.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نوار غزه زیر بمباران جنگنده‌های اسرائیلی/ ۱۰ فلسطینی شهید و ۸۰ نفر مجروح شدند/ هزاران موشک مقاومت خواب صهیونیست‌ها را کابوس کرد/ یکی از خطوط برق تغذیه‌کننده نوار غزه بر اثر حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها آسیب دید + واکنش ایران(خبر)
(ادامه)
 زنی که در اتوبوس بی‌آرتی به فرد آمر به معروف فحاشی کرده بود، دستگیر شد.

بازداشت عوامل هتاک به دو خانم محجبه در اتوبوس
زنی که در اتوبوس بی‌آرتی به فرد آمر به معروف فحاشی کرده بود، دستگیر شد. (ادامه)
با حکم سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی منصوب و روز پنجشنبه در نشست شورای اداری با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی شد. سرپرست جدید فرمانداری سوادکوه شمالی معرفی شد
با حکم سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی منصوب و روز پنجشنبه در نشست شورای اداری با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی شد.(ادامه)
بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران علیه فیلم موهن و جعلی عنکبوت
شورای هیئات مذهبی مازندران با صدور بیانیه‌ای محتوای جعلی و دروغین و نفرت انگیز فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» را محکوم کرد.(ادامه)
اطلاعیه آموزش و پرورش درباره بازگشایی حضوری مدارس ابتدایی
معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران درباره شرایط بازگشایی حضوری مدارس ابتدایی اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
مقامات حاضر در مذاکرات گفتند که ممکن است ظرف دو روز آینده در وین توافق تکمیل شود. بایدن احیای برجام را به عنوان یک هدف اصلی سیاست خارجی دولت خود تعیین کرده است. کاخ سفید توافقی که برنامه هسته‌ای ایران را محدود می‌کند را کلیدی برای ثبات خاورمیانه می‌داند که به ایالات متحده اجازه می‌دهد بر چین و روسیه تمرکز یابد. احتمال احیای برجام تا دو روز آینده
مقامات حاضر در مذاکرات گفتند که ممکن است ظرف دو روز آینده در وین توافق تکمیل شود. بایدن احیای برجام را به عنوان یک هدف اصلی سیاست خارجی دولت خود تعیین کرده است. کاخ سفید توافقی که برنامه هسته‌ای ایران را محدود می‌کند را کلیدی برای ثبات خاورمیانه می‌داند که به ایالات متحده اجازه می‌دهد بر چین و روسیه تمرکز یابد.(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند. ما دولت در سایه تشکیل نداده‌ایم / دیدار من و روحانی، اصلا سیاسی نبوده است
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند.(ادامه)
مریلا زارعی در چهلمین جشنواره فیلم فجر
مریلا زارعی یکی از هنرمندان محبوب ایرانی است. در ادامه مریلا زارعی را در جشنواره فجر مشاهده می نمایید.(ادامه)
روایت قتل غزل از زبان پدرش
با توجه به اهمیت موضوع قتل غزل حیدرنوا (مقتول) مصاحبه و شنیدن صحبت‌های خانواده وی نیز ضرورت داشت که پدر مقتول جزییات جدیدی از این حادثه را بازگو کرد. (ادامه)
لشکر بی قراران!(ديدگاه)
(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدا: ایلام در دفاع مقدّس یک دژ مستحکم بود
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ی شهدای استان ایلام که سی‌ام آبان‌ماه برگزار شده بود، صبح امروز (پنجشنبه) در محل برگزاری این کنگره منتشر شد. (ادامه)
سازنده اولین موشک بومی ایران کیست؟
سردار شهید حسن طهرانی مقدم یکی از نوابغ نظامی کشورمان است که نقش موثری در افزایش قدرت دفاعی کشورمان دارد. (ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جزئیات قانون مصوب پارلمان برای جوانی جمعیت و تعالی خانواده را تشریح کرد. قانون جوانی جمعیت / چه مشوق‌هایی برای فرزندآوری پیش‌بینی شده است؟+ جزئیات
شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جزئیات قانون مصوب پارلمان برای جوانی جمعیت و تعالی خانواده را تشریح کرد.(ادامه)
