.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حمایت همه جانبه دولت از سرمايه‌گذاران
وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: اشتغال خوب نياز به سرمايه‌گذاری دارد که دولت در همه زمينه‌ها از سرمايه‌گذاران حمايت می‌کند که در اين زمينه بسته‌های رونق اقتصادی بسيار موثر بود.(ادامه)
شمال نیوز : سید مجید هاشمی گفت : در استان مازندران ، با شناسايي روستاهاي مستعد، اقدام به اجراي طرح هادي روستايي با هدف احياء بافت سنتي شده است  كه روستاهای اسبچین از توابع شهرستان عباس آباد ، جواهرده از توابع شهرستان رامسر، کندلوس از توابع شهرستان نوشهر،.... اثرات اجراي طرح هادي در ترويج بوم گردي روستايي مازندران + تصاویر
شمال نیوز : سید مجید هاشمی گفت : در استان مازندران ، با شناسايي روستاهاي مستعد، اقدام به اجراي طرح هادي روستايي با هدف احياء بافت سنتي شده است كه روستاهای اسبچین از توابع شهرستان عباس آباد ، جواهرده از توابع شهرستان رامسر، کندلوس از توابع شهرستان نوشهر،....(ادامه)
با بررسی زندگی سیاسی اصلاح طلبان در دهه 90 به ویژه در دو انتخابات 92 و 94 می‌توان به این نتیجه رسید که آنها از نگاه خود در دهه 70 و 80 کمی کوتاه آمده‌اند و حالا حاضر هستند برای حضور در صحنه سیاسی کشور دستی دوستی به طرف اصول‌گرایان معتدل دراز کنند.

پوست‌اندازی به سبک اصلاح‌طلبی/ «یاران قرضی» برای تنفس بیشتر
با بررسی زندگی سیاسی اصلاح طلبان در دهه 90 به ویژه در دو انتخابات 92 و 94 می‌توان به این نتیجه رسید که آنها از نگاه خود در دهه 70 و 80 کمی کوتاه آمده‌اند و حالا حاضر هستند برای حضور در صحنه سیاسی کشور دستی دوستی به طرف اصول‌گرایان معتدل دراز کنند. (ادامه)
صنايع چوب و کاغذ مازندران که یکی از کارخانجات مادر در استان محسوب می‌شود و نقش بالایی در ایجاد اشتغال و ارز آوری دارد، این روزها ناخوش احوال است.
احوال ناخوش صنايع چوب و کاغذ مازندران/ آژیر خطر به صدا درآمد!(يادداشت)
صنايع چوب و کاغذ مازندران که یکی از کارخانجات مادر در استان محسوب می‌شود و نقش بالایی در ایجاد اشتغال و ارز آوری دارد، این روزها ناخوش احوال است. (ادامه)
باهنر: احمدی‌نژاد از کاندیداتوری در انتخابات نهی نشده
«در این دوره چون خیالم راحت‌تر است که اصولگرایان پیروز می‌شوند، احساس کردم ضرورت ندارد بیایم.» اين بخشي از سخنان محمدرضا باهنر، چند هفته مانده به انتخابات سال ۹۴ است.(ادامه)

