.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چاقو زیرگلوی گردشگر آلمانی توسط دو گیلانی
عملیات پلیس برای ردیابی این زورگیران با شکایت مرد آلمانی آغاز شد.(ادامه)
انتقاد نماینده چالوس از افزایش ۵۰ درصدی حقوق برخی از وزارتخانه‌ها
قاسم احمدی لاشکی نایب رییس فراکسیون مطبوعات، رسانه ملی و پایگاه‌های خبری و نماینده مردم نوشهر(ادامه)
معاون اول قوه‌قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اختلاس 100 میلیاردی در وزارت نفت و دو تابعیتی بودن این فرد گفت: در این پرونده واقعا باید از چند دستگاه سئوال جدی شود. حراست تا الان کجا بوده، حسابرس‌ها و بازرس‌ها کجا بودند؟ می گویند ... بازداشت مسؤول سابق حراست بانک مرکزی/ دستگیری ۳ متهم مرتبط با پرونده سیدامامی/ اینکه برخی بگویند ما دوتابعیتی نداریم صحیح نیست
معاون اول قوه‌قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اختلاس 100 میلیاردی در وزارت نفت و دو تابعیتی بودن این فرد گفت: در این پرونده واقعا باید از چند دستگاه سئوال جدی شود. حراست تا الان کجا بوده، حسابرس‌ها و بازرس‌ها کجا بودند؟ می گویند ...(ادامه)
کلاهبرداران ۸۰ میلیاردی در مازندران دستگیر شدند
فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی با انهدام باند جعل اسناد و خرید و فروش مال غیر در منطقه رویان در غرب استان خبر داد.(ادامه)
طلاجات مسروقه یک میلیاد ریالی در نوشهر کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری سارق و کشف طلاجات و جواهرات مسروقه یک میلیارد ریالی در شهرستان نوشهر، خبر داد(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس فتای مازندران، گفت: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضایی این افراد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازدید از مخفیگاه آنان، 24 عدد کارت عابر بانک به همراه تعدادی سیم کارت و کپی شناسنامه کشف کردند..... دستگیری اعضای باند کلاهبرداری پیامکی میلیاردی در مازندران
شمال نیوز : رئیس پلیس فتای مازندران، گفت: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضایی این افراد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازدید از مخفیگاه آنان، 24 عدد کارت عابر بانک به همراه تعدادی سیم کارت و کپی شناسنامه کشف کردند.....(ادامه)
انهدام باند کلاهبرداری پیامکی میلیاردی در مازندران
رئیس پلیس فتای مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری پیامکی میلیاردی در استان خبر داد.(ادامه)
کلاهبردار میلیاردی تلگرام دستگیر شد
(ادامه)
اقدام زشت خواهرزن در خانه داماد
زن جوانی که به طلاهای خواهرش دستبرد زده بود با هوشیاری پلیس شهرستان تایباد دستش رو شد. (ادامه)
باند سارقان طلاهای مسروقه در ساری متلاشی شد
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند شش نفره سارقان منزل و کشف بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی طلاهای مسروقه در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
دستگیری کلاهبردار 700میلیونی در میاندورود
کلاهبردار حرفه ای صدور چک های بلامحل در شهرستان میاندورود شناسایی و دستگیر شد. (ادامه)
سرنوشت عجیب مریم پنجه طلا در زندان
(ادامه)
اژه ای با اشاره به اینکه اگر می خواهیم صحبت از شفافیت کنیم فریبکاری نکنیم گفت: آیا دولت همه قراردادها را به‌صورت شفاف مطرح می‌کند، قطعاً نه؛ مثلا در برجام خیلی چیزها را نگفتند ولی وقتی افشا می‌شد... نباید به اسم شفافیت فریبکاری کرد/ برخی بگویند هزینه انتخابات ریاست جمهوری را از کجا آوردند(خبر)
اژه ای با اشاره به اینکه اگر می خواهیم صحبت از شفافیت کنیم فریبکاری نکنیم گفت: آیا دولت همه قراردادها را به‌صورت شفاف مطرح می‌کند، قطعاً نه؛ مثلا در برجام خیلی چیزها را نگفتند ولی وقتی افشا می‌شد...(ادامه)
فرماندار ساری: دانش آموزان برای پایداری انقلاب اسلامی تلاش کنند
فرماندار ساری گفت:‌ انتظار بر این است دانش آموزان همچون دوستان دیروز خود برای پایداری و استمرار انقلاب اسلامی تلاش کرده و در مسیر منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.(ادامه)
دستگيری سارقان به عنف در آمل
جانشين فرماندهی انتظامي شهرستان آمل از شناسايی و دستگيری دو سارق به عنف با 8 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .(ادامه)
