.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهرماه در ايران اسلامي، مصادف با دو مناسبت بزرگ ملي است... پاسداشت فرهنگ و تفكر دفاع مقدس(ديدگاه)
مهرماه در ايران اسلامي، مصادف با دو مناسبت بزرگ ملي است...(ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
صاحبان ۱۲ کرسی مهم دولت‌ اول و دوم روحانی را بشناسید
حسن روحانی در ابتدای دولت دوازدهم همچون دولت یازدهم برای اکثر معاونان خود حکم صادر کرد اما هنوز خبری از اعلام اسم معاون اجرایی نیست و زمزمه‎هایی درباره حذف آن شنیده می شود. با این وجود در این دولت جایگاه معاونت اقتصادی به ترکیب کابینه اضافه شده است.(ادامه)
آبگيری سد هراز منوط به سامان‌دهی مرکز زباله آمل
مخاطرات زيست محيطی محل دفن زباله آمل، خط قرمز بهره‌برداری از سد هراز است.(ادامه)
آنچه که باید شهرداران شهرهای شمالی مد نظر قرار دهند(يادداشت)
(ادامه)
ماجرای شهرداری یک ژن خوب دیگر در شمال کشور
يک پسرم کارشناسي ارشد عمران دارد و کارمند مسکن و شهرسازي هستند، [او را] جزء گزينه‌هاي شهرداري چمخاله قرار دادند. خود من هم به او توصيه کردم که اصلا چنين کاري نبايد بکند. (ادامه)
نگاه نو به منابع درآمدي شهرداري‌ها / تحقق شهرايده آل
معاون شهرسازي و معماري و امور مناطق شهرداري ساري، نگاه نو به منابع درآمدي شهرداري‌ها را از مهم‌ترين عوامل تحقق شهر ايده آل و توسعه پايدار دانست (ادامه)
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم..... عبوری : من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي بينم
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم.....(ادامه)
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و.... بهره برداری از زيرگذرهاي منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و....(ادامه)
 شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و.... بهره برداری از زيرگذرهاي منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و....(ادامه)
 شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و ....

بهره برداری از زیرگذرهای منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و .... (ادامه)
برترين متخصص پوست علمي كشور در سال ٩٦ یک مازندرانی است
(ادامه)
اعزام آتش نشانان ساروی برای کشف جسد در دامغان + تصاویر
نیروهای غواصی آتش نشانی ساری برای کشف جسد در سد خاكی به دامغان اعزام شدند.(ادامه)
انتخاب رئيس روابط عمومی هيأت انجمن های ورزشی مازندران
بنيامين مرشدی به عنوان رئيس روابط عمومی و مشاور رسانه ای هيأت انجمن های ورزشی مازندران انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز : به جرات باید گفت؛ در طول 4سال گذشته شهروندان استان همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مند و از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسند بودند و انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد .... تشكيل كميته ویژه براي رصد فعاليت مديران در مازندران...!
شمال نیوز : به جرات باید گفت؛ در طول 4سال گذشته شهروندان استان همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مند و از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسند بودند و انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد ....(ادامه)
شمال نیوز : قرباني با بيان اين مطلب كه طول اجراي اين پروژه حدود ۵۰ كيلومتر است، ادامه داد: توسعه پايدار شهري و همچنين توسعه زيرساخت‌هاي موردنياز از جمله اهداف اصلي اين پروژه در مركز استان به شمار مي‌رود..... اجراي پروژه فيبر نوري در ساري؛ گامي جديد در تحقق شهر الكترونيك
شمال نیوز : قرباني با بيان اين مطلب كه طول اجراي اين پروژه حدود ۵۰ كيلومتر است، ادامه داد: توسعه پايدار شهري و همچنين توسعه زيرساخت‌هاي موردنياز از جمله اهداف اصلي اين پروژه در مركز استان به شمار مي‌رود.....(ادامه)
شمال نیوز : شاعری خطاب به نماينده ساري گفت : وقتي نماينده در مجلس راي نمي آورد نبايد مسائل را به استان منتقل كند، دولت و استاندار متعلق به شماست . نزنيدش . تا زمان تغيير نرسيد همه وظيفه داريم كمكش كنيم.  با ايشان تماس گرفتم و با صراحت گفتم اين چه برخوردي است كه شما استان را به هم مي ريزيد.... دولت و استاندار متعلق به شماست ؛ نزنيدش !