حمید بقايي در حالي اخیرا اعلام كانديداتوري كرد كه هنوز اصولگرايان كانديداي خود را براي انتخابات معرفي نكردند. او همچنين زمانی خود را وارد اين گود كرد كه نزديكان احمدي‌نژاد پيشتر معتقد بودند نبايد وارد نقشه B (يا همان معرفي نامزدي غير احمدي‌نژاد) شد.
هدف احمدی نژاد از طرح بقایی برای انتخابات 96 چیست؟ / آیا پیش از ثبت نام یا اعلام صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان، از رقابت ها کنار می کشد؟
حمید بقايي در حالي اخیرا اعلام كانديداتوري كرد كه هنوز اصولگرايان كانديداي خود را براي انتخابات معرفي نكردند. او همچنين زمانی خود را وارد اين گود كرد كه نزديكان احمدي‌نژاد پيشتر معتقد بودند نبايد وارد نقشه B (يا همان معرفي نامزدي غير احمدي‌نژاد) شد. (ادامه)
دست رد علی لاریجانی به سینه اصولگرایان
جليلي اولين كانديداي مستقل اصولگرا خواهد بود كه سازوكار وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یا جمنا را نپذيرفته است. اين را پيش از اين نيز مي‌توانستيم حدس بزنيم، اما حالا مرضيه وحيد دستجردي لزومي به كتمان آن نمي‌بيند و ضمن بيان شفاف آن، با يك عقب‌نشيني بزرگ اعلام کرد که جليلي را در ليست ده نفر كانديداهاي نهايي اين جبهه قرار خواهد داد. (ادامه)
نامش در دولت روحانی با سمت‌های مختلفی همراه شد اما بیش از همه در قامت معاونت اجرایی رییس دولت ایفای نقش کرد. او این روزها قرار است پرچم ستاد انتخاباتی روحانی را بالا ببرد؛ از محمد شریعتمداری حرف می‌زنیم، سیاستمداری در میانه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان.
روحانی به سبد رای اصولگرایان هم می‌اندیشد /مخالفت زیرپوستی طیفِ نزدیک به عارف
نامش در دولت روحانی با سمت‌های مختلفی همراه شد اما بیش از همه در قامت معاونت اجرایی رییس دولت ایفای نقش کرد. او این روزها قرار است پرچم ستاد انتخاباتی روحانی را بالا ببرد؛ از محمد شریعتمداری حرف می‌زنیم، سیاستمداری در میانه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان. (ادامه)
شمال نیوز : اگر صنايع چوب و کاغذ مازندران زمین بخورد و آسیب ببیند و به سرنوشت نساجی ها دچار شود، نشان از ضعف کل استان و مدیریت تمام مسئولان استانی است و دیگر هیچ صنعت بزرگی در مازندران پای نخواهد گرفت و هیچ سرمایه‌گذاریقابل توجهی در بخش صنعت استان مازندران انجام نخواهد شد.... مبادا صنایع چوب و کاغذ مازندران به بلای نساجی ها دچار شود
شمال نیوز : اگر صنايع چوب و کاغذ مازندران زمین بخورد و آسیب ببیند و به سرنوشت نساجی ها دچار شود، نشان از ضعف کل استان و مدیریت تمام مسئولان استانی است و دیگر هیچ صنعت بزرگی در مازندران پای نخواهد گرفت و هیچ سرمایه‌گذاریقابل توجهی در بخش صنعت استان مازندران انجام نخواهد شد....(ادامه)
شال نیوز: کنکاش در تحولات و تحرکات در هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب نشان از ریل‌گذاری برای ورود به فاز تازه‌ای از سیاست‌ورزی در نیمه دوم دهه نود دارد.

