.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
(فیلم) پخش آهنگ مازندرانی در استوری صفحه جهانی کشتی صربستان ۲۰۲۳
پخش آهنگ مازندرانی اتفاق جالب و قشنگی است که از سوی صفحه اینستاگرام جهانی کشتی در رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ صورت گرفت و دل هر ایرانی را شاد کرد.(ادامه)

به تازگی فردی با انتشار فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، آن هم از شهر کربلا، مدعی شده بود که شرایط برای ازدواج با دختران سوری فراهم .... فردی که ازدواج ایرانی‌ها با دختران سوری را توصیه کرد که بود؟ / حزب‌اللهی قلابی برانداز از کار درآمد!
به تازگی فردی با انتشار فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، آن هم از شهر کربلا، مدعی شده بود که شرایط برای ازدواج با دختران سوری فراهم ....(ادامه)
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اخطار هوایی پهپاد کرار به پرنده‌های دشمن گفت: یک بار هواپیمای P۸ آمریکایی و یک بار هم RQ-۴ و چندین بار هم جنگنده‌هایی با ملیت‌های مختلف در تنگه هرمز به مرزهای ما نزدیک می‌شدند که با اخطار کرار دور شدند ....(خبر)
(ادامه)
نکات مهم درباره غذای موکب‌های اربعین + فیلم
در این فیلم نکات مهم درباره غذای موکب‌های اربعین را مشاهده می‌نمایید. (ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
ابراهیم گلستان درگذشت
(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
دیوید تیلور در فاصله حدود یک ماه و نیم مانده تا مسابقات جهانی با انتشار ویدئویی اعلام کرده فقط به تکرار طلای جهان فکر می‌کند.

دیوید تیلور برای حسن یزدانی پیغام فرستاد! / آمادگی تیلور برای رویارویی بزرگ+ فیلم
دیوید تیلور در فاصله حدود یک ماه و نیم مانده تا مسابقات جهانی با انتشار ویدئویی اعلام کرده فقط به تکرار طلای جهان فکر می‌کند. (ادامه)
اشمال نیوز:  خیرا با هدف برهم زدن آرامش ذهنی جامعه، فیلم مبتذلی در فضای مجازی منتشر و به فرزند استاندار ... ماجرای فیلم غیر اخلاقی منتسب به فرزند استاندار چیست؟
اشمال نیوز: خیرا با هدف برهم زدن آرامش ذهنی جامعه، فیلم مبتذلی در فضای مجازی منتشر و به فرزند استاندار ...(ادامه)

