.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سخنگوی دانشگاه آزاد در واکنش به اعتراض دانشجویان تاکید کرد که افزایش شهریه‌ این دانشگاه متعارف است و سقف آن را وزارت علوم مشخص می‌کند. اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد به افزایش نامتعارف شهریه/ واکنش سخنگوی دانشگاه : دانشگاه ۶۰ هزار عضو هیئت علمی و کارمند دارد و باید حقوقشان را بدهیم !
شمال نیوز : سخنگوی دانشگاه آزاد در واکنش به اعتراض دانشجویان تاکید کرد که افزایش شهریه‌ این دانشگاه متعارف است و سقف آن را وزارت علوم مشخص می‌کند.(ادامه)
تشکیل کارگروه نظارت بر نرخ شهریه پیش دبستانی‌ها
کارگروه نظارت و بازرسی برای تعیین نرخ شهریه پیش دبستانی‌ها در مازندران تشکیل می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از تصویب موادی از طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی خبر داد و گفت: براساس مصوبه امروز کمیسیون تاسیس و اداره مدرسه غیردولتی از سوی مسئولان و بستگان درجه یک آنان ممنوع است. ممنوعیت تأسیس و اداره مدرسه غیردولتی توسط مسئولان و بستگان درجه یک آنان + جرایم تعین شده برای متخلفان
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از تصویب موادی از طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی خبر داد و گفت: براساس مصوبه امروز کمیسیون تاسیس و اداره مدرسه غیردولتی از سوی مسئولان و بستگان درجه یک آنان ممنوع است.(ادامه)
نتایج نهایی کنکور اعلام شد
نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : فصل ثبت‌نام مدارس برای خانواده‌ها ایامی پرتلاطم است و این اوضاع در روز‌های کرونایی که روال کار‌ها تغییر کرده و گاه مبهم بوده، دوچندان شده است.
دریافت بی حساب و کتاب شهریه در مدارس و نظارتی که جا ماند / دریافت شهریه‌هایی عجیب و غریب و معلمان بی‌نصیب !
شمال نیوز : فصل ثبت‌نام مدارس برای خانواده‌ها ایامی پرتلاطم است و این اوضاع در روز‌های کرونایی که روال کار‌ها تغییر کرده و گاه مبهم بوده، دوچندان شده است. (ادامه)
۲۸۷ کودک خیابانی در مازندران ساماندهی شدند
مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به ساماندهی کودکان خیابانی گفت: سال قبل ۲۸۷ کودک خیابانی در استان ساماندهی شده است.(ادامه)
محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش بود در اقدامی سنجیده و  ارزشمند، طی نامه‌ای رسمی در تاریخ دوم مهرماه 99 «دستورالعمل طرح ملی پویش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش‌دبستانی رایگان» را به مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور، ابلاغ کرد. آموزش و پرورش مازندران در شرایطی بخشنامه وزیر را ابلاغ نمی کند که بسیاری از خانواده‌هایی که عزیزان خود را در پیش‌دبستانی در مدارس دولتی ثبت‌نام می‌کنند، کارگر و اقشار کم‌درآمدی هستند که در ده ماهه اخیر و در پی شیوع کرونا و چالش‎های ....(خبر)
محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش بود در اقدامی سنجیده و ارزشمند، طی نامه‌ای رسمی در تاریخ دوم مهرماه 99 «دستورالعمل طرح ملی پویش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش‌دبستانی رایگان» را به مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور، ابلاغ کرد.(ادامه)
خانه فوق لاکچری ترامپ بعد از ترک کاخ سفید +عکس
ترامپ یک پنت‌هاوس مجلل ۱۰۰میلیون دلاری نیز در برج خود در نیویورک دارد که پیش از ریاست جمهوری در آنجا اقامت داشته است. (ادامه)
آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری از امروز
ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از امروز آغاز می‌شود.(ادامه)
جزئیات و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور اعلام شد
ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ۹۹ در دانشگاه یا موسسه پذیرش شده از ۱۴ آبان ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در دوره موظف به تحویل رساله‌ای متناسب با سیاست گذاری‌های دوره و بصورت گروهی هستند .... برگزاری دومین دوره علمی تربیت مدیران راهبردی - انقلابی در مازندران
