.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : دبير كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران از مردم استان خواست تا در آستانه سال جدید با خرید کالای ایرانی به تولید و اشتغال کشور کمک کنند ..... خرید کالای ایرانی ، تولید و اشتغال کشور را تضمین می کند
شمال نیوز : دبير كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران از مردم استان خواست تا در آستانه سال جدید با خرید کالای ایرانی به تولید و اشتغال کشور کمک کنند .....(ادامه)
باهنر: احمدی‌نژاد از کاندیداتوری در انتخابات نهی نشده
«در این دوره چون خیالم راحت‌تر است که اصولگرایان پیروز می‌شوند، احساس کردم ضرورت ندارد بیایم.» اين بخشي از سخنان محمدرضا باهنر، چند هفته مانده به انتخابات سال ۹۴ است.(ادامه)
شمال نیوز : من و دوستانم باوجود انتقاداتی که به برجام داشتیم، از مذاکرات حمایت کردیم، و ترجیح دادیم که در شروع کار دولت جدید ، با عدم پیگیریِ انتقادات خود، کمکی به دولت کرده باشیم. ولی شما اولاً سیاست خارجی را محدود به برجام کردید و ثانیاً برجام که یک امر تاکتیکی بود را به مقوله‌ای راهبردی تبدیل نمودید. .... هشدار رضایی به رئیس جمهور ؛ از اقتصاد داخلی تا سیاست خارجی
شمال نیوز : من و دوستانم باوجود انتقاداتی که به برجام داشتیم، از مذاکرات حمایت کردیم، و ترجیح دادیم که در شروع کار دولت جدید ، با عدم پیگیریِ انتقادات خود، کمکی به دولت کرده باشیم. ولی شما اولاً سیاست خارجی را محدود به برجام کردید و ثانیاً برجام که یک امر تاکتیکی بود را به مقوله‌ای راهبردی تبدیل نمودید. ....(ادامه)
رضايي: به داد کربلاي ايران برسيد
(ادامه)
اعتراف بزرگ باهنردرباره آیت‌ا... هاشمی
«تازه فهميديم كه آيت‌ا... هاشمي چه ايثاري در پذيرش قطعنامه كرد.» فهميدند، اما زماني متوجه اين موضوع شدند كه هاشمي ديگر نيست! فهميدند، اما زماني به اين مهم نائل آمدند كه آيت‌ا... هاشمي براي هميشه سكوت كرده است. (ادامه)
واکنش آیت الله جنتی به تشییع آیت‌الله هاشمی
دبیر شورای نگهبان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و ختم رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تجلیل کرد.(ادامه)
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ... سعید نجاریان خواستار برخورد قاطع با ضاربان مربی ساروی شد
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ...(ادامه)
چه کسی آخرین رییس میراث و گردشگری دولت یازدهم می‌شود؟
گزینه‌ها؛ مسجدجامعی، بهشتی، حجت، بانک، مهرعلیزاده،‌ رحمانی‌موحد، شادنوش و شجاع‌پوریان(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران از اجرای ۶۵۳ برنامه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد.

۶۵۳ برنامه در هفته پدافند غیرعامل در مازندران اجرا می‌شود
شمال نیوز: مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران از اجرای ۶۵۳ برنامه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد. (ادامه)
مزاحمت اینترنتی دانش آموزی برای معلم
(ادامه)
علي پيرفلك قاچاق پديده شوم(يادداشت)
علي پيرفلك(ادامه)
 بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و دولتمردان رجایی و باهنر این روزها چه می‌کنند؟
بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و(ادامه)
شمال نیوز : ابراهیمیان گفت: متقاضیان دارای مدرک دیپلم ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه‌ایی و کار و دانش می‌توانند بدون آزمون همراه با تسهیلات ویژه آموزشی و مالی و رفاهی با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب یک رشته محل اقدام کنند..... 120 رشته بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : ابراهیمیان گفت: متقاضیان دارای مدرک دیپلم ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه‌ایی و کار و دانش می‌توانند بدون آزمون همراه با تسهیلات ویژه آموزشی و مالی و رفاهی با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب یک رشته محل اقدام کنند.....(ادامه)
راه‌حل رضايي براي مساله فيش‌هاي حقوقي
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام درخصوص انتشار فيش هاي حقوقي گفت: راه حل هاي اساسي اين موضوع عمل به مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام است كه پيرو آن، مقامات كشور بايد دارايي هاي خود را به طور مستمر به قوه قضاييه گزارش دهند.(ادامه)
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
شمال نیوز: دبير شورای اطلاع رسانی مازندران از سفر هيئت اقتصادی استان «ايسيكول» قرقيزستان به سرپرستی استاندار اين استان به مازندران خبر داد.

