.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود .


 با اتمام طرح هاي شهرداري، "ساري" به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد(خبر)
استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود . (ادامه)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت.
پدرم اين روزها را پيش بيني‌ مي‌كرد/عقلانیت دردولت روحانی افت پیدا کرده/نامه‌ اخیراحمدی‌نژاد را به فال نیک می‌گیریم/مهدی شبیه‌ترین فرد به(خبر)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت. (ادامه)
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند..... دوراهی ؛ کاندیداتوری در انتخابات مجلس یا انتخابات ریاست جمهوری؟
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند.....(ادامه)
شمال نیوز : اهميت مبارزه با قاچاق كالا و ارز در تحقق اهداف و برنامه هاي اقتصادي دولت بويژه در ايجاد بستر و از بين بردن موانع تحقق اقتصاد مقاومتي، قاطعيت، جديت و سرعت در اجراي برنامه هاي محوري دولت در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز از جمله اولويت هايي است كه در نشست احمد حسين زادگان با دبير كميسيون مبارزه….... بررسي اولويت هاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان در سال 97 با حضور سرپرست معاونت سياسي امنيتي استانداري
شمال نیوز : اهميت مبارزه با قاچاق كالا و ارز در تحقق اهداف و برنامه هاي اقتصادي دولت بويژه در ايجاد بستر و از بين بردن موانع تحقق اقتصاد مقاومتي، قاطعيت، جديت و سرعت در اجراي برنامه هاي محوري دولت در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز از جمله اولويت هايي است كه در نشست احمد حسين زادگان با دبير كميسيون مبارزه…....(ادامه)
انتصاب مديرعامل جديد سازمان بهشت رضا شهرداري ساري
اميد مالجو از سوي مهدي عبوري شهردار ساري به عنوان مديرعامل جديد سازمان بهشت رضا (ع) منصوب شد (ادامه)
شمال نیوز : در این جلسه عباس رمدانی، با کسب رای موافق اعضای هیئت مدیره حاضر در جلسه، به عنوان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزیده شد..... «سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران» هیئت رئیسه خود را شناخت
شمال نیوز : در این جلسه عباس رمدانی، با کسب رای موافق اعضای هیئت مدیره حاضر در جلسه، به عنوان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزیده شد.....(ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
روحانی اصلاح‌طلبان را کجا می‌برد؟
(ادامه)
زمزمه بنزين 1500 توماني از دی ماه
قيمت بنزين يكي از جذاب‌ترين موضوعاتي است كه هر ساله با ارايه لايحه بودجه توسط دولت به مجلس شوراي اسلامي مورد توجه خاص قرار مي‌گيرد.(ادامه)
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است: عربستان پس از ناکامی‌های گسترده داخلی و خارجی می‌خواهد جبهه جدیدی علیه لبنان بگشاید.

افشاگری محسن رضایی از طرح سه مرحله‌ای عربستان علیه لبنان
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است: عربستان پس از ناکامی‌های گسترده داخلی و خارجی می‌خواهد جبهه جدیدی علیه لبنان بگشاید. (ادامه)
استيضاح وزير کار کليد خورد
محمود اسلاميان، مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري، استعفاي خود را تقديم ربيعي، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، کرد.(ادامه)
چشم های زیادی از چپ و راست سیاست به شیخ ناطق نوری دوخته شده است، آیا مرد پشت پرده سیاست سالهای اخیر قرار است به میانه تصمیمات سیاست بازگردد؟

