.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: باشگاه استقلال به پیغام بازیکن ساروی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در جمع آبی‌پوشان پاسخ منفی داد. دست رد استقلال به پیغام فوتبالیست ساروی پرسپولیس برای آبی پوش شدن!
شمال نیوز: باشگاه استقلال به پیغام بازیکن ساروی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در جمع آبی‌پوشان پاسخ منفی داد.(ادامه)
رامین رضاییان از حرف‌هایی که زد پشیمان است
هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، نباید نقش برانکو ایوانکوویچ را در موفقیت‌های پرسپولیس و رشد فنی بازیکنان این تیم نادیده گرفت.(ادامه)
بازیکن معترض پرسپولیس در لیگ قطر
مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس تهران راهی قطر شد تا در لیگ دسته دوم این کشور به فوتبال خود ادامه دهد.(ادامه)
با اعلام کمیته انضباطی؛ تراکتور مقابل پرسپولیس ۳ بر صفر بازنده شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مرتبط با اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس را اعلام کرد.(ادامه)
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مرتبط با اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس را اعلام کرد و براساس آن، تیم فوتبال تراکتور ۳ بر صفر بازنده اعلام شد.
اعلام رای دیدار جنجالی تراکتور و پرسپولیس
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مرتبط با اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس را اعلام کرد و براساس آن، تیم فوتبال تراکتور ۳ بر صفر بازنده اعلام شد. (ادامه)
بعد از تمدید ترابی که اتفاق مهمی برای پرسپولیسی‌هاست، رسانه‌ها جذب بیرانوند، پورعلی‌گنجی و شهباززاده را قطعی می‌دانند. سروش، نوراللهی و سلمانی هم گزینه‌های جذاب بعدی هستند حمله پرسپولیس به بازار نقل‌وانتقالات
بعد از تمدید ترابی که اتفاق مهمی برای پرسپولیسی‌هاست، رسانه‌ها جذب بیرانوند، پورعلی‌گنجی و شهباززاده را قطعی می‌دانند. سروش، نوراللهی و سلمانی هم گزینه‌های جذاب بعدی هستند(ادامه)
بازیکنان مازاد پرسپولیس مشخص شدند
یحیی گل‌محمدی لیست مازاد بازیکنان خود را در اختیار مدیران پرسپولیس قرار داد(ادامه)
واکنش رامین رضاییان به اتفاقات روز گذشته
(ادامه)
باخت پرسپولیس به سپاهان، استقلال را قهرمان کرد
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مسابقه از هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل سپاهان شکست خورد تا قهرمان ۵ دوره متوالی لیگ برتر زمینه ساز قهرمانی زودهنگام استقلال را در این فصل فراهم کند.(ادامه)
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد. حتی تلخ‌تر از شکست برای پرسپولیس؛ این سوال ترسناک!
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد.(ادامه)
رؤسای جدید پلیس امنیت اقتصادی، بازرسی کل و فرمانده دانشگاه تربیت افسری علوم انتظامی امین با حکم فرمانده کل انتظامی منصوب شدند. تغییرات در ناجا کلید خورد | ۳ انتصاب جدید در رده فرماندهان
رؤسای جدید پلیس امنیت اقتصادی، بازرسی کل و فرمانده دانشگاه تربیت افسری علوم انتظامی امین با حکم فرمانده کل انتظامی منصوب شدند.(ادامه)
عزیزی‌ خادم از ریاست فدراسیون فوتبال عزل شد
شهاب الدین عزیزی خادم با رأی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده از ریاست این فدراسیون به صورت موقت عزل شد.(ادامه)
محرومیت عضو هیئت رئیسه فوتبال لغو شد
با دستور کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، محرومیت مدیرعامل سایپا و عضو هیات رییسه این فدراسیون از هرگونه فعالیت فوتبالی لغو شد.(ادامه)
اقدام عجیب آل کثیر برای ماندن در تمرین
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس حاضر به جراحی زانوی پای خود نشد تا با نامه کتبی شخصی خواستار بازگشت به تمرینات پرسولیس شود.(ادامه)
از اردوی پرسپولیس خبر می رسد که مدیران این باشگاه ابتدا شماره ۷ را برای رامین رضاییان کنار گذاشته اند، اما اعتراض برخی بازیکنان باعث شده در نهایت شماره ۲۷ را به او بدهند. پشت پرده نرسیدن رامین رضاییان به شماره ۷ پرسپولیس مشخص شد !
