.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیام دبیر انجمن مازندرانی های مقیم مرکز بمناسبت 14 آبان روز مازندران(يادداشت)
(ادامه)
علی نبیان با اشاره به این‌که وزارت راه و شهرسازی، سبدی از سیاست‌ها و اقدامات را پیش‌بینی کرده که نتیجه همه آن‌ها کمک خانه‌دار شدن اقشار مختلف است، گفت: تا پایان امسال ۴۱ هزار واحد مسکونی در کشور تکمیل می‌شود. ۴۱۰۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان امسال تکمیل می‌شود
علی نبیان با اشاره به این‌که وزارت راه و شهرسازی، سبدی از سیاست‌ها و اقدامات را پیش‌بینی کرده که نتیجه همه آن‌ها کمک خانه‌دار شدن اقشار مختلف است، گفت: تا پایان امسال ۴۱ هزار واحد مسکونی در کشور تکمیل می‌شود.(ادامه)
چراغي كه به خانه رواست....(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : در بهشهر بودیم و می‌خواستیم به مشهد برویم كه رادیو اعلام كرد كه: این صدای انقلاب اسلامی ایران است! پدر تصمیم گرفتند دو روز در بهشهر بمانند و كمی به اوضاع سر و سامان بدهند و بعد به مشهد برویم..... فرزند شهید هاشمی نژاد : پدرم ساواک را می‌پیچاند
شمال نیوز : در بهشهر بودیم و می‌خواستیم به مشهد برویم كه رادیو اعلام كرد كه: این صدای انقلاب اسلامی ایران است! پدر تصمیم گرفتند دو روز در بهشهر بمانند و كمی به اوضاع سر و سامان بدهند و بعد به مشهد برویم.....(ادامه)
شمال نیوز : یکی از رویکردهایی که تاکنون اکثر استانداران مازندران در دستور کار قرار دادند سفر به کشورهای همسایه با شعار تقویت همکاریهای مشترک و امضای تفاهمنامه های فی ما بین بوده است .سوال اساسی این است ماحصل این سفرهای عمدتا توریستی چه بوده است؟ چه گشایشی ....
استمرار روزهای رکود دراقتصاد مازندران و سیاستهای آزمون و خطای مدیران !
شمال نیوز : یکی از رویکردهایی که تاکنون اکثر استانداران مازندران در دستور کار قرار دادند سفر به کشورهای همسایه با شعار تقویت همکاریهای مشترک و امضای تفاهمنامه های فی ما بین بوده است .سوال اساسی این است ماحصل این سفرهای عمدتا توریستی چه بوده است؟ چه گشایشی .... (ادامه)
شمال نیوز : در مجمع انتخابات هیات همگانی مازندران، علیرغم ریل گذاری مناسب در جهت توسعه و همگانی کردن ورزش مازندران شاهد تحرکات سازمان دهی شده و خارج از اخلاق و روح پهلوانی در ورزش برای توقف قطار توسعه ورزش همگانی استان عليرغم مشورت و.... آقای مدیرکل ورزش ؛ نگذاريد تخم مرغ دزد روزي شتر دزد شود / برای جلوگیری از حاشیه ها و به نفع جامعه ورزش از حق قانونی خود انصراف می دهم / مسئولان ورزش استان میل به سیاسی شدن ورزش و هدف گذاری انتخابات مجلس آینده را دارند !
شمال نیوز : در مجمع انتخابات هیات همگانی مازندران، علیرغم ریل گذاری مناسب در جهت توسعه و همگانی کردن ورزش مازندران شاهد تحرکات سازمان دهی شده و خارج از اخلاق و روح پهلوانی در ورزش برای توقف قطار توسعه ورزش همگانی استان عليرغم مشورت و....(ادامه)
نماینده پرحاشیه رشت گفته است: ان‌شاءالله خداوند باريتعالي و حضرت امام حسين(ع) به داد ما برسد چراكه با اين اوضاع، عملا ديگر نيازي به دشمن خارجي نداريم. نماینده رشت: پناهیان دنبال شهرت و ديده شدن است/ پول کارگران را از پاکت منبرها بدهید!
