.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۵ دلیل ایجاد اضطراب در کودکان
زندگی شلوغ و پرهیاهو، استرس کودکان را افزایش می‌دهد و باعث ترشح بیشتر هورمون کورتیزول در بدن آن‌ها می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه فرهنگ فراگیری آموزش‌های مهارتی در استان هنوز جا نیافتاده است، گفت: مازندران دارای 998 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای است که تعداد قابل توجهی با صندلی‌های خالی مواجه هستند..... صندلی‌های آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در مازندران خالی است !
شمال نیوز : شمال نیوز : مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه فرهنگ فراگیری آموزش‌های مهارتی در استان هنوز جا نیافتاده است، گفت: مازندران دارای 998 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای است که تعداد قابل توجهی با صندلی‌های خالی مواجه هستند.....(ادامه)
شمال نیوز : این افراد با عوامفریبی که بواسطه خرید مدرک  آن هم از دانشگاهها و موسسات بی کیفیت آسیای میانه انجام داده اند  ، در حقیقت بی صداقتی و تفکر سودجویانه خود را در فریب افکارعمومی به نمایش گذاشته اند. .... معجزه توسعه در مازندران با مدیران بی سواد محقق نمی شود!(يادداشت)
شمال نیوز : این افراد با عوامفریبی که بواسطه خرید مدرک آن هم از دانشگاهها و موسسات بی کیفیت آسیای میانه انجام داده اند ، در حقیقت بی صداقتی و تفکر سودجویانه خود را در فریب افکارعمومی به نمایش گذاشته اند. ....(ادامه)
شرکت بیش از یک هزارورزشکار در مسابقات دانشجویان دختر پیام نور کشور
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران گفت : یک هزارو 100 دانشجوی دختر از سراسر کشور در مسابقات قهرمانی دانشجویان دختر پیام نور سراسر کشور در ساری شرکت می کنند . (ادامه)
شمال نیوز : مربیان معترض به هیات والیبال استان مازندران در ادامه بیان کردند: موضوع دیگر مورد اعتراض مبلغ شهریه دریافتی است طبق گفته مربیان دیگر استان‌ها، مبلغ ثبت نام در این دوره‌ها ۴۲۰ هزار تومان بوده اما هیات والیبال مازندران مبلغ ۵۰۰ هزار تومان دریافت کرد..... اعتراض شدید بانوان مربی به هیات والیبال مازندران
شمال نیوز : مربیان معترض به هیات والیبال استان مازندران در ادامه بیان کردند: موضوع دیگر مورد اعتراض مبلغ شهریه دریافتی است طبق گفته مربیان دیگر استان‌ها، مبلغ ثبت نام در این دوره‌ها ۴۲۰ هزار تومان بوده اما هیات والیبال مازندران مبلغ ۵۰۰ هزار تومان دریافت کرد.....(ادامه)
مسن‌ترین دانشجوی کشور فارغ‌التحصیل شد! +عکس
مسن‌ترین دانشجوی کشور در مقطع کارشناسی ارشد که خرداد امسال موفق به دفاع از پایان‌نامه ارشد خود شده. زندگی پر فراز و نشیبی داشته و 25‌ سال پشت کنکور مانده است.(ادامه)
اجاره بهای سالن های ورزشی به شهرستان ها بازگشت داده نمی شود
نماینده بابل از عدم اختصاص اجاره بهای سالن های ورزشی به شهرستان ها انتقاد کرد.(ادامه)
اخراج یک دانش‌آموز برای ۱۸ هزار تومانِ ناقابل
پدر یک دانش‌آموز گفت: پسرم به خاطر عدم توانایی در پرداخت شهریه و هزینه ۱۸ هزار تومانی کتاب‌های درسی، از مدیر هنرستانی در منطقه ۱۸ تهران سیلی خورد و از مدرسه اخراج شد. به گفته مدیر این هنرستان اخراج وی بنا به دستورالعمل وزیر جدید آموزش و پرورش بوده.(ادامه)
شمال نیوز : بیش از 90 درصد حرفهایی که از من در فضای مجازی نقل می‌شود فقط برای تخریب چهره من است. مثلا اینکه اگر زنی در حال شیردادن بچه موسیقی گوش دهد بچه اش زنازاده می شود، این یک مسلمان می توانند چنین حرفی بزند که منِ خاتمی بگویم؟.... احمد خاتمی: عکس‌های خشن از من فتوشاپ است
شمال نیوز : بیش از 90 درصد حرفهایی که از من در فضای مجازی نقل می‌شود فقط برای تخریب چهره من است. مثلا اینکه اگر زنی در حال شیردادن بچه موسیقی گوش دهد بچه اش زنازاده می شود، این یک مسلمان می توانند چنین حرفی بزند که منِ خاتمی بگویم؟....(ادامه)
دانشگاه آزاد اسلامی کار و تحول آفرین باشد
استاندار مازندران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به یک دانشگاه کارآفرین و تحول آفرین تبدیل شود.(ادامه)