شمال نیوز : شاعری خطاب به نماينده ساري گفت : وقتي نماينده در مجلس راي نمي آورد نبايد مسائل را به استان منتقل كند، دولت و استاندار متعلق به شماست . نزنيدش . تا زمان تغيير نرسيد همه وظيفه داريم كمكش كنيم. با ايشان تماس گرفتم و با صراحت گفتم اين چه برخوردي است كه شما استان را به هم مي ريزيد....(ادامه)
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به  ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ... انتخاب رییس جمهور بر اساس نظریه شایستگی –ظرفیت –عملکرد
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ...(ادامه)
انتصاب در آتش نشانی ساری
سرپرست جديد سازمان آتش نشانی ساری منصوب شد.(ادامه)
آغاز طرح‌های ساماندهی دریا از اول خرداد
اجرای طرح‌های ساماندهی دریا از اول خرداد آغاز می شود.(ادامه)
شمال نیوز : يادمان نرود كه از ميان هزاران نامه و خواهش و تمنا به امام حسين (ع) براي بيعت با ايشان، در نهايت همان ها با فرزند حضرت زهرا(س) چه كردند..... آقای رئيسي؛ مراقب دعوت اهل كوفه باشيد !
شمال نیوز : يادمان نرود كه از ميان هزاران نامه و خواهش و تمنا به امام حسين (ع) براي بيعت با ايشان، در نهايت همان ها با فرزند حضرت زهرا(س) چه كردند.....(ادامه)
بازار شلوغ کاندیداتوری و به تمسخر گرفتن شایستگی‌ها(يادداشت)
(ادامه)
اخلاق و بلايای طبيعي(ديدگاه)
(ادامه)

حمید بقايي در حالي اخیرا اعلام كانديداتوري كرد كه هنوز اصولگرايان كانديداي خود را براي انتخابات معرفي نكردند. او همچنين زمانی خود را وارد اين گود كرد كه نزديكان احمدي‌نژاد پيشتر معتقد بودند نبايد وارد نقشه B (يا همان معرفي نامزدي غير احمدي‌نژاد) شد.
هدف احمدی نژاد از طرح بقایی برای انتخابات 96 چیست؟ / آیا پیش از ثبت نام یا اعلام صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان، از رقابت ها کنار می کشد؟
حمید بقايي در حالي اخیرا اعلام كانديداتوري كرد كه هنوز اصولگرايان كانديداي خود را براي انتخابات معرفي نكردند. او همچنين زمانی خود را وارد اين گود كرد كه نزديكان احمدي‌نژاد پيشتر معتقد بودند نبايد وارد نقشه B (يا همان معرفي نامزدي غير احمدي‌نژاد) شد. (ادامه)
مشاركت شهروندان ساروی در پاكيزگي شهر
(ادامه)
افراد موفق، 10 دقيقه‌ي اول روز كاري چه می کنند؟
كارهايي كه در 10 دقيقه‌ي اول روز كاري خود انجام مي‌دهيد، تا حد زيادي مشخص خواهد كرد كه بقيه‌ روز شما چقدر موثر خواهد بود.(ادامه)
بازدید معاون وزیر ارشاد از نمایشگاه بین المللی کتاب ساری
معاون حقوقى و پارلمانى وزير ارشاد از نمایشگاه بین المللی کتاب ساری بازدید کرد.(ادامه)
بیانیه ای برای دعوت از ورزشکاران به راهپیمایی ۲۲ بهمن
اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران مازندران به منظور شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه مشترک صادر کردند.(ادامه)
انتصاب رييس جديد حراست شهرداري ساري
(ادامه)
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود.... تسهيلات رونق توليد در مازندران به كجا مي رود ؟
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.