پالس‌هایِ رمزدار اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان به حسن روحانی/ سنتی‌ها هنوز روحانی را اصول‌گرا می‌دانند/ نشانه‌های تغییر رویکرد در جریان اص?(خبر)
شال نیوز: کنکاش در تحولات و تحرکات در هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب نشان از ریل‌گذاری برای ورود به فاز تازه‌ای از سیاست‌ورزی در نیمه دوم دهه نود دارد. (ادامه)
خبري جديد درباره گزينه قطعي اصلاح طلبان براي انتخابات سياسي(خبر)
(ادامه)
نظر محمود احمدی‌نژاد درباره سیاست‌های ترامپ
(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت ..... لاریجانی خطاب به قالیباف: برج‌سازی‌های وسیع در تهران قطعا برای آینده شما مشکلاتی ایجاد می‌کند
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت .....(ادامه)
انتصاب رييس جديد حراست شهرداري ساري
(ادامه)
عکس/ پست دایی در حمایت از کسبه پلاسکو
علی دایی در حمايت از كارگران توليدی‌ها و مغازه‌های ساختمان پلاسكو پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود.... تسهيلات رونق توليد در مازندران به كجا مي رود ؟
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود....(ادامه)
شمال نیوز : ربيع فلاح جلودار، اقدامات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در راستاي محروميت زدايي و حمايت از مستضعفان را با پيش از آن غير قابل قياس دانست و گفت: تلاش هاي فعالان و خيرين اين حوزه مرضي خداوند متعال است و چون خيرين با دل و جان و اراده و عزم شخصي در اين مسير گام مي گذارند از ارزش و اجر معنوي والايي برخوردارند..... خیرین بازار و پیشکسوتان دفاع مقدس ، دوبال مجمع خیرین بسیج سازندگی مازندران
شمال نیوز : ربيع فلاح جلودار، اقدامات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در راستاي محروميت زدايي و حمايت از مستضعفان را با پيش از آن غير قابل قياس دانست و گفت: تلاش هاي فعالان و خيرين اين حوزه مرضي خداوند متعال است و چون خيرين با دل و جان و اراده و عزم شخصي در اين مسير گام مي گذارند از ارزش و اجر معنوي والايي برخوردارند.....(ادامه)
جمع آوری سگ های ولگرد به شرط زنده
شمال نیوز: شهرداری ساری در یک اقدام پسندیده و در راستای حفظ حقوق حیوانات،طرح زنده گیری سگ های ولگرد را در دستور کار خود قرار داد که رضایت کامل شهروندان را در پی داشت. (ادامه)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. کارتن‌خوابی و موانع مدیریت علمی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ایران(يادداشت)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.(ادامه)
ستاندار مازندران با صدور حكمي عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران را به عنوان رئيس ستاد انتخابات دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مازندران منصوب نمود . رئيس ستاد انتخابات مازندران منصوب شد
ستاندار مازندران با صدور حكمي عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران را به عنوان رئيس ستاد انتخابات دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مازندران منصوب نمود .(ادامه)
کاش موسوي مثل هيلاري رفتار مي‌کرد
آخوندي که مسئول ستاد انتخاباتي موسوي است، در جلسه با رهبري از روند برگزاري انتخابات به شدت انتقاد مي‌کند اما تصريح مي‌کند که قبول دارد در شمارش آرا تقلب نشده است.(ادامه)
افتخار آفرینی بانوان ورزشکار مازندرانی در ميادين آسيايی و جهانی +تصاویر
بانوان مازندرانی امسال 50 مدال مسابقه ورزشی در ميادين آسيايی و جهانی كسب کردند.(ادامه)
اخیراً منابع خبری تائید کرده‌اند که تعدادی از ژنرال‌های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ويژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند و در واقع عمليات خان طومان را آن‌ها هدايت كردند. اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده، بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند. افشاگری محسن رضایی از نقش پررنگ ژنرال های عربستان و ترکیه در حلب(خبر)
اخیراً منابع خبری تائید کرده‌اند که تعدادی از ژنرال‌های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ويژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند و در واقع عمليات خان طومان را آن‌ها هدايت كردند. اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده، بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: توسط شرکت برق منطقه ای استان مازندران و گلستان، برق شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران قطع گردید. برق بزرگترین واحد تولیدی استان مازندران قطع شد
شمال نیوز: توسط شرکت برق منطقه ای استان مازندران و گلستان، برق شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران قطع گردید.(ادامه)
به دليل ضعف تشكل‌هاي سياسي در كشور و عدم نهادينه شدن آنها، ‌عرصه دانشگاه‌ها همواره به عنوان يكي از ظرفيت‌هاي اساسي براي تحركات جريان‌هاي سياسي كشور و يارگيري از ميان دانشجويان مطرح بوده است...

16 آذر و رسالت امروز جنبش دانشجويي انقلابي(يادداشت)
به دليل ضعف تشكل‌هاي سياسي در كشور و عدم نهادينه شدن آنها، ‌عرصه دانشگاه‌ها همواره به عنوان يكي از ظرفيت‌هاي اساسي براي تحركات جريان‌هاي سياسي كشور و يارگيري از ميان دانشجويان مطرح بوده است... (ادامه)
تقدير فرمانده كل سپاه از استاندار مازندران
شمال نیوز: سرلشكر پاسدار محمد علي جعفري، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از تلاش هاي دكتر ربيع فلاح در ساخت بيمارستان ولايت سپاه كربلاي استان مازندران، اولين بيمارستان نيروهاي مسلح در شمال كشور با اهدا لوح تقدير، قدرداني نمود. (ادامه)
علیرضا یونسی ويژگي هاي انسا ن هاي كريم و لئيم در قــرآن مجيد(يادداشت)
علیرضا یونسی(ادامه)
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است.  بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست.

قاليباف، جدی ترین گزينه ٩٦ اصولگرايان
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است. بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست. (ادامه)
حیدری رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی شد
علیرضا حیدری كانديدای فدراسيون كشتی ايران با برنامه ريزی، هماهنگی و پيگيری ستاد ديپلماسی اين فدراسيون، رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی شد(ادامه)
چرا ترامپ پيروز شد؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.