.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : معاون اقتصادی رئیس جمهوری به تجربه هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تجربه هشت سال دفاع مقدس به روشنی نشان داد که از دل تهدیدات چه فرصت‌ها و دستاوردهایی می توان خلق کرد. کشور با وجود شرایط تحریمی دشمن قادر به پیشرفت همه جانبه است / ناکارآمدی‌های گذشته و استفاده نکردن از فرصت‌ها، وضعیت زندگی اقتصادی مردم را تنگ ساخته است
شمال نیوز : معاون اقتصادی رئیس جمهوری به تجربه هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تجربه هشت سال دفاع مقدس به روشنی نشان داد که از دل تهدیدات چه فرصت‌ها و دستاوردهایی می توان خلق کرد.(ادامه)
ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس یازدهم در سال سوم
ترکیب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سومین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید.

اسامی اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سال سوم
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد .





ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس مشخص شد / کمال علیپور نایب رئیس اول کمیسیون عمران شد + اسامی و تصاویر
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد . (ادامه)
علی رضایی، فرزند محسن رضایی درباره اتهامات مجازی توضیحاتی ارائه داد. مالک متروپل آبادان با فرزند محسن رضایی ارتباط داشت؟
علی رضایی، فرزند محسن رضایی درباره اتهامات مجازی توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.
زمزمه های بازگشت دوباره لاریجانی به پارلمان/ شورای نگهبان ریسک ردصلاحیت دوباره او را می پذیرد؟
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد. (ادامه)
اسامی هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم
هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم با انتخاب نمایندگان انتخاب شدند. (ادامه)
اسامی کاندیداهای نظار هیئت‌رئیسه اعلام شد
هیات رئیسه مجلس اسامی کاندیداهای نظار هیئت‌رئیسه را قرائت کرد. (ادامه)
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود. صف آرایی برای تکیه بر صندلی هیات رییسه سال سوم بهارستان یازدهم
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: ارزش یارانه نقدی و کالا برگ طبقات پایین ۴۰۰ هزار تومان و طبقات بالا ۳۰۰ هزار تومان تعیین شد.


معاون اقتصادی رئیس جمهور: ارزش کالابرگ برای طبقات پایین ۴۰۰ هزار تومان، برای طبقات بالا ۳۰۰ هزار تومان / در دو ماه اول، ارزش کالابرگ‌ها بصورت نقدی به حساب مردم واریز می‌شود / رقم های اعلام شده قطعی نیست؛ عدد قطعی بزودی در روزهای آینده ....(خبر)
شمال نیوز : معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: ارزش یارانه نقدی و کالا برگ طبقات پایین ۴۰۰ هزار تومان و طبقات بالا ۳۰۰ هزار تومان تعیین شد. (ادامه)
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و .... آرایش مجلس در آستانه انتخابات هیئت رئیسه چگونه است؟
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و ....(ادامه)
محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر پیشین مجمع تشخیص مصلحت که به علت ضعف جسمانی به بیمارستان منتقل شده بود، از بیمارستان ترخیص شد. محسن رضایی از بیمارستان ترخیص شد / علت بستری شدن او ضعف جسمانی در میانه ملاقات کارگزاران نظام با رهبری بود
محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر پیشین مجمع تشخیص مصلحت که به علت ضعف جسمانی به بیمارستان منتقل شده بود، از بیمارستان ترخیص شد.(ادامه)
عکس/ محسن رضایی روی تخت بیمارستان
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و دبیر پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود که پس از رسیدگی پزشکان، مرخص شد. در تصویر مشخص است قالیباف رئیس مجلس نیز از وی عیادت کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : ر اساس جداول استانی ، استان‌ مازندران در کانال فلاکت ۵۲ درصدی و وضعیت نارنجی قرار می‌گیرد که درصورت افزایش نرخ بیکاری یا تورم، مستعد قرار گرفتن در وضعیت بدتریعنی قرمز خواهد بود.... مازندران در آستانه وضعیت قرمز شاخص فلاکت اقتصادی !
شمال نیوز : ر اساس جداول استانی ، استان‌ مازندران در کانال فلاکت ۵۲ درصدی و وضعیت نارنجی قرار می‌گیرد که درصورت افزایش نرخ بیکاری یا تورم، مستعد قرار گرفتن در وضعیت بدتریعنی قرمز خواهد بود....(ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز " معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، گفت: از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم‌ و باید خودمان با شرایط جدید تنظیم کنیم. جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد
شمال نیوز " معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، گفت: از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم‌ و باید خودمان با شرایط جدید تنظیم کنیم.(ادامه)
دولت روحانی تا واپسین لحظات عمر خود پیگیر تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود اما با پایان دولت او، به نظر می رسد این پرونده هم به بایگانی سپرده شده است. مجمع تشخیص از سماجت روحانی خلاص شد / بایگانی چراغ خاموش پرونده «FATF »
دولت روحانی تا واپسین لحظات عمر خود پیگیر تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود اما با پایان دولت او، به نظر می رسد این پرونده هم به بایگانی سپرده شده است.(ادامه)
شمال نیوز: امام خمینی در چهارم فروردین ماه سال ۶۶ حکمی خطاب به محسن رضایی صادر کرد. موافقت امام خمینی با درخواست امنیتی مهم محسن رضایی | متن درخواست محسن رضایی
شمال نیوز: امام خمینی در چهارم فروردین ماه سال ۶۶ حکمی خطاب به محسن رضایی صادر کرد.(ادامه)
پرسپولیس برای واگذاری قیمت‌گذاری شد
رئیس سازمان خصوصی سازی از نهایی شدن ارزش گذاری سهام باشگاه پرسپولیس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، «روح‌الله سلگی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد. روح الله سلگی معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار مازندران
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، «روح‌الله سلگی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز:

