.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در‌ یکی‌ دو روز گذشته، ویدیویی اینستاگرامی‌ در‌کلاس درسی مدرسه غیر انتفاعی در‌ قائم‌شهر منتشر شده است، که بچه‌هایی که به نظر می‌رسد ماجرای اخراج معلم مازندرانی در پی پخش موسیقی مبتذل در کلاس چه بود؟
در‌ یکی‌ دو روز گذشته، ویدیویی اینستاگرامی‌ در‌کلاس درسی مدرسه غیر انتفاعی در‌ قائم‌شهر منتشر شده است، که بچه‌هایی که به نظر می‌رسد(ادامه)
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره هنرمندانی که به خارج رفته‌اند و قصد بازگشت به کشور را دارند گفت: هیچ محدودیتی نداریم و اگر طبق ضوابط ما کار کنند فضا برای آنها مهیا است. وزیر ارشاد: هیچ محدودیتی برای برگشت هنرپیشه های قبل از انقلاب نداریم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره هنرمندانی که به خارج رفته‌اند و قصد بازگشت به کشور را دارند گفت: هیچ محدودیتی نداریم و اگر طبق ضوابط ما کار کنند فضا برای آنها مهیا است.(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است.

چرا فرمان عفو رهبر انقلاب مهم است؟(يادداشت)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است. (ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
ماجرای تعرض جنسی مسعود رجوی به زنان منافقین
چند روزی می‌شود تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضای سابق گروهک تروریست منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.(ادامه)
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا در کشور آمریکا دو فیلم بلند و یک انیمیشن کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد. پای ترانه علیدوستی و برادرانش به آمریکا رسید!
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا در کشور آمریکا دو فیلم بلند و یک انیمیشن کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد.(ادامه)
اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور برخی مسئولین و خانواده شهدا در سینما فلسطین برگزار شد. عمار به ایستگاه پایانی رسید
اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور برخی مسئولین و خانواده شهدا در سینما فلسطین برگزار شد.(ادامه)
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آلاشت به عنوان شهر ملی جاجیم و درزیکلا به عنوان روستای ملی حصیر ثبت ملی می شود. آلاشت شهر ملی جاجیم می شود
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آلاشت به عنوان شهر ملی جاجیم و درزیکلا به عنوان روستای ملی حصیر ثبت ملی می شود.(ادامه)
حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟ حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟
حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست
جای بازیگر در زندان نیست، اما کسی که با امنیت بازی می‌کند، باید منتظر رفتار متناسب هم باشد. حتی اگر شهرت خود را مدیون بازیگری باشد(ادامه)
سلبریتی ها این بار هم باختند/ چرا از کف میدان روایت نکردید؟
در ماجرای اغتشاشات اخیر بسیاری از سلبریتی‌های ایرانی ثابت کردند به دوران افول نزدیک شده‌اند.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
ورزشکار دوپینگی و خالق نظریه «بی‌ناموسی»
شبکه سعودی اینترنشنال سراغ دوچهره رفته است و از آن‌ها به‌عنوان لیدر‌های به‌اصطلاح انقلاب خودشان پرده‌برداری کرده است‌که لمپنیسم موجود در اتفاقات اخیر را به نمایش می‌گذارد.(ادامه)
بیش از ۳۰۰ نفر در این دو ماه کشته و شهید شدند چون دشمن را از خودی تشخیص ندادیم/ تیراندازی، چاقوکشی و کوکتل مولوتوف اعتراض نیست، جنگ است/ مثل اینکه برای برخی خواص باید کلاس توجیهی بگذاریم (خبر)
(ادامه)
