.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس قوه قضاییه گفت : مبارزه با فساد از مأموریت‌های محوری دستگاه قضاست که با جدیت پیگیری می‌شود/ هیچ خط قرمزی برای بررسی افراد و فرضیه‌ها در پیگیری حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی نداشته‌ایم ....(خبر)
(ادامه)
واکنش تلویحی روحانی به طرح استیضاحش: در این اوضاع ممکن است فرد، جناح، حزب یا رسانه‌ای حاشیه ایجاد کند؛ باید از آن بگذریم و وارد حاشیه نشویم / دو دست بیشتر نداریم؛ با یک دست با تحریم و با یک دست با کرونا مبارزه می‌کنیم؛ بنابراین نباید به جنجال‌ها اعتنا کنیم....(خبر)
(ادامه)
بیانیه مشترک ایران و آژانس: در خصوص حل موضوعات مشخص شده به توافق رسیدیم / ایران به طور داوطلبانه به دو مکان مشخص شده توسط آژانس دسترسی داده / آژانس هیچ سؤال دیگری از ایران، و هیچ درخواستی برای دسترسی به مکان هایی فراتر از آنچه که توسط تهران اظهار شده اند، ندارد / آژانس نگرانی های امنیتی ایران ....(خبر)
(ادامه)
ظریف، شایعه فروش جزیره کیش را رد کرد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی موضوع توافق همکاری ۲۵ ساله ایران با چین با حضور وزیر خارجه در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت که در این جلسه وزیر خارجه شایعاتی همچون فروش جزیره کیش و نفت ارزان قیمت در سند همکاری ۲۵ ساله را رد کرد و آن را ناشی از غرض‌ورزی دشمنان توسعه روابط بین دو کشور دانست.(ادامه)
استقبال بازار خودرو از دلار ۲۲ هزار تومانی/ حالا نوبت گرانی گوشی همراه است/ اشکال محاسباتی تیم اقتصادی دولت، دلار را 20هزار تومان کرد/ ممنوعیت اعلام قیمت فروش مسکن در سایت‌ها، نتیجه عکس داد....(خبر)
(ادامه)
لیلاز درباره وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کرونا و تحریم گفت: معتقدم شرایط بسیار سختی داریم، ولی اگر تا آخر مرداد و شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد. تا شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد
لیلاز درباره وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کرونا و تحریم گفت: معتقدم شرایط بسیار سختی داریم، ولی اگر تا آخر مرداد و شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قطعنامه سه کشور اروپایی علیه ایران
سه کشور اروپایی با تنظیم قطعنامه‌ای از ایران خواسته‌اند که همکاری کامل با تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته باشد.(ادامه)
لاریجانی در شرایطی که اصلاح طلبان گزینه های اصلی خود را پشت فیلتر شورای نگهبان جا بگذارند می‌تواند با آنان ائتلاف کند و در عین حال می ‌تواند گزینه مورد حمایت اعتدالیون و بخشی از اصولگرایان باشد. 
خداحافظی در اوج یا بازگشت با ردای نامزدی ریاست جمهوری
لاریجانی در شرایطی که اصلاح طلبان گزینه های اصلی خود را پشت فیلتر شورای نگهبان جا بگذارند می‌تواند با آنان ائتلاف کند و در عین حال می ‌تواند گزینه مورد حمایت اعتدالیون و بخشی از اصولگرایان باشد. (ادامه)
بارها به مرگ تهدید شده‌ام / پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، ۵۶ وکیل داشت که نفر اولشان ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حق‌الوکاله امضا کرده بود.برخی وکلای این پرونده از شاکی و متشاکی همزمان پول می‌گرفتند!(خبر)
(ادامه)
حضور حاشیه ساز یکی از بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در سایت هسته‌ای نطنز و ممانعت از ورود وی به شدت خبرساز شد. ماجرای خانم بازرس و کیف مشکوکش
حضور حاشیه ساز یکی از بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در سایت هسته‌ای نطنز و ممانعت از ورود وی به شدت خبرساز شد.(ادامه)
اتحادیه اروپا: بابت خروج آمریکا از برجام متأسفیم/ ایران پایبند باشد
هیأت نمایندگی اتحادیه اروپا در جلسه شورای حکام آژانس، ضمن ابراز تأسف از خروج آمریکا از برجام خواستار پایبندی ایران به توافق هسته‌ای شد.(ادامه)
حاشیه نگاری از جلسه هیئت دولت / آفتابی شدن "سیف" و "گاندو" در پاستور
(ادامه)
جمهوری اسلامی ایران پیرو نقض‌عهد‌های مکرر کشور‌های اروپایی در اجرای برجام، امروز با استناد به بند‌های ۲۶ و ۳۶ این توافق‌نامه بین‌المللی، گام دوم آغاز کاهش تعهدات برجامی خود را آغاز کرد. گام اول از ۶۰ روز قبل آغاز و برداشته شده بود. سخنگوی سازمان انرژی اتمی: آماده غنی‌سازی اورانیوم در هر سطح و با هر سرعتی هستیم/ دبیر ستاد اجرای برجام: دیگر مفهومی تحت عنوان ۱+۵ را به رسمیت نمی‌شناسیم/ شکایت می‌کنیم(خبر)
جمهوری اسلامی ایران پیرو نقض‌عهد‌های مکرر کشور‌های اروپایی در اجرای برجام، امروز با استناد به بند‌های ۲۶ و ۳۶ این توافق‌نامه بین‌المللی، گام دوم آغاز کاهش تعهدات برجامی خود را آغاز کرد. گام اول از ۶۰ روز قبل آغاز و برداشته شده بود.(ادامه)

