.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری بزرگترین باند هک شش هزار اکانت اینستاگرام در کشور در استان خبر داد. دستگیری بزرگترین باند هک ۶۰۰۰ اکانت اینستاگرام در مازندران
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری بزرگترین باند هک شش هزار اکانت اینستاگرام در کشور در استان خبر داد.(ادامه)
کلاهبرداری با شیوه و شگرد کمک به مراجعین دستگاه‌ ای تی ام
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با شیوه و شگرد کمک به مراجعین دستگاه‌ای تی ام، کارت‌های عابربانک آن‌ها را به سرقت می‌برد، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: یک منبع آگاه از بازداشت نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده کلاهبرداری رمز ارز کینگ مانی خبر داد. بازداشت نایب رئیس فدراسیون فوتبال به اتهام کلاهبرداری
شمال نیوز: یک منبع آگاه از بازداشت نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده کلاهبرداری رمز ارز کینگ مانی خبر داد.(ادامه)
پایان جولان کلاهبردار اسکیمری با خودپرداز‌های بانکی
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که با نصب دستگاه اسکیمر روی خودپرداز‌های بانکی، حساب ۵۰۰ شهروند را خالی کرده بود، خبر داد.(ادامه)
متلاشی شدن باند کلاهبرداری برنده شدن در قرعه‌کشی صدا و سیما
رئیس پلیس فتا استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری ۹۰ میلیارد ریالی برنده شدن در قرعه‌کشی صداوسیما خبر داد.(ادامه)
ماجرای دستگیری ناتولی درخشان
ناتولی درخشان که به همراه سه فرد دیگر دستگیر شده است به ادعای شبکه های معاند شاعر فرقه‌ای است یا یک مجرم اقتصادی؟(ادامه)
دستگیری زوج جاعل و کلاهبردار در مازندران
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری زوج کلاهبردار با شیوه و شگرد استفاده از سند مجعول در ساری خبر داد.(ادامه)
دستگیری کلاهبرداران ۶۰ میلیارد ریالی موبایل در چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای ۶۰ میلیارد ریالی موبایل در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
گلایه‌های همسر زن کشته‌شده در شلیک اشتباه پلیس
ساناز، تنها همسرم نبود همه زندگی‌ام بود. چندسال پیش که به خواستگاریش رفتم با عشق تمام ازدواج کردیم. ثمره این عشق پسر سه ساله‌ام «آریو برزن» است که یک‌ماه است بی مادر شد‌ه است. کاش آن روز از خانه بیرون نرفته بودیم. همسرم دخترعموی من هم بود. ساناز فقط ۲۹ سال داشت...(ادامه)
کلاهبرداری میلیاردی با رمالی
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری کلاهبردار رمال با ۸ میلیارد ریال کلاهبرداری از یک شهروند خبر داد.(ادامه)
جعل و کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی در ساری کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف جعل و کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی با فروش مال غیر در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
سرقت بنز چند میلیاردی برای مسافرت!!
سارقانی که یک دستگاه بنز‌ ای ۲۵۰ را در تهران سرقت کرده و به بابلسرآمده بودند دستگیر شدند.(ادامه)

محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. ۱۵۰نفر بورس را بهم زدند / ممکن است انتخابات دومرحله ای شود / اوضاع امنیتی کنونی ادامه یابد، بازهم فخری زاده ها شهید می شوند
محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)
نامه عجیب یک دزد برای مالباخته
وقتی سارقان برای چندمین بار به منزلم دستبرد زدند خیلی ناراحت و نگران بودم در همین حال زمانی که قدم در خانه گذاشتم با نامه ای روبه رو شدم که سارق برایم نوشته و از من خواسته بود.(ادامه)
دستگیری کلاهبردار فراری از تبریز بعد از ۵ سال
یک متهم فراری به اتهام کلاهبرداری در تبریز بعد از ۵ سال در رامسر دستگیر شد.(ادامه)
انهدام باند جاعلان اسناد ملکی
دو زن و یک مرد که با اسناد جعلی زمین‌های ساحلی و جنگلی مردم را در شهرستان نور می‌فروختند، دستگیر شدند.(ادامه)
کلاهبرداری میلیاردی با ادعای نزدیکی با مقامات کشوری
فردی که با با معرفی خود به عنوان یکی از نزدیکان مقامات کشوری ، ۲ میلیارد ریال در تنکابن کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
جامعه تلکه کردن مردم با جعل عنوان مسئولان و نهادهای اجرایی
(ادامه)
شمال نیوز: اعضای باند خرید و فروش داروهای اینترنتی و سارقان اسکیمری، در عملیات گسترده پلیس فتای پایتخت به دام افتادند. ماجرای فروش داروهای کمیاب در تلگرام
