.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

نگاهي به سوابق و برنامه هاي دكتر دژپسند / كانديداي وزارت اقتصاد(يادداشت)
(ادامه)
دژپسند، انتخابي اصلح
(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد..... ثبت‌نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد.....(ادامه)
 بحث «ولایت» از مهم‌ترین شرایط و زمینه‌هایی است که باید در وجود شخص شفاعت‌خواه قرار داشته باشد تا شفاعت شافعان در حق او ثمره بدهد. چرا که اگر کسی به ولایت امیرالمومنی(ع) و اهل‌البیت(ع) اقرار نکند در حقیقت نبوت و از همه بالاتر توحید را منکر شده است و شفاعت در حق چنین شخصی بی‌معنا خواهد بود. ولایت امیرالمؤمنین(ع)؛ از شروط مهم شفاعت/ انواع و مراتب ولایت(يادداشت)
بحث «ولایت» از مهم‌ترین شرایط و زمینه‌هایی است که باید در وجود شخص شفاعت‌خواه قرار داشته باشد تا شفاعت شافعان در حق او ثمره بدهد. چرا که اگر کسی به ولایت امیرالمومنی(ع) و اهل‌البیت(ع) اقرار نکند در حقیقت نبوت و از همه بالاتر توحید را منکر شده است و شفاعت در حق چنین شخصی بی‌معنا خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : رسالت شرکت شهرکهای صنعتی اجرا و تکمیل زیرساخت شهرکها و نواحي صنعتي بوده که در دولت تدبیر و امید، تعداد ۲۸۶ پروژه عمرانی با هزینه 444838 میلیون ریال انجام شده است..... اجرای 286 پروژه عمرانی شهرک های صنعتی مازندران در دولت تدبیر و امید+ مشروح
شمال نیوز : رسالت شرکت شهرکهای صنعتی اجرا و تکمیل زیرساخت شهرکها و نواحي صنعتي بوده که در دولت تدبیر و امید، تعداد ۲۸۶ پروژه عمرانی با هزینه 444838 میلیون ریال انجام شده است.....(ادامه)
روزشماری براي برگزاري مراسم تدفين مطبوعات کشور(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران پس از تغييرات در تشكيلات اداري فرمانداري هاي مازندران سعید ميرزاپور را به اين عنوان منصوب كرد..... انتصاب معاون عمراني فرمانداري شهرستان قائم شهر
شمال نیوز : استاندار مازندران پس از تغييرات در تشكيلات اداري فرمانداري هاي مازندران سعید ميرزاپور را به اين عنوان منصوب كرد.....(ادامه)
برنامه مديريت اضطراری بار در توزيع برق مازندران اعلام شد
برنامه مديريت اضطراری بار شركت توزيع نیروی برق مازندران برای امروز اعلام شد.(ادامه)
برنامه مديريت اضطراری بار در توزيع برق مازندران اعلام شد
برنامه مديريت اضطراری بار شركت توزيع نیروی برق مازندران برای امروز و فردا اعلام شد.(ادامه)
شاعری:هموارتر شدن عرصه مدیریتی کشور با به‌کارگیری نیروهای جوان
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت نیروهای جوان و کارآمد، راهی برای برون رفت از مشکلات و رفع موانع موجود است و با مصوبه ممنوعيت اشتغال بازنشستگان در دستگاه‌هاي اداري، شاهد به‌كارگيري بيشتر جوانان در عرصه‌هاي مديريت خواهيم بود.(ادامه)
شمال نیوز :  با مطالعات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده مقرر گردید هدایت آب‌های سطحی زیرگذر بزرگ شهید جانباز سید مصطفی علمدار در میدان هلال‌احمر به‌صورت کانال زیرزمینی از زیرگذر به رودخانه تجن برقرار گردد.
