.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازداشت سه نفر در ارتباط با بنر جنجالی شهرداری
دادستان شیراز از بازداشت سه نفر در ارتباط با بنری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز نصب شده بود، خبر داد. عکس این بنرکه گفته می‌شود نمایشگر تصویری از سربازان رژیم صهیونیستی است طی روزهای اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شد و واکنش‌هایی به همراه داشت.(ادامه)
تیر پرسپولیس به سنگ خورد!
آخرین تیر باشگاه پرسپولیس برای رهایی از حکم محرومیت سنگین فدراسیون جهانی فوتبال هم به سنگ خورد و دادگاه بین المللی ورزش، با تقاضای بازنگری و تخفیف محرومیت قهرمان لیگ برتر ایران مخالفت کرد.(ادامه)
حاشیه‌سازان ۹۶ چه کسانی بودند؟
سال ۹۶ هم مثل هرسال پر بود از خبر‌های داغ و حاشیه‌سازی‌های زیاد برای هنرمندانی بود که گاهی سکوت کردند و گاهی جوابی به این شایعات دادند. در میان خبر‌های نادرست برخی اخبار هم تصادفاً درست از آب درمی‌آمدند و تا مدت‌ها مردم را درگیر خود کردند.(ادامه)
همه اخراجی‌های ترامپ + عکس
این گزارش نگاهی است به مقام‌هایی که از زمان روی کار آمدن ترامپ در روز ۲۰ ژانویه سال ۲۰۱۷ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا از سمت‌هایشان برکنار و یا اخراج شده‌اند. (ادامه)


ورزش > مدیریت ورزش - روزنامه سازندگی در شماره امروز خود از چند سوال علی کریمی از دبیر کل فدراسیون فوتبال نوشت که بی جواب ماند سکوت ساکت!
ورزش > مدیریت ورزش - روزنامه سازندگی در شماره امروز خود از چند سوال علی کریمی از دبیر کل فدراسیون فوتبال نوشت که بی جواب ماند(ادامه)
داغ‌ترین مناظره فوتبالی تاریخ در نود
عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته مناظره‌ای را با حضور علی کریمی و محمدرضا ساکت برگزار کرد. (ادامه)
واکنش خبرنگار جنجالی به برکناری فرماندار
دو روز پیش فرماندار، بخشدار، شهرداران و همچنین اعضای شوراهای اسلامی شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر از کارخانه بازیافت گلپایگان و خوانسار بازدید کردند. در این بازدید و در جلسه‌ای که در حاشیه‌ی این بازدید برگزار شد، حسین فراست فرماندار گلپایگان با رفتاری زشت و ناشایست با وحید اعظمی خبرنگار و مدیر مسئول هفته‌نامه نسل‌نو برخورد کرد که ویدئوی آن در فضای مجازی انعکاس گسترده‌ای داشت. (ادامه)
ما در ارتباط با آقای رحیمی معتقد بودیم ایشان رهبری شبکه کلاهبرداری را بر عهده داشته و 15 سال حبس صادر کردیم اما دیوان عالی کشور چنین اعتقادی نداشت و به 5 سال کاهش یافت. از نظر ما محمدرضا رحیمی رهبر شبکه کلاهبرداری بود/ باید دادگاه احمدی‌نژاد تشکیل می‌شد
ما در ارتباط با آقای رحیمی معتقد بودیم ایشان رهبری شبکه کلاهبرداری را بر عهده داشته و 15 سال حبس صادر کردیم اما دیوان عالی کشور چنین اعتقادی نداشت و به 5 سال کاهش یافت.(ادامه)
شب جنجالی استقلالی ها در برنامه ۹۰
برنامه نود این هفته از ساعت 22:43 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:50 بامداد سه شنبه به پایان رسید. (ادامه)
این روزهای آخر شایعاتی از بازگشتش به صحنه مدیریت اجرایی و یا پست شهرداری رشت نیز شنیده می شد. اما حال که همه چیز به پایان رسیده است تنها نکته تاریکی برای کسانی باقی مانده است در عرصه های مختلف اجازه فعالیت به کسی را ندادند که مردم ... محبوب مردم و مغضوب دیگران؛ افسوسی بر این تناقض!(خبر)
این روزهای آخر شایعاتی از بازگشتش به صحنه مدیریت اجرایی و یا پست شهرداری رشت نیز شنیده می شد. اما حال که همه چیز به پایان رسیده است تنها نکته تاریکی برای کسانی باقی مانده است در عرصه های مختلف اجازه فعالیت به کسی را ندادند که مردم ...(ادامه)
همه ردشدگان؛ از بازرگان و هاشمی تا احمدی نژاد
