.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دوئل ستاره‌های سابق استقلال و پرسپولیس
هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ ستارگان قطر با برگزاری چند دیدار حساس به‌ویژه تقابل بازیکنان شاخص ایرانی در ترکیب تیم‌های مختلف پیگیری خواهد شد.(ادامه)
گران‌ترین و ارزان‌ترین بازیکنان تیم‌ملی+عکس
طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت و براساس آخرین فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، تیم اسکوچیچ از سوی ترانسفرمارکت ۲۵.۵ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است که به نسبت دوران ویلموتس و کی‌روش کاهش چشم‌گیری داشته است. (ادامه)
علت دعوت نشدن رامین رضائیان به تیم‌ملی، کمیته اخلاق نیست!
دعوت نشدن رامین رضاییان در دو اردوی اخیر تیم ملی، شایعات زیادی به همراه داشت.(ادامه)
دلیل دعوت‌نشدن غفوری و رضاییان
کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه اسکوچیچ به دنبال تغییر روال سابق در تیم ملی است، دلیل دعوت نشدن غفوری و رضاییان را برشمرد و گفت: مشخص نیست اسکوچیچ مثل برانکو موفق شود.(ادامه)
۲ ایرانی در تیم منتخب لیگ ستارگان قطر
در تیم منتخب هفته پنجم لیگ ستارگان قطر نام دو بازیکن ایرانی به چشم می‌خورد.(ادامه)
عکس/ دلبری رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
پیوستن یک بازیکن پرسپولیسی به استقلال، بهانه خوبی است تا عده ای ساز وفاداری از تیم سابقشان را کوک کنند و دل هواداران را به دست بیاورند؛ نمونه اش رامین رضاییان که یک بار با جدایی ناگهانی اش از پرسپولیس و حضور در ریزه اسپور ترکیه، تاوان سختی در این زمینه پس داد و چند ماه درگیر ماجرایی طولانی و خسته کننده شد. او حالا کاشته زیبایی که در لیگ قطر به ثمر رساند را در یک پست اینستاگرامی به هواداران پرسپولیس تقدیم می کند.(ادامه)
قطری‌ها مشتری جدید بازیکنان پرسپولیس
تیم‌های لیگ ستارگان قطر به دنبال جذب ۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس هستند.(ادامه)
آرزوی فوتبالیس ساروی به واقعیت تبدیل نشد
(ادامه)
خط و نشان سرمربی رضاییان برای پرسپولیس
سرمربی الدحیل قطر بعد از شکست مقابل شارجه برای پرسپولیس خط و نشان کشید.(ادامه)
تکلیف رامین رضاییان مشخص شد
روزنامه الشرق قطر خبر داد قرارداد رامین رضاییان بازیکن ایرانی تیم الشحانیه با این تیم تمدید شده است.(ادامه)
دفاع راست تیم ملی فوتبال ایران تصویری از خود و کریستیانو رونالدو را منتشر کرده است. وقتی فوتبالیست ساروی بالاتر از رونالدو هد زد/عکس
دفاع راست تیم ملی فوتبال ایران تصویری از خود و کریستیانو رونالدو را منتشر کرده است.(ادامه)
مقایسه نمایندگان ۹ استان در مجلس دهم و یازدهم / چه کسانی از مجلس رفتند، چه کسانی جایگزین آنان شدند+جدول تغییرات
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول تکلیف بسیاری از کرسی ها را مشخص کرد و چرخش سیاسی پارلمان به سمت اصولگرایان را نشان داد. در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مازندران، یزد، لرستان و مرکزی (ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
لیست ائتلاف ۸ حزب اصلاح‌طلب برای انتخابات مجلس
لیست ائتلاف ۸ حزب اصلاح‌طلب برای انتخابات مجلسرییس ستاد انتخاباتی «ائتلاف برای ایران» جزئیات ائتلاف هشت حزب اصلاح طلب را تشریح کرد.(ادامه)
رامین رضاییان به پرسپولیس رسید
قهرمان فوتبال ایران قرار بود در نیم فصل راهی قطر شود و در اردوی زمستانی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم الشحانیه برود. برخی بازی‌های تدارکاتی دیگر هم هماهنگ شده بود که در پی لغو اردو، این بازی‌ها منتفی شد.(ادامه)
انتقاد پیشکسوت فوتبال از مدیریت تاج و ساکت
پیشکسوت فوتبال می‌گوید عملکرد تاج و ساکت به نحوی است که ویلموتس به آن‌ها به چشم سرویس‌دهنده نگاه می‌کند تا ناظر بر عملکرد تیم ملی فوتبال.(ادامه)
لیست تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق اعلام شد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان مدنظر خود را برای دیدار با تیم عراق اعلام کرد. بازگشت کاوه رضایی و علی قلی زاده به تیم ملی از مهمترین نکات این فهرست است.(ادامه)
ارزشمندترین بازیکنان مازندرانی فوتبال ایران
ترانسفرمارکت معتبرترین رسانه محاسبه ارزش بازیکنان فوتبال در جهان محسوب می‌شود که با معادلات پیچیده‌ای این کار را انجام می‌دهد.(ادامه)
رامین رضاییان برای بازی بعدی تیم ملی مشکلی از نظر مصدومیت نخواهد داشت. تیم ملی روز سه شنبه بازی بعدی خودش را مقابل بحرین برگزار خواهد کرد. حال فوتبالیست ساروی تیم ملی خوب است
رامین رضاییان برای بازی بعدی تیم ملی مشکلی از نظر مصدومیت نخواهد داشت. تیم ملی روز سه شنبه بازی بعدی خودش را مقابل بحرین برگزار خواهد کرد.(ادامه)
یک بمب بسیار قوی در آستانه انفجار در باشگاه پرسپولیس !