.... احداث زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار ساری در صد روز
شمال نیوز : با مطالعات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده مقرر گردید هدایت آب‌های سطحی زیرگذر بزرگ شهید جانباز سید مصطفی علمدار در میدان هلال‌احمر به‌صورت کانال زیرزمینی از زیرگذر به رودخانه تجن برقرار گردد. ....(ادامه)
تقدیر از مدیریت بانک مسکن مازندران در مجمع ارزیابی عملکرد
با حضور پرویز نجفیان مدیر امور منابع انسانی و ابوالفضل صدری رییس اداره کل تجهیزوپشتیبانی از چهار بازاریاب و چهار شعبه برتر(جزو یکصد شعبه برتر)هشتمین دوره مجمع ارزیابی عملکرد در مجتمع آموزشی رفاهی دریا کنار تجلیل بعمل آمد. (ادامه)
استاندار:خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد
استاندار مازندران گفت: خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد.(ادامه)
چرا مدیریت مصرف آب؟(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : براساس قانون، حريم خط ساحلي به‌معناي عدم انجام هيچ‌گونه فعاليت در فاصله ۶۰ متري درياست. با اين حال، در سه دهه اخير سواحل درياي مازندران به طور كامل اشغال شده است..... 85 درصد سواحل مازندران در تصرف نهادهای دولتی!
شمال نیوز : براساس قانون، حريم خط ساحلي به‌معناي عدم انجام هيچ‌گونه فعاليت در فاصله ۶۰ متري درياست. با اين حال، در سه دهه اخير سواحل درياي مازندران به طور كامل اشغال شده است.....(ادامه)
ضرورت مدیریت مصرف برق در تابستان و همراهی مردم مازندران(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : اگر تا چند سال پيش نام مازندران سرسبزي و زيبايي و لطافت را در اذهان تداعي مي‌كرد، حالا با شنيدن نام اين استان فقط بايد به درد‌ها و مشكلات و گرفتاري‌هاي فكر كرد...... « محيط‌ زيست مازندران » اسير بهانه‌هاي مديرانش !
شمال نیوز : اگر تا چند سال پيش نام مازندران سرسبزي و زيبايي و لطافت را در اذهان تداعي مي‌كرد، حالا با شنيدن نام اين استان فقط بايد به درد‌ها و مشكلات و گرفتاري‌هاي فكر كرد......(ادامه)
بانوان نقش اساسی در ثبات و پايداری جامعه دارند
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران گفت: بانوان با مشارکت در عرصه های مختلف نقش اساسی در ثبات و پایداری جامعه دارند.(ادامه)
 استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود .


 با اتمام طرح هاي شهرداري، "ساري" به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد(خبر)
استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود . (ادامه)
شمال نیوز :مقام عالي دولت در مازندران، در اين مراسم با اشاره به اين كه بايد از ظرفيت جوانان و افكار نو و خلاق در جهت توسعه بخش هاي مختلف بهره گيري شود، خاطر نشان ساخت: نقش بانوان در اداره جامعه باید روزافزون شود..... برگزاری توديع و معارفه مدير كل بانوان و خانواده استانداري مازندران
شمال نیوز :مقام عالي دولت در مازندران، در اين مراسم با اشاره به اين كه بايد از ظرفيت جوانان و افكار نو و خلاق در جهت توسعه بخش هاي مختلف بهره گيري شود، خاطر نشان ساخت: نقش بانوان در اداره جامعه باید روزافزون شود.....(ادامه)
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند..... دوراهی ؛ کاندیداتوری در انتخابات مجلس یا انتخابات ریاست جمهوری؟
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند.....(ادامه)
تردیدی وجود ندارد سرمایه‌های انسانی، مهم‌ترین دارایی یک ملت است و همه باید از فرصت‌های برابر برای رشد و شکوفایی فردی بهره‌مند شوند. نباید به صورت گلخانه‌ای تعداد اندکی تحت حمایت قرار گیرند و خیل عظیمی از استعدادهای مکشوف و نامکشوف در کشتی بحران‌زده مدیریت مغفول واقع شوند. «نخبه کشی»مرگ خلاقیت در دستگاههای اجرایی مازندران(يادداشت)