مقامات آمریکایی به دزدی دریایی معترف هستند/ کشورهای منطقه امنیت‌شان را به امنیت آمریکا گره نزنند/ آمریکا هیچ وقت در خلیج فارس ماه عسل نداشته/ مشکل آمریکایی‌ها در برابر ایرانی‌ها ضعف روحی و روانی است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بدون تعارف در این قست پای صحبت‌های مردی نشسته که از چوپانی در شمال ایران به پزشکی و جایگاه جهانی رسیده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل مهمان پربیننده ترین بخش خبری / مشروح
شمال نیوز : بدون تعارف در این قست پای صحبت‌های مردی نشسته که از چوپانی در شمال ایران به پزشکی و جایگاه جهانی رسیده است.(ادامه)
فتحعلی اویسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دقایقی پیش در بیمارستان درگذشت. فتحعلی اویسی درگذشت
فتحعلی اویسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دقایقی پیش در بیمارستان درگذشت.(ادامه)
 شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود. طوسی : طرح « خورشید خانه ات باش» در مازندران اجرا می شود
شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود.(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یک جامعه شناساصولگرا که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز دارد ، فقدان آمایش سرزمین را عامل اصلی شکاف های اجتماعی عنوان کرد. فقر در ایران کارکرد انتخاباتی دارد، برای همین ریشه‌کن نمی‌شود! / مدیران در ایران به نیازهای واقعی مردم توجهی ندارند
شمال نیوز : یک جامعه شناساصولگرا که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز دارد ، فقدان آمایش سرزمین را عامل اصلی شکاف های اجتماعی عنوان کرد. (ادامه)
بازیگران زن ایرانی که از همسرانشان بزرگترند
جامعه شناسان دلایل گوناگونی را در رواج ازدواج زنان با مردان کوچکتر از خود برمی‌شمرند . آنان معتقدند رشد علمی و فرهنگی زنان و موفقیت‌های اجتماعی در رشد آنان و تابوشکنی برای ازدواج با مردان کوچکتر از خود سهم داشته‌است. در این گزارش با چهره‌های ایرانی آشنا خواهید شد که خلاف جریان غالب شنا کرده اند.(ادامه)
یک جرقه تا جنگ میان ایران و آمریکا؟
علیرغم اینکه بسیاری تصور می کردند با به قدرت رسیدن دمکرات ها شرایط روابط ایران و آمریکا به سمت مثبت خواهد رفت اما روی زمین شرایط روز به روز بحرانی تر می شود.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
پیشنهاد استقلال به شاه ماهی مازندرانی پرسپولیس
مدتی از حمله به اتوبوس پرسپولیس با پرتاب نارنجک گذشته است اما هنوز هم شاگردان یحیی گل محمدی ماجرا را فراموش نکرده‌اند. (ادامه)
عکس زیرخاکی از بازیگران ایرانی
فریدون جیرانی روزنامه نگار و فیلمساز قدیمی کشور عکسی زیرخاکی از فیلم‌برداری فیلم «صورتی» را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)
عکس/ خودرویی که در تمام فیلم‌های ایرانی استفاده می‌شود
پس از استفاده از یک خانه برای ساخت چند سریال، این بار استفاده از یک خودرو در چند اثر نمایشی هم سوژه شد.(ادامه)
زیباکلام گفت: همین فردا اگر انتخابات شود آقای احمدی نژاد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون رای می آورد و از آقای رئیسی قطعا بیشتر رای می آورد. زیباکلام: کاش خاتمی جسارت احمدی نژاد را داشت
زیباکلام گفت: همین فردا اگر انتخابات شود آقای احمدی نژاد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون رای می آورد و از آقای رئیسی قطعا بیشتر رای می آورد.(ادامه)
نگاهی حقوقی به ماجرای غمناک آزار کودک استقلالی
بر اساس قانون حمایت از کودکان و نوجوانان و با استناد به قانون مجازات اسلامی رفتار زننده افراد خاطی با کودک استقلالی، قابل پیگرد قانونی و دارای مجازات حبس و شلاق است.(ادامه)
«کلاب‌هاوس» پدیده انتخابات ایران خواهد شد؟
در هفته‌های گذشته تب نصب و حضور در نرم‌افزار کلاب هاوس به‌شدت در جامعه ایرانی در حال شیوع است تا حدی که می‌توان احتمال داد این شبکه اجتماعی پدیده انتخابات ۱۴۰۰ شود. تسنیم این موضوع را در گفتگو با کارشناسان و فعالان رسانه بررسی می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.