.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رازهای هسته‌ای هاشمی رفسنجانی از زبان خودش
مي‌خواستم عبدالقديرخان را ببينم اما نشد پس از جنگ اولین غنی سازی‌ در امیرآباد با همان چیزهایی که از پاکستان گرفته بودیم انجام شد پاكستاني‌ها ٤ هزار سانتریفیوژ دست دوم نسل اول را با مقداری نقشه به ما دادند در...(ادامه)
شمال نیوز: دبير شوراي اطلاع رساني مازندران استعفاي دو معاون استاندار مازندران را شايعه خواند و از رسانه هاي استان خواست تا از انتشار اخبار ناموثق خودداري كنند .
استعفاي دو معاون استاندار مازندران تكذيب شد
شمال نیوز: دبير شوراي اطلاع رساني مازندران استعفاي دو معاون استاندار مازندران را شايعه خواند و از رسانه هاي استان خواست تا از انتشار اخبار ناموثق خودداري كنند . (ادامه)
شمال نیوز : رئيس هيأت نظارت بر انتخابات مازندران گفت: دستور شروع انتخابات به توسط وزارت كشور و ثبت ‌نام از داوطلبان دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از 28 آذر الي 4 دي ماه سال جاري به مدت هفت روز در فرمانداري‌هاي مراكز حوزه انتخابيه انجام مي‌گيرد. آغازبكار هيأت نظارت انتخابات شوراي نگهبان در مازندران
شمال نیوز : رئيس هيأت نظارت بر انتخابات مازندران گفت: دستور شروع انتخابات به توسط وزارت كشور و ثبت ‌نام از داوطلبان دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از 28 آذر الي 4 دي ماه سال جاري به مدت هفت روز در فرمانداري‌هاي مراكز حوزه انتخابيه انجام مي‌گيرد.(ادامه)
طی حکمی از سوی  دكتر عبدالرضا رحماني‌فضلي وزیر کشور، علي اصغر ميرزايي به سمت دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان مازندران منصوب شد. دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران منصوب شد
طی حکمی از سوی دكتر عبدالرضا رحماني‌فضلي وزیر کشور، علي اصغر ميرزايي به سمت دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: ملی پوش 59 کیلوگرمی کشتی فرنگی ایران، در مورد غیبت سه روزه‌اش می‌گوید: بیست روز از ویزایم مانده حالا برمی‌گردم! پشت پرده غیب شدن سه روزه محسن حاجی‌پور در لس‌آنجلس
شمال نیوز: ملی پوش 59 کیلوگرمی کشتی فرنگی ایران، در مورد غیبت سه روزه‌اش می‌گوید: بیست روز از ویزایم مانده حالا برمی‌گردم!(ادامه)
شمال نیوز: در اين جلسه قلي پور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل با كسب 5 راي موافق از 14 راي اخذ شده نتواست اعتماد اعضاي هيات امنا را براي كرسي رياست دانشگاه آزاد اسلامي بابل كسب نمايد. مخالفت هیات امنا دانشگاه آزادمازندران با ریاست قلی پور
شمال نیوز: در اين جلسه قلي پور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل با كسب 5 راي موافق از 14 راي اخذ شده نتواست اعتماد اعضاي هيات امنا را براي كرسي رياست دانشگاه آزاد اسلامي بابل كسب نمايد.(ادامه)
ماجرای استمداد آِیت الله مصباح از هاشمی
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره دوازدهم شهریور 70 به ملاقات با آقای مصباح یزدی و استمداد وی برای رسمیت یافتن موسسه اش اشاره کرده است. (ادامه)
شمال نیوز : این پزشک جهادی و بدون مرز در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران گفت : انتخاب يك پزشك بعنوان طبيب جهادگر آنگاه معنا و مفهوم مي يابد كه همه انسانها فارغ از نژاد، مليت از وجود او بهره مند شوند. .... تجلیل از پزشک مازنی به عنوان برترين پزشك جهادي كشور
شمال نیوز : این پزشک جهادی و بدون مرز در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران گفت : انتخاب يك پزشك بعنوان طبيب جهادگر آنگاه معنا و مفهوم مي يابد كه همه انسانها فارغ از نژاد، مليت از وجود او بهره مند شوند. ....(ادامه)
اطلاعيه شوراي نگهبان در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری
(ادامه)
دیدار اطلاح‌طلبان با دو عضو شاخص شورای‌نگهبان
(ادامه)
سفر هيئت اقتصادي ويتنام به مازندران
(ادامه)
معرفي سرپرستان دو فرمانداري در غرب مازندران
(ادامه)
تکذیب سخنان منتسب به محسن رضایی
دفتر دبیر مجمع تشخیص خبر برخی از خبرگزاری ها را درباره سخنان محسن رضایی در یادواره شهدای طالقان تکذیب کرد. (ادامه)
شمال نیوز: علت مخالفت دسته ای دیگر از وی، کدخدامنشی هایی است که آقای لاریجانی در جریان رویدادهای داخلی و خارجی به نفع نظام می کند. به عنوان نمونه به دلیل اشرافی که وی به پرونده هسته ای داشته و تقریبا در همه این سال ها چه در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی دفاع تمام قد نماینده شمالی از لاریجانی
شمال نیوز: علت مخالفت دسته ای دیگر از وی، کدخدامنشی هایی است که آقای لاریجانی در جریان رویدادهای داخلی و خارجی به نفع نظام می کند. به عنوان نمونه به دلیل اشرافی که وی به پرونده هسته ای داشته و تقریبا در همه این سال ها چه در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی(ادامه)

برگزاري كارگاه مهارت هاي ارتباطي در دانشگاه مازندران
(ادامه)
