.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طارمی، رضاییان و ابراهیمی جزو بهترین های سال قطر+عکس
3 بازیکن ایرانی در لیگ قطر جزو کاندیداهای بهترین های سال انتخاب شدند.(ادامه)
وب سایت رسمی فوتبالی، سرمربی پرسپولیس تکلیف بازیکن خاطی تیمش را مشخص کرد. برانکو تکلیف فوتبالیست ساروی را مشخص کرد
وب سایت رسمی فوتبالی، سرمربی پرسپولیس تکلیف بازیکن خاطی تیمش را مشخص کرد.(ادامه)
مدافع ملی پوش ایرانی با تیم قطری تمدید کرد
مدافع ملی پوش کشورمان فصل آینده در تیم الشحانیه قطر توپ می زند.(ادامه)
ایران ۲ - عمان صفر /یوزها به دیوار چین رسیدند
به گزارش گروه ورزشی شمال نیوز، در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان امروز «یکشنبه» به مصاف هم رفتند.(ادامه)
پیروزی 5 بر صفر ایران مقابل یمن
تیم‌ ملی ایران و یمن در نخستین بازی از جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه بن زاید شهر ابوظبی امارات، به مصاف هم رفتند که با برتری پرگل ایران همراه بود.(ادامه)
ترکیب احتمالی ایران و یمن از دید فاکس اسپورت +عکس
سایت فاکس اسپورت ترکیب احتمالی دیدار ایران و یمن را اعلام کرد.(ادامه)
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
اسامی بازیکنان تیم ملی برای اردوی آبان ماه اعلام شد.(ادامه)

دلیل حضور رامین رضاییان در تمرینات تیم بانوان ملوان بندر انزلی مشخص شد


جزییاتی جدید از عکس جنجالی رامین رضاییان در فضای مجازی
دلیل حضور رامین رضاییان در تمرینات تیم بانوان ملوان بندر انزلی مشخص شد (ادامه)
طارمی و رضاییان به پرسپولیس باز می گردند؟
در شبکه‌های اجتماعی بحث بازگشت مهدی طارمی و رامین رضاییان به پرسپولیس شنیده می‌شود که با مخالفت برانکو روبرو شده است.(ادامه)
تاریخچه دیدار های استقلال و پرسپولیس در 50 سال گذشته
تیم های استقلال و پرسپولیس تاکنون 87 بار به مصاف هم رفته اند که استقلال 26 برد و سهم پرسپولیس 22 برد بوده است همچنین 39 بازی هم به تساوی رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز : برخی می‌گویند اگر رامین رضاییان به پرسپولیس برود تیم ملی را از دست می‌دهد؛ فرضیه‌ای که سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه‌ولد در خبرورزشی شده است..... « فوتبالیست ساروی » اینطوری از تیم ملی خط می‌خورد!
شمال نیوز : برخی می‌گویند اگر رامین رضاییان به پرسپولیس برود تیم ملی را از دست می‌دهد؛ فرضیه‌ای که سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه‌ولد در خبرورزشی شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : سرمربی نساجی مازندران درباره هواداران تیمش گفت: هواداران ما همیشه در همه شهرها همراه ما بوده‌اند و قطعا فردا هم برای حمایت از ما به ورزشگاه آزادی خواهند آمد. رفتار آنها همیشه شایسته بوده و تاکنون هم نه تنها تنبیه و جریمه نشده‌اند.... برانکو : بازی سختی مقابل نساجی داریم / نکونام : خوشحالم مقابل پرسپولیس بازی می کنیم
شمال نیوز : سرمربی نساجی مازندران درباره هواداران تیمش گفت: هواداران ما همیشه در همه شهرها همراه ما بوده‌اند و قطعا فردا هم برای حمایت از ما به ورزشگاه آزادی خواهند آمد. رفتار آنها همیشه شایسته بوده و تاکنون هم نه تنها تنبیه و جریمه نشده‌اند....(ادامه)
نساجی و ۱۰ تیم دیگر لیگ برتر بدون نماینده در لیست جدید تیم ملی
اسامی جدید دعوت شدگان به تیم ملی در حالی اعلام شد که ۱۱ تیم از جمله نساجی مازندران نماینده‌ای در تیم ملی ندارند.(ادامه)
حضور رضاییان در تراکتور لغو شد؟
شنیده ها حاکی از آن است که پس از چند جلسه مذاکره بین رامین رضاییان و باشگاه تراکتورسازی، طرفین به توافق نرسیده اند.(ادامه)
اسامی تیم ملی رسما اعلام شد
فهرست تیم ملی برای اردوی شهریور اعلام شد.(ادامه)
علی رغم اینکه تراکتورسازی هم با این بازیکن مذاکره‌ای انجام داده است اما خبرهایی به گوش می‌رسد که مسئولان استقلال به دنبال جذب رضاییان هستند. فوتبالیست جنجالی ساروی در یک قدمی استقلال!
علی رغم اینکه تراکتورسازی هم با این بازیکن مذاکره‌ای انجام داده است اما خبرهایی به گوش می‌رسد که مسئولان استقلال به دنبال جذب رضاییان هستند.(ادامه)
رامین رضاییان با اوستنده فسخ کرد
مدافع راست تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به طور رسمی با باشگاه اوستنده بلژیک فسخ کرد.(ادامه)
عکس/ شوخی جالب فیفا با بازیکنان تیم ملی
تیم ملی ایران حدود دو ماه پیش موفق شد در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مراکش را با یک گل شکست دهد و به دومین پیروزی خود در تاریخ جام‌های جهانی دست پیدا کند.صفحه رسمی اینستاگرام جام جهانی فیفا با انتشار تصویری از خوشحالی سردار آزمون، مرتضی پوررعلی‌گنجی و رامین رضاییان، از این بازی تاریخی یاد کرده است و با حالتی طنز نوشته است " احساسی که در روز جمعه دارید".(ادامه)
واکنش باشگاه تراکتورسازی به جذب بازیکن مازندرانی
(ادامه)
حضور پورعلی گنجی در ترابزون قطعی شد
سایت‌های ترکیه‌ای از قطعی شدن پیوستن مرتضی پورعلی گنجی به تیم ترابزون اسپور خبر دادند.(ادامه)
یکی نیست رضاییان را بخرد؟
رضاییان با انجام سه بازی درخشان در جام جهانی، تیمی را خواهان خود نمی‌بیند اما کمی آنطرف تر، قلی زاده، نورافکن و نادری صاحب تیم می‌شوند و قرارداد برای بازی در بلژیک امضا می‌کنند.(ادامه)