از اردوی پرسپولیس خبر می رسد که مدیران این باشگاه ابتدا شماره ۷ را برای رامین رضاییان کنار گذاشته اند، اما اعتراض برخی بازیکنان باعث شده در نهایت شماره ۲۷ را به او بدهند.(ادامه)
AFC به رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ورود می‌کند؟
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ورود احتمالی به رأی پرابهام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌تواند تا پیش از جلسه هیات رئیسه با موضوع عزل عزیزی خادم، نقش اساسی در این ماجرا ایفا کند.(ادامه)
پرسپولیس در نقل و انتقالات جا ماند
مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: سرمربی تیم می‌دانست دفاع حریف کند است به همین خاطر با سه مهاجم بازی کردند.(ادامه)
ITC بمب نقل و انتقالات پرسپولیس صادر شد
امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با هماهنگی و همکاری فدراسیون فوتبال ایران و قطر، در کمترین زمان ممکن، ITC رامین رضایی را صادر کردند.(ادامه)
پنجره زمستانی نقل و انتقالات در حالی رو به پایان است که هنوز چند اتفاق مهم که فوتبال دوستان در انتظار آن هستند رخ نداده و مهم ترین آن می‌تواند ماجرای بازگشت رامین .... آخرین وضعیت فوتبالیست ساروی برای پیوستن به تیم پرسپولیس
پنجره زمستانی نقل و انتقالات در حالی رو به پایان است که هنوز چند اتفاق مهم که فوتبال دوستان در انتظار آن هستند رخ نداده و مهم ترین آن می‌تواند ماجرای بازگشت رامین ....(ادامه)
رضاییان هم از پرسپولیس دور شد
مدافع سابق تیم ملی نمی تواند در نیم فصل به پرسپولیس بیاید.(ادامه)
با حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا باید دید این دو تیم در نقل و انتقالات نیم فصل چه استراتژی و عملکردی خواهند داشت. خبری عجیب درباره نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس
با حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا باید دید این دو تیم در نقل و انتقالات نیم فصل چه استراتژی و عملکردی خواهند داشت.(ادامه)

رسانه قطری از وضعیت بحرانی السیلیه در لیگ ستارگان خبر داد. بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس قطعی شد ؟
رسانه قطری از وضعیت بحرانی السیلیه در لیگ ستارگان خبر داد.(ادامه)
عکس/ استوری رامین رضاییان ستاره السیلیه و ابراز علاقه به باشگاه پرسپولیس
رامین رضاییان ستاره السیلیه با انتشار استوری، از علاقه اش به باشگاه پرسپولیس گفت.(ادامه)
بازیکن استقلالی در لیست خرید پرسپولیس
نعمتی اگرچه توانسته در پست مدافع راست اعتماد یحیی را جلب کند اما سرمربی پرسپولیس همچنان به دنبال یک مدافع راست تخصصی در این نقطه از زمین است.(ادامه)
مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی برگزار شد که انتخاب برای رئیس چهار سال آینده به دور دوم کشید و در پایان رقابت نزدیک شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید انتخاب شد. 

اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مشخص شدند
مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی برگزار شد که انتخاب برای رئیس چهار سال آینده به دور دوم کشید و در پایان رقابت نزدیک شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید انتخاب شد. (ادامه)
آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس جدید آن در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.(ادامه)
عکس/ رضاییان جزو بهترین‌های هفته لیگ قطر
رسانه رسمی لیگ ستارگان قطر 6 بازیکن نامزد بهترین بازیکن هفته هفدهم این رقابت‌ها معرفی کرد که رامین رضاییان، مدافع السیلیه نیز در میان آنها قرار گرفت. تیم السیلیه شب گذشته با گلزنی رامین رضاییان برابر الوکره به تساوی یک - یک رسید. (ادامه)
رقابت کریمی با رضاییان در نظرسنجی AFC
گل‌های علی کریمی و رامین رضاییان نامزد بهترین گل فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا از ضربات ایستگاهی شدند.(ادامه)
حضور کمرنگ مازندرانی‌ها در دربی پایتخت
نود و چهارمین دربی پایتخت درحالی فردا برگزار می‌شود که تعداد بازیکنان مازندرانی پرسپولیس و استقلال کاهش عجیبی دارد.(ادامه)
احتمال جدایی رامین رضاییان از الدحیل قطر
یک رسانه قطری احتمال جدایی رامین رضاییان از تیم الدحیل را مطرح کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.