.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شبیه ترین نهاد به شورای شهر مجالس قانونگذاری کشورها می باشد. در جمهوری اسلامی ایران نیز شهرداری و شورای شهر نقشی همچون مجلس شورای اسلامی و دولت البته در ابعادی کوچکتر و محدود به مسائل محلی دارد. شورای شهر سیاسی بهتر است یا شورای شهر تخصصی؟
شبیه ترین نهاد به شورای شهر مجالس قانونگذاری کشورها می باشد. در جمهوری اسلامی ایران نیز شهرداری و شورای شهر نقشی همچون مجلس شورای اسلامی و دولت البته در ابعادی کوچکتر و محدود به مسائل محلی دارد.(ادامه)
رشد 8 درصدي توليد انرژي خالص در نيروگاه نکا
(ادامه)
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
توليد حدود 979 ميليون و 692 هزاركيلو وات ساعت انرژي در نيروگاه‌ ‌نكا
(ادامه)
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید. محمود احمدی‌نژاد: یارانه هر ایرانی باید ۲.۵ میلیون تومان باشد
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید.(ادامه)
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است .... الزامات راهبردی تحقق جهش تولید در استان مازندران
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است ....(ادامه)
شمال نیوز : اسفنديار اسدي ، عليرضا كوچكى، عباس عسگريان، علي اكبر فخاريان و اعظم السادات حسينياعضای تعلیق شده شورای پنجم بودند که از امروز مجددا به عنوان عضو شورای اسلامی بهشهر فعالیت شان را از سر می گیرند ..... بازگشت اعضای تعلیق شده به صحن شورای اسلامی بهشهر / تعلل 20 روزه فرمانداری برای ابلاغ رای
شمال نیوز : اسفنديار اسدي ، عليرضا كوچكى، عباس عسگريان، علي اكبر فخاريان و اعظم السادات حسينياعضای تعلیق شده شورای پنجم بودند که از امروز مجددا به عنوان عضو شورای اسلامی بهشهر فعالیت شان را از سر می گیرند .....(ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
تمام بدبیاری‌هایِ بدشانس‌‌ترین «روحانیِ» ایران
آخرين چالش تمام رؤساي دولت‌هاي جهان در حال حاضر يک موضوع است؛ «کرونا». (ادامه)
شمال نیوز : مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو در نامه ارسالي براي سيدميثم عمادي سرپرست روابط عمومي شركت مديريت توليدبرق نكا از تلاشهاي ارزشمند و مشاركت فعال و متعهدانه ايشان و مجموعه روابط عمومي نيروگاه شهيد سليمي نكا .... از « روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا » تقدیر شد
شمال نیوز : مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو در نامه ارسالي براي سيدميثم عمادي سرپرست روابط عمومي شركت مديريت توليدبرق نكا از تلاشهاي ارزشمند و مشاركت فعال و متعهدانه ايشان و مجموعه روابط عمومي نيروگاه شهيد سليمي نكا ....(ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏.... نادری : نسبت به آینده بابلسر ‏و بهنمیر و هادی شهر نگرانم
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏....(ادامه)
ناهید کرمی 
Bahar11076@ yahoo.com
      پسماندهای الکترونیک چالشی جدید در مدیریت پسماند(يادداشت)
ناهید کرمی Bahar11076@ yahoo.com (ادامه)
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد .... برگزاری معارفه مدیران جدید شهرداری ساری + تصاویر و رزومه
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد ....(ادامه)
شمال نیوز : این اداره کل با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و در جهت سهولت زائرینی که قصد عزیمت به صورت انفرادی به این منطقه را دارند اقدام به قرار دادن خودروهای مسافری برای مرز مهران از تاریخ 10 مهرماه نموده است..... جوابیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به خبر شمال نیوز
شمال نیوز : این اداره کل با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و در جهت سهولت زائرینی که قصد عزیمت به صورت انفرادی به این منطقه را دارند اقدام به قرار دادن خودروهای مسافری برای مرز مهران از تاریخ 10 مهرماه نموده است.....(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اعلام نتايج ارزيابي عملكرد روابط عمومي هاي صنعت آب و برق با حضور و سخنراني وزير نيرو و تعدادي از مقامات ارشد آن وزارتخانه در مركز همايشهاي وزارت نيرو برگزار شد..... « روابط عمومی نیروگاه نکا » در سومین سال متوالی برتر شد
شمال نیوز : مراسم اعلام نتايج ارزيابي عملكرد روابط عمومي هاي صنعت آب و برق با حضور و سخنراني وزير نيرو و تعدادي از مقامات ارشد آن وزارتخانه در مركز همايشهاي وزارت نيرو برگزار شد.....(ادامه)
شمال نیوز : روند رو به گسترش توليد پسماندها از يك سو و فقدان استراتژي و قانونمندي لازم براي مديريت اين مواد از سوي ديگر، بسياري از مناطق استان زيباي مازندران را با مشكلات جدي مواجه كرده وخطرات زيست محيطي زيادي را براي تمامي موجودات زنده و منابع حياتي آنان به همراه داشته است..... مازندران کارگروه مدیریت پسماند دارد اما طرح جامع پسماند ندارد !