​عکسی از گریم جدید جواد عزتی بازیگر معروف ایرانی منتشر شد. جواد عزتی تغییر قیافه داد+عکس
​عکسی از گریم جدید جواد عزتی بازیگر معروف ایرانی منتشر شد.(ادامه)
رضا عطاران زن دوم گرفت ؟ | عکس جنجالی که آقا رضا با بازیگران خانوم انداخت شر شد رضا عطاران زن دوم گرفت ؟ / عکس جنجالی که آقا رضا با بازیگران خانوم انداخت شر شد
رضا عطاران زن دوم گرفت ؟ | عکس جنجالی که آقا رضا با بازیگران خانوم انداخت شر شد(ادامه)
بلبل جان فیلتر شد
معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا خبر داده بود که ساترا شکایت خود را نزد قوه قضاییه از بلبل جان به عنوان یک سکوی متخلف ثبت کرده و این موضوع را به کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای هم اعلام کرده است.(ادامه)
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند. لطفا به بعد از لایک فکر کنید!
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند.(ادامه)
محیط بان مازندرانی به خرس مادر و دو توله اش که به او نزدیک شده بودند با گویش محلی هشدار می‌دهد جلوتر نیایید و آن‌ها هم بر می‌گردند. واکنش خرس مادر و دو توله به هشدار محیط بان
محیط بان مازندرانی به خرس مادر و دو توله اش که به او نزدیک شده بودند با گویش محلی هشدار می‌دهد جلوتر نیایید و آن‌ها هم بر می‌گردند.(ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
عکس/دیدار بازیگر ایرانی با تارانتینو خبرساز شد!
(ادامه)
شمال نیوز : حسین کاظمی گفت : جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بومی و غیربومی به دو شیوۀ مستقیم ( اجرای حضوری) و غیرمستقیم (دیدن فیلم اجرا) ارزیابی می‌شوند. زمان برگزاری اولین جشنواره قصه گویی مازندرانی " آسنی " در محمودآباد اعلام شد
شمال نیوز : حسین کاظمی گفت : جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بومی و غیربومی به دو شیوۀ مستقیم ( اجرای حضوری) و غیرمستقیم (دیدن فیلم اجرا) ارزیابی می‌شوند.(ادامه)
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد. سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی معروف به الکس اعدام شد
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
بازیگر سریال ستایش تغییر جنسیت داد + عکس
عکسی از رامسین کبریتی بازیگر ایرانی سریال ستاش در فضای مجازی با استایل و چهره ای زنانه شایعه تغییر جنسیتش را در فضای مجازی پر کرد.(ادامه)
پیشکسوت کشتی کشورمان به انتقاد از رفتار علیرضا دبیر در مجمع هیات کشتی مازندران پرداخت. حمله کشتی گیر ایرانی به علیرضا دبیر
پیشکسوت کشتی کشورمان به انتقاد از رفتار علیرضا دبیر در مجمع هیات کشتی مازندران پرداخت.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه دولت نسبت به کشف حجاب برخی بازیگران واکنش نشان داد. بازیگران کشف حجاب کرده مجوز ادامه فعالیت نخواهند داشت
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه دولت نسبت به کشف حجاب برخی بازیگران واکنش نشان داد.(ادامه)
BBC فارسی نشان داد که اگر لازم باشد فیلم‌های سخنان مسئولان ایرانی را دستکاری می‌کند. تقطیع سخنان رهبری صدای خبرنگار BBC را هم درآورد!
BBC فارسی نشان داد که اگر لازم باشد فیلم‌های سخنان مسئولان ایرانی را دستکاری می‌کند.(ادامه)
محمدرضا مالکی اجرای «لانگ شات» را با تقدیر از حسن رضایی (بازیگر سینمای ایران) آغاز کرد و گفت: امشب می‌خواهم از هنرمندی دعوت کنم که سال‌ها عاشقانه در سینما زندگی کرد. فرآیندی که حاصلش حضور در بیش از ۱۷۰ فیلم سینمایی بود و دربرگیرنده ارزشمندی‌ها و ویژگی‌های ممتازی است که می‌تواند برای ما الگوی مناسبی باشد. این بازیگر را می‌شناسید؟
محمدرضا مالکی اجرای «لانگ شات» را با تقدیر از حسن رضایی (بازیگر سینمای ایران) آغاز کرد و گفت: امشب می‌خواهم از هنرمندی دعوت کنم که سال‌ها عاشقانه در سینما زندگی کرد. فرآیندی که حاصلش حضور در بیش از ۱۷۰ فیلم سینمایی بود و دربرگیرنده ارزشمندی‌ها و ویژگی‌های ممتازی است که می‌تواند برای ما الگوی مناسبی باشد.(ادامه)
این که هر روز به صورت دومینوار و سریالی، مقام‌های سیاسی جمهوری آذربایجان و در راس آن الهام علی‌اف، از سطحی جدید از اقدامات ضدایرانی رونمایی کنند، ایران را به سمت جنگی ناگریز و اجباری سوق می‌دهد ....(خبر)
(ادامه)
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم. بلایی که سر خانواده تختی آوردیم بر سر خانواده پوراحمد نیاوریم
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم.(ادامه)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و  شعاری است.

تلخ؛ اما...(يادداشت)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و شعاری است. (ادامه)
«حاج قاسم» به سریال حبیب رسید +عکس
تصویری از گریم جالب بازیگر نقش حاج قاسم سلیمانی در فیلم حبیب را ببینید.(ادامه)
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است. رد پای مشکوک‌ترین مرد فرانسه در پشت پرده تجزیه طلبی در ایران
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است.(ادامه)
نمایشی که علینژاد در راهرو‌های کنفرانس مونیخ راه انداخته، جز تأکید بر «التماس برای وابستگی به غرب» حرفی ندارد و قابل اعتنا نیست. حقیقت ماجرای لایو اینستاگرامی مکرون در کنار مسیح علینژاد!
نمایشی که علینژاد در راهرو‌های کنفرانس مونیخ راه انداخته، جز تأکید بر «التماس برای وابستگی به غرب» حرفی ندارد و قابل اعتنا نیست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.