.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روحانی پاسخ «نامه محرمانه» جامعه مدرسین را داد
رئیس‌‌جمهور پاسخ نامه محرمانه جامعه مدرسین به خود را از طریق فرستاده‌ ویژه‌اش داد. (ادامه)

شمال نیوز: جلسه هم اندیشی مسئولان رسانه های استان مازندران و قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه در ساری برگزار شد.
جلسه هم اندیشی فرمانده قرارگاه غدیر با رسانه ها برگزار شد
شمال نیوز: جلسه هم اندیشی مسئولان رسانه های استان مازندران و قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه در ساری برگزار شد. (ادامه)
رفتگری که یکجا به اندازه 38 ماه حقوق گرفت
پرداخت پاداش های اخیر به مدیران شهرداری رشت و دریافت پاداش توسط یک مدیر به اندازه 38 ماه حقوق یک رفتگر در این مجموعه، از جمله مواردی بود که عضو شورای اسلامی این در جلسه شورا، مطرح و به آن انتقاد کرد. (ادامه)
اما و اگرهای جلسه محرمانه اصلاح طلبان با روحانی/ از خط و نشان تا بی اطلاعی
(ادامه)
جامعه مدرسین قم حامی یا مخالف روحانی؟
نزدیک شدن به فضای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اما باردیگر جامعه مدرسین را در سیبل نگاه ها و تحلیل ها قرار داده است.(ادامه)
حجت الاسلام محسنی اژه ای در خصوص کشف ۲۷ تن مواد مخدر طی 2 ماه گذشته، مرخصی مهدی هاشمی، دو ایراد اساسی در انتصاب مدیر جدید صندوق توسعه ملی و رسیدگی به پرونده احمدی نژاد توضیحاتی را ارائه کرد. هیچ رئیس جمهوری تحت تعقیب نیست/ مهدی هاشمی به مرخصی رفت/ اعدام شهرام امیری به جرم جاسوسی برای امریکا (خبر)
حجت الاسلام محسنی اژه ای در خصوص کشف ۲۷ تن مواد مخدر طی 2 ماه گذشته، مرخصی مهدی هاشمی، دو ایراد اساسی در انتصاب مدیر جدید صندوق توسعه ملی و رسیدگی به پرونده احمدی نژاد توضیحاتی را ارائه کرد. (ادامه)
ناگفته های ظریف از نخستین دیدار هایش با محمود احمدی‌نژاد
محمد جواد ظریف از نخستین دیدارهایش با محمود احمدی نژاد می‌گوید. (ادامه)
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در بیانیه ای به اتفاقات این باشگاه در فصل گذشته اشاره کرد.
گردوخاک و افشاگری مظلومی بعد از خداحافطی از استقلال
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در بیانیه ای به اتفاقات این باشگاه در فصل گذشته اشاره کرد. (ادامه)
«14 خرداد» سال 68 و «اصل صد و هفتم» قانون اساسی، در برهه‌ای از تاریخ سیاسی کشورمان، چنان به یکدیگر گره خورده‌اند که با وجود گذشت سال‌ها هنوز هم ناگفته‌هایی از آن روز و آن اصل باقی است. محرمانه‌های انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر‌/وقتی خاطره‌گویی هاشمی فضای خبرگان را آرام کرد
«14 خرداد» سال 68 و «اصل صد و هفتم» قانون اساسی، در برهه‌ای از تاریخ سیاسی کشورمان، چنان به یکدیگر گره خورده‌اند که با وجود گذشت سال‌ها هنوز هم ناگفته‌هایی از آن روز و آن اصل باقی است.(ادامه)
شمال نیوز: مردی که چشمۀ زندگی بود، هر چند بر جهان مادی چشم پوشیده است؛ اما هنوز زنده است و ما را به زیستن فرا می خواند. و ما می توانیم با مراجعه به سیرۀ او و آثار و خاطراتش، راز زنده ماندنش را دریابیم. شاگردان آن مرد بزرگ، هر یک وجهی از بزرگی او را روایت می کنند و آیینه ای هستند به گوشه ای از جمالش.... روایت محسن رضایی از تدبیر و تأثیر امام (ره) در روزهای سخت!
