.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : دکتر پناهی بیان داشت: بالاترین رکن تصمیم‌گیری و سیاست گزاری صندوق، مجمع عمومی است که تاکنون تمامی مجامع عمومی به‌طور منظم برگزارشده است .... توسعه صندوق موجب ارتقاء بهره‌وری می‌شود/ شفافیت حساب‌های صندوق موجب عملکرد مطلوب آن شده است / رضایتمندی اعضا از شفافیت عملکرد صندوق
شمال نیوز : دکتر پناهی بیان داشت: بالاترین رکن تصمیم‌گیری و سیاست گزاری صندوق، مجمع عمومی است که تاکنون تمامی مجامع عمومی به‌طور منظم برگزارشده است ....(ادامه)
شمال نیوز :  به استناد ماده­ ی ۲۸ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تبصره­ های ذیل آن، انتخاب­ شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:.... ثبت نام داوطلبان نمايندگي يازدهمين دوره­ ی مجلس شوراي اسلامي از ۱۰آذر ماه+ شرایط نامزدها
شمال نیوز : به استناد ماده­ ی ۲۸ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تبصره­ های ذیل آن، انتخاب­ شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:....(ادامه)
پست اعتراضى سيد احمد خمينى به شرايط استقلال و حمايت از استراماچونى
(ادامه)
شهادت نامه حضرت عباس علیه السلام
شمال نیوز: حضرت ابوالفضل عليه السّلام داراى قدرتى سترگ از تقوا و دين بوده، درخشش نور بر چهره گراميش، آشكار بود تا آنجا كه به «قمر بنى هاشم» ملقب شد؛ همچنانكه وى از قهرمانان برجسته در اسلام بود كه هرگاه بر اسب بسيار درشت و بزرگ اندام، سوار مى گشت، دو پاى آن حضرت بر زمين كشيده مى شدند .(۶)(ادامه)
باورهای غلط درباره کار جمعی و تعاون در ایران امروز (يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد..... توجه به صنايع مادر ، كليد توسعه استان مازندران است
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد.....(ادامه)
فاطمه هاشمی: پس از پدرم کار روحانی سخت شد
فاطمه هاشمی، فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با روزنامه اعتماد گفتگو کرده و از دوران سخت روحانی پس از فوت هاشمی رفسنجانی صحبت کرده است. (ادامه)
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد.
تاکيد وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد. (ادامه)
شمال نیوز: لاريجانی همواره نشان داده است كه به اقتضای شرايط سياسی می‌تواند به‌سرعت به‌سمت جناح راست يا چپ سياسي گردش داشته باشد و بنابر ميل خود با يكی از اين دو جناح به ائتلاف برسد يا اگر به ائتلاف نرسد حداقل ... شوک به آرایش سیاسی ؛ آنچه این روزها درباره لاریجانی می گویند صحت دارد؟
شمال نیوز: لاريجانی همواره نشان داده است كه به اقتضای شرايط سياسی می‌تواند به‌سرعت به‌سمت جناح راست يا چپ سياسي گردش داشته باشد و بنابر ميل خود با يكی از اين دو جناح به ائتلاف برسد يا اگر به ائتلاف نرسد حداقل ...(ادامه)
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد.... بايسته هاي رونق تولید در مازندران ؛ از کشاورزی تا گردشگری
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد....(ادامه)
شمال نیوز: جلسه هم اندیشی رابطین ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مازندران و رابطین ایثارگران دانشگاه ها و مراکز آموزشی شهرستان ساری برگزار شد..... دکتر منصور رنجبر : بیانیه رهبر انقلاب نقشه‌ راه نخبگان و جوانان دانشگاهی است
شمال نیوز: جلسه هم اندیشی رابطین ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مازندران و رابطین ایثارگران دانشگاه ها و مراکز آموزشی شهرستان ساری برگزار شد.....(ادامه)