همایش یاران دولت تدبیر و امید در غرب مازندران برگزار شد
همایش یاران دولت تدبیر و امید در غرب مازندران با حضور دبیرکل حزب مردم سالاری و دیگر مسئولین در رستوران پارک جنگلی شهرستان نور برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: هیات دولت روز یکشنبه در جلسه‌ای به ریاست رییس جمهوری تصویب کرد که با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر و ایام… ساعت کاری تمامی وزارتخانه‌ها روز دوشنبه با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود
شمال نیوز: هیات دولت روز یکشنبه در جلسه‌ای به ریاست رییس جمهوری تصویب کرد که با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر و ایام…(ادامه)
شمال نیوز : سهل ترین کاری که نیاز به تخصص و دانش خاصی ندارد استفاده از ابزار تذکر کتبی به مسئولین ذیربط است. به همین خاطر است که اکثریت نمایندگان در این شاخص اعداد و ارقام قابل ارائه دارند. اگرچه کم اثرترین ابزار نظارتی نمایندگان نیز همین تذکر کتبی است... شاخص ارزيابي عملكرد نمايندگان مجلس چیست ؟
شمال نیوز : سهل ترین کاری که نیاز به تخصص و دانش خاصی ندارد استفاده از ابزار تذکر کتبی به مسئولین ذیربط است. به همین خاطر است که اکثریت نمایندگان در این شاخص اعداد و ارقام قابل ارائه دارند. اگرچه کم اثرترین ابزار نظارتی نمایندگان نیز همین تذکر کتبی است...(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز دوشنبه 8 تیر
(ادامه)
باهنر: كارگردان اصولگرايانم نه هنرپيشه آنها
محمدرضا باهنر، با سابقه هفت دوره حضور در مجلس از اين حيث يكي از منحصر به فردترين سياستمداران ايراني است. او در طول اين سال‌هاي حضور در مجلس رفته رفته از يك نماينده صرف به يكي از تاثيرگذارترين چهره‌هاي اصولگرا تبديل شد و تا جايي پيش رفت كه پس از فوت مرحوم عسگراولادي دبيركلي جبهه پيروان خط امام و رهبري را در اختيار گرفت. او در ماه‌هاي اخير كه بحث داغ فعالين سياسي چيزي جز انتخابات مجلس آتي نيست تلاش چشمگيري براي انسجام اصولگرايان به خرج داده است. سياستمدار كرماني اصولگرايان البته فراز و فرودهاي متعددي را هم طي همين چند ماه تجربه كرده است. (ادامه)
نتايج اوليه آزمون استخدامي آتش نشاني شهرداريهاي مازندران اعلام شد
(ادامه)
انتقال مرغ زنده از مازندران ممنوع
دبیر انجمن مرغ گوشتی کشور با اعلام خبر تلفات یک مرغداری ناشی از کمپلکس بیماری‌های آنفلوآنزا، نیوکاسل و برونشیت گفت: این بیماری‌ها در صنعت مرغداری عادی تلقی شده و با نظارت دامپزشکی از انتقال مرغ آلوده به بازار جلوگیری می‌شود. (ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز یکشنبه31خرداد
(ادامه)
نصاویر/صفحه اول روزنامه‌های امروز چهارشنبه
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های امروز دوشنبه
(ادامه)
وي گفت: مهم‌ترين تلاش آنها «تضعيف شوراي نگهبان» و «بد بين کردن مردم به شوراي نگهبان» است تا نظارت اين نهاد را در جامعه «بي اعتبار» جلوه دهند. شورای نگهبان با کسانی که می خواهند به هر قیمتی بر کرسی خبرگان و مجلس بنشینند مشکل دارد
وي گفت: مهم‌ترين تلاش آنها «تضعيف شوراي نگهبان» و «بد بين کردن مردم به شوراي نگهبان» است تا نظارت اين نهاد را در جامعه «بي اعتبار» جلوه دهند.(ادامه)
وي گفت: مهم‌ترين تلاش آنها «تضعيف شوراي نگهبان» و «بد بين کردن مردم به شوراي نگهبان» است تا نظارت اين نهاد را در جامعه «بي اعتبار» جلوه دهند. شورای نگهبان با کسانی که می خواهند به هر قیمتی بر کرسی خبرگان و مجلس بنشینند مشکل دارد
وي گفت: مهم‌ترين تلاش آنها «تضعيف شوراي نگهبان» و «بد بين کردن مردم به شوراي نگهبان» است تا نظارت اين نهاد را در جامعه «بي اعتبار» جلوه دهند.(ادامه)
 استاندار مازندران در احکام جداگانه رئيس، دبير و اعضای اصلی و مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان را در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب نمود. اعضاي ستاد انتخابات مازندران منصوب شدند
استاندار مازندران در احکام جداگانه رئيس، دبير و اعضای اصلی و مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان را در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب نمود.(ادامه)
شمال نیوز: بر اثر یک سانحه رانندگی در جاده هزارجریب نکا در منطقه استخرپشت و حوالی یخچال‌سر پنج نفر از سرنشینان یک خودرو در دم جان باختند.
تصادف خونین در نکا ۸ کشته و زخمی برجای گذاشت+ تصاویر و هویت کشته شدگان
شمال نیوز: بر اثر یک سانحه رانندگی در جاده هزارجریب نکا در منطقه استخرپشت و حوالی یخچال‌سر پنج نفر از سرنشینان یک خودرو در دم جان باختند. (ادامه)
تمامي روستاهاي مازندران تحت پوشش اينترنت قرار مي گيرند
احمد مظفري در همايش مديران روابط عمومي جهاد كشاورزي مازندران گفت : در حال حاضر 75 درصد روستاهاي مازندران از اينترنت برخوردارند و تا پايان سال 94 تمامي روستاهاي مازندران تحت پوشش اينترنت قرار مي گيرند (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.