.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد.

چگونه آیت‌الله خامنه‌ای آبروی مرحوم منتظری را در سال ۶۸ حفظ کردند؟
امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد. (ادامه)
بارها ۱۰ دقیقه وقت خواستم ولی روحانی قبول نکرد/ من را به واعظی ارجاع دادند/ واعظی هم به نوبخت ارجاع داد و نوبخت هم بدون جلسه با من تصمیم گرفت/ روحانی از توهین مجلس ناراحت است ولی خودش به مجلس اهانت می‌کند....(خبر)
(ادامه)
کمیسیون اصل نود اخیرا جلسه‌ای در خصوص گزارش فینال جام قهرمان‌های آسیا توسط عادل فردوسی‌پور برگزار کرده است. جلسه محرمانه مجلس درباره عادل فردوسی‌پور
کمیسیون اصل نود اخیرا جلسه‌ای در خصوص گزارش فینال جام قهرمان‌های آسیا توسط عادل فردوسی‌پور برگزار کرده است.(ادامه)
 تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به معطلی ترخیص کالاها در گمرک تا برگزاری انتخابات آمریکا از سوی دولت، سؤال کردند. نامه 21 نماینده مجلس به روحانی
تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به معطلی ترخیص کالاها در گمرک تا برگزاری انتخابات آمریکا از سوی دولت، سؤال کردند.(ادامه)
فاجعه هشتم شهریور؛ بمب‌گذار دفتر نخست‌وزیری که بود و چه شد؟
هشتم شهریور ۱۳۶۰ انفجاری در دفتر نخست‌وزیری رجایی و باهنر، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت را به شهادت رساند. (ادامه)

در این مقاله می‌خوانیم که چطور با این وضعیت برخورد کنیم، خواه کارکنان شما وظایفشان را به‌صورت دورکاری انجام دهند و خواه کارهایشان را در محل شرکت ادامه دهند چطور در محیط کار به کرونا مبتلا نشویم؟
در این مقاله می‌خوانیم که چطور با این وضعیت برخورد کنیم، خواه کارکنان شما وظایفشان را به‌صورت دورکاری انجام دهند و خواه کارهایشان را در محل شرکت ادامه دهند (ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم. همه مدعیان «ریاست» بر کمیسیون‌های مجلس +اسامی
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود. در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود. (ادامه)
 این فایل صوتی، حاوی سخنانی است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی رحمه‌الله در سال آخر عمر امام بیان میکنند.
روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از دیدار محرمانه با امام خمینی (ره) در سال آخر عمر ایشان / ایشان گفت «شما رهبر بشوید»
این فایل صوتی، حاوی سخنانی است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی رحمه‌الله در سال آخر عمر امام بیان میکنند. (ادامه)
مهندس افضلی : سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در ساخت نیروگاه‌های مازندران / ۱۲ پروژه احداث و توسعه برای سالجاری در دستور قرار دارد
(ادامه)
علی ادیانی نماینده قائم شهر می‌گوید پشت تریبون رفتم و گفتم «این تذهبون؟» واقعا مجلس دارد به کجا می‌رود؟! چه کاری دارد می‌کند، ببینید برخی از نظرات و کارها متاثر از اتفاقات پیرامونی است، حالا مصوبه اخیر مجلس به اعتقاد من متاثر از عدم اعتماد دوباره مردم به نمایندگان در مجلس دهم بود..... اخراجی‌های مجلس با مصوبه‌های بی‌خاصیت انتقام گرفتند
علی ادیانی نماینده قائم شهر می‌گوید پشت تریبون رفتم و گفتم «این تذهبون؟» واقعا مجلس دارد به کجا می‌رود؟! چه کاری دارد می‌کند، ببینید برخی از نظرات و کارها متاثر از اتفاقات پیرامونی است، حالا مصوبه اخیر مجلس به اعتقاد من متاثر از عدم اعتماد دوباره مردم به نمایندگان در مجلس دهم بود.....(ادامه)