باشگاه تراکتورسازی پس از عقد قرارداد با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در حال مذاکره با رامین رضائیان است. رامین رضائیان در لیگ برتر فوتبال ایران
باشگاه تراکتورسازی پس از عقد قرارداد با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در حال مذاکره با رامین رضائیان است. (ادامه)
ترکیب احتمالی ایران در جام جهانی 2022 +عکس
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعاً دستخوش تغییراتی خواهد شد.(ادامه)
بدل رامین رضاییان هم پیدا شد (عکس)
بعد از پیدا شدن بدل افرادی نظیر مسی، رونالدو، کی روش، برانکو، بیل گیتس و... حالا بدل یک فوتبالیست وطنی نیز در کشورمان پیدا شده است. این فرد خود را شبیه به رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال معرفی کرده و با این شرایط در برخی از برنامه‌ها و جمع‌های خصوصی برای خود کسب شهرت می‌کند.(ادامه)
تفریحات لاکچری ملی پوش ایرانی +عکس
رامین رضاییان برای تفریح و استراحت به دبی سفر کرده است.(ادامه)
بدل رامین رضاییان هم پیدا شد !+عکس
بعد از پیدا شدن بدل افرادی نظیر مسی، رونالدو، کی روش، برانکو، بیل گیتس و... حالا بدل یک فوتبالیست وطنی نیز در کشورمان پیدا شده است. (ادامه)
عکس / ستاره مازندرانی پرسپولیسی در کنار بدلش !
رامین رضاییان بازیکن پیشن تیم فوتبال پرسپولیس که در باشگاه اوستنده بلژیک در حال حاضر بازی می کند عکسی از خودش در کنار بدلش منتشر کرده است که در زیر می توانید مشاهده نمایید.(ادامه)
راه فرار پرسپولیس از خطر محرومیت
پرسپولیسی‌ها راهی دارند که شاید از طریق آن بتوانند از خطر محرومیت فیفا به خاطر بدهی به نیلسون و گابریل فرار کنند. (ادامه)
حذف قهرمانانه ایران از جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری که رونالدو و پرتغال، قهرمان یورو 2016 در بیشتر دقایق نیمه دوم مبهوت قدرتش بودند از جام جهانی حذف شد و پرتغال و اسپانیا به دور بعد راه یافتند.(ادامه)
ایران دقایق پایانی حملاتی داشت که به نتیجه نرسید. در دقیقه ۹۰ ضربه سر سردار به دست بازیکن پرتغال خورد و بازبینی این صحنه دقایقی طول کشید. بازی برای حدود دو دقیقه متوقف شد و در نهایت داور به نفع ایران پنالتی گرفت. کریم انصاریفرد توانست این پنالتی را به گل تبدیل کند.

حذف آبرومندانه از جام جهانی با تساوی مقابل قهرمان اروپا / / فرار یاران رونالدو از چنگ شاگردان کی روش (خبر)
ایران دقایق پایانی حملاتی داشت که به نتیجه نرسید. در دقیقه ۹۰ ضربه سر سردار به دست بازیکن پرتغال خورد و بازبینی این صحنه دقایقی طول کشید. بازی برای حدود دو دقیقه متوقف شد و در نهایت داور به نفع ایران پنالتی گرفت. کریم انصاریفرد توانست این پنالتی را به گل تبدیل کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.