.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تشریح دستاوردهای یازده گانه ایران با اجرای برجام در نامه رئیس جمهور به رهبری
رییس جمهور در نامه‌ای به محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به تشریح دستاوردهای یازده گانه ایران اسلامی در حوزه‌های هسته‌ای، سیاسی، حقوقی و اقتصادی پس از اجرای برجام پرداخت.(ادامه)
لغو تحریم های بانکی علیه ایران
سازمان ملل با صدور بیانیه ای اعلام کرد که شورای امنیت بانک سپه و نمایندگی های بین المللی این بانک را در سراسر جهان از تحریم ها خارج کرده است.(ادامه)
اگر لازم باشد جواب قاطعی به رفتارهای عربستان می دهیم / دوستان دوران تحریم را فراموش نمی کنیم / قرار نیست به آمریکا اعتماد کنیم / تاخیرات دیروز به خاطر عدم هماهنگی 1+5 بود / امروز روز پیروزی ملت ایران در زمینه سیاسی است/ اگر حمایت رهبری نبود، اکنون در این نقطه نبودیم
اخبار رد صلاحیت ها خوشحال کننده نیست / از همه ی اختیاراتم بعنوان رئیس جمهور استفاده خواهم کرد / مواردی که صلاحیت شان باید تایید شود، بسیار است(خبر)
اگر لازم باشد جواب قاطعی به رفتارهای عربستان می دهیم / دوستان دوران تحریم را فراموش نمی کنیم / قرار نیست به آمریکا اعتماد کنیم / تاخیرات دیروز به خاطر عدم هماهنگی 1+5 بود / امروز روز پیروزی ملت ایران در زمینه سیاسی است/ اگر حمایت رهبری نبود، اکنون در این نقطه نبودیم (ادامه)
روحانی:اخبار رد صلاحیت ها خوشحال کننده نیست / از همه ی اختیاراتم بعنوان رئیس جمهور استفاده خواهم کرد
شمال نیوز: نشست مطبوعاتی رئیس‌جمهور به مناسبت اجرای برجام با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.(ادامه)
روحانی: امروز روزی تاریخی و استثنایی در تاریخ ملت ایران است
روحانی با بیان اینکه امروز روزی تاریخی و استثنایی در تاریخ سیاسی و اقتصادی ملت ایران است گفت: امروز روز پیروزی ملت ایران در زمینه سیاسی است و ملت ایران ثابت کرد که تعامل سازنده درست است و ما می‌توانیم با دنیا تعامل کنیم به نفع ملتمان و نه به ضرر دیگران.(ادامه)
چه تحریم‌هایی برداشته شد؟
تمامی تحریم‌های یکجانبه مرتبط با هسته‌ای آمریکا، اتحادیه اروپا و همچنین ۶ قطعنامه تحریم شورای امنیت و ۱۲ قطعنامه شورای حکام علیه ایران بعد از اعلام آغاز اجرای برجام لغو و برداشته شد.(ادامه)
شمال نیوز : ظریف و موگرینی در بیانیه‌ای مشترک برجام را توافقی تاریخی و منصفانه برشمرده و اعلام کردند:به مراقبت و نظارت بر اجرای کامل و موثر برجام از طریق کمیسیون مشترک، ادامه خواهیم داد.....


