.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:  هر روز یک کالای جدید نایاب و گران می شود و مردم غیر از صف کشیدن برای خرید آن راهی ندارند. مسئولان امر غیر از گردن هم اندازی مشکل کاری نمی کنند و مجلس محترم نیز گویی در خواب است! .... اسفند هم تمام شد، آیا خواب زمستانی نمایندگان مجلس هم تمام می شود؟
شمال نیوز: هر روز یک کالای جدید نایاب و گران می شود و مردم غیر از صف کشیدن برای خرید آن راهی ندارند. مسئولان امر غیر از گردن هم اندازی مشکل کاری نمی کنند و مجلس محترم نیز گویی در خواب است! ....(ادامه)
معرفی ۳ کاندیدای استانداری تهران به وزرات کشور
دبیر مجمع نمایندگان تهران درباره گزینه‌های پیشنهادی این مجمع به وزرات کشور گفت: این افراد از چهره‌های ملی و استانی هستند و توان مدیریتی بالایی دارند.(ادامه)
بازداشت دختر یکی از وزرای سابق
شمال نیوز: دادستان تهران به شرکت‌های قطعه سازی و خودروسازی هشدار داد و گفت: شرکت‌های قطعه‌سازی و خودروسازی حق ندارند کاری کنند که اولا انحصار ایجاد شود و ثانیا این انحصار منجر به کمبود کالا و توقف تولید خودرو شود.(ادامه)
شمال نیوز : در این نشست  رییس شورای اسلامی شهر قائم شهر در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر بحث های مطرح شده در خصوص اکثریت و اقلیت شورا گفت : وقتی ۷،۹ یا ۱۱ نفر به یک شورا راه می یابند به این دلیل است که همه سلیقه ها موجود و تضارب آرا باشد و این .... در نشست خبری رئیس و اعضای شورای اسلامی قائم شهر چه گذشت ؟ + مشروح
شمال نیوز : در این نشست رییس شورای اسلامی شهر قائم شهر در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر بحث های مطرح شده در خصوص اکثریت و اقلیت شورا گفت : وقتی ۷،۹ یا ۱۱ نفر به یک شورا راه می یابند به این دلیل است که همه سلیقه ها موجود و تضارب آرا باشد و این ....(ادامه)
شمال نیوز : به هر حال اوضاع اقتصادی خوب نیست و حتی امکان اینکه وضعیت از این هم نابسامان‌تر شود، وجود دارد. البته نگرانی‌هایی هم وجود دارد، زیرا قشر ضعیف جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای است و تا حدودی هم تحمل ادامه این شرایط نامساعد را ندارد..... نمی‌دانم با چه مبنایی می‌گویند نوبخت باید برود
شمال نیوز : به هر حال اوضاع اقتصادی خوب نیست و حتی امکان اینکه وضعیت از این هم نابسامان‌تر شود، وجود دارد. البته نگرانی‌هایی هم وجود دارد، زیرا قشر ضعیف جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای است و تا حدودی هم تحمل ادامه این شرایط نامساعد را ندارد.....(ادامه)
شمال نیوز : رییس‌جمهور و قوه‌ی مجریه، مسئول شورای هماهنگی اقتصادی قوا هستند..... تشکیل اتاق جنگ اقتصاد به دستور مقام معظم رهبری(خبر)
شمال نیوز : رییس‌جمهور و قوه‌ی مجریه، مسئول شورای هماهنگی اقتصادی قوا هستند.....(ادامه)
واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور نیز به همراه حسن روحانی عازم سئویس شده تا هر دو طرف این دیدار محرمانه، هیچ اطلاع رسانی مناسبی پیرامون آنچه میانشان گذشته ارائه ندهند . دیدار محرمانه رئیس دفتر رئیس جمهور با قالیباف
واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور نیز به همراه حسن روحانی عازم سئویس شده تا هر دو طرف این دیدار محرمانه، هیچ اطلاع رسانی مناسبی پیرامون آنچه میانشان گذشته ارائه ندهند .(ادامه)
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت هرچه بیشتر در کشور بویژه در مقطعی که دشمن تلاش دارد با تشدید فشار‌ها در جامعه التهاب ایجاد کند، ضمن ارائه برخی توضیحات حقوقی پیرامون دستور قضایی مبنی بر مسدود سازی پیام رسان تلگرام از همه مسئولان در رده‌های مختلف خواست که از طرح برخی مطالب حاشیه‌ای پرهیز کنند. رئیس قوه قضاییه: هزاران شکایت شده‌ بود / مسدودسازی این پیام‌رسان برای احقاق حقوق مردم است، نه تضییع حقوق(خبر)
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت هرچه بیشتر در کشور بویژه در مقطعی که دشمن تلاش دارد با تشدید فشار‌ها در جامعه التهاب ایجاد کند، ضمن ارائه برخی توضیحات حقوقی پیرامون دستور قضایی مبنی بر مسدود سازی پیام رسان تلگرام از همه مسئولان در رده‌های مختلف خواست که از طرح برخی مطالب حاشیه‌ای پرهیز کنند.(ادامه)
ناگفته‌هایی از جلسات محرمانه احمدی نژادی‌ها
حمیدرضا موسوی، مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد، با اشاره به رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد و حامیان او به ذکر ناگفته‌هایی از فعالیت‌های محرمانه مشایی و احمدی‌نژاد پرداخته است.(ادامه)
ناگفته‌هایی از فعالیت‌های محرمانه مشایی و احمدی‌نژاد در دولت‌ دهم
(ادامه)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت.