معاون اقتصادی رییس‌جمهور با اشاره به ‏مصوبه ۱۰ بندی دولت از عزم جدی برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد. خبر مهم محسن رضایی برای سهامداران/ جزییات تصمیم دولت برای حمایت از بورس
شمال نیوز: معاون اقتصادی رییس‌جمهور با اشاره به ‏مصوبه ۱۰ بندی دولت از عزم جدی برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد.(ادامه)
ترکیب استانداران دولت رئیسی کامل شد +جدول
امروز آخرین استاندار جدید توسط هیئت وزیران انتخاب شد و تمامی استانداران تغییر کردند؛ در این گزارش با استانداران جدید آشنا می‌شوید.(ادامه)
دولت قصد دارد به صورت آزمایشی در دو منطقه قشم و کیش سهمیه بنزین را به جای کارت سوخت با کد ملی انجام دهد. جزئیات توزیع بنزین با کد ملی | بنزین گران می‌شود؟
دولت قصد دارد به صورت آزمایشی در دو منطقه قشم و کیش سهمیه بنزین را به جای کارت سوخت با کد ملی انجام دهد.(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به تداوم روند انجام مذاکرات گفت: با سرانجام رسیدن مذاکرات بالأخره شاهد این خواهیم بود که ارزش پول ملی ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد. نوسانات ارزی به خاطر تحریم هاست / با احیای برجام ارزش پول ملی ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به تداوم روند انجام مذاکرات گفت: با سرانجام رسیدن مذاکرات بالأخره شاهد این خواهیم بود که ارزش پول ملی ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد.(ادامه)
امروز زمان پاسخگویی بانیان و حامیان ۸ سال گذشته است، البته دولت از نقد بدنه اجتماعی نخبگان و مردم استفاده خواهد کرد اما بانیان و حامیان وضع موجود حق نقد ندارند بلکه باید در پیشگاه ملت ایران پاسخگو باشند ....(خبر)
(ادامه)
 دکتر محسن رضایی گفت: ما در این دولت تصمیم به اصلاحات و جراحی داریم، البته این اقدامات باید دقیق و با صبر باشد. خوشبختانه ما این اصلاحات را از نیرو تجارت آغاز کرده‌ایم و اولین گام اصلاحات تجاری در ایران با همان بخشنامه تجاری آغاز شد. باید جلوی افسارگسیختگی نقدینگی را بگیریم/ اولین مساله رفع تحریم‌های داخلی است/ اصلاح نظام بانکی را شروع خواهیم کرد/ صندوق‌های پروژه‌ای برای حمایت از تولید و صادرات (خبر)
دکتر محسن رضایی گفت: ما در این دولت تصمیم به اصلاحات و جراحی داریم، البته این اقدامات باید دقیق و با صبر باشد. خوشبختانه ما این اصلاحات را از نیرو تجارت آغاز کرده‌ایم و اولین گام اصلاحات تجاری در ایران با همان بخشنامه تجاری آغاز شد. (ادامه)
توییت محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهوری: تحقق اقتصاد قوی
محسن رضایی: در دولت سیزدهم به استان ها و استانداران به ویژه در بودجه و اعتبارات نقش بیشتری داده خواهد شد. اقتصاد قوی با سپردن مسئولیت و اختیارات به استان ها و مشارکت بخش خصوصی و مردم حاصل می شود.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اقتصادی رییس جمهوری با اشاره به اینکه آمریکا در سه سال گذشته ما را در محاصره اقتصادی قرار داده‌است، گفت: محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا باید با همت مردم شکسته شود. دولت کنونی تحریم‌های خارجی را برمی‌دارد / ۳ سال است که نفت را قاچاقی می فروشیم
شمال نیوز : معاون اقتصادی رییس جمهوری با اشاره به اینکه آمریکا در سه سال گذشته ما را در محاصره اقتصادی قرار داده‌است، گفت: محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا باید با همت مردم شکسته شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.