شمال نیوز: مردی که چشمۀ زندگی بود، هر چند بر جهان مادی چشم پوشیده است؛ اما هنوز زنده است و ما را به زیستن فرا می خواند. و ما می توانیم با مراجعه به سیرۀ او و آثار و خاطراتش، راز زنده ماندنش را دریابیم. شاگردان آن مرد بزرگ، هر یک وجهی از بزرگی او را روایت می کنند و آیینه ای هستند به گوشه ای از جمالش....(ادامه)
هاشمی: احتمال دیدار اوباما و روحانی وجود ندارد
به نظرم اگر آمریکایی‌ها عقل به خرج بدهند و درست عمل کنند، می‌توانند به‌جای خوبی برسند. (ادامه)
نوبخت در پاسخ به صیانت دولت از آرای نمایندگان گفت: در خصوص صیانت از آرای نمایندگان، وزارت كشور نظر حقوقی خود را كه متفاوت با نظر حقوقی شورای نگهبان درباره یكی از منتخبان اصفهان بود، بیان كرده است.
نوبخت: آرزو بر منتقدان جوان عیب نیست
نوبخت در پاسخ به صیانت دولت از آرای نمایندگان گفت: در خصوص صیانت از آرای نمایندگان، وزارت كشور نظر حقوقی خود را كه متفاوت با نظر حقوقی شورای نگهبان درباره یكی از منتخبان اصفهان بود، بیان كرده است. (ادامه)
به گزارش شمال نیوز، علي اكبر صالحي به مثلث گفت احمدي‌نژاد به او توصيه كرده بود تا خودش را از مذاكرات كنار بكشد.
احمدي ن‍ژاد به من گفت خودت را كنار بكش
به گزارش شمال نیوز، علي اكبر صالحي به مثلث گفت احمدي‌نژاد به او توصيه كرده بود تا خودش را از مذاكرات كنار بكشد. (ادامه)
وکیل بابک زنجانی:رتبه 2 کنکور بودم
رتبه ۲ کشوری کنکور سراسری سال ۷۸ این روزها وکالت بزرگترین پرونده فساد مالی را به عهده دارد.(ادامه)
ادعای دیدار 6 نماینده دموکرات با نماینده ایران
خبرگزاری بلومبرگ از دیدار محرمانه 6 نماینده دموکرات کنگره آمریکا با نماینده ایران در سازمان ملل در ارتباط با مساله تبادل زندانیان خبر داد.(ادامه)
احمدی‌نژاد: من انقلاب را از دست سکولارها نجات دادم
در حالی که محمود احمدی‌نژاد همچنان ترجیح می‌دهد مقابل رسانه‌ها سکوت پیشه کند اما بعضا نقل‌هایی از او در فضای رسانه‌ای و سیاسی مطرح می‌شود که در صورت درستی می‌تواند حاکی از نوع نگاه او به فضای سیاست داخلی ایران باشد(ادامه)
شمال نیوز : به این ترتیب و بدلیل محرمانه بودن رای نمایندگان نمی توان هیچیک از آنان را صاحب رای منفی یا مثبت به برجام دانست و اصولا به دلیل استقبال افکار عمومی از تصویب برجام در جلسه علنی امروز نباید اجازه موج سواری به برخی نمایندگان داده شود ..... کدام نمایندگان مازنی به برجام رای موافق دادند ؟
شمال نیوز : به این ترتیب و بدلیل محرمانه بودن رای نمایندگان نمی توان هیچیک از آنان را صاحب رای منفی یا مثبت به برجام دانست و اصولا به دلیل استقبال افکار عمومی از تصویب برجام در جلسه علنی امروز نباید اجازه موج سواری به برخی نمایندگان داده شود .....(ادامه)
صالحی: لاریجانی سنگ تمام گذاشت
رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر این که اقدامات روی زمین(درباره عمل ایران به تعهداتش در برجام) حداکثر دو ماه طول می‌کشد اظهار کرد: زمان شروع این اقدامات با نظر رئیس‌جمهور خواهد بود.(ادامه)