پدرم اين روزها را پيش بيني‌ مي‌كرد/عقلانیت دردولت روحانی افت پیدا کرده/نامه‌ اخیراحمدی‌نژاد را به فال نیک می‌گیریم/مهدی شبیه‌ترین فرد به(خبر)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت. (ادامه)
شمال نیوز : اما با پنهان شدن نظر هیئت حل اختلاف در نامه نگاری‌های استاندار وقت و بی اعتنایی به مفاد قانون شوراها مسئله انتخاب شهردار دچار چالش گرديد و دوباره سرپرست  مشغول بكار شد تا بهشهر با دو شهردار اداره شود. .... همه ماجرای انتخاب شهردار بهشهر ؛ از صدور رای دیوان عدالت اداری تا انتخاب شهردار جدید !
شمال نیوز : اما با پنهان شدن نظر هیئت حل اختلاف در نامه نگاری‌های استاندار وقت و بی اعتنایی به مفاد قانون شوراها مسئله انتخاب شهردار دچار چالش گرديد و دوباره سرپرست مشغول بكار شد تا بهشهر با دو شهردار اداره شود. ....(ادامه)
اوباما طرح ترور سردار سليمانی را لو داد!
يک روزنامه عربی ادعا کرد که اوباما طرح ترور سردار سليماني را به ایران لو داد! (ادامه)

چندی پیش ترکیه قرارداد بسته که کامیون های بارش از ایران عبور کند و به قطر برود؛ چرا نباید کامیون‌های بار ایران به قطر برود؟ وقتی خودرو ایرانی را ایران نمی‌خرد و این میزان کشته و صدمات دارد، معلوم است که همسایه‌های ما خریدار خودرو و یا دیگر کالاهای ما نیستند. باید دولتمردان در این زمینه اقدام جدی انجام دهند و از این فرصت‌هایی که اکنون ایران در کشورهای منطقه دارد، بهره برداری اقتصادی را داشته باشد.
ژن ترامپ ساختارشکن است / اروپایی‌ها از ترامپ ناراحت هستند / اشغال قدس مثل اشغال مکه و مدینه است و اعلام جنگ به مسلمانان است(خبر)
چندی پیش ترکیه قرارداد بسته که کامیون های بارش از ایران عبور کند و به قطر برود؛ چرا نباید کامیون‌های بار ایران به قطر برود؟ وقتی خودرو ایرانی را ایران نمی‌خرد و این میزان کشته و صدمات دارد، معلوم است که همسایه‌های ما خریدار خودرو و یا دیگر کالاهای ما نیستند. باید دولتمردان در این زمینه اقدام جدی انجام دهند و از این فرصت‌هایی که اکنون ایران در کشورهای منطقه دارد، بهره برداری اقتصادی را داشته باشد. (ادامه)
احتمال استعفای برخی اصلاح طلبان از نهاد ریاست جمهوری
گله و شکایت‌ اردوگاه اصلاح‌طلبی از عهدشکنی‌های روحانی در قبال کسانی که او را به بالاترین مقام اجرایی کشور رسانده‌اند؛ دیگر یک غرولند سیاسی نیست چنانکه نسخه‌ تئوری عبور از روحانی پچیده شده و اصلاح‌طلبان در مسیر جدا شدن از دولت گام بر می‌دارند. (ادامه)
جلسه محرمانه اصلاح طلبان برای جدایی از روحانی
تئوری جدایی از دولت بیشتر به دلیل ناتوانی روحانی در بهبود وضعیت معیشیتی مردم است و اصلاح‌طلبان قصد دارند با اجرای این برنامه از هزینه‌دادن برای دولت دوازدهم خودداری کنند. (ادامه)
افزایش آمار سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق مازندران
مدیر حراست شرکت توزیع برق مازندران از افزایش آمار سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق در 4 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گذشته خبر داد.(ادامه)
شکایت 8 عضو شورای شهر از یک خبرنگار
(ادامه)
حاشیه‌های دیدار دانشجویی رهبر معظم انقلاب
بچه‌ها مبهوت ِ شوخی صریح و پرکنایه‌ آقا هستند که ناگهان به‌جای تکبیر، صدای تشویق بلند می‌شود. حسینیه امام خمینی برای چند لحظه هم که شده، شور ِ سالن‌های دانشگاهی را تجربه می‌کند.(ادامه)
نحوه رسیدگی به شکایات در انتخابات ریاست‌جمهوری
(ادامه)
دکتر احمد توکلی با ارسال نامه سرگشاده‌ای به اعضای شورای نگهبان، با اشاره به مواردی از تجربه کشورداری و مدیریتی محمود احمدی نژاد، وی را فاقد صلاحیت‌های مصرح در قانون برای تصدی ریاست جمهوری دانست و خواستار رد صلاحیت وی شد.

