.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نحوه حضور کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد در شرایط کرونا
محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دستورالعملی به روسای واحد‌های دانشگاهی، تصمیمات جدیدی را در امور مختلف اداری و آموزشی براساس مصوبات ستاد ملّی مقابله با ویروس کرونا و آغاز مرحله فاصله‌گذاری هوشمند، صادر و ابلاغ کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مازندران به واسطه برخورداری از قهرمانان و نامآوران متعدد آسیایی، جهانی و المپیک در رشته‌های مختلف ورزشی از ‌باشگاه‌های متعدد و مجهز بی‌شماری برخوردار بوده که بسیاری از آنها خصوصی بوده و از مربیان صاحب نامی برخوردار هستند.... مربیان ورزشی مازندران را دریابید / لزوم حمایت متولیان ورزش از قهرمان پروران مازنی
شمال نیوز : مازندران به واسطه برخورداری از قهرمانان و نامآوران متعدد آسیایی، جهانی و المپیک در رشته‌های مختلف ورزشی از ‌باشگاه‌های متعدد و مجهز بی‌شماری برخوردار بوده که بسیاری از آنها خصوصی بوده و از مربیان صاحب نامی برخوردار هستند....(ادامه)
شمال نیوز: حاجی میرزایی گفت: پس از برگزاری امتحانات نهایی نیازمند ۳ هفته فرصت برای برگزاری کنکور سراسری هستیم که با این وجود آزمون به هفته سوم تیر موکول می‌شود. کنکور هفته سوم تیر برگزار خواهد شد
شمال نیوز: حاجی میرزایی گفت: پس از برگزاری امتحانات نهایی نیازمند ۳ هفته فرصت برای برگزاری کنکور سراسری هستیم که با این وجود آزمون به هفته سوم تیر موکول می‌شود.(ادامه)
امکان هماهنگی سالن‌های بزرگ امتحانی و رعایت فاصله اجتماعی وجود دارد و با موافقت ستاد ملی کرونا امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود. شرایط برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان مشخص شد
امکان هماهنگی سالن‌های بزرگ امتحانی و رعایت فاصله اجتماعی وجود دارد و با موافقت ستاد ملی کرونا امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود.(ادامه)
۷ دانشگاهی که تا پایان اسفند تعطیل شدند
در پس شیوع ویروس کرونا تاکنون برخی دانشگاه های کشور اعلام کرده اند، کلاس های حضوری آن ها تا پایان اسفند تعطیل و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.(ادامه)
تحقق کامل بودجه مصوب سال ۹۸
رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه بیش از نود درصد فعالیت های این سازمان مربوط به اقدامات حمایتی است، خواستار تحقق بودجه مصوب سال ۹۸ شد.(ادامه)
۹۸ مدرسه دولتی مازندران متخلف شناخته شد
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: تخلفات ۹۸ مدرسه دولتی و ۳۸ مدرسه غیردولتی به بازرسی اداره کل گزارش شده است.(ادامه)
آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد پیام نور از فردا
ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ دانشگاه پیام‌نور از فردا یکشنبه ۲۴ شهریورماه آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : فاضل لاریجانی پس از هفت سال وشش ماه از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیات آیت‌الله آملی کنار رفت و سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معارفه شد..... «فاضل لاریجانی» از دانشگاه آزاد آمل رفت + معرفی سرپرست
شمال نیوز : فاضل لاریجانی پس از هفت سال وشش ماه از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیات آیت‌الله آملی کنار رفت و سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معارفه شد.....(ادامه)
پدر پرجمعیت‌ترین خانواده جوان ایرانی از شیوه زندگی خود دفاع می‌کند و معتقد است: «فرزندان هدیه‌ای از سوی خداوند هستند». او خود را با داشتن این تعداد فرزند خوشبخت معرفی می‌کند و از ازدواج دیرهنگام انتقاد می‌کند.