برنامه های سفر سه روزه هیئت قرقیزستانی به مازندران
شمال نیوز: دبير شورای اطلاع رسانی مازندران از سفر هيئت اقتصادی استان «ايسيكول» قرقيزستان به سرپرستی استاندار اين استان به مازندران خبر داد. (ادامه)
مراسم معنوي اعتكاف در ۲۹۷ مسجد مازندران برگزار مي شود
مسئول تشکل های دینی مازندران گفت: مراسم پرفیض اعتکاف در ۲۹۷مسجد این استان با پیش بینی ۲۰ هزار شرکت کننده در سال جاری برپا می شود.(ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
شمال نیوز : وي بر اجراي طرح هاي پيشگيري مندرج در طرح جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز تاكيد نمود و افزود:  مبارزه با قاچاق كالا و ارز نيازمند عزم جدي و هم افزايي همه دستگاه هاي عضو است و بايد در قالب كار مشترك دنبال شود..... دبير جديد كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان معرفي شد
شمال نیوز : وي بر اجراي طرح هاي پيشگيري مندرج در طرح جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز تاكيد نمود و افزود: مبارزه با قاچاق كالا و ارز نيازمند عزم جدي و هم افزايي همه دستگاه هاي عضو است و بايد در قالب كار مشترك دنبال شود.....(ادامه)
شمال نیوز: با حكم استاندار مازندران علي پير فلك به عنوان دبير جديد كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران منصوب شد.

فرماندار سابق قائمشهر، دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران شد
شمال نیوز: با حكم استاندار مازندران علي پير فلك به عنوان دبير جديد كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران منصوب شد. (ادامه)
دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران منصوب شد
با حكم استاندار مازندران علي پير فلك به عنوان دبير جديد كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران منصوب شد.(ادامه)
طي برگزاري مجمع عمومي انتخابات هيات ورزش بيماران خاص و پيوند اعضا استان مازندران كه امروز در سالن اجتماعات شهيد زرهون اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مهدي رفيعي با كسب... مهدي رفيعي رئيس هيات ورزشی بيماران خاص و پيوند اعضا مازندران شد
طي برگزاري مجمع عمومي انتخابات هيات ورزش بيماران خاص و پيوند اعضا استان مازندران كه امروز در سالن اجتماعات شهيد زرهون اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مهدي رفيعي با كسب...(ادامه)
طي حكمي از سوي سلمان ساماني، رييس هيات مركزي بازرسي انتخابات كشور، عزت الله هاشم زاده، به عنوان دبير هيات بازرسي انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي استان مازندران منصوب شد.
هاشم زاده دبير هيات بازرسي انتخابات مازندران شد
طي حكمي از سوي سلمان ساماني، رييس هيات مركزي بازرسي انتخابات كشور، عزت الله هاشم زاده، به عنوان دبير هيات بازرسي انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي استان مازندران منصوب شد. (ادامه)
ستاد انتخابات مازندران افتتاح شد
(ادامه)
انتصاب جديد در مجمع تشخيص مصلحت نظام
سيد محمد علي حسيني مشاور دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و مديرکل اموربين الملل منصوب شد. (ادامه)
شکایت‌های دولت و دانشگاه آزاد از صدا و سیما به جریان افتاد
اعتماد نوشت: شکایت‌ها زیاد بود و اعضا کم؛ سه شکایت دولتی‌ها و یک شکایت دانشگاه آزاد از رسانه ملی در حضور تنها نیمی از اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما بررسی شد.(ادامه)
دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟
(ادامه)
۴۰۰ هزار نفر درآستانه حذف یارانه‌ها
(ادامه)
احمدي نژاد معروف به غير قابل پيش بيني بودن است و اينکه نزديکان وي بگويند او برنامه‌اي براي انتخابات ندارد قابل استناد نيست زيرا يکي از خصوصيات احمدي نژاد غيرقابل پيش بيني بودن است. برخی در مجلس شیفته احمدی نژاد هستند/ او مي‌خواهد در انتخابات رياست جمهوري دوازدهم حضور يابد
احمدي نژاد معروف به غير قابل پيش بيني بودن است و اينکه نزديکان وي بگويند او برنامه‌اي براي انتخابات ندارد قابل استناد نيست زيرا يکي از خصوصيات احمدي نژاد غيرقابل پيش بيني بودن است.(ادامه)
مدیرمازندرانی مدیر برتر کشوری در حوزه پدافند غيرعامل شد
در اين همايش كه با حضور جانشین فرمانده کل سپاه، دادستان کل کشور، معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور و مقامات كشوري و لشگري برگزار شد، از نبوي، مدير كل پدافند غير عامل استانداري مازندران، به عنوان مدير كل برتر كشوري در اين حوزه با اهدا لوح تقدير از سوي سردار دكتر غلامرضا جلالي، رييس سازمان پدافند غير عامل كشور…(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.