شاید برایتان جالب باشد که بدانید در دوازده دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران در مجموع پنج هزار و 364 نفر به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند که از این میان پنج هزار و 207 نفر از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند. (ادامه)
عماد افروغ کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود؟/شرط توکلی برای سخنرانی در کنار دو چهره جنجالی/طلب حلالیت چند بارچند باره آیت الله جنتی از مردم
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن استهمه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. (ادامه)
انتخابات سال آینده ریاست جمهوری پیش افتاده، سنت خردادی،‌ به اردیبهشت رسیده،‌ انگار همین هم باعث شده رقابت‌های انتخاباتی جلو بیفتد. از بهار امسال،‌ اظهارنظر درباره حضور و غیبت شخصیت‌های سیاسی در انتخابات سال آینده پربسامد بوده است، با نزدیک شدن به انتخابات، تعداد این اظهارنظرها بیشتر هم می‌شود. این آقایان رییس‌جمهور بعدی ایران نمی‌شوند! +تصاویر(خبر)
انتخابات سال آینده ریاست جمهوری پیش افتاده، سنت خردادی،‌ به اردیبهشت رسیده،‌ انگار همین هم باعث شده رقابت‌های انتخاباتی جلو بیفتد. از بهار امسال،‌ اظهارنظر درباره حضور و غیبت شخصیت‌های سیاسی در انتخابات سال آینده پربسامد بوده است، با نزدیک شدن به انتخابات، تعداد این اظهارنظرها بیشتر هم می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر مدیر اقتصادی قدرتمند و شناسنامه داری وارد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شود، احتمال پیروز رقابت خواهد شد..... اگر کسی 6 بار کاندیدا شد و دوم شد، این یعنی مردم دیگر به او رای نمی دهند
شمال نیوز : دبیرکل جهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر مدیر اقتصادی قدرتمند و شناسنامه داری وارد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شود، احتمال پیروز رقابت خواهد شد.....(ادامه)
تب و تاب انتخابات ۹۶، گریبانگیر فضای مجازی شده است تا جایی که خبرهایی فراوان درباره فعالیت‌های انتخاباتی برخی افراد منتشر می‌شود، اما جنجالی‌ترین خبرها درباره حضور آقای احمدی‌نژاد در انتخابات و سفرهای استانی است که از چند ماه پیش برای سازماندهی هواداران در استان‌های گوناگون شروع شده است.
احمدی نژاد توصیه منع حضورش را پذیرا ست
تب و تاب انتخابات ۹۶، گریبانگیر فضای مجازی شده است تا جایی که خبرهایی فراوان درباره فعالیت‌های انتخاباتی برخی افراد منتشر می‌شود، اما جنجالی‌ترین خبرها درباره حضور آقای احمدی‌نژاد در انتخابات و سفرهای استانی است که از چند ماه پیش برای سازماندهی هواداران در استان‌های گوناگون شروع شده است. (ادامه)
شمال نیوز : روند پرتره سازی از خبرنگاران مستعد در راستای خیانت به کشور و نظام، از جمله اقداماتی است که همواره در دستور کار دشمنان نظام قرار می گیرد تا روزنامه نگاران خائن را برای زاویه گیری از منافع کشور بیشتر تشویق کنند..... خبرنگار مازنی چگونه در دام سرویس های جاسوسی افتاد؟
شمال نیوز : روند پرتره سازی از خبرنگاران مستعد در راستای خیانت به کشور و نظام، از جمله اقداماتی است که همواره در دستور کار دشمنان نظام قرار می گیرد تا روزنامه نگاران خائن را برای زاویه گیری از منافع کشور بیشتر تشویق کنند.....(ادامه)
اعلام انزجار مجلس خبرگان از انتشار فایل صوتی جنجالی
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری که با هدف تطهیر منافقین جنایتکار انجام شده است، اعلام انزجار کرد. (ادامه)
شمال نیوز : با وجودِ این بحث‌ها، یک مساله وجود دارد، اینکه در ثبت چنین مکان‌هایی که در فهرست پرونده‌های ثبتی «میدان تاریخی» یا «راه تاریخی» قرار می‌گیرند، چه عناصری باید مورد توجه قرار بگیرند؟....