شمال نیوز : روند رو به گسترش توليد پسماندها از يك سو و فقدان استراتژي و قانونمندي لازم براي مديريت اين مواد از سوي ديگر، بسياري از مناطق استان زيباي مازندران را با مشكلات جدي مواجه كرده وخطرات زيست محيطي زيادي را براي تمامي موجودات زنده و منابع حياتي آنان به همراه داشته است.....(ادامه)
جمله ناراحت‌ مديريت کننده برانکو خطاب به پرسپولیسی‌ها!
«برانکو ایوانکوویچ» در مصاحبه با تارنمای اسپورت نت کرواسی ضمن تایید جدایی خود از پرسپولیس، باشگاه الاهلی عربستان را مقصد بعدی خود اعلام کرد؛ تیمی که وی با آن به توافق رسیده و در انتظار امضای قرارداد است.(ادامه)
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد.
تاکيد وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد. (ادامه)
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد.... بايسته هاي رونق تولید در مازندران ؛ از کشاورزی تا گردشگری
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد....(ادامه)
شمال نیوز:  سخنگوى وزارت كشور با اشاره به جلسه اخير شوراى عالى مديريت بحران، گفت: با تاكيد وزیر کشور مقرر شد، وزير معین هر استان سيل زده در دولت تعيين و به صورت جدی و فوق العاده در استانهای حادثه دیده تا تثبيت اوضاع امورات را نظارت و پیگیری كند. براى هر استان سيل زده يك وزير معين توسط دولت تعيين مى شود
شمال نیوز: سخنگوى وزارت كشور با اشاره به جلسه اخير شوراى عالى مديريت بحران، گفت: با تاكيد وزیر کشور مقرر شد، وزير معین هر استان سيل زده در دولت تعيين و به صورت جدی و فوق العاده در استانهای حادثه دیده تا تثبيت اوضاع امورات را نظارت و پیگیری كند. (ادامه)
شمال نیوز : اگرچه برخی نمایندگان شمالی اظهاراتی را مطرح نمودند اما سکوت مطلق برخی از نمایندگان خصوصا نمایندگان مناطق درگیر سیل سئوال برانگیز است ..... انتقاد نمایندگان تهران از بی برنامگی در امدادرسانی به سیل زدگان شمالی
شمال نیوز : اگرچه برخی نمایندگان شمالی اظهاراتی را مطرح نمودند اما سکوت مطلق برخی از نمایندگان خصوصا نمایندگان مناطق درگیر سیل سئوال برانگیز است .....(ادامه)
شمال نیوز : بی گمان «نجات محیط زیست مازندران و ازمیان برداشتن رشته کوههای عظیم زباله» یکی از مهمترین انتظارات ساکنان صبور ، فهیم و هوشمند این خطه از استاندار بیست و سوم است. .... چشم امید مازنی ها به « استاندار بیست و سوم » / حسین زادگان می تواند
شمال نیوز : بی گمان «نجات محیط زیست مازندران و ازمیان برداشتن رشته کوههای عظیم زباله» یکی از مهمترین انتظارات ساکنان صبور ، فهیم و هوشمند این خطه از استاندار بیست و سوم است. ....(ادامه)
هیأت هفت نفره بازرسی قوه قضاییه با حکم ویژه ریاست قوه قضائیه ، برای بررسی مساله پسمانداستان، وارد مازندران شده‌اند . پرونده پسماند مازندران روی میز قوه قضائیه
هیأت هفت نفره بازرسی قوه قضاییه با حکم ویژه ریاست قوه قضائیه ، برای بررسی مساله پسمانداستان، وارد مازندران شده‌اند .(ادامه)
از شب گذشته (یکشنبه) خبرهایی درباره فوت این روحانی به گوش می‌رسید و این خبرها صبح امروز به اوج خود رسید اما نزدیکان ایشان، این اخبار را رد کردند، تا اینکه در نهایت به شکل رسمی اعلام شد: «علیرغم تلاش پزشکان آیت الله هاشمی شاهرودی ساعت 22:03 امشب (دوشنبه) به لقاء الله پیوست» 
آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت به لقاءالله پیوست
از شب گذشته (یکشنبه) خبرهایی درباره فوت این روحانی به گوش می‌رسید و این خبرها صبح امروز به اوج خود رسید اما نزدیکان ایشان، این اخبار را رد کردند، تا اینکه در نهایت به شکل رسمی اعلام شد: «علیرغم تلاش پزشکان آیت الله هاشمی شاهرودی ساعت 22:03 امشب (دوشنبه) به لقاء الله پیوست» (ادامه)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند.... راهداري و حمل و نقل ايمن ؛ گامي به سوي توسعه پایدار(يادداشت)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند....(ادامه)
راه‌اندازی فيبر نوری از پروژه‌های مهم مديريت شهری بود
رئیس شورای اسلامی شهر ساری راه‌اندازی شبکه ارتباطی فيبر نوری را از پروژه‌های مهم مديريت شهری خواند.(ادامه)
يك گيلاني، مديرکل حوزه وزارتي وزارت راه و شهرسازي شد
طي حکمي از سوي وزير راه و شهرسازي، مصطفی طاعتی مقدم به ‌سمت مديرکل حوزه وزارتي وزارت راه و شهرسازي منصوب شد.(ادامه)
تولید یك ميليارد و 35 ميليون و 672هزار كيلو وات ساعت انرژي در نيروگاه‌ ‌نكا
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.