اجرای برجام آغاز شد+بیانیه ایران و5+1
شمال نیوز : ظریف و موگرینی در بیانیه‌ای مشترک برجام را توافقی تاریخی و منصفانه برشمرده و اعلام کردند:به مراقبت و نظارت بر اجرای کامل و موثر برجام از طریق کمیسیون مشترک، ادامه خواهیم داد..... (ادامه)
واکنش مقامات ایرانی به قطع روابط دیپلماتیک ریاض چه بود؟
به دنبال قطع روابط دیپلماتیک ریاض با تهران، مقامات ایرانی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند که در زیر می‌خوانید.(ادامه)
اولین واکنش عربی به نام‌گذاری خیابان «شیخ نمر» +عکس
یکی از مقامات اماراتی که در خصوص هر موضوعی سیاسی و غیرسیاسی در منطقه اظهارنظر می‌کند، اولین واکنش عربی به نام‌گذاری خیابان سفارت عربستان به «شیخ نمر» را به نام خود ثبت کرد.(ادامه)
پیام تسلیت لاریجانی در پی شهادت شیخ نمر
رئیس مجلس با تسلیت شهادت مظلومانه شیخ نمر بدون شک این رفتار خصمانه رژیم سعودی در اعدام شیخ نمر موجب جریحه دار شدن عواطف مسلمانان سراسرجهان خواهد شد و حکام سعودی باید بدانند با این اقدام گردابی هولناک برای خویش به وجود آورده اند.(ادامه)
رسایی: «فتنه اکبر» در کمین خبرگان است
حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در آستانه سالروز حماسه 9 دی نوشت: فتنه شش سال قبل، هر چند در زمان خود به حق، «فتنه اکبر» دانسته می شد، اما طومار پرونده آن فتنه با خلق حماسه یوم الله 9 دی به صورت موقت پیچیده شد. اکنون اما فتنه دیگری از جنس «فتنه اکبر» در پیش است. زادگاه این فتنه، نه در انتخابات مجلس که در انتخابات خبرگان رهبری است. (ادامه)
خبرهای خوش نوبخت به کارکنان دولت
هیچ‌کدام از درآمدهای سال بعد ما از افزایش قیمت ارز تامین نمی‌شود و به دنبال تثبیت نرخ ارز هستیم، دولت در بودجه نوآوری داشته است.(ادامه)
حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهوری در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم درباره اجرای برجام گفت: در دی‌ماه تحریم‌ها علیه ایران برداشته می‌شود و دولت یازدهم به یکی از وعدهای خود که در انتخابات 92 داده بود، عمل می‌کند.
مشخص شد نظام ما دروغ نگفته و نمی‌گوید/ دی ماه تحریم‌ها برداشته می‌شود(خبر)
حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهوری در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم درباره اجرای برجام گفت: در دی‌ماه تحریم‌ها علیه ایران برداشته می‌شود و دولت یازدهم به یکی از وعدهای خود که در انتخابات 92 داده بود، عمل می‌کند. (ادامه)
شورای حکام آژانس، پرونده PMD ایران را بست
قطعنامه پیشنهادی گروه 1+5 برای مختومه اعلام کردن پرونده فعالیت‌های پیشین هسته‌ای ایران تصویب شود. (ادامه)
متن کامل قطعنامه شورای حکام آژانس درباره ایران
(ادامه)
ظریف: PMD به تاریخ پیوست
وزیر امور خارجه درباره قطعنامه شورای حکام آژانس انرژی اتمی گفت موضوع جعلی ابعاد به‌اصطلاح نظامی برنامه هسته‌ای ایران، موسوم به پی‌ام‌دی، به تاریخ پیوسته است.(ادامه)
تذکر ۲۵ نماینده به روحانی
در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور قرائت شد. (ادامه)
واکنش دبیرکل موتلفه به نامزدی سید حسن خمینی
هر کس که شورای نگهبان ورود او را به انتخابات خبرگان تایید کند برای ما محترم است (ادامه)
شمال نیوز: محسن رضایی در خصوص اینکه چه زمانی پرونده اتمی بسته می‌شود، گفت: باید شورای حکام بگوید ایران در پی برنامه هسته‌ای نبوده و پرونده اتمی ایران بسته شده است. لذا باید دوستان بر روی متن کار کنند و به شورای حکام بگویند که ایران با هر متنی موافقت نخواهد کرد.