جمهوری اسلامی ایران صبح فردا تکلیف تعهدات برجامی را مشخص می کند. حکم گام دوم صادر می شود و ایران قدم دیگری برای کاهش تعهدات خود بر می‌دارد. گام جدید ایران همچنان بر اساس مفاد برجام است که به ایران اجازه می‌دهد در مقابل طرف‌های دیگر که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند تعهدات خود را کاهش دهد ایران، صبح فردا چه تصمیمی خواهد گرفت؟
جمهوری اسلامی ایران صبح فردا تکلیف تعهدات برجامی را مشخص می کند. حکم گام دوم صادر می شود و ایران قدم دیگری برای کاهش تعهدات خود بر می‌دارد. گام جدید ایران همچنان بر اساس مفاد برجام است که به ایران اجازه می‌دهد در مقابل طرف‌های دیگر که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند تعهدات خود را کاهش دهد(ادامه)

رییس جمهوری آمریکا بار دیگر با استفاده از کلمات مبهم و تهدید آمیز درباره ایران سخن گفت و اظهار کرد: ایران باید بسیار مراقب باشد. سخنان جدید ترامپ در مورد ایران
رییس جمهوری آمریکا بار دیگر با استفاده از کلمات مبهم و تهدید آمیز درباره ایران سخن گفت و اظهار کرد: ایران باید بسیار مراقب باشد.(ادامه)
جلالی: رأی نیاوردن مطهری قابل پیش بینی بود
(ادامه)


دبیر شورای عالی امنیت ملی: کمک‌های مستشاری ما نیز تا زمانی که دولت این کشور درخواست داشته باشد، تداوم خواهد داشت. حضور ایران برخلاف حضور نامشروع آمریکا و برخی دیگر از کشورهای منطقه در سوریه، تحمیلی و حاصل تجاوز غیرقانونی نظامی نیست. مستشاران ایرانی در کنار نیروهای سوری در یک سنگر حضور دارند و با هماهنگی کامل عملیات‌های علیه گروه‌های تروریستی و نجات مردم را پیش می‌برند. امنیت سوریه امنیت ماست/ مستشاران ایرانی در کنار نیروهای سوری در یک سنگر حضور دارند / هيچگونه نظري درباره گزينه‌هاي نخست‌وزيري و رياست‌جمهو(خبر)
دبیر شورای عالی امنیت ملی: کمک‌های مستشاری ما نیز تا زمانی که دولت این کشور درخواست داشته باشد، تداوم خواهد داشت. حضور ایران برخلاف حضور نامشروع آمریکا و برخی دیگر از کشورهای منطقه در سوریه، تحمیلی و حاصل تجاوز غیرقانونی نظامی نیست. مستشاران ایرانی در کنار نیروهای سوری در یک سنگر حضور دارند و با هماهنگی کامل عملیات‌های علیه گروه‌های تروریستی و نجات مردم را پیش می‌برند.(ادامه)
نشست خبری نمایندگان مهمترین رسانه‌های داخلی و بین‌المللی برگزار و حجت‌الاسلام روحانی به سوالات آنها در خصوص مسائل روز کشور و موضوعات منطقه‌ای و جهانی پاسخ داد.
دلار 4800تومان نیست گرانی ارز دلایل روانی دارد/ برجام تاکنون توانسته دربرابر تهدیدهای ترامپ ایستادگی کند/کلید روابط ایران و آمریکا در دستان(خبر)
نشست خبری نمایندگان مهمترین رسانه‌های داخلی و بین‌المللی برگزار و حجت‌الاسلام روحانی به سوالات آنها در خصوص مسائل روز کشور و موضوعات منطقه‌ای و جهانی پاسخ داد. (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: در حوزه عملکردها وجود تبعیض‌ها برای مردم آزار دهنده بوده و تحمل نمی‌کنند و اگر رفع شود تحمل مشکلات اقتصادی برای مردم آسان‌تر است.