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در دوره موظف به تحویل رساله‌ای متناسب با سیاست گذاری‌های دوره و بصورت گروهی هستند ....(ادامه)
اعلام جزئیات و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد ۹۹
ثبت نام از پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجازی و از چهارشنبه 7 آبان ماه 99 آغاز می شود.(ادامه)
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه خط فقر در جامعه برای خانوار ۴نفره ۱۰میلیون تومان است گفت: بسیاری از کارگران توان خرید گوشی موبایل برای ادامه تحصیل فرزاندانشان را ندارند. خط فقر ۱۰ میلیون تومان شد/ کارگران توان خرید گوشی برای تحصیل فرزاندانشان را ندارند
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه خط فقر در جامعه برای خانوار ۴نفره ۱۰میلیون تومان است گفت: بسیاری از کارگران توان خرید گوشی موبایل برای ادامه تحصیل فرزاندانشان را ندارند.(ادامه)
شمال نیوز : پیشنهاد ما به دولت این بود که اجازه بدهند حدود 10 روز از فصل پاییز طی شود تا بتوان آمار دقیقتری از میزان مبتلایان در این فصل به خصوص زمانی که بسیاری از مردم از سفر بازگشته اند به دست آورد .... با بازگشایی مدارس با موج سوم کرونا مواجه خواهیم شد / نقش مافیای مدارس غیر انتفاعی در تشکیل کلاس های حضوری
شمال نیوز : پیشنهاد ما به دولت این بود که اجازه بدهند حدود 10 روز از فصل پاییز طی شود تا بتوان آمار دقیقتری از میزان مبتلایان در این فصل به خصوص زمانی که بسیاری از مردم از سفر بازگشته اند به دست آورد ....(ادامه)
نحوه پذیرش اتباع خارجی در کنکور ارشد ۹۹
شرایط انتخاب رشته، نحوه پذیرش اتباع غیرایرانی و میزان شهریه پرداختی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ اعلام شد.(ادامه)
تداوم شیوع کرونا، شروعی متفاوت را برای سال تحصیلی جدید رقم زده است که دغدغه‌های بسیاری برای خانواده ها، دانش آموزان و معلمان به دنبال دارد. شروع سال تحصیلی کرونایی و نگرانی‌هایی که پشت درب مدارس جا خوش کرده‌اند
تداوم شیوع کرونا، شروعی متفاوت را برای سال تحصیلی جدید رقم زده است که دغدغه‌های بسیاری برای خانواده ها، دانش آموزان و معلمان به دنبال دارد.(ادامه)
واکنش تند حدادعادل به اظهارات فتاح/می خواهید خود را فرشته نجات نشان دهد
نماینده سابق مجلس گفت: آقای فتاح بنده از شما می‌پرسم آیا نمی‌دانستید که مدرسه فرهنگ بعد از اطلاع مقام معظم رهبری از وضع نابهنجار رشته علوم انسانی در آموزش و پرورش با توصیه مؤکد ایشان برای احیای این رشته ایجاد شد.(ادامه)
تخفیف ۵۰ درصدی شهریه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد مازندران
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران از تخفیف ۵۰ درصدی شهریه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد برای ترم مهرماه امسال خبر داد.(ادامه)
وام شهریه به تمامی دانشجویان تعلق می گیرد
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در‌خصوص مهارت‌آموزی اشاره کرد و گفت: فلسفه وجودی دانشگاه علمی و کاربردی نیز همین مهارت‌آموزی است و قصد داریم شرایطی فراهم کنیم که .... فروش کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران به‌صورت مزایده از دستور کار بانک ملی خارج می شود / چوب و کاغذ مازندران بورسی می شود
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در‌خصوص مهارت‌آموزی اشاره کرد و گفت: فلسفه وجودی دانشگاه علمی و کاربردی نیز همین مهارت‌آموزی است و قصد داریم شرایطی فراهم کنیم که ....(ادامه)
باید به آقای سعدی پور متذکر شویم که اکنون با گذشت چند ماه از پذیرش مسئولیت ، باید در قبال عملکرد خود پاسخگو باشد . حالا دیگر مشکلات ثبت نام که این روزها خانواده ها را به شدت آزار می دهد ، محصول عملکرد اوست و نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد . آقای مدیرکل ؛ ماه عسل تمام شد ! / پاسخگوی آشفته بازار ثبت نام در مدارس مازندران باشید