دستگيری 3 سارق موتورسيکلت در قائم شهر
سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيری سه سارق موتور سيکلت با 4 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .(ادامه)
دستگیری کلاهبردار 120 ميليارد ريالی
فرمانده انتظامی مازندران از دستگيری کلاهبردار 120 ميليارد ريالی خبر داد.(ادامه)
سارقان کیف‌قاپ در تنکابن دستگیر شدند
فرمانده انتظامی تنکابن، از شناسایی و دستگیری سارقان کیف‌قاپ و کشف اموال مسروقه به ارزش ۳۴ میلیون ریال خبر داد.(ادامه)
سارقان مغازه های چهار استان در تور ماموران انتظامی مازندران+ تصاویر
فرمانده انتظامی مازندران، از شناسايی و دستگيری پنج متهم به سرقت مغازه ها و کشف 96 فقره سرقت در بابلسر خبر داد.(ادامه)
دستگیری تازه عروس و داماد زورگیر
ماموران اتنظامی شهرستان محمودآباد زوج جوانی را که تازه ازدواج کرده و با تهديد سلاح سرد زورگيری می کردند دستگیر کردند.(ادامه)
جزییات کلاهبرداری 2 میلیاردی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری و سرقت اینترنتی 2میلیارد ریالی در سطح استان خبر داد.(ادامه)
هادی ۳۰ ساله پژو سوار که با طرح پیشنهاد ازدواج و دوستی با دختران جوان اقدام به سرقت از آنان می‌کرد با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد. عاشق ۲۰۶ سوار سارق از آب درآمد +عکس
هادی ۳۰ ساله پژو سوار که با طرح پیشنهاد ازدواج و دوستی با دختران جوان اقدام به سرقت از آنان می‌کرد با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.(ادامه)


شمال نیوز: شرط‌بندی، پیش بینی، لاتاری، قمار، توتو؛ اسمش را هر چه بگذاریم معنی جرم می‌دهد اما مشتاقان این جرم نه از واژه جرم می‌ترسند و نه از عواقب آن. دیگر فقط نباید نگران مردان خطه شمال بود که سال پیش گفته می‌شد به طرزی عجیب و غریب در دام توتو و فتوکل (برگه‌های شرط‌بندی) افتاده‌اند؛ چون حالا قمار ازاستان‌های شمالی پافراتر گذاشته، بساطش ...

جوانان در دام قمارخانه‌های مجازی
شمال نیوز: شرط‌بندی، پیش بینی، لاتاری، قمار، توتو؛ اسمش را هر چه بگذاریم معنی جرم می‌دهد اما مشتاقان این جرم نه از واژه جرم می‌ترسند و نه از عواقب آن. دیگر فقط نباید نگران مردان خطه شمال بود که سال پیش گفته می‌شد به طرزی عجیب و غریب در دام توتو و فتوکل (برگه‌های شرط‌بندی) افتاده‌اند؛ چون حالا قمار ازاستان‌های شمالی پافراتر گذاشته، بساطش ... (ادامه)
شمال نیوز : مهدی برزگر کارمند اداره پست شهرستان قائم شهر در اوج شرافتمندی و در کمال صداقت با بازگرداندن دهها فقره چک به صاحبش بار دیگر بر اعتماد مردم به اداره پست افزود و نشان داد هستند هنوز افراد شرافتمندی که با تعهد و اخلاق محوری به خدمات رسانی مشغولند ..... نامه رسان امانتدار قائم شهری دهها فقره چک حامل را تحویل صاحبش داد + عکس
شمال نیوز : مهدی برزگر کارمند اداره پست شهرستان قائم شهر در اوج شرافتمندی و در کمال صداقت با بازگرداندن دهها فقره چک به صاحبش بار دیگر بر اعتماد مردم به اداره پست افزود و نشان داد هستند هنوز افراد شرافتمندی که با تعهد و اخلاق محوری به خدمات رسانی مشغولند .....(ادامه)
پستچی امانت دار
مهدی برزگر، نامه رسان اداره پست قائمشهر،34 فقره چک حامل را تحویل مالباخته داد.(ادامه)
سرقت های سریالی مهندس قلابی و برادرش از فروشندگان خودرو
دو برادر سابقه دار که در پوشش خریدار خودرو دست به سرقت می زدند در شمال کشور و حاشیه تهران شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
دستگیری کلاهبردار 5 میلیاردی
ماموران اداره آگاهی نوشهر کلاهبردار 5 ميليارد ريالی را دستگير کردند.(ادامه)
با ۱۳ راه دزدی از کارت بانکی آشنا شوید!
با گسترش استفاده از کارت‌های بانکی، جرائم مربوط به کلاهبرداری و سرقت از طریق این کارت‌ها یا عابربانک‌ها رو به فزونی است. آگاهی از این روش های سرقت، در کم کردن آن‌ها موثر است. (ادامه)
دستگیری سارقان حرفه ای 10 دستگاه خودروی پراید در محمودآباد
فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سه سارق حرفه ای خودرو در محمودآباد خبر داد. (ادامه)
بازتاب گسترده محکومیت دزد نارنج در ساری!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.