شمال نیوز : زئیس دانشگاه پیام نور مازندران با ارائه آماری به آخرین وضعیت دانشگاه پیام نور مازندران پرداخت و در پایان فیصل حسنی معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور به سوالات مطروحه اصحاب رسانه پاسخ گفت..... 70 درصد قبول شدگان استخدامی‌ها از دانشگاه پیام‌نور هستند
شمال نیوز : زئیس دانشگاه پیام نور مازندران با ارائه آماری به آخرین وضعیت دانشگاه پیام نور مازندران پرداخت و در پایان فیصل حسنی معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور به سوالات مطروحه اصحاب رسانه پاسخ گفت.....(ادامه)
کاهش شهریه واحدهای دانشگاه آزاد مازندران
شهریه واحدهای دانشگاه آزاد مازندران تا سقف 50 درصد کاهش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : کیومرث نیازآذری با توجه به مصوبه جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از کاهش شهریه واحدهای استان برای سال تحصیلی جدید تا سقف 50 درصد خبر داد و گفت: «در حقیقت با این مصوبه یک فرصت طلایی برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده است.» کاهش شهریه واحدهای دانشگاه آزاد استان مازندران تا سقف 50 درصد
شمال نیوز : کیومرث نیازآذری با توجه به مصوبه جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از کاهش شهریه واحدهای استان برای سال تحصیلی جدید تا سقف 50 درصد خبر داد و گفت: «در حقیقت با این مصوبه یک فرصت طلایی برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده است.»(ادامه)
۸۲درصد داوطلبان کنکور، جذب دانشگاه‌های پولی می‌شوند
تنها ۱۷درصد جذب دانشگاه‌های روزانه‌ می‌شوند | سهم پیام نور ۵۱درصد و سهم غیرانتفاعی ۲۶درصد (ادامه)
۲۰۰۰ مدرسه مازندران هوشمند شده است
مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: تاکنون دو هزار و ۶۷ مدرسه استان هوشمند شده است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از این کمک پرستاران به خبرنگار شمال نیوز گفت : اعتراض ما به این است که نمی گذارند دوره عملی را در بیمارستان ها بگذرانیم و این یعنی پروسه آموزش ما ناتمام می ماند ..... تجمع اعتراض آمیز کمک پرستاران جوان مازندران
شمال نیوز : یکی از این کمک پرستاران به خبرنگار شمال نیوز گفت : اعتراض ما به این است که نمی گذارند دوره عملی را در بیمارستان ها بگذرانیم و این یعنی پروسه آموزش ما ناتمام می ماند .....(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران به مدارس متخلف در مازندران در خصوص اخذ شهریه مازاد بر تعرفه مصوب در فرآیند ثبت نام دانش آموزان هشدار داد.




التیماتوم مدیرکل تعزیرات به مدارس متخلف در مازندران
شمال نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران به مدارس متخلف در مازندران در خصوص اخذ شهریه مازاد بر تعرفه مصوب در فرآیند ثبت نام دانش آموزان هشدار داد. (ادامه)
کواکبیان نماینده تهران چقدر حقوق می گیرد؟
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سؤال یکی از مردم شهر بومهن پیرامون حقوق دریافتی خود بیان کرد: من عضو هیأت علمی دانشگاه هستم و از مجلس هشتم حقوق نگرفتم و 5 میلیون و اندی می‌گیرم که آن را هم از دانشگاه دریافت می‌کنم. (ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام دکتر دکتر ابراهیمیان در خاتمه با تأکید بر این نکته که دانشگاه وام دار و بدهکار کسی نیست گفت: همه باید دست به دست هم با کار و تلاش جهادی و خستگی ناپذیر برای حفظ و بقای دانشگاه تلاش کنیم ..... « زارع نژاد » معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهرشد
شمال نیوز : حجت الاسلام دکتر دکتر ابراهیمیان در خاتمه با تأکید بر این نکته که دانشگاه وام دار و بدهکار کسی نیست گفت: همه باید دست به دست هم با کار و تلاش جهادی و خستگی ناپذیر برای حفظ و بقای دانشگاه تلاش کنیم .....(ادامه)
شمال نیوز : در تابستان 94 طرحی را به عنوان حق‌التدریس مربیان در مجلس مطرح می‌شود که از ما مربیان فعلا به عنوان معلمان حق‌التدریس استفاده شود که این طرح در کل کشور عملی شد، ولی متاسفانه در استان مازندران این طرح به درستی اجرا نشد تعداد بسیار زیادی از مربیان از حق خود جا ماندند..... اجرا نشدن درست طرح حق‌التدریس شدن مربیان پیش‌دبستانی در مازندران!