باید به آقای سعدی پور متذکر شویم که اکنون با گذشت چند ماه از پذیرش مسئولیت ، باید در قبال عملکرد خود پاسخگو باشد . حالا دیگر مشکلات ثبت نام که این روزها خانواده ها را به شدت آزار می دهد ، محصول عملکرد اوست و نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد .(ادامه)
حضور دانش آموزان در مدرسه زوج و فرد شد
وزیر آموزش و پرورش گفت که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده و مجوز ستاد ملی کرونا به احتمال زیاد در سال تحصیلی جدید با احتساب روزهای پنجشنبه، نیمی از دانش آموزان روزهای زوج و نیم دیگر روزهای فرد به مدرسه خواهند رفت.(ادامه)
وعده بی‌سرانجام کاهش شهریه 100 درصدی یک مدرسه غیرانتفاعی در مازندران/ توپ افزایش شهریه در زمین وزارتخانه
در حالی که مسئوولان استانی از ورود به افزایش شهریه 100 درصدی یک مدرسه غیرانتفاعی خبر دادند که مدیر مدرسه اصرار برای اعمال شهریه دارد و متولیان استانی هم حاضر به پذیرش اشتباهات خویش نیستند.(ادامه)
شرایط جدید حضور دانش آموزان مازندرانی در مدارس چیست؟
شرایط جدید حضور دانش آموزان مازندرانی برای ورود به مدارس در سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران هم در این نشست گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برای کمک به دانشجویان برای ترم تحصیلی آینده 1400-1399 شهریه مقاطع کاردانی و کارشناسی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند .... تخفیف 50 درصدی شهریه ورودی های99 در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
شمال نیوز : رییس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران هم در این نشست گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برای کمک به دانشجویان برای ترم تحصیلی آینده 1400-1399 شهریه مقاطع کاردانی و کارشناسی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند ....(ادامه)
افزایش 100 درصدی شهریه یک مدرسه غیرانتفاعی در مازندران
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری با تایید افزایش ۱۰۰ درصدی از طریق سامانه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش گفت: افزایش شهریه در سال ۹۷ و ۹۸ توسط مدیر اعمال نشده اما در سال جاری، مسؤولان مدرسه معتقد به اعمال این شهریه هستند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر کل پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش جزییات استرداد شهریه خدمات ارائه نشده فوق برنامه و سرویس مدارس را به خانواده‌ها توسط انواع مختلف مدارس اعلام کرد .... از اعتراض والدین دانش آموزان مازندرانی تا جزئیات بازگرداندن شهریه خدمات ارائه نشده مدارس
شمال نیوز : مدیر کل پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش جزییات استرداد شهریه خدمات ارائه نشده فوق برنامه و سرویس مدارس را به خانواده‌ها توسط انواع مختلف مدارس اعلام کرد ....(ادامه)
شمال نیوز : دبیر شورای صنفی دانشگاه غیر انتفاعی شمال آمل افزود: مسئولین دانشگاه هیچ قولی برای بهبود اوضاع به ما ندادند و مقداری فضا را امنیتی کردند..... تحصن صنفی کارمندان و دانشجویان غیرانتفاعی شمال آمل در مقابل این دانشگاه
شمال نیوز : دبیر شورای صنفی دانشگاه غیر انتفاعی شمال آمل افزود: مسئولین دانشگاه هیچ قولی برای بهبود اوضاع به ما ندادند و مقداری فضا را امنیتی کردند.....(ادامه)
شمال نیوز : در دو ماه نیم گذشته هزینه‌های جاری مدرسه به‌شدت کاهش یافته است و علاوه بر این به نظر نمی‌رسد که مسؤولان مدرسه قصد داشته باشند مبالغی را که از والدین بابت برنامه‌های فوق‌برنامه دریافت کرده‌اند، به آنها پس بدهند..... سود کرونا در جیب غیرانتفاعی‌ها / رنج معلمان و سود مدارس غیر دولتی !
شمال نیوز : در دو ماه نیم گذشته هزینه‌های جاری مدرسه به‌شدت کاهش یافته است و علاوه بر این به نظر نمی‌رسد که مسؤولان مدرسه قصد داشته باشند مبالغی را که از والدین بابت برنامه‌های فوق‌برنامه دریافت کرده‌اند، به آنها پس بدهند.....(ادامه)
درخواست رئیس دانشگاه آزاد از دولت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.