.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آيت الله جنتي رئيس ستاد امر به معروف و نهي از منکر شد
آيت الله جنتي به عنوان رئيس ستاد امر به معروف و نهي از منکر انتخاب شد (ادامه)
شمال نیوز :معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري قزوين ، معاون توسعه منابع و امور استانهاي مركز آمار ايران ، معاون برنامه ريزي استانداري كهكيلويه و بوير احمد ، رياست سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كهكيلويه و بوير احمد از جمله مسئوليتها و.... انتصاب رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران
شمال نیوز :معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري قزوين ، معاون توسعه منابع و امور استانهاي مركز آمار ايران ، معاون برنامه ريزي استانداري كهكيلويه و بوير احمد ، رياست سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كهكيلويه و بوير احمد از جمله مسئوليتها و....(ادامه)
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران معرفي مي شود
(ادامه)
قانون بازنشستگي پيش از موعد كارگران پیگیری می شود
(ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت
(ادامه)
20 سريال اعتراض برانگيز صدا و سیما
اين سريال به شکل وحشتناکي سانسور شد آن هم نه از نوع چند دقيقه اي بلکه از نوع 12 قسمتي اش! اعتراض نخست به اين سريال به صنف پزشکي کشور مربوط مي شد که اعلام کردند اطلاعاتي که سريال از درآمدهاي بسيار گزاف پزشکان مي دهد غيرواقعي است. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
شمال نیوز : نياز آذري تاكيدكرد:  تيم مديريتي استان بحران ديده و مجرب است و انصافا براي استان مفيد هستند من اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10  سال در استان حضور داشته باشند تا بتوانند با برنامه ريزي براي توسعه استان گام بردارند.نمي شود از استاندار در مدت دو سال و سه سال انتظار اقدامي برجسته داشت و .... اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10 سال در استان بماند
شمال نیوز : نياز آذري تاكيدكرد: تيم مديريتي استان بحران ديده و مجرب است و انصافا براي استان مفيد هستند من اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10 سال در استان حضور داشته باشند تا بتوانند با برنامه ريزي براي توسعه استان گام بردارند.نمي شود از استاندار در مدت دو سال و سه سال انتظار اقدامي برجسته داشت و ....(ادامه)
دبير شوراي اطلاع رساني مازندران گفت : اين استخدام با برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1394 صورت گرفته و داوطلبان پس از كسب نمره لازم و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی در دستگاههاي اجرايي آغاز بكار خواهند نمود. استخدام 163 نفر در دستگاههاي اجرايي مازندران
دبير شوراي اطلاع رساني مازندران گفت : اين استخدام با برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1394 صورت گرفته و داوطلبان پس از كسب نمره لازم و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی در دستگاههاي اجرايي آغاز بكار خواهند نمود.(ادامه)
اقامت بيش از 10 ميليون گردشگر در مازندران
(ادامه)
شمال نيوز: به طور كلي امسال نسبت به سال هاي گذشته آلودگي بصري در حوزه زباله ها خيلي كمتر به چشم خورد و اين نشان مي دهد هم جامعه محلي و هم جامعه ميهمان به بالندگي فرهنگي در در حوزه سلامت طبيعت رسيدند. آلودگي بصري زباله ها كمتر به چشم خورد
شمال نيوز: به طور كلي امسال نسبت به سال هاي گذشته آلودگي بصري در حوزه زباله ها خيلي كمتر به چشم خورد و اين نشان مي دهد هم جامعه محلي و هم جامعه ميهمان به بالندگي فرهنگي در در حوزه سلامت طبيعت رسيدند.(ادامه)
محمد اصفهانی عزادار شد
محمد اصفهانى خواننده شناخته شده موسيقى ايران و عليرضا رضاداد دبير سى و سومين جشنواره بين المللى فيلم فجر در آستانه فرا رسیدن سال نو به سوگ مادرانشان نشستند. (ادامه)
عکس/ آیت الله جنتی در حال کاشت درخت
دبير شورای نگهبان در آستانه روز درختكاری با شركت در اين سنت حسنه، يك نهال «سرو شيرازی» غرس كرد. (ادامه)
كمك شهرداری به تسريع در اتمام بيمارستان ماهك
(ادامه)
جذب دانشجویان خارجی جهت ترویج فرهنگ دینی و ملی ايرانيان
(ادامه)
آخرين خبر از قيمت بليت هواپيما در نوروز
(ادامه)
سومين جايزه جهاني به «عكس اعدام» از ايران!؟
(ادامه)
بازديد مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران از مركز بهبود وكاهش آسيب معتادان استان
(ادامه)
تهديد دولت با «استيضاح»
(ادامه)
ضرورت بهره گيري از رسانه هاي مجازي براي توسعه و ترويج فرهنگ وقف
مدیرکل روابط استانداری مازندران در ادامه ضرورت بهره گيري از رسانه هاي مجازي براي توسعه و ترويج فرهنگ وقف را متذكر شد و گفت : ضریب نفوذ اینترنت در کشور ۵۳.۲۹ درصد است و استان مازندران با دو میلیون و ۸۰۰ هزار کاربر و ضريب نفوذ اينترنت 92.64 رتبه اول كشور را دارد. (ادامه)
یک انتصاب در استانداری مازندران
(ادامه)
نخستين همايش ملي دانشجويي گردشگري برگزار شد
(ادامه)
50خدمت جدید از 7دستگاه اجرايي درمازندران
مدير كل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري از احصاء 50 خدمت جديد از 7 دستگاه اجرايي و ابلاغ آن به دستگاه هاي مربوطه خبر داد و افزود: علاوه بر آن خدمات ديگر نيز در حال احصاء و ابلاغ مي باشد.(ادامه)
برگزاري همايش "كارآفريني و توسعه پايدار" درمازندران
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
دعوت از هاشمی برای انتخاب دبیرکل جامعه روحانیت؟
(ادامه)
فوتبال كارگران مازندران فاتح رقابتهاي منطقه 3 كشور
(ادامه)
شمال نیوز : او بعدازظهر روز پنجشنبه در حالي که قصد ترخيص از بيمارستان را داشت به دليل عدم پرداخت هزينه هاي عمل اجازه مرخص شدن را نگرفت. طبق نامه نگاري ها و صحبت هاي قبلي قرار بوده که پهلوان مازنی با «ضمانت» از بيمارستان ترخيص شد!
شمال نیوز : او بعدازظهر روز پنجشنبه در حالي که قصد ترخيص از بيمارستان را داشت به دليل عدم پرداخت هزينه هاي عمل اجازه مرخص شدن را نگرفت. طبق نامه نگاري ها و صحبت هاي قبلي قرار بوده که(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.