منطقه در آستانه انفجار بزرگی است/ سربازان ترکیه در کنار داعشی‌ها قرار گرفته‌اند/ حدود 6 ماه پیش داعش تا 30 کیلومتری مرزهای ما آمد
شمال نیوز: محسن رضایی در خصوص اینکه چه زمانی پرونده اتمی بسته می‌شود، گفت: باید شورای حکام بگوید ایران در پی برنامه هسته‌ای نبوده و پرونده اتمی ایران بسته شده است. لذا باید دوستان بر روی متن کار کنند و به شورای حکام بگویند که ایران با هر متنی موافقت نخواهد کرد. (ادامه)
آمریکا: پرونده PMD هسته‌ای ایران بسته شد
دولت آمریکا می گوید که با توجه به گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، آماده است پرونده ابهامات فعالیت های هسته ای ایران را که به "جنبه های نظامی احتمالی" معروف بود ببندد. (ادامه)
شمال نیوز: اینکه مجلس در راس امور است چیزی نیست که در شرایط مختلف تغییر کند و این مهم در قانون اساسی آمده است. مجلس در مسئله هسته‌ای با دید ملی به موضوع نگاه کرد و مجلس و نمایندگان شجاعانه عمل کردند
من و ناطق، اموال نیستیم که مصادره شویم(خبر)
شمال نیوز: اینکه مجلس در راس امور است چیزی نیست که در شرایط مختلف تغییر کند و این مهم در قانون اساسی آمده است. مجلس در مسئله هسته‌ای با دید ملی به موضوع نگاه کرد و مجلس و نمایندگان شجاعانه عمل کردند (ادامه)
تأیید خبر بازداشت پسر وزیر دولت اصلاحات و سردفتر متخلف ۸ میلیاردی / دستور رهبری درباره بورسیه‌ها / مرتضوی رها نشده است (خبر)
شمال نیوز: سخنگوی دستگاه قضا در هشتاد و هشتمین نشست خبری به سؤالات خبرنگاران درباره پرونده بورسیه‌ها، وضعیت سعید مرتضوی، پرونده‌های محیط زیست و دستگیری تیم‌های تروریستی پاسخ داد.(ادامه)
متن کامل گزارش آژانس در مورد ایران
یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه با انتشار گزارش فصلی تازه اش در مورد ایران، تائید کرد که فرآیند برچیدن سانتریفیوژها در دو سایت نطنز و فردو آغاز شده است. (ادامه)
دستور آملی لاریجانی به دادستان کل کشور
(ادامه)
این حاجیان "بشر" نیستند؟!
(ادامه)
ارزیابی رضایی از دلایل ایجاد حادثه منا
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اداره مناسک عظیم حج توسط عربستان اظهار داشت: یک نظریه مبنی بر آن است که اعزام نیروهای آموزش دیده عربستانی به یمن سبب ایجاد فجایع عربستان بود. (ادامه)
اظهارات مهم «یوکیا آمانو» در کمیسیون برجام
مدیرکل آژانس بین المللی هسته ای در کمیسیون ویژه برجام گفت: آژانس به مسائل محرمانه احترام می گذارد چرا که آن را جدی تلقی می کند. ما رژیمی برای حفاظت از اطلاعات محرمانه داریم که به آن پایبند هستیم و آن را جدی می دانیم. (ادامه)
جزئیات فنی توافق هسته ای ایران از زبان علی اکبر صالحی
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه بنده در وین یک تفاهم نامه مجددی را با آقای آمانو در خصوص فعالیت های گذشته و حال ایران امضا کردیم، گفت: اصل چیزی که امضا کردیم محرمانه نیست. (ادامه)
شمال نیوز: پس از توافق وین درباره برنامه هسته ای ایران یک گام مهم دیگر در راستای اجرای برجام برداشته شد. چه امتیازانی در قطعنامه ۲۲۳۱ نصیب ایران شده است؟
شمال نیوز: پس از توافق وین درباره برنامه هسته ای ایران یک گام مهم دیگر در راستای اجرای برجام برداشته شد.(ادامه)
شورای امنیت سازمان ملل، هفت روز پس از تدوین متن نهایی برنامه جامع اقدام مشترک، قطعنامه لغو تحریم‌های ایران را با ۱۵ رأی موافق و بدون رأی مخالف تصویب کرد.
تصویب قطعنامه لغو تحریم‌های ایران در شورای امنیت/ بیانیه جمهوری اسلامی ایران پس از تایید برجام در شورای امنیت(خبر)
شورای امنیت سازمان ملل، هفت روز پس از تدوین متن نهایی برنامه جامع اقدام مشترک، قطعنامه لغو تحریم‌های ایران را با ۱۵ رأی موافق و بدون رأی مخالف تصویب کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.