نماینده پرحاشیه رشت گفته است: ان‌شاءالله خداوند باريتعالي و حضرت امام حسين(ع) به داد ما برسد چراكه با اين اوضاع، عملا ديگر نيازي به دشمن خارجي نداريم.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اعلام نتايج ارزيابي عملكرد روابط عمومي هاي صنعت آب و برق با حضور و سخنراني وزير نيرو و تعدادي از مقامات ارشد آن وزارتخانه در مركز همايشهاي وزارت نيرو برگزار شد..... « روابط عمومی نیروگاه نکا » در سومین سال متوالی برتر شد
شمال نیوز : مراسم اعلام نتايج ارزيابي عملكرد روابط عمومي هاي صنعت آب و برق با حضور و سخنراني وزير نيرو و تعدادي از مقامات ارشد آن وزارتخانه در مركز همايشهاي وزارت نيرو برگزار شد.....(ادامه)
یوسف نژاد :شرایط برای حذف چهار صفر در کشور مهیا نیست
نماينده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر از نظر زمانی شرايط مناسبی برای حذف چهار صفر از پول رايج كشور وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد..... توجه به صنايع مادر ، كليد توسعه استان مازندران است
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد.....(ادامه)
جزئیات اعلام نتیجه و انتخاب رشته کنکور سراسری
سازمان سنجش آموزش كشور در اطلاعیه‌ای جزئیات اعلام نتیجه و انتخاب رشته کنکور سراسری را اعلام کرد.(ادامه)
انتصاب رئيس جديد مركزعلمي كاربردي چوب و كاغذ مازندران
شمال نیوز : رستمیان كه داراي مدرك دكتري مهندسي مكانيك ، دانشيار دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري و يكي از پژوهشگران برتر كشور ميباشد جانشين ولي اله رضايي در اين مركز شد.....(ادامه)
صفحه نخست » سياسي 1759بازدید ‍ پ هشدار احمد توکلی در نامه‌ای به سران سه قوه
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه هایی جداگانه به روسای قوای سه گانه مصوبه اخیر شورای هماهنگي اقتصادي سران قوا را عاملی بر افزایش تورم و تخريب و ویرانی ساختار مالي و قانوني كشور دانست.(ادامه)
دكتر فرهاد صالحيان * چند نکته اساسی در فرهنگ رانندگي(يادداشت)
دكتر فرهاد صالحيان *(ادامه)
شمال نیوز : با توجه به اینکه مراکز و منابع اطلاعاتی موجود در مجلس شورای اسلامی شامل کتابخانه و بخش اطلاع رساني و مرجع و بخش کارشناسی مرکز پژوهش ها و کتابخانه فارابی از مهمترین و مجهزترین منابع اطلاعاتی کشور محسوب می شود.... آبا نمایندگان از منابع اطلاعاتی مجلس استفاده می‌کنند؟
شمال نیوز : با توجه به اینکه مراکز و منابع اطلاعاتی موجود در مجلس شورای اسلامی شامل کتابخانه و بخش اطلاع رساني و مرجع و بخش کارشناسی مرکز پژوهش ها و کتابخانه فارابی از مهمترین و مجهزترین منابع اطلاعاتی کشور محسوب می شود....(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام این كه دهها هزار پروژه نیمه تمام در كشور وجود دارد ، گفت : لازم است تكمیل پروژه های نیمه تمام در قالب اقتصاد مقاومتی تعریف و به بخش خصوصی سپرده شود. انتقاد یوسف نژاد از عدم اجرایی شدن منطقه آزاد در مازندران
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام این كه دهها هزار پروژه نیمه تمام در كشور وجود دارد ، گفت : لازم است تكمیل پروژه های نیمه تمام در قالب اقتصاد مقاومتی تعریف و به بخش خصوصی سپرده شود.(ادامه)
افزایش 26 مگاواتی توان تولید برق نیروگاه نكا در تابستان 98
(ادامه)
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند . جای خالی نظارت بانک مرکزی و نگرانی از تکرار تراژدی بحران در موسسات مالی، اینبار در بانک ایران زمین !
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند .(ادامه)
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند . جای خالی نظارت بانک مرکزی و نگرانی از تکرار تراژدی بحران در موسسات مالی، اینبار در بانک ایران زمین !