نحوه حضور کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد در شرایط کرونا
محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دستورالعملی به روسای واحد‌های دانشگاهی، تصمیمات جدیدی را در امور مختلف اداری و آموزشی براساس مصوبات ستاد ملّی مقابله با ویروس کرونا و آغاز مرحله فاصله‌گذاری هوشمند، صادر و ابلاغ کرد.(ادامه)
روایت اسناد از«ساده لوحی» آیت الله منتظری/آیا تصمیم امام خمینی ناگهانی بود؟
بنا بر روایت و اسناد تاریخی به وضوح می توان دریافت دو شبهه عزل ناگهانی قائم مقام رهبری توسط امام خمینی و ساده لوح نبودن حسینعلی منتظری صحت ندارد. (ادامه)
احتمال مرگ ۲ میلیون نفر و ابتلای ۲۴۰ میلیون نفر به کرونا در آمریکا
مقامات آمریکایی «مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها» (C.D.C) و کارشناسان اپیدمی از دانشگاه‌های سراسر جهان از ماه گذشته مشغول بررسی سناریو‌های مختلفی هستند که پس از شیوع کرونا رخ می‌دهند. در واقع مهم‌ترین پرسش‌ها این‌ است که اگر ویروس کرونا در ایالات متحده شایع شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ چند نفر ممکن است بمیرند؟ چه تعداد آلوده هستند و نیاز به بستری دارند؟ (ادامه)
شمال نیوز: زم در دادگاه گفت: پس از مکالمه روحانی و مکرون از پلیس فرانسه با من تماس گرفتند و گفتند که در خطر ترور هستی..... نیما زم در دادگاه: بعد از مکرون سنگین ترین تیم حفاظت در فرانسه برای من بود
شمال نیوز: زم در دادگاه گفت: پس از مکالمه روحانی و مکرون از پلیس فرانسه با من تماس گرفتند و گفتند که در خطر ترور هستی.....(ادامه)
شمال نیوز: نشریه خط حزب‌الله در جدیدترین شماره خود پیام محرمانه رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس درباره طرح اصلاح قیمت بنزین را منتشر کرده است. پیام محرمانه رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس درباره طرح اصلاح قیمت بنزین
شمال نیوز: نشریه خط حزب‌الله در جدیدترین شماره خود پیام محرمانه رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس درباره طرح اصلاح قیمت بنزین را منتشر کرده است.(ادامه)
قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران از اواخر شهریور ماه وارد فاز اجرایی شده اما تا کنون بخشی از مسئولان و مدیران اقدام به ثبت فهرست اموال خود نکرده اند. از سوی دیگر قانون فعلی بدلیل ضعف هایی که دارد بعید است به ....(خبر)
(ادامه)

شبنم نعمت زاده متهم ردیف اول پرونده اخلال در نظام دارویی کشور در آخرین دفاع خود گفت: طی یک نامه محرمانه مطالبی را برای قاضی دادگاه ارسال کرده و مواردی را توضیح دادم. شبنم نعمت‌زاده در آخرین دفاعیاتش چه گفت؟
شبنم نعمت زاده متهم ردیف اول پرونده اخلال در نظام دارویی کشور در آخرین دفاع خود گفت: طی یک نامه محرمانه مطالبی را برای قاضی دادگاه ارسال کرده و مواردی را توضیح دادم.(ادامه)
تفرقه مشکوک در انجمن واردکنندگان برنج
شمال نیوز: در یک سال اخیر و به‌دنبال تخلیه اثرات تورمی جهش ارزی در بازار کالاهای اساسی، دولت تمام تلاش خود را برای تأمین این کالاها با ارز ترجیحی و حفظ ثبات بازار به‌کار گرفت. در این میان، تمهیداتی هم برای تأمین برنج مورد نیاز انجام شد و حتی اخیراً برای تسهیل تأمین نیاز داخل به این محصول پرطرفدار، اجرای استانداردهای اجباری برنج نیز برای 6‌ماه به تعویق افتاد؛ اما در این میان، در شرایطی که همه نیروها باید برای عبور از محدودیت‌های تحریمی تلاش کنند، تفرقه مشکوکی در انجمن واردکنندگان برنج ایجاد شده که فعالان این حوزه را با سردرگمی مواجه کرده است.(ادامه)
