.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگیری زن و شوهر زورگیر /عکس
امید که در زمان دستگیری در داخل کمد دیواری پنهان شده بود، پس از دستگیری و انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی منکر هرگونه زورگیری از مالباخته شد و عنوان داشت: شاکی مزاحم همسرم شد؛ زمانیکه قصد داشتم تا با ۱۱۰ تماس بگیرم، وی مانع شد و در عوض پیشنهاد داد تا من با گرفتن مبلغی از وی از شکایت خود منصرف شوم و در ادامه عابربانکش را در اختیار من قرار دهد تا از حسابش پول برداشت کنم.(ادامه)
ورگیران خشن در جریان عملیات همزمان پلیس شهرهای نکا و ساری به دام افتادند.اعضای این گروه از دزدان خشن یک زن و دو مرد جوان بودند که با ورود به خانه‌های شهروندان دست و پای ساکنان را بسته و نقشه سرقت خود را اجرایی می‌کردند. سه زورگیر که دست وپای زنها را می بستند در نکا دستگیر شدند
ورگیران خشن در جریان عملیات همزمان پلیس شهرهای نکا و ساری به دام افتادند.اعضای این گروه از دزدان خشن یک زن و دو مرد جوان بودند که با ورود به خانه‌های شهروندان دست و پای ساکنان را بسته و نقشه سرقت خود را اجرایی می‌کردند.(ادامه)
دستگيري سارق 80 ميليون توماني طلا در"قائم شهر"
(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند آدم ربایی و زورگیری در استان خبر داد که دستکم یک میلیارد ریال از شهروندان اخاذی کرده اند .
زن ۲۶ ساله سرکرده باند مخوف آدم ربایان در نکا
شمال نیوز : فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند آدم ربایی و زورگیری در استان خبر داد که دستکم یک میلیارد ریال از شهروندان اخاذی کرده اند . (ادامه)
کلاهبردار ميلياردی آملی در دام پلیس
کلاهبردار 12 ميليارد ريالی در آمل دستگیر شد. (ادامه)
دستگیری باجگیر سابقه‌دار در چت‌روم
(ادامه)
صفحه اول روزنامه های امروز سه شنبه
(ادامه)
بازداشت کلاهبردار 800 میلیونی در ساری
مرد جوانی که بتازگی از زندان آزاد شده بود، نقشه کلاهبرداری چند صد میلیونی را طراحی و اجرا کرد. (ادامه)
کلاهبرداري در فروش اينترنتي گوشي موبايل دربابل
(ادامه)
شمال نیوز: در بررسی‌های میدانی مشخص شد پول‌های زیادی از حساب‌های بانکی شاکی از طریق اینترنت و همچنین بخش زیادی از این مبالغ نیز از طریق دستگاه Pos و خودپرداز بانک‌ها برداشت شده است. سرقت 6 میلیاردی از حساب بانکی در ساری
شمال نیوز: در بررسی‌های میدانی مشخص شد پول‌های زیادی از حساب‌های بانکی شاکی از طریق اینترنت و همچنین بخش زیادی از این مبالغ نیز از طریق دستگاه Pos و خودپرداز بانک‌ها برداشت شده است.(ادامه)
خرید‌های میلیونی با عابر بانک خالی!
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن و مرد جوانی که با حضور در فروشگاه‌های شمال شهر اقدام به کلاهبرداری از فروشندگان کرده بودند، خبر داد.(ادامه)
کلاهبرداری زن و مرد شیک پوش از کسبه‌ها + تصاویر
زن و مرد شیک پوشی که با شگرد خرید اینترنتی اقدام به کلاهبرداری از کسبه‌های پایتخت می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند. (ادامه)
شمال نیوز : آیا لحظه ای پارک کردن در گوشه ای از شهر بخصوص حوالی یک بیمارستان باید منجر به آن شود که سارقی در کمین نشسته اقدام به سرقت ماشین نماید و سپس متواری گردد ؟ مسئول شهر کیست؟ اگر نمی توانند هزینه دوربینها را .... سارقان جولان می دهند ؛ مالباختگان را دریابید
شمال نیوز : آیا لحظه ای پارک کردن در گوشه ای از شهر بخصوص حوالی یک بیمارستان باید منجر به آن شود که سارقی در کمین نشسته اقدام به سرقت ماشین نماید و سپس متواری گردد ؟ مسئول شهر کیست؟ اگر نمی توانند هزینه دوربینها را ....(ادامه)
دست جیب‌بر در جیب مالباخته جا ماند + عکس
دست جیب‌بر حرفه‌ای هنگام دزدی در جیب مال‌باخته گیر کرد و باعث دستگیری‌اش شد. (ادامه)
شمال نیوز: فردی كه با وعده فروش خودرو در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، با تلاش ماموران و کارآگاهان پلیس فتا مازندران، شناسایی و دستگیر شد.
