.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
متن پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره ایران منتشر شد. متن کامل پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت برای پایان دادن به تحریم‌های ایران(خبر)
متن پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره ایران منتشر شد.(ادامه)
متن کامل پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت برای پایان دادن به تحریم‌های ایران
(ادامه)
امضای توافقنامه ایران و آژانس (+عکس)
یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، پس ازدیدار با علی اکبر صالحی از توافق با ایران بر سر ابعاد نظامی احتمالی خبرداد. (ادامه)
هاشمی رفسنجانی: آیت‌الله خامنه‌ای در ایران جایگزینی ندارد
(ادامه)
هاشمی رفسنجانی: آیت‌الله خامنه‌ای در ایران جایگزینی ندارد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معتقدم که هم‌اکنون آیت‌الله خامنه‌ای در ایران جایگزینی به این آسانی ندارد؛ و ایشان الان محور اساسی هم برای حیات انقلاب و هم امنیت کشور هستند و ایشان مرکز مدیریت کشور هستند و ما هم باید به ایشان کمک کنیم. (ادامه)
خاطره روحانی ازجلسه هسته‌ای با احمدی‌نژاد
آقای احمدی‌نژاد گفت: هزینه‌های آژانس در سال چقدر است؟ گفتم نمی‌دانم. مثلاً چند صد میلیون دلار. گفتند شما همین حالا به البرادعی زنگ بزنید و بگویید ما کل مخارج آژانس را پرداخت می‌کنیم. گفتم اولاً آژانس نمی‌تواند بپذیرد، چون برای مخارج آژانس و...(ادامه)
عباسی: صالحی برای مذاکره مناسب نبود
(ادامه)
شمال نیوز: برخی کارشناسان تاریخی «سازمان منافقین» و برخی دیگر «رهروان فرقان» را عامل ترور می‌دانند. اما آیت‌الله خامنه‌ای توسط چه کسی یا گروهی ترور شد؟ چه کسانی آیت‌الله خامنه‌ای را ترور کردند؟(خبر)
شمال نیوز: برخی کارشناسان تاریخی «سازمان منافقین» و برخی دیگر «رهروان فرقان» را عامل ترور می‌دانند. اما آیت‌الله خامنه‌ای توسط چه کسی یا گروهی ترور شد؟ (ادامه)
فهرست کامل همه تحریم های ایران؛از شورای امنیت تا اتحادیه اروپا
در پرتو مذاکرات سیاسی میان ایران و گروه 1+5 به منظور حل‌وفصل جامع موضوع هسته‌ای، لغو تمامی تحریم‌ها ازمحورهای اصلی مذاکرات محسوب می‌شود. با توجه به نظرات مختلفی که در خصوص تحریم‌ها، ماهیت و مکانیسم لغو آن‌ها ابراز شده است، در این نوشتار تلاش می‌شود تا با استفاده از منابع و داده‌های موثق، ابعاد مختلف تحریم‌های سه‌گانه و فهرست تحریم‌ها به‌دقت مورد بررسی قرار گیرند.(ادامه)
گلایه حسین شریعتمداری از اظهارات روحانی
(ادامه)
متن کامل بیانیه آمریکا در شورای حکام
(ادامه)
پاسخ به اتهام ظریف در ارجاع به احمدی‌ نژاد
محمدجواد ظریف سینه پررازی دارد؛ گاه سخن می‌گوید و گاه برمی‌آشوبد از آنان که به او اتهام ناروا می‌زنند. اما این‌روزها کسب‌وکار اتهام‌زنندگان پررونق است.(ادامه)
شمال نیوز : با گرم شدن تدریجی تنور انتخابات و تلاش طیف های مختلف برای تصاحب بیشتر کرسی های بهارستان ، همایش سیاسی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در روز پنج شنبه در مرکز استان برگزار شد .... در همایش اصولگرایان و اصلاح طلبان مازندران چه گذشت ؟
شمال نیوز : با گرم شدن تدریجی تنور انتخابات و تلاش طیف های مختلف برای تصاحب بیشتر کرسی های بهارستان ، همایش سیاسی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در روز پنج شنبه در مرکز استان برگزار شد ....(ادامه)
محسن رضایی:درانتخابات مجلس شرکت نمی‌کنم
وی با تاکید بر اینکه مردم یمن مردمی بسیار فرهیخته و متمدن هستند، ادامه داد: مردم یمن نشان داده‌اند که خود می‌توانند کشور خود را اداره کنند و به هیچ قیمی نیاز ندارند. (ادامه)
متن کامل گزارش جدید آژانس درباره ایران
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد ایران به همه سؤالات آژانس پاسخ نداده است. (ادامه)
٤٦سال از سخنرانی‌ای که منجر به تجزیه بحرین شد،گذشت
(ادامه)
این مناظره که با موضوع مدل های توسعه در ایران شکل گرفته بود اما در عمل طرفین به عنوان وکلای مدافع هاشمی و احمدی نژاد ایفای نقش کردند که شاید بر جذابیت این گفتگو افزود .... مناظره « مدل های توسعه در ایران » یا « وکلای مدافع هاشمی و احمدی نژاد » ؟!
این مناظره که با موضوع مدل های توسعه در ایران شکل گرفته بود اما در عمل طرفین به عنوان وکلای مدافع هاشمی و احمدی نژاد ایفای نقش کردند که شاید بر جذابیت این گفتگو افزود ....(ادامه)
متن کامل گزارش آمانو درباره ایران
(ادامه)
واکنش دوپهلوی افخم به پوستر هنرمندان
(ادامه)
ادعای رویترز درباره تحقیقات آژانس
(ادامه)
ظریف: تصمیم نهایی با مجلس است
(ادامه)
زمان ناهار کاری ظریف و اشتون اعلام شد
(ادامه)
ظریف: آماده گفتگوهای جدی هستیم
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: علی‌القاعده مذاکره برای به نتیجه رسیدن نیاز به آمادگی طرفین دارد و اگر طرف مقابل آماده باشد می‌توانیم به نتیجه برسیم.(ادامه)
زمان و مکان مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه شنبه
(ادامه)
گزارش جدید آژانس درباره ایران منتشر شد
(ادامه)
تفاوت فضای رسانه با واقعیت مذاکرات
(ادامه)
چهارشنبه؛ مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5
(ادامه)
آمریکا بار دیگر اعتراف کرد
(ادامه)
متن تفاهم‌نامه 7 ماده‌ای ایران و آژانس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.