ثبت میدان «شهدا» ساری در فهرست «راه‌های تاریخی» کشور
شمال نیوز : با وجودِ این بحث‌ها، یک مساله وجود دارد، اینکه در ثبت چنین مکان‌هایی که در فهرست پرونده‌های ثبتی «میدان تاریخی» یا «راه تاریخی» قرار می‌گیرند، چه عناصری باید مورد توجه قرار بگیرند؟.... (ادامه)
سخنان عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌ها در انتخابات‌های گوناگون جمهوری اسلامی بازهم نگاه‌ها را به سمت این ابزار نظارتی شورای نگهبان برای نزدیکترین انتخابات پیش رو یعنی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم جلب کرد.
چراغ سبز شورای نگهبان برای بازگشت ردصلاحیت‌ شده‌ها ؟!
سخنان عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌ها در انتخابات‌های گوناگون جمهوری اسلامی بازهم نگاه‌ها را به سمت این ابزار نظارتی شورای نگهبان برای نزدیکترین انتخابات پیش رو یعنی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم جلب کرد. (ادامه)
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان برکنار شد
دکتر احمد مرادی مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سمت خود برکنار شد. (ادامه)
معرفی مدیر عامل جدید بانک رفاه
نشست غیررسمی معارفه مدیرعامل جدید بانک رفاه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل بانک رفاه ظهر امروز برگزار می‌شود و سهمانی جایگزین صدقی خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : جواد کاظمیان که همبازیان و دوستان صمیمی مرحوم مهرداد اولادی محسوب می شود، هنوز نتوانسته اتفاقی که برای رفیقش رخ داده را هضم کند.....
کاظمیان : در جامعه فوتبالی ما انسانیت مرده است
شمال نیوز : جواد کاظمیان که همبازیان و دوستان صمیمی مرحوم مهرداد اولادی محسوب می شود، هنوز نتوانسته اتفاقی که برای رفیقش رخ داده را هضم کند..... (ادامه)
برنامه 20 اردیبهشت نود با محوریت بررسی هفته بیست و نهم لیگ برتر و انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت 22:34 دوشنبه از شبکه سه آغاز شد. شفاف‌سازی درباره حرکت جنجالی رحمتی/قهرمان و نایب قهرمان لیگ مشخص شد
برنامه 20 اردیبهشت نود با محوریت بررسی هفته بیست و نهم لیگ برتر و انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت 22:34 دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : اینکه من اصولگراها هستم مسئله ای است که یا اصلاح‌طلبان یا بخشی از اصولگرایان گفته‌اند. من هرگز تابع هیچ جریان سیاسی نبوده‌ام. من نه چپ و نه راست و نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب نبودم. .... مردم به دولت یا شخصی که پاسخگو نباشد پشت می کنند
شمال نیوز : اینکه من اصولگراها هستم مسئله ای است که یا اصلاح‌طلبان یا بخشی از اصولگرایان گفته‌اند. من هرگز تابع هیچ جریان سیاسی نبوده‌ام. من نه چپ و نه راست و نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب نبودم. ....(ادامه)
صلاحیت تنها یک چهره ورشی تائید شد
از میان چهره های سرشناس ورزشی که برای انتخابات مجلس کاندیدا شده بودند ، تنها یک نفر تائید صلاحیت شده است. (ادامه)
نقش "بدشانسی" در ابتلا به سرطان!
یک سال پس از نظریه جنجالی پژوهشگران دانشگاه جان هاپکینز که ابتلا به سرطان را نتیجه بدشانسی اعلام کردند، مرکز سرطان‌شناسی دانشگاه استونی بروک نتیجه تحقیقی درباره تأثیر عوامل خارجی در ابتلا به سرطان را منتشر کرد. (ادامه)
احمدی‌نژادی‌ها آمدند
احمدی‌نژادی‌ها از سراسر کشور آمدند. (ادامه)
مایلی کهن: احمدی‌نژاد خیلی مظلوم واقع شد
شمال نیوز : احمدی‌نژاد شبانه‌روز برای این کشور زحمت کشید و خیلی مظلوم واقع شددولت بهار: مدیر تیم ملی امید ایران گفت: احمدی نژاد خیلی مظلوم واقع شد هر چند دیدید که وقتی دولتش می‌خواست عوض شود بهترین استقبال از رئیس جمهور جدید که رئیس جمهور منتخب مردم بود انجام داد و تمام وزرای احمدی‌نژاد نزد رئیس جمهور جدید رفتند و به او گزارش دادند من تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم آیا شما دیده بودید؟(ادامه)
این 6 مجری ممنوع‌التصویر شدند
مجریانی که روی آنتن صداوسیما به شهرت می‌رسند و به چهره تبدیل می‌شوند، حالا حرکات و رفتارشان خارج از قاب تلویزیون هم برای صداوسیما دردسرآفرین است. (ادامه)
کمر به نابودی وزنه برداری مازندران بستند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.