نگاهي به سوابق و برنامه هاي دكتر دژپسند / كانديداي وزارت اقتصاد(يادداشت)
(ادامه)
در بخشى از اين فيلم كه زمانش به قبل از تاريخ اعلام حكم اخير محكوميت اسفنديار رحيم مشايى بر مى گردد، احمدى نژاد با قسم به لفظ جلاله مى گويد: اگر مشايى حكم بقايى را آتش نمى زد، من آتش مى زدم! محمود احمدى نژاد: اگر مشايى آتش نمى زد، من آتش مى زدم!
در بخشى از اين فيلم كه زمانش به قبل از تاريخ اعلام حكم اخير محكوميت اسفنديار رحيم مشايى بر مى گردد، احمدى نژاد با قسم به لفظ جلاله مى گويد: اگر مشايى حكم بقايى را آتش نمى زد، من آتش مى زدم!(ادامه)
برد قاطع تیم شهروند ساری در خانه
تيم فوتسال شهروند ساري حريف قمي را گلباران كرد.(ادامه)
بهروز نعمتی از جلسه با لاریجانی و نزدیک بودن فعالیت های حزب رهروان خبر داد. او تاکید کرد که ممکن است نام حزب «رهروان» نباشد. آخرین اخبار در مورد حزب لاریجانی / اختلاف در مورد نام حزب / جلسات با لاریجانی در مورد آغاز فعالیت های حزب(خبر)
بهروز نعمتی از جلسه با لاریجانی و نزدیک بودن فعالیت های حزب رهروان خبر داد. او تاکید کرد که ممکن است نام حزب «رهروان» نباشد.(ادامه)
در مصوبه شورا اين قانون با رعايت سياستهاي كلي حمايت از ايثارگران، تاييد شده است. با تاييد شوراي نگهبان بسياري از استانداران، معاونين وزرا ، سفرا و شهرداران بازنشسته تلقي شده و بايد كناره گيري كنند. شورای نگهبان اصلاحیه قانون منع بکارگیری بازنشستگان را تایید کرد / کدخدایی: هنوز رسماً نظرمان را اعلام نکردیم(خبر)
در مصوبه شورا اين قانون با رعايت سياستهاي كلي حمايت از ايثارگران، تاييد شده است. با تاييد شوراي نگهبان بسياري از استانداران، معاونين وزرا ، سفرا و شهرداران بازنشسته تلقي شده و بايد كناره گيري كنند.(ادامه)
پست اینستاگرامی مهدی رحمتی برای هواداران استقلال
(ادامه)
اعلام آمادگي براي اجراي برنامه عفاف و حجاب ويژه آقايان
(ادامه)
شمال نیوز: مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران ،از همه نهادهاي مرتبط با دفتر امور بانوان و خانواده استان درخواست همکاري کرد تا بتوانند به اقشار مختلف بانوان کمک کنند. لزوم همکاري نهادهاي مرتبط براي اجراي برنامه هاي حوزه بانوان
شمال نیوز: مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران ،از همه نهادهاي مرتبط با دفتر امور بانوان و خانواده استان درخواست همکاري کرد تا بتوانند به اقشار مختلف بانوان کمک کنند.(ادامه)
روزنامه اعتماد: عبدالله نوری جایگزین عارف می‌شود
روزنامه اعتماد نوشت: برخي فعالان سياسي مي‌خواهند او (نوری) را از جلسات خانگي به متن سياست بازگردانند اما نوري هنوز در مواجهه با اين كنش‌ها هيچ واكنشي ندارد گرچه خبرهاي غيررسمي حاكي از آن است كه مذاكرات با او به سطح قابل‌توجهي رسيده است(ادامه)
امام جمعه نكا:حمايت از ولايت فقيه مانع گزند به انقلاب مي‌شود
امام جمعه نكا گفت: حمايت از ولايت فقيه و در مسير ولايت بودن مانع گزند به انقلاب و اسلام مي‌شود و بايد در اين مسير تلاش همه جانبه انجام شود.(ادامه)
اي امام رئوف ....(يادداشت)
(ادامه)
روايت جديد "احمدی‌ نژاد" از كانديداتورى اش در انتخابات 84
(ادامه)
شمال نیوز : مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امیدواریم راه سردار طوسی ادامه یابد و باید همگان بدانند همچنان که امام فرمود: " ما متجاوز نبوده و نیستیم". و لذا باید باهم باشیم و متحد باشیم و با همه قوا برای تعالی تلاش کنیم و به فرمان ولی‌امرمسلمین، راه شهدا را برویم.....

سردار طوسی تحت امر ولایت بود و در دل خاک دشمن به شهادت رسید
شمال نیوز : مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امیدواریم راه سردار طوسی ادامه یابد و باید همگان بدانند همچنان که امام فرمود: " ما متجاوز نبوده و نیستیم". و لذا باید باهم باشیم و متحد باشیم و با همه قوا برای تعالی تلاش کنیم و به فرمان ولی‌امرمسلمین، راه شهدا را برویم..... (ادامه)
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت.... 95 درصد مردم مازندران از پایتخت استقبال کرده‌اند!
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت....(ادامه)
نامه سرگشاده موسوم به ۳۰۰ فعال سابق دانشجویی خطاب به امام خامنه‌ای، علاوه بر هم‌زمانی آن با بیانیه نهضت مرتد موسوم به آزادی، بر نسخه اصلی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی در موج سوم مبتنی بر طراحی میز گفتگوی ملی توسط دکتر میثاق پارسا (استاد جامعه‌شناسی مستقر در آمریکا) و همکاری اندیشکده وودرو ویلسون انطباق کامل دارد. نقدی بر نامه سرگشاده ۳۰۰ نفر از فعالین دانشجویی سابق/افسران مدعی انقلاب که نه عمار و نه مالک بودند!(يادداشت)
نامه سرگشاده موسوم به ۳۰۰ فعال سابق دانشجویی خطاب به امام خامنه‌ای، علاوه بر هم‌زمانی آن با بیانیه نهضت مرتد موسوم به آزادی، بر نسخه اصلی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی در موج سوم مبتنی بر طراحی میز گفتگوی ملی توسط دکتر میثاق پارسا (استاد جامعه‌شناسی مستقر در آمریکا) و همکاری اندیشکده وودرو ویلسون انطباق کامل دارد.(ادامه)
انتقاد تند عارف از رسانه ملی
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: به دلیل عملکرد بد برخی از مسئولین و نهادها اعتماد مردم به حاکمیت خدشه‌دار شده است. نمونه عینی آن عملکرد صدا وسیما است که با نگاهی جانبدارانه روز به روز از مردم فاصله می گیرد.(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد.


چهار فصل طوفانی احمدی‌نژاد / رئیس‌جمهور سابق پروژه افشاگری را مهندسی می‌کند | رفقای احمدی‌نژاد پشت میله‌های زندان
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد. (ادامه)


علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد. لاریجانی؛ «بَدل انتخاباتی» روحانی در انتخابات 1400 می شود؟ / احمدی نژادی ها همچنان به دنبال دوگانه سازی لاریجانی - احمدی نژاد
علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد.(ادامه)
چه مصلحتی درباره احمدی‌نژاد در جریان است که نه مردم می‌فهمند نه نخبگان نه سران قوا
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.