متن کامل گزارش کمیسیون برجام مجلس
متن کامل گزارش کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی منتشر شد.(ادامه)
مدیر مسئول روزنامه ‎ایران مجرم شناخته شد
(ادامه)
دنیای زنان سیاستمدار ایرانی/ تصاویر
دنیای سیاست هرگونه که تعریف شود در واقعیت چهره‌ای مردانه دارد؛ از فریاد کشیدن و دودو کردن در مجلس تا لابی‌های پنهان، از جلسات شبانه تا فعالیت حزبی، چالش‌های تبلیغاتی و دیگر حاشیه‌ها.(ادامه)
سپرده‌های بانکی معاف از مالیات است
بعد از آنکه رئیس جمهوری قانون اصلاح مالیات های مستقیم را به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد بندی از این ابلاغیه که سیستم بانکی را ملزم به ارایه اطلاعات بانکی به سازمان امور مالیاتی می کرد با حواشی های زیادی مواجه و منجر به تشدید نگرانی سپرده گذاران نظام بانکی شد.(ادامه)
وزیرکشور: درانتخابات عدم احراز صلاحیت‌نداریم
تا کنون با برخي اعضاي شوراي نگهبان که دوستانه صحبت کرده ام و آنها هم معتقدند که بايد صلاحيت همه افراد با تحقيق و بررسي و احراز يا رد شود. اگر شوراي نگهبان هم به قانون عمل کند، انتخابات در اين بخش نيز کاملا شفاف خواهد بود. (ادامه)
هدایای سعید مرتضوی به 37 نماینده مجلس
(ادامه)
جایگاه دستیار ویژه رئیس جمهور چیست؟
(ادامه)
جزئیات فنی توافق هسته ای ایران از زبان علی اکبر صالحی
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه بنده در وین یک تفاهم نامه مجددی را با آقای آمانو در خصوص فعالیت های گذشته و حال ایران امضا کردیم، گفت: اصل چیزی که امضا کردیم محرمانه نیست. (ادامه)
شمال نیوز: دبیر شورای نگهبان از تلاش هایی برای سیاسی کردن انتخابات مجلس خبرگان خبر داد که نگران کننده است. رهبر انقلاب درباره طرح استانی‌ شدن نظری ندادند/ صندوق‌های اخذ آرا نمی‌تواند شیشه‌ای باشد/ نگرانی از انتخابات خبرگان(خبر)
شمال نیوز: دبیر شورای نگهبان از تلاش هایی برای سیاسی کردن انتخابات مجلس خبرگان خبر داد که نگران کننده است.(ادامه)
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: متوجه شدیم که در 9 آبان‌ماه 1366 هیئت‌وزیران مصوبه‌ای را مبنی بر تشکیل دهستان بالای لاریجان تصویب کرده است که این مصوبه حدود 50 پارچه آبادی این دهستان را تشکیل می‌دهد که امامزاده هاشم هم بخشی از آن است .... اقرار نماینده دماوند به مالکیت مازندران بر امامزاده هاشم و قله دماوند
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: متوجه شدیم که در 9 آبان‌ماه 1366 هیئت‌وزیران مصوبه‌ای را مبنی بر تشکیل دهستان بالای لاریجان تصویب کرده است که این مصوبه حدود 50 پارچه آبادی این دهستان را تشکیل می‌دهد که امامزاده هاشم هم بخشی از آن است ....(ادامه)
وزیر کشور: صندوق‌های رای شفاف می‌شوند
(ادامه)
ابهام در تایید صلاحیت ۲۱ رئیس دانشگاه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.