.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس محسن رضایی و آهنگران در نماز جمعه سال ۶۲!
اطلاعات آنلاین نوشت:جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۶۲ نماز جمعه تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی برگزار شد.(ادامه)
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند. چه کسانی نمی‌توانند کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شوند؟
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند. دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟ / برنامه هیئت‌های مذهبی مازندران در دهه اول محرم ۱۴۰۲
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند.(ادامه)
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید. دهه اول محرم ۱۴۰۲ هیئت در مازندران کجا برویم؟
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید.(ادامه)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است. پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند حتی بعضی نماینده‌ها فکر می‌‎کردند کار نظام تمام شد/ من گفتم اینها امتحانی برای تک تک ماست / در داخل اختلاف‌ها و زد و بندهایی هست و کسی هم نمی‌تواند بگوید نیست، اما به دشمن باج نمی‌دهیم(خبر)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است.(ادامه)
محسن رضایی : روسیه مواضع خود را اصلاح کند
محسن رضایی در توئیتی نوشت: ‏روسیه ، چین، آمریکا و انگلیس بدانند ‎ایران به دوران قاجار و پهلوی بر نمی گردد. جمهوری اسلامی با تمام قدرت از سرزمین، حقوق و ملت خود دفاع می کند. ‎روسیه مواضع خود را اصلاح کند./منبع: جماران(ادامه)
وضعیت در روسیه که ناشی از فقدان درک استراتژیک از موقعیت دشمن است، برای مردم ایران هم ناآشنا نیست، سازمان نهضت‌های آزادی‌بخش مثالی عینی از این ماجراست. درس عبرت واگنرهای ایرانی برای پریگوژین
وضعیت در روسیه که ناشی از فقدان درک استراتژیک از موقعیت دشمن است، برای مردم ایران هم ناآشنا نیست، سازمان نهضت‌های آزادی‌بخش مثالی عینی از این ماجراست.(ادامه)
 با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد چراکه فعالیت‌های این دبیرخانه فراقوه‌ای است و به هماهنگی سه قوه مربوط است و استقلال و تمرکز بیش از پیش می‌طلبید. توضیحات سخنگوی دولت درباره استعفای محسن رضایی
با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد چراکه فعالیت‌های این دبیرخانه فراقوه‌ای است و به هماهنگی سه قوه مربوط است و استقلال و تمرکز بیش از پیش می‌طلبید.(ادامه)
رئیس جمهور ضمن قبول استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی دولت، طی حکمی وی را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب کرد. استعفای محسن رضایی پذیرفته شد/سمت جدید او چیست؟
رئیس جمهور ضمن قبول استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی دولت، طی حکمی وی را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب کرد.(ادامه)

بالاخره استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی ریاست جمهوری مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به ایشان سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که قرار است نقش جدی‌تری در راستای تحول اقتصادی کشور ایفا کند. رئیسی با استعفای محسن رضایی موافقت کرد/ انتصاب رضایی به دبیری شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با ماموریت های جدید
بالاخره استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی ریاست جمهوری مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به ایشان سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که قرار است نقش جدی‌تری در راستای تحول اقتصادی کشور ایفا کند.(ادامه)
پاسخ امام (ره) به نامه محسن رضایی پس از پذیرش قطعنامه
(ادامه)
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
تیم بسکتبال رستوران مسلم محمودآباد جواز حضور در لیگ دسته یک بسکتبال ۳ به ۳ کشور را گرفت. صعود تیم رستوران مسلم محمودآباد به لیگ یک بسکتبال کشور
تیم بسکتبال رستوران مسلم محمودآباد جواز حضور در لیگ دسته یک بسکتبال ۳ به ۳ کشور را گرفت.(ادامه)
اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با حضور گسترده مردم امروز دوشنبه هشتم خرداد ماه در دهه کرامت برگزار می‌شود. اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها برگزار می‌شود
اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با حضور گسترده مردم امروز دوشنبه هشتم خرداد ماه در دهه کرامت برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:  

دوم خرداد، انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه چهارم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند. گزینه‌های احتمالی هیات رئیسه مجلس یازدهم در ایستگاه چهارم
شمال نیوز: دوم خرداد، انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه چهارم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.(ادامه)
معاون اقتصادی رئیس جمهور که برای نخستین بار در حیاط دولت حضور یافته بود، جدایی‌اش از دولت را تکذیب کرد. محسن رضایی جدایی خود از دولت را تکذیب کرد
معاون اقتصادی رئیس جمهور که برای نخستین بار در حیاط دولت حضور یافته بود، جدایی‌اش از دولت را تکذیب کرد.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر محسن رضایی هرگونه برنامه معاون اقتصادی رئیس‌جمهور برای حضور در انتخابات را تکذیب کرد. محسن رضایی ‌برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ‌مجلس ندارد‌
شمال نیوز: دفتر محسن رضایی هرگونه برنامه معاون اقتصادی رئیس‌جمهور برای حضور در انتخابات را تکذیب کرد.(ادامه)
مازیار لرستانی فیلم سینمایی «رهایی از شاوشنک» ساخته فرانک دارابونت را برای نابینایان توضیح‌دار کرد. شغل جدید مازیار لرستانی مشخص شد
مازیار لرستانی فیلم سینمایی «رهایی از شاوشنک» ساخته فرانک دارابونت را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.(ادامه)
محسن رضایی با صدور پیامی، شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح زیر است: پیام تسلیت محسن رضایی در پی شهادت آیت الله سلیمانی
محسن رضایی با صدور پیامی، شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح زیر است:(ادامه)
میزبان اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به قائمشهر رسید. قائمشهر میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان
میزبان اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به قائمشهر رسید.(ادامه)
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با روایتی از فشار و محاصره اقتصادی دشمنان علیه ایران گفت: در کشور ما ضعف‌ها و اشکالاتی است، اما کسانی که پشت صحنه ایستاده‌اند و برنامه‌ریزی می‌کنند هدفشان جلوگیری از شکست محاصره اقتصادی است ....(خبر)
(ادامه)
عکس زیرخاکی از محسن رضایی و ناصر حجازی
گفته می‌شود این تصویر به سال ۱۳۷۷ برمی‌گردد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در یک نهار مشترک دور هم جمع شده بودند.(ادامه)
توییت محسن رضایی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)
(ادامه)
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد. اهدای جایزه ملی احسان به فعالان احسان و نیکوکاری مازندران
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد.(ادامه)
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند. این فرد مانع انفجار بالگرد وزیر ورزش شد!
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند.(ادامه)
محتوای خبر البته چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد؛ چه اینکه انتقادات درباره وضعیت اقتصادی و نوع تصمیمات دولت در این حوزه فزاینده شده است. کابینه رئیسی بازهم تغییر می‌کند؟/ «فتاح» و «زاهدی‌وفا» جای چه کسانی را می‌گیرند؟
محتوای خبر البته چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد؛ چه اینکه انتقادات درباره وضعیت اقتصادی و نوع تصمیمات دولت در این حوزه فزاینده شده است.(ادامه)
محسن رضایی: ملت و دولت ایران همدرد مردم زلزله زده ترکیه و سوریه هستند
محسن رضایی با انتشار توییتی با مردم زلزله زده ترکیه و سوریه همدردی کرد و تحریم‌های غرب علیه مردم کشور سوریه را جنایت و نقض حقوق بشر خواند.(ادامه)
هشدار محسن رضایی به حاکمان جمهوری آذربایجان
دکتر محسن رضایی با انتشار توییتی به دولت باکو توصیه کرد در دام امنیتی آمریکا و اسرائیل گرفتار نشود.(ادامه)
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد. همه کاندیدا‌های احتمالی حاضر در انتخابات ۱۴۰۴/ حذف عارف، روحانی و محسن رضایی از انتخابات چقدر احتمال دارد؟
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.01 seconds.