.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رکود دراقتصاد مازندران(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با  دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند. 18 دی 1357 در ساری چه گذشت ؟ + تصاویر
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند.(ادامه)
بازديد مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران از شهرك صنعتي نوشهر
(ادامه)
شمال نیوز : ش‍‍ه‍ي‍د خ‍ل‍ب‍‍ان‌ ش‍ي‍رود‌ي‌ ن‍ي‍ز درب‍‍اره‌ ‌او گ‍ف‍ت‍ه‌ ب‍ود: ‌اح‍م‍د، ‌اس‍ت‍‍اد م‍ن‌ ب‍ود. زم‍‍ان‍‍ي‌ ک‍ه‌ ص‍د‌ام‌ ‌آم‍ري‍ک‍‍اي‍‍ي‌ ب‍ه‌ ‌اير‌ان‌ ي‍ورش‌ ‌آورد، ‌اح‍م‍د در ‌ان‍ت‍ظ‍ار ‌آخ‍ري‍ن‌ ‌ع‍م‍ل‌ ج‍ر‌اح‍‍ي‌ ب‍ر‌ا‌ي‌ ب‍ي‍رون‌ ‌آوردن‌ ت‍رک‍ش‌ ‌از س‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‌ ب‍ود. ‌ام‍‍ا روز ب‍‍ع‍د ‌از ش‍ن‍ي‍دن‌ خ‍ب‍ر ت‍ج‍‍اوز ص‍د‌ام‌ ، ‌ع‍‍ازم‌ س‍ف‍ر ش‍د. خلبان شهید کشوری ؛ از کوچه پس کوچه های کیاکلا تا اوج آسمان
شمال نیوز : ش‍‍ه‍ي‍د خ‍ل‍ب‍‍ان‌ ش‍ي‍رود‌ي‌ ن‍ي‍ز درب‍‍اره‌ ‌او گ‍ف‍ت‍ه‌ ب‍ود: ‌اح‍م‍د، ‌اس‍ت‍‍اد م‍ن‌ ب‍ود. زم‍‍ان‍‍ي‌ ک‍ه‌ ص‍د‌ام‌ ‌آم‍ري‍ک‍‍اي‍‍ي‌ ب‍ه‌ ‌اير‌ان‌ ي‍ورش‌ ‌آورد، ‌اح‍م‍د در ‌ان‍ت‍ظ‍ار ‌آخ‍ري‍ن‌ ‌ع‍م‍ل‌ ج‍ر‌اح‍‍ي‌ ب‍ر‌ا‌ي‌ ب‍ي‍رون‌ ‌آوردن‌ ت‍رک‍ش‌ ‌از س‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‌ ب‍ود. ‌ام‍‍ا روز ب‍‍ع‍د ‌از ش‍ن‍ي‍دن‌ خ‍ب‍ر ت‍ج‍‍اوز ص‍د‌ام‌ ، ‌ع‍‍ازم‌ س‍ف‍ر ش‍د.(ادامه)
شتاب اجراي پروژه هاي زيست محيطي در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران
شمال نیوز: اجراي پروژه هاي زيست محيطي در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران شتاب می گیرد .(ادامه)
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است. دولت سیزدهم هیچ خلق پولی انجام نداده است/ بودجه ۱۴۰۱ بدون کسری و برای رشد اقتصادی بسته شد/ اختیارات مالی استانداران افزایش می‌یابد/ استان‌ها باید پاسخگوی شاخص‌های اقتصادی خود باشند
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است.(ادامه)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم».