افرادی که به نفع رضاخان شعار می‌دادند خاطرات سیدضیاء را مرور کنند / مردم به راحتی مسئولان نظام را نقد میکنند/دولت باید از آمریکا شکایت کند
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: در حوزه عملکردها وجود تبعیض‌ها برای مردم آزار دهنده بوده و تحمل نمی‌کنند و اگر رفع شود تحمل مشکلات اقتصادی برای مردم آسان‌تر است. (ادامه)

وزیر خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات ضد ایرانی ترامپ گفت: اگر تعبیری برای کلمه «یاغی» داشته باشیم، کسی است که متعهد به هیچ یک از موازین بین‌المللی نیست. «یاغی» کسی است که به موازین بین‌المللی متعهد نیست/ دفاع ما به هیچ‌ وجه قابل مذاکره نیست/ سر ناسازگاری و جنگ با دنیا نداریم(خبر)
وزیر خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات ضد ایرانی ترامپ گفت: اگر تعبیری برای کلمه «یاغی» داشته باشیم، کسی است که متعهد به هیچ یک از موازین بین‌المللی نیست.(ادامه)
آژانس بار دیگر پایبندی ایران به برجام را تائید کرد
شمال نیوز : «یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز پنج‌شنبه بار دیگر پایندی کامل ایران به توافق هسته‌ای را تائید کرد.(ادامه)
خروجی جلسه روز گذشته اعضای شورای شهر آتی تهران نشان داد که شهردار پایتخت از میان ۷ گزینه انتخاب می‌شود؛ گزینه‌هایی که نه تنها برای پایتخت‌نشینان امیدوار کننده نیست بلکه نشان از تشتت فکری اعضای شورا و بی برنامگی آن‌ها برای انتخاب شهردار پایتخت دارد.

هفت گزینه اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران
خروجی جلسه روز گذشته اعضای شورای شهر آتی تهران نشان داد که شهردار پایتخت از میان ۷ گزینه انتخاب می‌شود؛ گزینه‌هایی که نه تنها برای پایتخت‌نشینان امیدوار کننده نیست بلکه نشان از تشتت فکری اعضای شورا و بی برنامگی آن‌ها برای انتخاب شهردار پایتخت دارد. (ادامه)
اعتراض به فحاشی علیه مجلس و یک نماینده
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در سال‌های اخیر بارها همه شاهد بودیم که چگونه آمیخته شدن منابر و محافل اباعبدالله الحسین(ع) به سیاست بازی‌های مبتذل، اصل عزاداری و پاسداشت عاشورا را به کام مردم تلخ‌تر کرده است. (ادامه)
همایش تجلیل از مقام كارگر درشركت صنایع چوب و كاغذ مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : روحانی با بیان اینکه برجام ثمره همت ملت ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری است، گفت: ‌ امروز در مقطعی هستیم که بعد از برداشته شدن تحریم‌ها باید از این فضا استفاده کنیم؛ رقابت‌ها و جناح‌بندی در انتخابات اشکالی ندارد.... در دولت قبل به قرن نوزدهم بازگشته بودیم !
شمال نیوز : روحانی با بیان اینکه برجام ثمره همت ملت ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری است، گفت: ‌ امروز در مقطعی هستیم که بعد از برداشته شدن تحریم‌ها باید از این فضا استفاده کنیم؛ رقابت‌ها و جناح‌بندی در انتخابات اشکالی ندارد....(ادامه)
رییس جمهوری برجام را ثمره تلاش ملت بزرگ ایران و هدایت های مقام معظم رهبری دانست و گفت: به آنان که می گویند برجام برای ما چکار کرده است؟ باید گفت برجام افتخاری سیاسی و حقوقی برای تاریخ ایران ثبت کرده است.

کجا رفت غیرت و تعصب دینی؟/ آب خزر به سمنان انتقال می یابد
رییس جمهوری برجام را ثمره تلاش ملت بزرگ ایران و هدایت های مقام معظم رهبری دانست و گفت: به آنان که می گویند برجام برای ما چکار کرده است؟ باید گفت برجام افتخاری سیاسی و حقوقی برای تاریخ ایران ثبت کرده است. (ادامه)
اقدام تازه حکام عرب علیه«حزب‌الله» لبنان
شورای وزرای خارجه اتحادیه عرب در ادامه اقدامات خصمانه علیه محور مقاومت حزب‌الله لبنان را تروریستی خواند. (ادامه)
روحانی: دلمان می‌خواهد معتدلین به مجلس بروند
رئیس جمهور گفت: حداقل سه بار دستور قطع کامل مذاکره را داده‌ام. گفتم اگر نمی‌پذیرند جلسه را ترک و مذاکره را برای همیشه قطع کنید.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در «همایش اجرای برجام؛ فصلی نو در اقتصاد ایران» به بیان ناگفته هایی از مذاکرات «سخت و فشرده » ایران با کشورهای گروه ۱ + ۵ پرداخت و از استقامت و پیروزی ملت ایران در این مسیر تجلیل کرد.

پس از 12 سال در زندان باز شد/ وزرا بنگاه‌های اقتصادی را دو دستی چسبیده‌اند/ حرفهایم بماند برای کتاب خاطرات
شمال نیوز: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در «همایش اجرای برجام؛ فصلی نو در اقتصاد ایران» به بیان ناگفته هایی از مذاکرات «سخت و فشرده » ایران با کشورهای گروه ۱ + ۵ پرداخت و از استقامت و پیروزی ملت ایران در این مسیر تجلیل کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.