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند .(ادامه)
توليد 481 ميليون و 936 هزار كيلو وات ساعت انرژي در نيروگاه‌ ‌نكا
(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری برای نامزدی در یازدهمین دوره اتتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور استعفا کرد ..... استعفای شجاعی از ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری برای نامزدی در یازدهمین دوره اتتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور استعفا کرد .....(ادامه)
شمال نیوز: در چند روز اخیر بار دیگر مباحثاتی در مورد تغییر قانون اساسی مطرح شده است. حرف و حدیث های جدید در مورد احتمال تغییر قانون اساسی / حسن روحانی آخرین رئیس‌جمهور؛ شایعه به واقعیت نزدیک می‌شود؟(خبر)
شمال نیوز: در چند روز اخیر بار دیگر مباحثاتی در مورد تغییر قانون اساسی مطرح شده است.(ادامه)
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد.... بايسته هاي رونق تولید در مازندران ؛ از کشاورزی تا گردشگری
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد....(ادامه)
پرداخت وام 2.5 میلیون تومانی برای گاز سوز کردن خودروها
(ادامه)
شمال نیوز:  سخنگوى وزارت كشور با اشاره به جلسه اخير شوراى عالى مديريت بحران، گفت: با تاكيد وزیر کشور مقرر شد، وزير معین هر استان سيل زده در دولت تعيين و به صورت جدی و فوق العاده در استانهای حادثه دیده تا تثبيت اوضاع امورات را نظارت و پیگیری كند. براى هر استان سيل زده يك وزير معين توسط دولت تعيين مى شود
شمال نیوز: سخنگوى وزارت كشور با اشاره به جلسه اخير شوراى عالى مديريت بحران، گفت: با تاكيد وزیر کشور مقرر شد، وزير معین هر استان سيل زده در دولت تعيين و به صورت جدی و فوق العاده در استانهای حادثه دیده تا تثبيت اوضاع امورات را نظارت و پیگیری كند. (ادامه)
شمال نیوز: سید تقی سیدی از شاعران جوان کشورمان درباره حوادث اخیر سیل در کشور و حواشی آن سروده است.

چه شد به مملكت ما كه هر دمش خبريست /كه داغ قبل نرفته ست داغ تازه تريست ؟
شمال نیوز: سید تقی سیدی از شاعران جوان کشورمان درباره حوادث اخیر سیل در کشور و حواشی آن سروده است. (ادامه)
شمال نیوز : اگرچه برخی نمایندگان شمالی اظهاراتی را مطرح نمودند اما سکوت مطلق برخی از نمایندگان خصوصا نمایندگان مناطق درگیر سیل سئوال برانگیز است ..... انتقاد نمایندگان تهران از بی برنامگی در امدادرسانی به سیل زدگان شمالی
شمال نیوز : اگرچه برخی نمایندگان شمالی اظهاراتی را مطرح نمودند اما سکوت مطلق برخی از نمایندگان خصوصا نمایندگان مناطق درگیر سیل سئوال برانگیز است .....(ادامه)
شمال نیوز :  امروز مازندران خود از كم آبي در روستاهاي بالا دست و هجوم آب هاي شور به مناطق ساحلي و چاههاي عميق و غيره درگير است مازندران كه منبع تغديه محصولات كشاورزي كل كشور است نه خودش.... آقای امام جمعه ؛ ماجرای انتقال آب خزر با كدخدا منشي حل نمی شود !+ 8 نکته
شمال نیوز : امروز مازندران خود از كم آبي در روستاهاي بالا دست و هجوم آب هاي شور به مناطق ساحلي و چاههاي عميق و غيره درگير است مازندران كه منبع تغديه محصولات كشاورزي كل كشور است نه خودش....(ادامه)
طي حکمي از سوي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، محمد حسين صابر به ‌سمت مشاور معاون رئيس جمهور و نماينده ويژه سازمان برنامه و بودجه در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي و پروپيلن در شمال كشور (استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان) منصوب شد. يك گيلاني، مشاور معاون رئيس جمهور در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي شمال كشور شد
طي حکمي از سوي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، محمد حسين صابر به ‌سمت مشاور معاون رئيس جمهور و نماينده ويژه سازمان برنامه و بودجه در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي و پروپيلن در شمال كشور (استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان) منصوب شد.(ادامه)
 هر گونه تفسير و تحليل علل استعفاي دكتر محمدجواد ظريف وزير امور خارجه، غير از آن چه ايشان در صفحه اينستاگرام شخصي خود آورده اند نادرست و عاري از هر گونه حقيقت است و همان گونه كه دفتر رياست محترم جمهوري امروز اعلام داشتند اين استعفا مورد پذيرش قرار نگرفته است. استعفای ظریف مورد پذيرش قرار نگرفته/ متن انتشار یافته از استعفای وزیر خارجه مورد تایید نیست؛ این متن دستکاری شده
هر گونه تفسير و تحليل علل استعفاي دكتر محمدجواد ظريف وزير امور خارجه، غير از آن چه ايشان در صفحه اينستاگرام شخصي خود آورده اند نادرست و عاري از هر گونه حقيقت است و همان گونه كه دفتر رياست محترم جمهوري امروز اعلام داشتند اين استعفا مورد پذيرش قرار نگرفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.