طلبه ۳۷ ساله‌ای که ۱۲ فرزند و ۲ نوه دارد +عکس
پدر پرجمعیت‌ترین خانواده جوان ایرانی از شیوه زندگی خود دفاع می‌کند و معتقد است: «فرزندان هدیه‌ای از سوی خداوند هستند». او خود را با داشتن این تعداد فرزند خوشبخت معرفی می‌کند و از ازدواج دیرهنگام انتقاد می‌کند. (ادامه)
برخورد جدی با مدارس متخلف در مازندران
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران از برخورد جدی با مدارس دولتی که هنگام ثبت نام از دانش آموزان شهریه دریافت می‌کنند خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : آقای خائفی و خانم رضایی نه تنها ترک دیار نکردند، بلکه دارایی شان را برای ورزش روستا وسط گذاشتند و این روزها «مجموعه ورزشی آیین» روستای جامخانه میاندورود، کودکان کم بضاعت را با جانِ دل پذیراست..... فعالیت های تحسین برانگیز زوج جوان خیر جامخانه ای / نیت فرهنگی، فعالیت تولیدی، برکت اقتصادی
شمال نیوز : آقای خائفی و خانم رضایی نه تنها ترک دیار نکردند، بلکه دارایی شان را برای ورزش روستا وسط گذاشتند و این روزها «مجموعه ورزشی آیین» روستای جامخانه میاندورود، کودکان کم بضاعت را با جانِ دل پذیراست.....(ادامه)
مبالغ ۲۴ وام دانشجویی اعلام شد
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مبالغ مصوب ترمی ۲۴ وام دانشجویی را برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ اعلام کرد.(ادامه)
مدرسه رفتن دانش‌آموزان چقدر آب می‌خورد؟
خانواده‌ای که حقوق پایه وزارت کار را می‌گیرد،باید در کمترین حالت نصف حقوقش را تنها برای یک کودک کنار بگذارد(ادامه)
افزایش شهریه دانشگاه پیام‌نور
(ادامه)
جزئیات کامل ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس مازندران
رئیس ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش مازندران با اعلام جزئیات کامل ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس استان، گفت: 530هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی 98ـ97 در مدارس استان تحصیل می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : از قدیـم‌تـــرها می‌گفتند مدرسه خانه دوم ماست اما این روزها با شنیدن این اخبار آدم می‌ماند که چه اتفاق‌هایی در خانه‌های دوم فرزندانمان می‌افتد. یک روز بدترین تنبیه‌های بدنی یک روز دیگر کوتاه کردن موی دانش‌آموز .... در مدرسه معین چه می‌گذشت؟ درد دکان‌های آموزش غیردولتی
شمال نیوز : از قدیـم‌تـــرها می‌گفتند مدرسه خانه دوم ماست اما این روزها با شنیدن این اخبار آدم می‌ماند که چه اتفاق‌هایی در خانه‌های دوم فرزندانمان می‌افتد. یک روز بدترین تنبیه‌های بدنی یک روز دیگر کوتاه کردن موی دانش‌آموز ....(ادامه)
حاشیه های مدرسه غرب تهران:16میلیون شهریه دادم/به پسرم فیلم مستهجن ومشروب دادند
(ادامه)
بانویی چادری که سلطان جاده‌هاست +عکس
حبیبه‌سادات سجادی، راننده ترانزیتی است که از ۲۳ سالگی پشت فرمان ماشین‌های سنگین نشسته و حالا در آستانه ۶۰ سالگی برایمان از ریز و درشت کار مردانه‌اش می‌گوید. (ادامه)
نرخ ارز دانشجویی آزاد شد
براسا‌س بخشنامه بانک مرکزی در 28 اسفند ماه سال 96 سهمیه ارز دانشجویی به نرخ آزاد محاسبه می‌شود.(ادامه)
واکنش آیت‌الله مکارم به شایعه حساب بانکی میلیاردی‌
آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: این روز‌ها شاهد هستیم مسئله زشتی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند و هر روز دروغی درست می‌کنند، این بار آمده‌اند سند هم برایش درست کرده‌اند که فلان فرد در حسابش در کرج ۶۰۰ میلیارد تومان پول دارد و بر روی آن هم مهر زده‌اند.(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت!+عکس