شمال نیوز :  بر اساس اصل 142 قانون اساسی همه مسئولان نظام و همسر و فرزندان‏ آنان‏ قبل‏ و بعد از خدمت‏، توسط رئیس‏ قوه‏ قضائیه‏ رسیدگی‏ می‏ شود که‏ بر خلاف‏ حق‏، افزایش‏ نیافته‏ باشد..... اموال و دارایی ۲۵۰ هزار مدیر زیر ذره بین قانون/ شفافیت این بار نتیجه می‌دهد؟
شمال نیوز : بر اساس اصل 142 قانون اساسی همه مسئولان نظام و همسر و فرزندان‏ آنان‏ قبل‏ و بعد از خدمت‏، توسط رئیس‏ قوه‏ قضائیه‏ رسیدگی‏ می‏ شود که‏ بر خلاف‏ حق‏، افزایش‏ نیافته‏ باشد.....(ادامه)
پیشنهاد لاریجانی به رئیسی و روحانی برای محرمانه ماندن اطلاعات مالی مسئولان
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست سران قوا مطرح کرد که ساز و کاری برای کد و رمزگذاری بیندیشند تا نمایندگان برای اطلاعاتشان مصونیت داشته باشند. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به هجمه های اخیر به آیت الله لاریجانی گفت: بازداشت های شبانه، پرونده سازی ها و برخورد قهری قوه قضاییه شرایط را اینگونه کرد. بازداشت های شبانه و پرونده سازی ها برای آملی لاریجانی مشکل ایجاد کرد/اگر در برابر انتقاد ها گارد نمی گرفت اینطور نمی شد
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به هجمه های اخیر به آیت الله لاریجانی گفت: بازداشت های شبانه، پرونده سازی ها و برخورد قهری قوه قضاییه شرایط را اینگونه کرد.(ادامه)
مخالفت سران قوا با افزایش قیمت بنزین
نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد دارم هیچ دولتی به اندازه این دولت از ابتدا تا الان از اختیار برخوردار نبوده است و مجلس هم خیلی همراه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!!
.... توکلی : مردم وضعیت را می‌بینند و می‌فهمند که ما صادق نیستیم و انقلاب و اسلام را پله قرار داده‌ایم
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!! ....(ادامه)
واقعیت ماجرای زن نفوذی در صنعت نفت چه بود؟
(ادامه)
جمع آوری امضا برای عزل عضو هیئت رئیسه مجلس
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس از امضاء نامه ای از سوی نمایندگان مجلس درباره اظهارات روز گذشته علیرضا رحیمی نماینده تهران در جریان بررسی سوال از وزیر دفاع، خبر داد و گفت: طبق آیین نامه داخلی مجلس اگر تعداد امضاهای این نامه به 25 برسد باید این عضو هیئت رئیسه از سمت خود عزل شود. (ادامه)
شنیده‌ها حاکی از حضور احتمالی «محمدباقر قالیباف»، شهردار سابق تهران، در فهرست اصولگرایان حوزه انتخاباتی مشهد و کلات است که می‌تواند معادلات بسیاری از گروه‌ها و جناح‌های سیاسی را در استان بر هم بزند. قالیباف، جلیلی یا حدادعادل؛ چه کسی سرلیست شود؟
شنیده‌ها حاکی از حضور احتمالی «محمدباقر قالیباف»، شهردار سابق تهران، در فهرست اصولگرایان حوزه انتخاباتی مشهد و کلات است که می‌تواند معادلات بسیاری از گروه‌ها و جناح‌های سیاسی را در استان بر هم بزند.(ادامه)
یک کاربر فضای مجازی اعلام کرد: شوهر اول مریم رجوی و نفر دوم سازمان منافقین در جلسه محرمانه به وخامت حال مریم رجوی اشاره کرده و بیماری سرطان او تایید شده است. حال مریم رجوی، وخیم شد + عکس
یک کاربر فضای مجازی اعلام کرد: شوهر اول مریم رجوی و نفر دوم سازمان منافقین در جلسه محرمانه به وخامت حال مریم رجوی اشاره کرده و بیماری سرطان او تایید شده است. (ادامه)
چالش انگلیسی احمدی نژادی های دیروز و امروز
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.