دیدار بازیکنان تیم ملی با رئیس جمهور/ رئیسی: همه عزم، تمرکز و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشور کنید/ ملی پوشان به رئیس جمهور چه گفتند؟ +فیلم و تصاویر(خبر)
(ادامه)
روایت سبک زندگی شهیدِ نخبه شاهچراغ
«در روز حادثه تروریستی شاهچراغ « شهید سید فرید الدین معصومی» رفته بود زیارت تا قبل از پروازش به تهران، نماز اول وقت بخواند. اهمیت به نماز اول وقت شهادت را برایش دست یافتنی کرد. حتی من به شوخی به او می‌گفتم، نقطه عطف زندگی تو ازدواجت با خواهر من بود، اما واقعا نقطه عطف زندگی فرید آنجایی بود که همه‌ امکانات عالی و پیشنهادات خیلی خوب را در خارج از کشور رها کرد و به لطف خدا روز به روز بیشتر اوج گرفت.»(ادامه)
 در ادامه تصویری از تیپ معرکه محمدرضا گلزار در یک ماشین فوق لاکچری خواهید دید. تیپ معرکه محمدرضا گلزار در یک اتومبیل فوق لاکچری+ عکس
در ادامه تصویری از تیپ معرکه محمدرضا گلزار در یک ماشین فوق لاکچری خواهید دید.(ادامه)
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت. داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت.(ادامه)
جنگ در فضای مجازی ادامه دارد
رسانه‌های معاند در ادامه جنگ رسانه‌ای خود این بار در کمتر از ۲۴ ساعت به تقطیع و تحریف سه مسئول کشورمان روی آوردند(ادامه)
هفته ملی کودک از امروز آغاز می‌شود
هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از امروز شنبه ۱۶ مهر آغاز می‌شود و تا ۲۲ مهر ادامه دارد.(ادامه)
جاذبه خوشمزه گردشگری/ ضرورت تدوین «اطلس خوراک ایران»
هرچند تاکنون گام های زیادی برای به رخ کشیدن میراث غذایی ایران برداشته شده اما هنوز فرهنگ غذایی، سوغات، شیرینی ها و به طور کلی میراث غذایی در بسیاری از شهرهای ایران ناشناخته باقی مانده است.(ادامه)
روی صحنه تئاتر نقش "حاج قاسم سلیمانی" را بازی می‌کنم
ابوالفضل همراه بازیگر سینما و تلویزیون از بازی در نقش «حاج قاسم سلیمانی» در تئاتری خبر داد که قرار است چند روز آینده روی صحنه برود.(ادامه)
رسوایی سلبریتی‌ها در حد ملی!/ از صدای لو رفته مجری «من و تو» تا قماربازی که به مردم هم باخت
هر آشوب در زمان خود این پیامد را هم دارد که مثل هم‌زدن آش، برخی نخود‌ها را رومی‌آورد! و معلوم می‌کند که داستان، نه مردم هستند، و نه آزادی.(ادامه)
وقتی قماربازهای کلاهبردار دایه دلسوزتر از مادر می شوند
می گویند آب که سربالا برود قورباغه هم ابوعطا می‌خواند. حالا شده حکایت این روزها و قماربازان اینستاگرامی؛ همان چهره‌هایی که با کلاه گذاشتن سر جوان‌ها در سایت‌های شرط بندی و هک کردن حساب ها و خالی کردنشان هزاران خانواده را به خاک سیاه نشاندند و آن ور برای خودشان زندگی لاکچری راه انداخته‌اند. حالا لم داده در استخر و سونای خانه هایشان برای جوان های ما نسخه می پیچند.(ادامه)
راستی‌آزمایی یک شایعه؛ پوتین بدل دارد؟
یکی از حواشی سفر پوتین به تهران در آغاز مرداد ماه جاری، این ادعا بود که به جای رئیس جمهوری روسیه، بدلش به تهران آمد! اما آیا این شایعه درست است و پوتین بدل دارد؟ (ادامه)
ماهواره «خیام» از ایستگاه بایکونور پرتاب شد/ دریافت اولین داده‌های تله متری/ چرا «خیام» توسط روسیه پرتاب شد؟/ ماهواره هر ٢٤ ساعت ٤ گذر از فراز ایران خواهد داشت که در این گذرها ارسال فرمان و ....+ جزئیات جدید از ماهواره خیام +فیلم و تصاویر(خبر)
(ادامه)
نوار غزه زیر بمباران جنگنده‌های اسرائیلی/ ۱۰ فلسطینی شهید و ۸۰ نفر مجروح شدند/ هزاران موشک مقاومت خواب صهیونیست‌ها را کابوس کرد/ یکی از خطوط برق تغذیه‌کننده نوار غزه بر اثر حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها آسیب دید + واکنش ایران(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.291 seconds.