تحرکات معنادار ناطق قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری 96/ شیخ نور، به اصولگرایان سنتی روی خوش نشان خواهد داد؟
چشم های زیادی از چپ و راست سیاست به شیخ ناطق نوری دوخته شده است، آیا مرد پشت پرده سیاست سالهای اخیر قرار است به میانه تصمیمات سیاست بازگردد؟ (ادامه)
علت قهر ناطق از جامعه روحانيت چيست؟
همه تصور مي‌کنند علت اصلي قهر ناطق‌نوري از جامعه روحانيت مبارز و ترک آن، به سال ٨٨ و آن مناظره‌هاي معروف بازمي‌گردد.(ادامه)
ماجرای فرزند لاریجانی در مجلس مطرح شد
(ادامه)
علت پديدآمدن موسسات غيرمجاز چیست؟
شمال نیوز : معاون نظارتي پيشين بانک مرکزي به آسيب‌شناسي و ريشه‌يابي موسسات مالي غيرمجاز پرداخته است. (ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
حمايت از روحاني منوط به عمل به وعده‌هاست
شمال نیوز : اين منتقدان نسبت به وزراي پيشنهادي روحاني انتقاد دارند و معتقدند روحاني در ايام انتخابات راهنماي چپ زده اما پس از راي گرفتن از بدنه اجتماعي به راست پيچيده است.(ادامه)
گزارش آخرین تحولات اقتصادی کشور
معاونت اقتصادی بانک مرکزی، آخرين تحولات اقتصادی کشور و نيز اقدامات اخير این بانک را در رابطه با نرخ‌های سود به شورای پول و اعتبار ارایه کرد.(ادامه)
حمایت شبکه های اجتماعی ایرانی از تحصیل کودکان افغان
شمال نیوز : موجي كه به راه افتاد تا آنجا پيش رفت كه وزير آموزش و پرورش هم با آن همراه شد. محمد بطحايي در توييتر خود نوشت: «تحصيل علم و دانش در هر شرايطي حق تمام افراد است، تلاش مي‌كنم تا دانش‌آموزان هيچ مليتي از مهر جا نمانند.»(ادامه)
شمال نیوز : در پی معرفی محمد شریعتمداری ، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت ، تشكل ها و انجمن هاي خصوصي بخش صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با ارسال نامه  سرگشاده ای.... حمایت تشکل های صنفی ، صنعت و معدن مازندران از شریعتمداری
شمال نیوز : در پی معرفی محمد شریعتمداری ، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت ، تشكل ها و انجمن هاي خصوصي بخش صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با ارسال نامه سرگشاده ای....(ادامه)
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است. «نقشه سیاسی» ناطق نوری در دوران پساهاشمی /پشت‌پرده استعفا دادن‌های پی‌درپی شیخ نور /بازگشت هوشمندانه به سیاست
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است.(ادامه)
روايتي از فروش اعضاي بدن؛ از كليه تا كبد، براي كمي پول
(ادامه)
شمال نیوز : اولین جلسه مجلس بعد از انتخابات فرصت مناسبی بود تا نمایندگان در کنار تبریک پیروزی، درخواست بازنگری در قانون اساسی و پیگیری نظام پارلمانی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی را مطرح کنند..... پیشنهاد تغییر نظام از ریاستی به پارلمانی و حذف انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز : اولین جلسه مجلس بعد از انتخابات فرصت مناسبی بود تا نمایندگان در کنار تبریک پیروزی، درخواست بازنگری در قانون اساسی و پیگیری نظام پارلمانی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی را مطرح کنند.....(ادامه)
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به  ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ... انتخاب رییس جمهور بر اساس نظریه شایستگی –ظرفیت –عملکرد
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ...(ادامه)
فرهنگ ایرانی انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
جبهه «ناطق» پشت سر روحانی
(ادامه)
نظر رهبر انقلاب درباره مناظره‌های انتخاباتی
سیاست > رهبری - پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR، در خردادماه سال 92 در مطلبی به بیان نگاه رهبر انقلاب به مناظره های انتخاباتی پرداخته بو(ادامه)
"در این احتمال همه مسائل میان آقایان جهانگیری و قالیباف خواهد بود و نه روحانی و نه رئیسی درگیر نمی‌شوند. حضور آقایان هاشمی و میرسلیم هم تاثیر چندانی در نتیجه ندارد زیرا حضور میرسلیم که صرفا برای بیان دیدگاه های حزبی است و آقای هاشمی صرفا برای این در انتخابات نام نویسی کرده اند که مشخص کند مرحوم هاشمی تاکید بر حمایت از روحانی داشته است. همه احتمالات انتخابات ۹۶ / شانس چه کسی بیشتر است
"در این احتمال همه مسائل میان آقایان جهانگیری و قالیباف خواهد بود و نه روحانی و نه رئیسی درگیر نمی‌شوند. حضور آقایان هاشمی و میرسلیم هم تاثیر چندانی در نتیجه ندارد زیرا حضور میرسلیم که صرفا برای بیان دیدگاه های حزبی است و آقای هاشمی صرفا برای این در انتخابات نام نویسی کرده اند که مشخص کند مرحوم هاشمی تاکید بر حمایت از روحانی داشته است.(ادامه)
پیغام محمود احمدی‌نژاد به شورای نگهبان
شمال نیوز: روزنامه اعتماد چهار سناریوی کاندیداتوری احمدی نژاد را بررسی کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.