.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : فضلی اصانلو گفت : فراگيران اين دوره در تمام ابعاد توسعه و در ذيل نه محور حكمرانی، عدالت و رفاه اقتصادی، عدالت و زيرساخت، زيست محيطی، فرهنگی، سياست خارجی و بين الملل، علم و فناوری، حقوق قضايی و اقتصادی آموزش خواهند دید .... برگزاری دوره های آموزشی مدیریت راهبردی انقلابی (MBA) در استان مازندران
شمال نیوز : فضلی اصانلو گفت : فراگيران اين دوره در تمام ابعاد توسعه و در ذيل نه محور حكمرانی، عدالت و رفاه اقتصادی، عدالت و زيرساخت، زيست محيطی، فرهنگی، سياست خارجی و بين الملل، علم و فناوری، حقوق قضايی و اقتصادی آموزش خواهند دید ....(ادامه)
شمال نیوز: رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت: تمام حركات نمايندگان، مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد. نشست مجمع نمايندگان مازندران با رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در استان
شمال نیوز: رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت: تمام حركات نمايندگان، مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد.(ادامه)
در حقیقت با انتشار اسناد محرمانه آن روزها به درستی می توان دریافت که حقیقت کودتا و یا براندازی، حداکثر یکماه و نیم پس از روی کارآمدن دکتر مصدق در دستور کار انگلیس و....(خبر)
(ادامه)

محمود احمدی‌نژاد در گفتگویی درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهارنظر کرد. احمدی‌نژاد: به انتخابات ۱۴۰۰ فکر نمی‌کنم
محمود احمدی‌نژاد در گفتگویی درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهارنظر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: عدم استفاده از قهرمانان در بدنه هيات استان و  سليقه اي عمل كردن هيات و عدم پرداخت مبلغ قرارداد بازيكنان تيم مازندران در رقابت هاي ليگ سال 95 گفت و حضور نداشتن تيمي از مازندران در ليگ كشور را يك ضعف بزرگ است. گلایه های بهشاد، پسر طلايي شناي مازندران
شمال نیوز: عدم استفاده از قهرمانان در بدنه هيات استان و سليقه اي عمل كردن هيات و عدم پرداخت مبلغ قرارداد بازيكنان تيم مازندران در رقابت هاي ليگ سال 95 گفت و حضور نداشتن تيمي از مازندران در ليگ كشور را يك ضعف بزرگ است. (ادامه)
در این فاجعه علاوه بر شهيد ‌آيت‌الله بهشتي رئيس ديوان عالي كشور، ۷۲ نفر ديگر از جمله ۴ وزير، چند معاون وزير، ۲۷ نماينده مجلس و جمعي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي به شهادت رسيدند. سهم مازندران از حادثه هفتم تیر
در این فاجعه علاوه بر شهيد ‌آيت‌الله بهشتي رئيس ديوان عالي كشور، ۷۲ نفر ديگر از جمله ۴ وزير، چند معاون وزير، ۲۷ نماينده مجلس و جمعي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي به شهادت رسيدند.(ادامه)
 امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.» شهيد عبدالوهاب قاسمي پيرو ولايت و همراه بهشتي(يادداشت)
امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.»(ادامه)
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود ..... منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شد + دلایل زارعی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود .....(ادامه)
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است .... الزامات راهبردی تحقق جهش تولید در استان مازندران
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است ....(ادامه)
شمال نیوز : اسفنديار اسدي ، عليرضا كوچكى، عباس عسگريان، علي اكبر فخاريان و اعظم السادات حسينياعضای تعلیق شده شورای پنجم بودند که از امروز مجددا به عنوان عضو شورای اسلامی بهشهر فعالیت شان را از سر می گیرند ..... بازگشت اعضای تعلیق شده به صحن شورای اسلامی بهشهر / تعلل 20 روزه فرمانداری برای ابلاغ رای
شمال نیوز : اسفنديار اسدي ، عليرضا كوچكى، عباس عسگريان، علي اكبر فخاريان و اعظم السادات حسينياعضای تعلیق شده شورای پنجم بودند که از امروز مجددا به عنوان عضو شورای اسلامی بهشهر فعالیت شان را از سر می گیرند .....(ادامه)
شمال نیوز : دراين مجوز ورود به فعاليت جديد و موقعیت در نظام، بايد همان چهرههميشگی را بدون وابستگی جناحی وغرق شدگی در.... واکنش جالب سردار مازندرانی به ریاست قالیباف در مجلس یازدهم + عکس
شمال نیوز : دراين مجوز ورود به فعاليت جديد و موقعیت در نظام، بايد همان چهرههميشگی را بدون وابستگی جناحی وغرق شدگی در....(ادامه)
شمال نیوز : هادیانی گفت : سال گذشته این حوزه توانسته با تشکیل ستاد جذب دانشجو رتبه نخست جذب دانشجو در استان مازندران با تعداد ۲ هزار و ۳۹۷ دانشجو را کسب کند..... چشم‌انداز دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر در سال ۹۹ / راه‌اندازی مدرسه عالی بورس
شمال نیوز : هادیانی گفت : سال گذشته این حوزه توانسته با تشکیل ستاد جذب دانشجو رتبه نخست جذب دانشجو در استان مازندران با تعداد ۲ هزار و ۳۹۷ دانشجو را کسب کند.....(ادامه)
ماجرای جعلی بودن مدرک تحصیلی منتخب مجلس یازدهم چیست؟