آقای رئیسی، این توصیه رهبری را فراموش نکنید(يادداشت)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم». (ادامه)
فصل پاييز با برگ ریزان درختان شكوه و زيبايي خاصي به جنگل‌ها مي‌دهد و در اين بين جنگل‌هاي كلاردشت با مساحتي حدود ۴۰ هزار هكتار يكي از جنگلهاي هيركاني محسوب مي شود.جنگل‌هاي شمال كشور حدود ۲ ميليون هكتار مساحت دارد كه بازمانده دوران سوم زمين شناسي است .در اين جنگل‌ها ۸۵ گونه درختي و درختچه‌اي وجود دارد .اين جنگل‌ها از استارا در گيلان تا گليداغي در گلستان امتداد دارد . طبیعت پاييزی جنگل‌های كلاردشت(خبر)
فصل پاييز با برگ ریزان درختان شكوه و زيبايي خاصي به جنگل‌ها مي‌دهد و در اين بين جنگل‌هاي كلاردشت با مساحتي حدود ۴۰ هزار هكتار يكي از جنگلهاي هيركاني محسوب مي شود.جنگل‌هاي شمال كشور حدود ۲ ميليون هكتار مساحت دارد كه بازمانده دوران سوم زمين شناسي است .در اين جنگل‌ها ۸۵ گونه درختي و درختچه‌اي وجود دارد .اين جنگل‌ها از استارا در گيلان تا گليداغي در گلستان امتداد دارد .(ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
دولت در همه زمينه‌ها از سرمايه‌ گذاران حمايت می‌کند/ به شهرك‌ها و نواحي صنعتي مازندران علي‌رغم محدوديت‌هاي جدي زمين، 80 هكتار افزوده مي‌شود
(ادامه)
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان    شهری(شورای شهر)  و مدیریت اجرایی  (شهرداری)  می باشد که  تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد . پیوست های فرهنگی و زیبایی شناسی اجتماعی اکسیژن پروژه های عمرانی
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان شهری(شورای شهر) و مدیریت اجرایی (شهرداری) می باشد که تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد .(ادامه)
برگزاری انتخابات هيئت مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي بشل سوادكوه
(ادامه)
 حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر شد
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. (ادامه)
رييس جمهور منتخب در اقدامى ارزنده نشستى با همه كانديداهاى رياست جمهورى برگزاركرد.پيام اين اقدام نويد بخش دوره اى جديد از همدلى، تفاهم و آرامش مى تواند باشد. اقدامى تحسين برانگيز(يادداشت)
رييس جمهور منتخب در اقدامى ارزنده نشستى با همه كانديداهاى رياست جمهورى برگزاركرد.پيام اين اقدام نويد بخش دوره اى جديد از همدلى، تفاهم و آرامش مى تواند باشد.(ادامه)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟ به بهانه یک شهادت(يادداشت)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟(ادامه)
شمال نیوز:  طی حکمی صادره از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، جواد طالبی که با حکم استاندار مازندران مدتی سرپرست شهرداری بود به سمت شهردار ساری منصوب شد. حکم انتصاب شهردار جديد ساری از سوي وزير كشور امضاء شد
شمال نیوز: طی حکمی صادره از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، جواد طالبی که با حکم استاندار مازندران مدتی سرپرست شهرداری بود به سمت شهردار ساری منصوب شد.(ادامه)
دفتر مركزي جبهه مردمي ساروي هاي انقلابي افتتاح شد
(ادامه)
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند. دعوت هزار فعال اجتماعی برای کاندیداتوری دکتر محسن رضایی
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.(ادامه)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند. انتخابات ودلخورى مردم/ مردم چه می‌خواهند؟(يادداشت)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند.(ادامه)
بار سنگین مسئولیت ریاست‌جمهوری! (ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود . بايسته هاي تحقق شعار سال در مازندران و راهبرد مهم تصميم سازان و فعالان عرصه اقتصاد
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود .(ادامه)
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
توليد حدود 979 ميليون و 692 هزاركيلو وات ساعت انرژي در نيروگاه‌ ‌نكا
(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید. محمود احمدی‌نژاد: یارانه هر ایرانی باید ۲.۵ میلیون تومان باشد
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید.(ادامه)
لزوم توجه به پديده فقر حركتي در بزرگسالان و کودکان ایرانی
(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : من در اخلاق سیاسی جناب آقای قالیباف نمی‌بینم كه با بی اعتنایی به  مردمی كه او را انتخاب كرده‌اند و توهین به مجلس، ریاست قوه مقننه را ابزاری برای دستیابی حریصانه به ریاست‌جمهوری احتمالی قرار دهد .... مخالفت میرسلیم با نامزدی قالیباف در انتخابات 1400
شمال نیوز : من در اخلاق سیاسی جناب آقای قالیباف نمی‌بینم كه با بی اعتنایی به مردمی كه او را انتخاب كرده‌اند و توهین به مجلس، ریاست قوه مقننه را ابزاری برای دستیابی حریصانه به ریاست‌جمهوری احتمالی قرار دهد ....(ادامه)
مخالفت میرسلیم با نامزدی قالیباف در انتخابات 1400
سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران با انتقاد از عملکرد قالیباف در جایگاه ریاست مجلس به جام جم گفت(ادامه)
این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است. 26 آذر روز تجلي شجاعت؛ ايثار و از خودگذشتگي فعالین حمل‌ونقل جاده‌اي(يادداشت)
این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است. (ادامه)
شمال نیوز : عمل به قانون اساسی علاج اصلی دردهای اقتصادی کشور است. مجلس اگر می خواهد گره ها و قفل ها را بازکند جز با کلید اصول متقن قانون اساسی ابزار دیگری در دست ندارد .... دولت ، مجلس ، بودجه ۱۴۰۰ و هفت كلمه حرف حساب
شمال نیوز : عمل به قانون اساسی علاج اصلی دردهای اقتصادی کشور است. مجلس اگر می خواهد گره ها و قفل ها را بازکند جز با کلید اصول متقن قانون اساسی ابزار دیگری در دست ندارد ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.309 seconds.