این زندگی پرهیاهوی دنیایی.(ادامه)
امروز بیش از گذشته محتاج مشی و سیره فاطمی هستیم،سبک زندگی فاطمه زهرا (س)سبکی منبعث از منابع اسلامی و برگرفته از قرآن و سنت پیامبر اکرم(ص)است، اینکه چگونه این گزاره‌های اخلاقی و مذهبی که در آن حضرت درونی شد و شخصیت برجسته او را متجلی کرد، یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروز ماست. معاصر سازی سبک فاطمی، نیاز امروز ما(ديدگاه)
امروز بیش از گذشته محتاج مشی و سیره فاطمی هستیم،سبک زندگی فاطمه زهرا (س)سبکی منبعث از منابع اسلامی و برگرفته از قرآن و سنت پیامبر اکرم(ص)است، اینکه چگونه این گزاره‌های اخلاقی و مذهبی که در آن حضرت درونی شد و شخصیت برجسته او را متجلی کرد، یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروز ماست.(ادامه)
پسری که حین گریختن از زلزله اسیر مین شد+عکس
زلزله کرمانشاه عشایر زنگنه را زودتر از همیشه به خوزستان کشاند. دانیال و خانواده‌اش از لرزش زمین جان سالم به در بردند اما نمی‌دانستند در فکه مین باقیمانده از جنگ در انتظارشان است.(ادامه)
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان برنامه‌های این اداره کل در سال جاری را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های اداره کل اوقاف گلستان در سال جاری
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان برنامه‌های این اداره کل در سال جاری را تشریح کرد. (ادامه)
رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به ادامه بی‌وقفه توطئه های دشمنان، از کسانی که از بازگو شدن و تکرار عنوان دشمن ناراحت می شوند، انتقاد کردند و افزودند: این افراد غافل متوجه نیستند که اگر دشمن مجال بیابد در وارد کردن ضربه هیچ تأملی نخواهد کرد نابودی داعش اثبات «ما می توانیم» نیست؟/ ایران در آینده ای نه چندان دور به همه اهداف خود خواهد رسید(خبر)
رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به ادامه بی‌وقفه توطئه های دشمنان، از کسانی که از بازگو شدن و تکرار عنوان دشمن ناراحت می شوند، انتقاد کردند و افزودند: این افراد غافل متوجه نیستند که اگر دشمن مجال بیابد در وارد کردن ضربه هیچ تأملی نخواهد کرد(ادامه)
یک زن قائم مقام وزیر نفت شد
وزیر نفت در حکمی مرضیه شاهدایی را به عنوان قائم مقام خود منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی اکنون یکی از مهمترین سیاستمداران ایرانی است . اوضاع حتی چنان شده که همین حالا از او به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات 1400 یاد می کنند ..... « فیلسوف مازندرانی »؛ چگونه وارد انتخابات 1400 خواهد شد ؟
شمال نیوز : علی لاریجانی اکنون یکی از مهمترین سیاستمداران ایرانی است . اوضاع حتی چنان شده که همین حالا از او به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات 1400 یاد می کنند .....(ادامه)
مهریه بازیگران زن ایرانی چقدر است؟
شمال نیوز : حرف از مهریه سلبریتی‌ها که می‌شود احتمالا همه در ذهنشان مهریه میلیاردی تجسم می‌کنند. خب بالاخره بازیگر معروف است، این مهریه خفن نداشته باشه، کی داشته باشه؟ اما شاید واقعیت، طوری که مردم تصور می‌کنند نباشد. (ادامه)
واژگونی اتوبوس دانش آموزان فرزانه 12 کشته و 33 زخمی برجای گذاشت/ حال 13 تن وخیم است/ خواب آلودگی راننده، علت واژگونی اتوبوس(خبر)
(ادامه)
9 کشته و 34 مصدوم آخرین آمار حادثه داراب/ دستور رئیس جمهور برای پیگیری تصادف دانش آموزان
شمال نیوز : حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر هرمزگانی در محور داراب-بندرعباس که بامداد امروز (جمعه، ۱۰شهریور) رخ داد، منجر به جان‌باختن ۹دانش‌آموز و مصدومیت ۳۴ نفر از آنان شد.(ادامه)
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است. کدام دولت‌ها بیشترین و کمترین تغییر را در کابینه‌های دوم خود اعمال کردند+ جداول
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است.(ادامه)
یک زن، وزیر آموزش و پرورش می شود؟
پس از پیروزی حسن روحانی در ٢٩ اردیبهشت و قطعی شدن دو دوره‌ای ریاست‌جمهوری او فرهنگیان نیز به گمانه‌زنی و بحث و گفت‌وگو پیرامون تثبیت یا تغییر وزیر آموزش و پرورش پرداختند و به حدی این مساله در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی گسترده شد که به نظر می‌رسد کمتر وزارتخانه‌ای به این زودی و با این گستردگی موضوع وزیر دولت دوازدهم آن در افکار عمومی مطرح شده باشد. (ادامه)
شمال نیوز: در آستانه روزهای پایانی دولت یازدهم و آغاز بکار دولت دوازدهم، دو انتصاب جدید در استانداری مازندران انجام شد. بر اساس این احکام ...
صدور ۲ حکم انتصاب جدید در استانداری مازندران
شمال نیوز: در آستانه روزهای پایانی دولت یازدهم و آغاز بکار دولت دوازدهم، دو انتصاب جدید در استانداری مازندران انجام شد. بر اساس این احکام ... (ادامه)
اسامی ۱۲ شهید و ۴۴ زخمی در حوادث تروریستی تهران
سرپرست اورژانس کشور: تعداد مجروحان دو حادثه تروریستی امروز تهران به ۴۴ نفر افزایش یافت. (ادامه)
از تعداد 17 نامزد شرکت کننده در انتخابات شورای شهر شیرگاه ، مردم این شهر با آرای خود هفت نفر اعضای اصلی و علی البدل پنجمین دوره شورای شهر خود را انتخاب کردند .

اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر شیرگاه مشخص شد
از تعداد 17 نامزد شرکت کننده در انتخابات شورای شهر شیرگاه ، مردم این شهر با آرای خود هفت نفر اعضای اصلی و علی البدل پنجمین دوره شورای شهر خود را انتخاب کردند . (ادامه)
«پایتخت 5» از گردونه ماه رمضان خارج شد
مجموعه تلویزیونی «لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی سعید نعمت‌الله یکی از گزینه‌های قطعی سیما برای ماه رمضان امسال است.(ادامه)
شمال نیوز : تا انتخابات ریاست جمهوری زمان کمی باقی مانده است در کنار آشنایی با برنامه های نامزدها، دانستن اطلاعات حداقلی در مورد خانواده های آنان خالی از لطف نیست..... ناگفته هایی خواندنی از خانواده کاندیداهای ریاست جمهوری +تصاویر
شمال نیوز : تا انتخابات ریاست جمهوری زمان کمی باقی مانده است در کنار آشنایی با برنامه های نامزدها، دانستن اطلاعات حداقلی در مورد خانواده های آنان خالی از لطف نیست.....(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در مناظره‌ها و سخنرانی‌ها و پیمایش‌ها می‌توانیم نامزد نهایی را مشخص کنیم.

سازوکار جبهه مردمی برای ثبت‌نام و انتخاب نامزد نهایی/ سخنگوی جمنا: ثبت نام ۵ نامزد جبهه مردمی بلامانع است(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در مناظره‌ها و سخنرانی‌ها و پیمایش‌ها می‌توانیم نامزد نهایی را مشخص کنیم. (ادامه)
 شمال نیوز: همزمان با سفر رئیس جمهور به مازندران، ستاد مردمی استقبال از روحانی با حضور فعالان سیاسی ساری تشکیل شده است.



 راه اندازی ستاد مردمی و پویش گام سوم استقبال از روحانی در استان
شمال نیوز: همزمان با سفر رئیس جمهور به مازندران، ستاد مردمی استقبال از روحانی با حضور فعالان سیاسی ساری تشکیل شده است. (ادامه)
رستگاری ملت ایران در گرو مقاومت است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: رستگاری ملت ایران در گروه مقاومت در قابل ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.(ادامه)
سبک زندگی حضرت زهرا سلام‌ الله‌ علیها(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: این شورا با رویکرد اصلاع رسانی عملکرد و ساماندهی نیروهای حامی دولت تدبیر و امید فعالیت خود را آغاز کرد .
تشکیل شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت در مازندارن
شمال نیوز: این شورا با رویکرد اصلاع رسانی عملکرد و ساماندهی نیروهای حامی دولت تدبیر و امید فعالیت خود را آغاز کرد . (ادامه)
اعضای هیات رئیسه جمنا مشخص شدند+ اسامی
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی این جبهه اسامی اعضای منتخب هیأت رئیسه را اعلام کرد. (ادامه)
خواهر شهید شیرودی دار فانی را وداع گفت
مرضیه قربان‌شیرودی خواهر خلبان شهید علی‌اکبر قربان‌شیرودی به رحمت خدا رفت. (ادامه)
سکوت، تأیید، تکذیب؛ پاسخ ۵۰ نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری
هر روز یک‌ کاندیدا به جمع کاندیداهای ریاست‌جمهوری اضافه می‌شود و برخی هم کنار می‌روند (ادامه)
استارت انتخابات 96 در دو جبهه
اصلاح‌طلبان و اصولگریان به‌طور جدی وارد صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری 96 شده‌اند.روز پنج‌شنبه همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) اولین کنگره خود را برای رای‌گیری بر سر 10 کاندیدای نهایی خود برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار کرد.(ادامه)
 مرضیه دستجردی از انصراف خودش به همراه باهنر، حداد عادل و چمران از کاندیداتوری ریاست جمهوری‌ خبر داد. انصراف قطعی باهنر، چمران و حدادعادل از کاندیداتوری / حضور قالیباف و جلیلی در میان کاندیداها / نمی دانیم رئیسی انصراف داده یا نه
مرضیه دستجردی از انصراف خودش به همراه باهنر، حداد عادل و چمران از کاندیداتوری ریاست جمهوری‌ خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.