شمال نیوز: اعضای باند خرید و فروش داروهای اینترنتی و سارقان اسکیمری، در عملیات گسترده پلیس فتای پایتخت به دام افتادند.(ادامه)
شمال نیوز:  فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان حرفه‌ای جواهرات در مازندران و کشف ۷ میلیارد تومان اموال مسروقه خبر داد. انهدام باند سارقان جواهرات و سنگ‌های قیمتی در مازندران/ کشف ۷میلیارد تومان اموال سرقتی
شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان حرفه‌ای جواهرات در مازندران و کشف ۷ میلیارد تومان اموال مسروقه خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان در جهت ارتقا امنیت و حفظ حقوق مردم با همکاری نیروی انتظامی، امنیتی و اجرایی و پیگیری دادستان‌ها اقدامات مؤثری داشته اند..... هشدار رئیس کل دادگستری استان مازندران به هرگونه شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی / برخورد قانونی خواهد شد
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان در جهت ارتقا امنیت و حفظ حقوق مردم با همکاری نیروی انتظامی، امنیتی و اجرایی و پیگیری دادستان‌ها اقدامات مؤثری داشته اند.....(ادامه)
دستگیری کلاهبردار ۹ میلیاردی در ساری
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۹ میلیارد ریالی در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد محمد باباپور به جرم جاسوسی برای آمریکا از سوی دادگاه به ۱۰ سال حبس و استرداد ۵۵هزار دلار محکوم شده است. به گفته اسماعیلی فرد دیگری هم که برای آمریکا جاسوسی کرده از سوی قاضی دادگاه به اعدام محکوم شده ولی .... ۵ سال حبس برای حسین فریدون / تایید بازداشت بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه؛ ۲ قاضی دستگیر شده اند / شهرام جزایری به ۱۲ سال حبس محکوم شد
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد محمد باباپور به جرم جاسوسی برای آمریکا از سوی دادگاه به ۱۰ سال حبس و استرداد ۵۵هزار دلار محکوم شده است. به گفته اسماعیلی فرد دیگری هم که برای آمریکا جاسوسی کرده از سوی قاضی دادگاه به اعدام محکوم شده ولی ....(ادامه)
شمال نیوز : رهنگ سید جعفر ساداتی گفت: اموالی که به مدت یک ماه از تاریخ کشف آن گذشته باشد و مالک آن شناسایی نشده یا سارقان قادر به معرفی مالباختگان نیستند، این اموال از طریق سامانه نما در معرض دید قرار می‌گیرد تا صاحبان شان شناسایی شوند..... مالباختگان مازندرانی از این پس به سامانه نما مراجعه کنند
شمال نیوز : رهنگ سید جعفر ساداتی گفت: اموالی که به مدت یک ماه از تاریخ کشف آن گذشته باشد و مالک آن شناسایی نشده یا سارقان قادر به معرفی مالباختگان نیستند، این اموال از طریق سامانه نما در معرض دید قرار می‌گیرد تا صاحبان شان شناسایی شوند.....(ادامه)
نقشه پلید زن مهماندار برای ۱۸ مرد ت+ عکس
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری زنی خبر دارد که به بهانه خرید ارز و وعده سرمایه گذاری شش میلیارد تومان از مال باختگان کلاهبرداری کرده بود.(ادامه)
۱۲ساعت جدال با مرگ در قبر
زورگیران خشن که هنگام سرقت از یک مسافر او را تا یک قدمی مرگ کشانده بودند به تصور اینکه مرده است وی را در یک قبر خالی انداخته و فرار کردند اما مرد خوش شانس به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.(ادامه)
توطئه شیطانی کارگر نظافتچی برای زن صاحبخانه
(ادامه)
فردی که طی دو سال اخیر بعد از رفاقت با فوتبالیست‌ها از آنها به شگردی عجیب کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.

کلاه‌بردار فوتبالیست‌های ایران دستگیر شد / نام لژیونر شمالی در جمع فریب خوردگان
فردی که طی دو سال اخیر بعد از رفاقت با فوتبالیست‌ها از آنها به شگردی عجیب کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد. (ادامه)
داستان تکراری بلاتکلیفی مشتریان پیش فروش خودرو‌های خارجی
این روز‌ها اخبار متعددی از عدم انجام تعهدات شرکت‌های فروش خودرو در قبال مشتریان به گوش می‌رسد که در ادامه این روند تکراری یکی از خریداران خودروی خارجی پیش‌فروش از بلاتکلیفی و سرگردانی خود و سایر افراد می‌گوید.(ادامه)
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری زنی کلاهبردار که با وعده ارائه تسهیلات بانکی از شهروندان بیش از ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده، خبر داد. کلاهبرداری ۸ میلیارد تومانی یک زن از ۸۰ نفر
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری زنی کلاهبردار که با وعده ارائه تسهیلات بانکی از شهروندان بیش از ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده، خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.