.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دفاع بانک مرکزی از اظهارات جنجالی سیف
(ادامه)
رویای «پانزده میلیاردی» رويانيان!
(ادامه)
خاتمی مرا بعنوان وزیر به روحانی پیشنهاد داد
(ادامه)
شمال نیوز:  پيشرفت كمربندي شمالی ساري و کمربندی بابل را باهم مقايسه كنيد، كمربندي بابل بازگشايي شده و پول تملك زمين پرداخت شد، اما به ساري كه مي رسد مي گويند ما اعتبار نداريم. مشاجره لفظی شهردار با مدیر کل راه و شهرسازی
شمال نیوز: پيشرفت كمربندي شمالی ساري و کمربندی بابل را باهم مقايسه كنيد، كمربندي بابل بازگشايي شده و پول تملك زمين پرداخت شد، اما به ساري كه مي رسد مي گويند ما اعتبار نداريم.(ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
محور اصلی برنامه دیشب ۹۰‌ پیرامون بازی‌های هفته‌ دهم لیگ بر‌تر، بخصوص بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان و حاشیه آن بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که آیا انتقادها به اشتباه داوری منصفانه است؟ 1- آری 2- خیر که در پایان اکثریت بالای مردم 78 درصد به گزینه یک رای دادند و مابقی گزینه 2 را برگزیدند .(ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
محور اصلی برنامه دیشب ۹۰‌ پیرامون بازی‌های هفته‌ نهم لیگ بر‌تر و حاشیه آن بود . پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که آیا استقلال به نیمه نهایی صعود می کند؟ 1- بلی 2- خیر که در پایان، بیش از دو سوم مخاطبان به گزینه 1 یعنی صعود استقلال رأی دادند.، و مابقی گزینه 2 را برگزیدند . (ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون بازگشت خلعتبری به پرسپولیس و نیز بازی‌های هفته‌ هفتم لیگ بر‌تر و حاشیه آن بود؛ پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که در بی 77 چه نتیجه ای رقم می خورد؟ ۱ـاستقلال 2- تساوی 3- پرسپولیس که در پایان، نزدیک 51 درصد به برد پرسپولیس رأی دادند ، 37 درصد به برد تیم استقلال اعتقاد داشتند و مابقی 12 در صدگزینه مساوی را برگزیدند.(ادامه)
 محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جریان کسب رای اعتماد از مجلس اشاره داشت که بعد از یکی از سخنرانی هایش در سازمان ملل سفیر انگلیس در جلسه فردای سفارت به همکارانش گفته که" این سخنرانی را باید در کلاسهای دیپلماسی برای دیپلمات‌های انگلیسی تدریس کنیم تا بفهمند که چطور باید از منافع ملی‌شان دفاع کنند" که متن کامل این سخنرانی امروز منتشر شد.
سخنرانی ظریف و توصیه سفیر انگلیس به دیپلمات ها
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جریان کسب رای اعتماد از مجلس اشاره داشت که بعد از یکی از سخنرانی هایش در سازمان ملل سفیر انگلیس در جلسه فردای سفارت به همکارانش گفته که" این سخنرانی را باید در کلاسهای دیپلماسی برای دیپلمات‌های انگلیسی تدریس کنیم تا بفهمند که چطور باید از منافع ملی‌شان دفاع کنند" که متن کامل این سخنرانی امروز منتشر شد. (ادامه)
هر آنچه در برنامه جنجالی دیشب ۹۰ گذشت
محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون بازی‌های هفته های سوم و چهارم لیگ برتر بود ، پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که دلیل موفقیت والیبال ، بسکتبال و فوتبال در چند ماه اخیر چه بود 1- مدیریت و برنامه ریزی بلند مدت 2- بهره گیری از مربیان تراز اول 3- تلاش یازیکنان که در پایان 68 درصد به گزینه 2 رای دادند ، 19 درصد گزینه 1 را انتخاب کردند و 13 در صد گزینه 3 را برگزیدند .(ادامه)
معاون اول های رئیس جمهور،ازگذشته تا آینده
معاون اول رئیس جمهور سمت مهمی در دستگاه اجرایی کشور است. متن زیر به بررسی جایگاه معاون اول در قانون اساسی و هم چنین شخص معاون اول ها در تاریخ انقلاب و معاون اول احتمالی آینده می پردازد. (ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي صبح امروز
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي صبح امروز
(ادامه)
کسب و کار 10 فوتبالیست ثروتمند ایرانی
(ادامه)
فرزاد جمشیدی این روزها چه می‌کند؟ +عکس
(ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
(ادامه)
فصل تازه ای در پرونده جنایت کهریزک
(ادامه)
هر آنچه در برنامه جنجالی دیشب ۹۰ گذشت
(ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
(ادامه)
دودستگی هواداران استقلال به خاطر مجیدی/ کار به نیروی انتظامی کشید
(ادامه)
جوان 21 ساله آن روز می‌دانست که اگر بخواهد تا آخر عمر مرتضی محب‌الاولیا باقی نماند و بشود اسفندیار رحیم مشایی، باید از حوزه فرهنگ به عالم سیاست میان‌بری بزند. نگاهی به گذشته و آینده اسفندیار/ کاخ آرزوهای مشایی
جوان 21 ساله آن روز می‌دانست که اگر بخواهد تا آخر عمر مرتضی محب‌الاولیا باقی نماند و بشود اسفندیار رحیم مشایی، باید از حوزه فرهنگ به عالم سیاست میان‌بری بزند.(ادامه)
حذف ماده جنجالی طرح اصلاح قانون انتخابات
(ادامه)
هر آنچه در برنامه جنجالی دیشب ۹۰ گذشت
(ادامه)
هر آنچه در برنامه جنجالی دیشب 90 گذشت
(ادامه)
در برنامه ۹۰ چه گذشت؟/ این چه وضع صحبت است!
(ادامه)
متن اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری
(ادامه)
شکایت رحیم‌مشایی از پیام فضلی‌نژاد
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
"صرفا جهت اطلاع"
(ادامه)
هر آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت
(ادامه)
هر آنچه در برنامه جالب دیشب ۹۰ گذشت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.