تردیدی وجود ندارد سرمایه‌های انسانی، مهم‌ترین دارایی یک ملت است و همه باید از فرصت‌های برابر برای رشد و شکوفایی فردی بهره‌مند شوند. نباید به صورت گلخانه‌ای تعداد اندکی تحت حمایت قرار گیرند و خیل عظیمی از استعدادهای مکشوف و نامکشوف در کشتی بحران‌زده مدیریت مغفول واقع شوند.(ادامه)
شمال نیوز : واقعيت اين است كه يكي از ملزومات ايجاد تحول اقتصادي در استان اصلاح  مديريت هاست. تجربه ثابت كرده است كه مديران غير متخصص و ضعيف يكي از  عوامل مهم توسعه نيافتگي استان محسوب مي شوند..... مديران غير متخصص و ضعيف عامل توسعه نيافتگي مازندران هستند
شمال نیوز : واقعيت اين است كه يكي از ملزومات ايجاد تحول اقتصادي در استان اصلاح مديريت هاست. تجربه ثابت كرده است كه مديران غير متخصص و ضعيف يكي از عوامل مهم توسعه نيافتگي استان محسوب مي شوند.....(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که استان مازندران به هیچ رو شایسته و سزاوار روزگار اقتصادی این چنین تراژیک نیست و همگان بدرستی می دانند که مازندران در قیاس با استان هایی چون کرمان و یزد و سمنان كه در پرتو لابي هاي سنگين نمايندگان و مديران متنفذ خود، همه ساله سهم بيشتري از بودجه را به خود اختصاص مي دهند .... توسعه مازندران با تخصیص های قطره چکانی محقق نخواهد شد
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که استان مازندران به هیچ رو شایسته و سزاوار روزگار اقتصادی این چنین تراژیک نیست و همگان بدرستی می دانند که مازندران در قیاس با استان هایی چون کرمان و یزد و سمنان كه در پرتو لابي هاي سنگين نمايندگان و مديران متنفذ خود، همه ساله سهم بيشتري از بودجه را به خود اختصاص مي دهند ....(ادامه)
توصیه یک مهندس زلزله: از تهران بروید، زلزله بیاید، فاجعه سه‌قرن اخیر رخ می‌دهد
استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی از پایتخت نشینان خواست که این شهر را ترک کنند. (ادامه)
انتقاد محسن‌رضايي از انباشت‌ مشكلات‌ اقتصادي
هر دولتي دو گام به پيش و سه‌گام به پس برداشته است. شيوه مديريت اجرايي و اداره كشور بايد تغيير كند. (ادامه)
روزی که احمدی‌نژاد رئیس مجلس را «برادر عزیزم جناب آقای لاریجانی» خطاب کرد
۹ سال پیش در چنین روزی، محمود احمدی‎نژاد به مجلس هشتم آمده بود تا از صادق محصولی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور دفاع کند. او در این جلسه از همیاری دولت و مجلس سخن گفت و در بخشی از سخنانش از علی لاریجانی به عنوان «برادر عزیزم» یاد کرده و پیش بینی کرد که هیچ گاه نیروهای انقلاب رودرروی هم قرار نخواهند گرفت. (ادامه)
استيضاح وزير کار کليد خورد
محمود اسلاميان، مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري، استعفاي خود را تقديم ربيعي، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود..... « مهدی عبوری » استاندار سمنان می شود
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود.....(ادامه)
شمال نیوز : وی در این نامه آورده است : فضای ملتهب سیاسی در مازندران، به هیچ روی استعداد پذیرش استاندار غیر بومی و هم ادامه ی مسوولیت آقای فلاح را در مدیریت استان مازندران ندارد؛ اکنون و در این مجال به دنبال ارائه ی آمار و مستندات کاستی های مدیریتی ایشان نیستیم اما.... آقای وزیر کشور ؛ نه استاندار غیر بومی و نه ابقای ربیع فلاح
شمال نیوز : وی در این نامه آورده است : فضای ملتهب سیاسی در مازندران، به هیچ روی استعداد پذیرش استاندار غیر بومی و هم ادامه ی مسوولیت آقای فلاح را در مدیریت استان مازندران ندارد؛ اکنون و در این مجال به دنبال ارائه ی آمار و مستندات کاستی های مدیریتی ایشان نیستیم اما....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.