برنامه ۲۷ آذر نود با محوریت بررسی جام حذفی باشگاه های کشور و پرونده مدیریت باشگاه پرسپولیس از ساعت ۲۲:۴۳ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت. (ادامه)
زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری وزارت بهداشت
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت شنبه هفته آینده، ۶ آبان اعلام می شود. (ادامه)
بهره‌مندی ۸۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد مازندران
مدیرکل کمیته امداد مازندران از بهره‌مندی هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : گاهی مدارس برای تأمین هزینه‌ها از دانش‌آموزان مبلغی دریافت می‌کنند، در حالی که ایجاد اجبار برای اولیای دانش‌آموزان برای پرداخت وجه به مدارس دولتی، علاوه بر غیرقانونی بودن، غیرانسانی هم هست شهریه غیرقانونی درمان ریشه‌ای می‌خواهد
شمال نیوز : گاهی مدارس برای تأمین هزینه‌ها از دانش‌آموزان مبلغی دریافت می‌کنند، در حالی که ایجاد اجبار برای اولیای دانش‌آموزان برای پرداخت وجه به مدارس دولتی، علاوه بر غیرقانونی بودن، غیرانسانی هم هست(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت این جدیت را دارد تا معوقات فرهنگیان را به صفر برساند و امیدواریم ظرف یک تا ۲ سال آینده بدهی‌ها را به صفر برساند.
تلاش دولت برای به صفر رساندن معوقات فرهنگیان
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت این جدیت را دارد تا معوقات فرهنگیان را به صفر برساند و امیدواریم ظرف یک تا ۲ سال آینده بدهی‌ها را به صفر برساند. (ادامه)
شمال نیوز : هر سال، با آغاز سال تحصیلی جدید اکثر خانواده‌ها دغدغه انتخاب سرویس مناسب برای رفت و آمد فرزندان خود به مدرسه را دارند. آموزش و پرورش برای برطرف کردن دغدغه خانواده‌ها طی سال‌های اخیر با همکاری تاکسیرانی اقداماتی انجام داده است تا امنیت تردد دانش آموزان و کاهش دغدغه اولیا برقرار شود.
هشدار به خانواده برای استفاده از سرویس‌های مجاز مدارس
شمال نیوز : هر سال، با آغاز سال تحصیلی جدید اکثر خانواده‌ها دغدغه انتخاب سرویس مناسب برای رفت و آمد فرزندان خود به مدرسه را دارند. آموزش و پرورش برای برطرف کردن دغدغه خانواده‌ها طی سال‌های اخیر با همکاری تاکسیرانی اقداماتی انجام داده است تا امنیت تردد دانش آموزان و کاهش دغدغه اولیا برقرار شود. (ادامه)
چرا در دومین کشور پر دانشگاه جهان، آرزوی دانشجویان بر باد می رود؟
شمال نیوز : چند روز دیگر سال تحصیلی جدید آغاز می شود و دوباره دانشگاه های کشور، میزبان میلیون ها دانشجوی جوان و پرانگیزه خواهد شد؛ دانشجویانی که با امید و آرزوهای فراوان وارد دانشگاه می شوند، اما از آینده مبهم و آشفته ای که در انتظار آنهاست، اطلاعی ندارند. مثل صدهاهزار دانش آموخته کنونی که جوانی شان رفت، ولی به آرزوهایشان نرسیدند. (ادامه)
شمال نیوز : جزئیات ثبت نام پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. اعلام جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد
شمال نیوز : جزئیات ثبت نام پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.(ادامه)
شهریه دانشگاه مازندران افزایش نمی یابد
شهریه دانشجویان دوره های شبانه و پردیس خودگردان این دانشگاه برای سال ۹۶ افزایش نمی یابد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.