.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: چندی قبل یکی از مسئوالان عالی اجرایی در غرب گیلان در یک مراسم اظهارات قابل تامل و خارج از چارچوبی داشته است.
اظهارات عجیب و قابل تامل یکی از مسئولان اجرایی استان
شمال نیوز: چندی قبل یکی از مسئوالان عالی اجرایی در غرب گیلان در یک مراسم اظهارات قابل تامل و خارج از چارچوبی داشته است. (ادامه)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. سیاسیونی که پای میز محاکمه نشستند/ اوین و زندانیان سیاستمدار آن/ چه کسانی به حبس رفتند؟(خبر)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند. تنها سخنی که از زبان مسئولان قضایی جاری شده است تايید خبر بازداشت بود که در 18 خرداد ماه جاری از سوی محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا اعلان شد. از آن‌روز تا کنون بازار ... بقایی در ۱۰ کشور سرمایه‌گذاری کرده است/فاجعه‌ای بزرگ‌تر از پرونده‌ زنجانی!؟
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند. تنها سخنی که از زبان مسئولان قضایی جاری شده است تايید خبر بازداشت بود که در 18 خرداد ماه جاری از سوی محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا اعلان شد. از آن‌روز تا کنون بازار ...(ادامه)
سرمایه گذاری معاون احمدی‌نژاد در 10 کشور؟
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند.(ادامه)
عصبانیت احمدی نژاد از یک برنامه تلویزیونی
سال 82 که هنوز برنامه های تاک شو به اندازه امروز مد نشده بود ، برنامه ای به نام صندلی داغ ساخته شد که در زمان خودش سروصداهای زیادی ایجاد کرد. خیلی از قسمت های این برنامه که چهره های سیاسی را به نمایش می گذاشتند جنجالی می شدند و خیلی از آن ها هم بعدها حاشیه ایجاد می کردند.(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
برانکو بعد از نزدیک به یک دهه بار دیگر در استودیو نود حاضر شد تا به سوالات متعدد فردوسی‌پور پاسخ دهد. از سوی دیگر بررسی عملکرد تیم‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان هم از بخش‌های دیگر برنامه نود بود. (ادامه)
یک ازدواج سیاسی دیگر در ایران
برادر زاده سید محمد خاتمی به عقد فرزند علی عادلی درآمد.(ادامه)
رضا رشیدپور جواب عموی پاشایی را داد
رضا رشیدپور، مجری، تهیه‌کننده ، کارگردان و بازیگر تلویزیون و سینما در آخرین استاتوس فیس بوکی خود نسبت به اظهارات اخیر منصور پاشایی، عموی مرحوم مرتضی پاشایی درباره مستند "سیب" واکنش نشان داد. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
پیام صادقیان از پرسپولیس رفتنی شد
بازیکن جنجالی پرسپولیس طی یکی، دو روز گذشته در تماس با دست‌اندرکاران باشگاه درخواست کرده که هر چه زودتر رضایتنامه او را بدهند تا به یک تیم خارجی برود. (ادامه)
مجریانی که ممنوع‌التصویر شدند +تصاویر
مجریان زیادی در دوران ضرغامی ممنوع التصویر شدند، آنها که بودند و سرنوشت شان چه خواهد شد؟(ادامه)
صبح تا شب علی دایی چگونه می گذرد؟
استراحت و دوری از اخبار فوتبال اولین برنامه شهریار بود. علی دایی که بعد از عقد قرارداد مجدد با پرسپولیس مدت زیادی برای خانواده وقت نگذاشته بود، تصمیم گرفت هم از حواشی دور باشد و هم برای دخترش پدری کند.(ادامه)
در "خمینی‌ترین" محرم حسینی چه گذشت؟+تصاویر
(ادامه)
عذرخواهی مایکروسافت از زنان!