شمال نیوز : در تابستان 94 طرحی را به عنوان حق‌التدریس مربیان در مجلس مطرح می‌شود که از ما مربیان فعلا به عنوان معلمان حق‌التدریس استفاده شود که این طرح در کل کشور عملی شد، ولی متاسفانه در استان مازندران این طرح به درستی اجرا نشد تعداد بسیار زیادی از مربیان از حق خود جا ماندند.....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل موسسه حکمت خاطر نشان کرد: رویکرد این مدرسه تفاوت در محتوا و مدل آموزشی بود و رویکردهای این مرکز آموزشی در سند چشم‌انداز تحول آموزشی کشور پیش‌بینی شده وجود دارد..... شوک تعطیلی یک مدرسه با رویکرد نوین آموزشی در مازندران !
شمال نیوز : مدیرعامل موسسه حکمت خاطر نشان کرد: رویکرد این مدرسه تفاوت در محتوا و مدل آموزشی بود و رویکردهای این مرکز آموزشی در سند چشم‌انداز تحول آموزشی کشور پیش‌بینی شده وجود دارد.....(ادامه)
سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد قائم‌شهر معرفی شد
شمال نیوز: حجت‌الاسلام سیدحسین ابراهیمیان به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر منصوب شد. (ادامه)
حمیدرضا صدر با محمدعلی در آن زمستان سرد سرد(يادداشت)
حمیدرضا صدر(ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به طرحی که در کنگره امریکا علیه رزمایشهای دریایی ایران در جریان است، افزودند: امروز دشمنان حرفهایی می‌زنند که بزرگتر از دهانشان است و مثلاً طراحی می‌کنند که «ایران در خلیج فارس نباید رزمایش نظامی داشته باشد»؛ درحالیکه این سخنان، غلط اضافی است. نسل آینده با هویت مستقل و عزتمند دینی تربیت شود/ طراحی علیه رزمایشهای دریایی ایران غلط اضافی است
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به طرحی که در کنگره امریکا علیه رزمایشهای دریایی ایران در جریان است، افزودند: امروز دشمنان حرفهایی می‌زنند که بزرگتر از دهانشان است و مثلاً طراحی می‌کنند که «ایران در خلیج فارس نباید رزمایش نظامی داشته باشد»؛ درحالیکه این سخنان، غلط اضافی است.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش معلمی +مدارک
ثبت‌نام دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان از امروز ( شنبه ۲۴ بهمن ) آغاز شد.(ادامه)
نشست مدیران کل کانون پرورش فکری منطقه 5 کشوردر مازندران
نشست مدیران کل کانون پرورش فکری منطقه 5 کشور در مازندران برگزار شد. (ادامه)
کتابخانه های مازندران از امروز نیم بها
عضویت در کتابخانه های عمومی مازندران در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی نیم بها شد.(ادامه)
غافلگیری خانواده‌ها در زمان دریافت کارنامه
(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باقرزاده رئیس واحد قائم شهر در حاشیه جلسه با اعلام اين خبر گفت با توجه به تأکیدات دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه درخصوص توسعه فعالیتهای دانش بنیان ،واحدها به منظور کاهش سهم شهریه ها دراداره دانشگاهها موظف به انجام و تعقیب امور اقتصادی دانش بنیان هستند..... انعقاد تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری مازندران و دانشگاه آزاد قائم شهر
شمال نیوز : محمدرضا باقرزاده رئیس واحد قائم شهر در حاشیه جلسه با اعلام اين خبر گفت با توجه به تأکیدات دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه درخصوص توسعه فعالیتهای دانش بنیان ،واحدها به منظور کاهش سهم شهریه ها دراداره دانشگاهها موظف به انجام و تعقیب امور اقتصادی دانش بنیان هستند.....(ادامه)
تعداد واحدهای زیان ده دانشگاه آزاد مازندران کاهش یافت
شمال نیوز: رئیس دانشگاه آزاد مازندران گفت: در سال 1394 تعداد واحدهای زیان ده استان نسبت به سال قبل کاهش یافته است و وضعیت مالی برخی از واحدهای استان نیز در حال بهبود است که براساس برنامه پیش بینی شده تعداد واحدهای زیان ده تا پایان سال 95 به حداقل خواهد رسید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.