.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هشدار محسن رضایی نسبت به شکسته شدن حرمت ها
(ادامه)
اگر همین دولت بماند، احتمال عمل به برنامه پنجم زیاد است
هزینه های دولت بسیار بالا رفته است. در حال حاضر آموزش و پرورش با هشت هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است. وزارت نیرو بالای سه هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد و جمع کل کسری های دولت بیش از 20 هزار میلیارد تومان است. و همه اینها در حالی است که دولت در اوج درآمدهای نفتی بوده است. این نکات بیانگر آن است که دولت باید هر چه سریعتر حجم خود را کاهش دهد وگرنه در سالهای آینده این اصلاحات با هزینه به مراتب بیشتری انجام خواهد گرفت.(ادامه)
در پایان رقابتهای چهار وزن دوم این مسابقات که عصر امروز در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری برگزار شد ، تیم مازندران الف با 60 امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم های ... مازندران قهرمان مسابقات کشتی آزاد کشور شد
در پایان رقابتهای چهار وزن دوم این مسابقات که عصر امروز در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری برگزار شد ، تیم مازندران الف با 60 امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم های ...(ادامه)
احمدی‌نژاد گزینه حزب الله برای وزارت راه
(ادامه)
نظر خواهی شورای راهبردی حزب الله از 8 کاندید احتمالی
(ادامه)
نامه محسن رضایی به علی لاریجانی
(ادامه)
با نقد دولت هاشمي، خاتمي بر سر کار آمد و با نقد دولت خاتمي، آقاي احمدي نژاد رئيس جمهور شد و حالا بايد ببينيم که چه کس ديگري مي‌‏تواند جايگزين وي شود. اما تا کي بايد با نقد گذشته به سوي آينده پيش رويم ؟و مردم تا کي منتظر بمانند تا نتيجه نقدها به ثمر بنشيند ؟اگر چه نقد گذشته موثر است اما در بلندمدت برنامه‌‏اي به دست نمي‌‏دهد... محسن رضایی:احمدی نژاد باز هم رای می آورد
با نقد دولت هاشمي، خاتمي بر سر کار آمد و با نقد دولت خاتمي، آقاي احمدي نژاد رئيس جمهور شد و حالا بايد ببينيم که چه کس ديگري مي‌‏تواند جايگزين وي شود. اما تا کي بايد با نقد گذشته به سوي آينده پيش رويم ؟و مردم تا کي منتظر بمانند تا نتيجه نقدها به ثمر بنشيند ؟اگر چه نقد گذشته موثر است اما در بلندمدت برنامه‌‏اي به دست نمي‌‏دهد...(ادامه)
محسن رضایی آمریكا مصمم بود به ایران حمله كند(يادداشت)
محسن رضایی(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
پیشنهاد محسن رضایی به دولت درباره طرح تحول
(ادامه)
محسن‌رضایی وپیشنهاد شورای منطقه‌ای
(ادامه)
لاریجانی در مجلس علاوه بر حامیان اصولگرای خود می‌تواند به حمایت اصلاح‌طلبان و میانه رو‌ها هم امیدوار باشد چرا که اینان وی را چهره‌ای دارای وجاهت عقلانی نسبت به سایرین می‌دانند و از تجربیات لاریجانی هم استقبال کرده و معتقدند وی می تواند در برابر تصمیمات ... راه دشوار لاریجانی
لاریجانی در مجلس علاوه بر حامیان اصولگرای خود می‌تواند به حمایت اصلاح‌طلبان و میانه رو‌ها هم امیدوار باشد چرا که اینان وی را چهره‌ای دارای وجاهت عقلانی نسبت به سایرین می‌دانند و از تجربیات لاریجانی هم استقبال کرده و معتقدند وی می تواند در برابر تصمیمات ...(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان بامداد سه‌شنبه اعلام كرد كه این شورا ساعتی قبل اسامی ‪ ۴۹‬داوطلب دیگر نمایندگی مجلس هشتم را كه صلاحیتشان تایید شد، به وزارت كشور اعلام كرد. شورای نگهبان قبلاً نیز ... اسامی 49 نامزد تایید صلاحیت شده جدید از سوی شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان بامداد سه‌شنبه اعلام كرد كه این شورا ساعتی قبل اسامی ‪ ۴۹‬داوطلب دیگر نمایندگی مجلس هشتم را كه صلاحیتشان تایید شد، به وزارت كشور اعلام كرد. شورای نگهبان قبلاً نیز ...(ادامه)
پیش بینی محسن رضایی از انتخابات آتي
(ادامه)
محسن رضايي:قهراز انتخابات اقدامی ناشایست است
(ادامه)
محسن رضایی: ناگفته های تکان دهنده جنگ را می گویم
(ادامه)
دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه "همایش نقش انرژی هسته ای و کار برد آن " در دانشگاه آزاد اسلامی ساری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره انتخابات مجلس هشتم و نقش گروههای سیاسی در انسجام و وحدت ملی ... لاریجانی در ساري : توسعه پایدار منوط به تشکیل مجلسی شجاع و توانمنداست
دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه "همایش نقش انرژی هسته ای و کار برد آن " در دانشگاه آزاد اسلامی ساری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره انتخابات مجلس هشتم و نقش گروههای سیاسی در انسجام و وحدت ملی ...(ادامه)
شهید طوسی در بنیانگذاری لشکر 25 کربلا سهم مهمی بر عهده داشت و بر مسئولیت های مهمی چون اطلاعات و فرماندهی و امور ستادی از خود شایستگی های فراوانی را به ثبت رساند... برگزاري هجدهمين يادواره سردار شهيد طوسي
شهید طوسی در بنیانگذاری لشکر 25 کربلا سهم مهمی بر عهده داشت و بر مسئولیت های مهمی چون اطلاعات و فرماندهی و امور ستادی از خود شایستگی های فراوانی را به ثبت رساند...(ادامه)
دیدار مجمع اعتدالگرایان شمال با آیت ا... نورمفیدی
(ادامه)
لیگ برتر کشتی‌آزاد: پیروزی گاز مازندران مقابل پاس
(ادامه)
گفتگو با محسن رضايي خاطراتم جعبه سیاه جنگ است(ديدگاه)
گفتگو با محسن رضايي(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
مدتی است که در محافل غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود.  اصلاح طلبان گیلان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون... اخبار کاندیداها از اردوگاه اصلاح طلبان گیلان
مدتی است که در محافل غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود. اصلاح طلبان گیلان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون...(ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
اصولگرايي بدون كارآمدي ، كارآمدي بدون اصولگرايي .....(يادداشت)
(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
قبلي 1 ... 75 76 77 78 79 80

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.