(ادامه)
ناگفته های وزیر سابق از خانه نشینی احمدی نژاد
خانه نشینی، اولین اشتباه ایشان (احمدی نژاد) بود که به نظر من لطمه بزرگی به ایشان زد. در آن زمان مسئولین گروه - گروه به دیدار ایشان می‌رفتند. ما گروهی از دولت به دیدار ایشان رفتیم و من آنجا خطاب به ایشان گفتم مردم به شما به خاطر دو شعار رای دادند. یکی ساده زیستی و شعارهای شهید رجایی و دیگری همراه بودن با ولایت. (ادامه)
مروری بر دلایل عجیب 10 برکناری جنجالی در دولت‌ احمدی‌نژاد
برکناری وزرا و برخی معاونان دولت احمدی نژاد به مثابه بسیاری دیگر از اقدامات وی جنجالی و پرحاشیه بود.(ادامه)
صادقعلی رنجبر لزوم احساس مسئولیت بیشتر در انتخاب رئیس شورا!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
امروز باید جلسه تشویق وزیر بود نه استیضاح
تصریح کرد: اگر آقای فرجی‌دانا امروز ابقا شود بداند که این رأی را از مجلس اصولگرا گرفته است و جریان اصولگرا و نه هیچ جریان دیگری به او رأی اعتماد داده است و دیگران نمی‌توانند این فضا را مصادره به مطلوب کنند.(ادامه)
شمال نیوز: اگر بخواهیم واقع بینانه به مسائل چند ماه اخیر استان نگاه کنیم نه نمایندگان حق دارند و نه استاندار بلکه یک روند نامناسبی در دولت تدبیر و امید در پیش گرفته که ره به ترکستان دارد و بعید می دانیم با این نگاه استان گلستان تا مدتها رنگ توسعه را ببیند . چه کسی حق دارد؛ نمایندگان یا استاندار !
شمال نیوز: اگر بخواهیم واقع بینانه به مسائل چند ماه اخیر استان نگاه کنیم نه نمایندگان حق دارند و نه استاندار بلکه یک روند نامناسبی در دولت تدبیر و امید در پیش گرفته که ره به ترکستان دارد و بعید می دانیم با این نگاه استان گلستان تا مدتها رنگ توسعه را ببیند .(ادامه)
حکم جلب سرپرست فوتبال پیام صنعت آمل صادر شد
(ادامه)
همایش احمدی‌نژادی‌های دلواپس
(ادامه)
بازگشت مجری ممنوع التصویر همراه با رئیس‌جمهور
(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
(ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
(ادامه)
مدیری که هر7ماه یک بار استعفا داد
محمد رویانیان و استعفا، آشناترین وازه های مدیریت پرسپولیس در این دوسال و نیم اخیر بود. واژه هایی که حالا بعد از قبول چهارمین استعفای رویانیان، به آرشیو پرسپولیس پیوسته است.(ادامه)
هرآنچه در برنامه نود دیشب گذشت
از صدور حکم جنجال برانگیز پرونده محسن قهرمانی تا پیگیری ماجرای قلیان و داوری بحث برانگیز بازی پرسپولیس و فولاد! اینها تنها بخشی از برنامه نود شب گذشته بود. برنامه‌ای که البته با پخش مراسم مرد سال فوتبال جهان آغاز شد.(ادامه)
تحویل فیلم رابطه غیراخلاقی مدیر سینمایی دولت دهم با یک زن در هتل، به قوه قضاییه/ او تهیه کننده زن سینما را مجبور به رابطه غیراخلاقی کرد!
(ادامه)
برگزاری تجمع برای محاکمه مرتضوی
(ادامه)
افشاگری عابدینی در برنامه 90
افشاگری عابدینی در برنامه 90؛ با یک و نیم میلیارد تیمت را بالا می‌آورم!(ادامه)
مرتضوی در یک کنفرانس خبری و با دعوت از خبرنگاران داخلی و خارجی اقدام به این کار خواهد کرد شمارش معکوس برای افشاگری سعید مرتضوی
مرتضوی در یک کنفرانس خبری و با دعوت از خبرنگاران داخلی و خارجی اقدام به این کار خواهد کرد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.