چند روز گذشته خبری مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی سینا کمالخانی منتخب مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس یازدهم منتشر شد که علی رغم تکذیب این موضوع از سوی او ولی سخنگوی شورای نگهبان وعده بررسی و اعلام نظر در این باره را داد.(ادامه)
شمال نیوز : بسیارند از اینگونه تصادفات در كشور ما كه هرساله سرمایه های كشور را به راحتی به كام مرگ می‌كشاند در حالیكه با صرف سرمایه ملی سالیان طول می‌كشد تا افرادی با تجربه و تحصیل كرده جایگزین کرد..... کاهش تلفات رانندگی با همكاری مردم ، نهادها وهمه ارگان ها دست یافتنی است
شمال نیوز : بسیارند از اینگونه تصادفات در كشور ما كه هرساله سرمایه های كشور را به راحتی به كام مرگ می‌كشاند در حالیكه با صرف سرمایه ملی سالیان طول می‌كشد تا افرادی با تجربه و تحصیل كرده جایگزین کرد.....(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران گفت : این پایگته بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده گایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران و گلستان گفت : این پایگاه بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)
 جانباز 8 سال دفاع مقدس حاج مهدی طبری شب گذشته بر اثر جراحات شیمیایی و در سن 59 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار همرزمانش شتافت. جانباز حاج مهدی طبری به همرزمان شهیدش پیوست
جانباز 8 سال دفاع مقدس حاج مهدی طبری شب گذشته بر اثر جراحات شیمیایی و در سن 59 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار همرزمانش شتافت.(ادامه)
شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است. دود کرونا در چشم بازار(يادداشت)
شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است. (ادامه)
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏.... نادری : نسبت به آینده بابلسر ‏و بهنمیر و هادی شهر نگرانم
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏....(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏.... بابلسر، بهنمير و هادي شهر از كمترين ‏اعتبارات ملي برخوردارند
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏....(ادامه)
واکنش افغانستان به صحبت‌های روحانی
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری افغانستان به صحبت‌های حسن روحانی واکنش نشان داد.(ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : این روزها با اعلام اولیه فهرست داوطلبان تایید صلاحیت شده توسط هیات های نظارت، جریان های سیاسی پیگیر بستن فهرست های انتخاباتی اند و در این بین اصلاح طلبان همزمان مشغول رایزنی با شورای نگهبان برای اخذ تایید صلاحیت نامزدهای بیشتری از جریان خود نیز هستند..... اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در تکاپوی رسیدن به فهرست انتخاباتی
شمال نیوز : این روزها با اعلام اولیه فهرست داوطلبان تایید صلاحیت شده توسط هیات های نظارت، جریان های سیاسی پیگیر بستن فهرست های انتخاباتی اند و در این بین اصلاح طلبان همزمان مشغول رایزنی با شورای نگهبان برای اخذ تایید صلاحیت نامزدهای بیشتری از جریان خود نیز هستند.....(ادامه)
مشاهده عكس ها و فيلم هايي كه از اين مناطق در شبكه هاي اجتماعي وجود دارد نشان دهنده اوضاع و احوال بسيار نامساعد بخشي از هموطنان كشورمان است. تصاوير و فيلم هايي كه بسيار ناراحت كننده و بيانگر مشقت و سختي بسيار آنهاست....(خبر)
(ادامه)
دو جوان فیلمی را در اینستاگرام منتشر کرده اند که مدعی شده اند آنها هانی کرده را سلاخی کردها ند و از کشور گریخته اند. آیا ضاربان گنده لات تهران از كشور خارج شدند؟
دو جوان فیلمی را در اینستاگرام منتشر کرده اند که مدعی شده اند آنها هانی کرده را سلاخی کردها ند و از کشور گریخته اند.(ادامه)
شمال نیوز : علی نجفی نماینده اصلاح طلب بابل با انتشار بیانیه ای ، انصراف خود را از حضور در رقابت های اسفند 98 اعلام کرد ....


.... انصراف علی نجفی از نامزدی انتخابات مجلس یازدهم + متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : علی نجفی نماینده اصلاح طلب بابل با انتشار بیانیه ای ، انصراف خود را از حضور در رقابت های اسفند 98 اعلام کرد .... ....(ادامه)
هجوم داوطلبان نمایندگی مجلس؛ فرصت یا تهدید؟(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز :  به استناد ماده­ ی ۲۸ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تبصره­ های ذیل آن، انتخاب­ شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:.... ثبت نام داوطلبان نمايندگي يازدهمين دوره­ ی مجلس شوراي اسلامي از ۱۰آذر ماه+ شرایط نامزدها
شمال نیوز : به استناد ماده­ ی ۲۸ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تبصره­ های ذیل آن، انتخاب­ شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:....(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد انتخابات کشور فردا ۲۰ آبان ماه، توسط وزیر کشور افتتاح خواهد شد. ستاد انتخابات كشور دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸ افتتاح می شود
شمال نیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد انتخابات کشور فردا ۲۰ آبان ماه، توسط وزیر کشور افتتاح خواهد شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.734 seconds.