خبر ورزشی نوشت: شنیدیم کالدرون در گفت‌وگوی خصوصی با مدیران پرسپولیس این موضوع را یادآور شده که تیمش مدافع راست ایده‌آل نداشته و چپ و راستش به قول معروف بالانس نیست.(ادامه)
شمال نیوز: مدافع راست تیم ملی فوتبال بعد از دیدار با کامبوج به بیمارستان انتقال داده شد. فوتبالیست ساروی تیم ملی به بیمارستان منتقل شد
شمال نیوز: مدافع راست تیم ملی فوتبال بعد از دیدار با کامبوج به بیمارستان انتقال داده شد.(ادامه)
ایران ۱۴ - کامبوج صفر/ مقدم بانوان "گل‌باران" شد + عکس
در دقیقه ۸۸، کامبوجی‌ها توانستند چند پاس در نیمه زمین ایران به یکدیگر بدهند اما بلافاصله پس از این که توپ را از دست دادند، ایران صاحب یک ضدحمله شد که مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد در موقعیت دو به تک با مدافع کامبوج قرار گرفتند. در این صحنه مهدی طارمی پس از این که وارد محوطه جریمه کامبوج شد به کریم انصاری‌فرد پاس داد و او هم دروازه حریف را باز کرد. این گل، چهاردهمین گل ایران و چهارمین گل انصاری‌فرد در این بازی بود.(ادامه)
شمال نیوز : صنیعی فر مشکلات تیم نساجی را در قالب پرسش از نماینده مردم قائم شهر مطرح کرد و پرسید : اصلاً می‌دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟.... صنیعی فر : آقای رضیان ؛ از نمایندگان تبریز، اصفهان و ... یاد بگیرید / شما هرگز دغدغه نساجی را نداشته و ندارید !
شمال نیوز : صنیعی فر مشکلات تیم نساجی را در قالب پرسش از نماینده مردم قائم شهر مطرح کرد و پرسید : اصلاً می‌دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟....(ادامه)
اسامی بازیکنان تیم‌ملی فوتبال اعلام شد
فهرست ۲۳ بازیکن برای همراهی تیم ملی در دیدار مقابل کامبوج و بحرین اعلام شد.(ادامه)
یک ساروی! لاکچری‌ترین فوتبالیست ایرانی ! +عکس
مدافع تیم ملی زندگی لذت‌بخشی در قطر برای خود دست و پا کرده است.(ادامه)
بازتاب پخش «گاندو» در رسانه‌های خارجی/ دست و پا زدن صهیونیست‌ها برای تبرئه جیسون رضائیان
جروزالم پُست: نمایش تلویزیونی جدید ایران در تلاش است تا به شیوه‌ای نو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خوب نشان بدهد.(ادامه)
جیغ هایی که "گاندو "درآورد/ ازتهران تا لندن
«گاندو» که روایتگر یکی از پرونده‌های جنجالی نفوذ است در حالی به ایستگاه پایانی رسید که همچنـان حملات هدفمند ازسوی برخی چهره‌های نزدیک به دولت، رسانه‌های وابسته به این جریان در کنار سایتها و صفحات مجازی برانداز و ضد انقلاب ادامه دارد؛ از تهران تا لندن!(ادامه)
اللهیار صیادمنش سورپرایز بزرگ لیست جدید تیم ملی
مارک ویلموتس بعد از عقد قرارداد با تیم ملی، برای نخستین بار فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایران را اعلام کرد.(ادامه)
اعلام فهرست تیم ملی فوتبال برای دو دیدار دوستانه
فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای دو دیدار دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز: مرتضی پورعلی گنجی و رامین رضاییان دو مدافع مازندرانی با توجه به رضایت باشگاه از عملکرد آنها، فصل آینده هم در لیگ ستارگان قطر توپ خواهند زد. مدافعین ملی پوش مازندرانی فصل آینده هم از قطر تکان نمی‌خورند
شمال نیوز: مرتضی پورعلی گنجی و رامین رضاییان دو مدافع مازندرانی با توجه به رضایت باشگاه از عملکرد آنها، فصل آینده هم در لیگ ستارگان قطر توپ خواهند زد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.