کلاهبرداری اینترنتی با وعده فروش خودرو در مازندران
شمال نیوز: فردی كه با وعده فروش خودرو در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، با تلاش ماموران و کارآگاهان پلیس فتا مازندران، شناسایی و دستگیر شد. (ادامه)
هشت هزار دسته چک ۵۰ برگی یک متهم
پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور که در بوشهر اتفاق افتاده با متهم ردیف اول آن، دو سالی هست به بحث داغ محافل مختلف بوشهر تبدیل شده و بازپرس ویژه این پرونده امروز زوایای پنهانی از این پرونده را تشریح کرد. (ادامه)
شمال نیوز : آقاي استاندار ! چگونه مي توانيد سفره عيد پهن كنيد و كنار خانواده جشن بگيريد در حاليكه هزاران نفر در مركز استان با چشمان اشكبار و آهي جگرسوز منتظر پرداخت نقدينگي خود هستند كه با بي تدبيري شما و همكارانتان برباد رفت؟.... تلخ كامي 10 هزار شهروند ساروي درشب عيد؛ محصول بي تدبيري مسئولان استان
شمال نیوز : آقاي استاندار ! چگونه مي توانيد سفره عيد پهن كنيد و كنار خانواده جشن بگيريد در حاليكه هزاران نفر در مركز استان با چشمان اشكبار و آهي جگرسوز منتظر پرداخت نقدينگي خود هستند كه با بي تدبيري شما و همكارانتان برباد رفت؟....(ادامه)
انهدام باند کلاهبرداري شرکت هاي هرمي در رامسر
(ادامه)
دستگیری آقای مدیرعامل در کمد دیواری!
(ادامه)
دستگیری آقای مدیرعامل در کمد دیواری!
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که با درج آگاهی برای تهیه ضامن در روزنامه‌های کثیرالانتشار اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان دریافت وام بانکی کرده بود، خبر داد. (ادامه)
شگردمدیرعامل قلابی برای کلاهبرداری
فردی که با تاسیس شرکتی بنام "جهان نما" و به بهانه تهیه ضامن بانکی برای دریافت وام های میلیونی از مردم کلاهبرداری می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
چه کنیم که در معامله کلاه سرمان نرود
هنوز هم خیلی‌ها به عقد قرارداد در دفاتر اسناد رسمی عادت نکرده‌اند و شیوه‌های سنتی برای قرارداد بستن را می‌پسندند اما، به‌ویژه درمورد تنظیم قراردادهای خرید یا پیش‌خرید آپارتمان برای اینکه این کار به یک دغدغه تبدیل نشود ضروری است این قرارداد در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود.(ادامه)
کلاهبرداری های میلیاردی با خودروهای میلیونی
مالباخته ای با مراجعه به کلانتری 164 قائم به مأموران اعلام نمود که فردی به بهانه خرید خودرو اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو بنز مدل S500 از وی نموده است .(ادامه)
چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی مازندران
(ادامه)
عضو شورای شهر در غرب مازندران با اتهام کلاهبرداری از یک نظامی بازنشسته به زندان و پرداخت جزای نقدی محکوم شد. محکومیت سنگین برای عضو شورای شهر در مازندران
عضو شورای شهر در غرب مازندران با اتهام کلاهبرداری از یک نظامی بازنشسته به زندان و پرداخت جزای نقدی محکوم شد.(ادامه)
دستگیری باند بزرگ کلاهبرداری اینترنتی درمازندران
(ادامه)
فروش بهشت به یک زن مازندرانی توسط یک شبکه ماهواره ای!
(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار یک میلیارد و 500 میلیون ریالی با هشت فقره کلاهبرداری از زنان مطلقه در ساری خبر داد .

کلاهبرداری 150میلیون تومانی از زنان مطلقه ساروی
رئیس پلیس آگاهی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار یک میلیارد و 500 میلیون ریالی با هشت فقره کلاهبرداری از زنان مطلقه در ساری خبر داد . (ادامه)
کشف کلاهبرداري ميلياردی در مازندران
(ادامه)
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تصویر مردی را که با جعل اسناد هویتی اقدام به برداشت 220 میلیون تومانی از حساب مردی دیگر کرده بود، شناسایی کنند. این مرد تحت تعقیب پلیس است +عکس
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تصویر مردی را که با جعل اسناد هویتی اقدام به برداشت 220 میلیون تومانی از حساب مردی دیگر کرده بود، شناسایی کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.