احمدی‌نژاد مجرم است ؛ ردصلاحیتش کنید
دکتر احمد توکلی با ارسال نامه سرگشاده‌ای به اعضای شورای نگهبان، با اشاره به مواردی از تجربه کشورداری و مدیریتی محمود احمدی نژاد، وی را فاقد صلاحیت‌های مصرح در قانون برای تصدی ریاست جمهوری دانست و خواستار رد صلاحیت وی شد. (ادامه)
روایت یاسر هاشمی از دیدار خانواده آیت‌ الله با رهبری
آیا صحبتی درباره پرونده مهدی هاشمی شد؟(ادامه)
ناگفته‌های کدخدایی درباره جلسه ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی
سخنگوی شورای نگهبان در گفتگویی با هفته نامه مثلث زوایای مهمی از جلسه بررسی صلاحیت آیت الله هاشمی در سال 92 را روایت کرده است. (ادامه)
روایتی جدید از علت مرگ آیت الله هاشمی/استقبال احمدی‌نژاد از انتخاب ترامپ/رجز خوانی مشایی برای روحانی/کدام کشور هدف بعدی داعش خواهد بود؟(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : من نیازی به لیست امید نداشتم. من برای لیست امید از سوی شورای اصلاح طلبان و اعتدال دعوت شدم؛ پیش از این در «صدای ملت» و لیست آقای مطهری بودم از من دعوت شد که به لیست امید بیایم من هم قبول کردم و وارد لیست امید شدم..... نماینده شمالی : نمی‌شود خیلی به ناطق امیدوار بود
شمال نیوز : من نیازی به لیست امید نداشتم. من برای لیست امید از سوی شورای اصلاح طلبان و اعتدال دعوت شدم؛ پیش از این در «صدای ملت» و لیست آقای مطهری بودم از من دعوت شد که به لیست امید بیایم من هم قبول کردم و وارد لیست امید شدم.....(ادامه)
اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا
نمایندگان مردم در خانه ملت ضمن موافقت با اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا امکان تحقیق و تفحص از شهرداری‌ها را برای این مجموعه فراهم ساختند.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی برای دقایقی در جریان نطق نماینده مردم مشهد درباره اظهارات اخیر محمدجواد ظریف، وزیرامورخارجه متشنج شد.
حواشی داغ بهارستان 2 / «جواد» علیه «جواد»!/ لامصب بذار حرف بزنه ...!
مجلس شورای اسلامی برای دقایقی در جریان نطق نماینده مردم مشهد درباره اظهارات اخیر محمدجواد ظریف، وزیرامورخارجه متشنج شد. (ادامه)
محسنی اژه‌ای در خصوص پرونده‌های داغ قضایی روز از جمله پرونده واگذاری‌های املاک خاص در شهرداری تهران، تبعات اعدام بابک زنجانی و لغو سخنرانی مطهری در مشهد توضیحات مفصلی دارد. حکم‌اعدام زنجانی قطعی است | مدیران کانال آمدنیوز در وقت خود دستگیر و مجازات می‌شوند
محسنی اژه‌ای در خصوص پرونده‌های داغ قضایی روز از جمله پرونده واگذاری‌های املاک خاص در شهرداری تهران، تبعات اعدام بابک زنجانی و لغو سخنرانی مطهری در مشهد توضیحات مفصلی دارد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده شهرداری تهران و مباحثی که در این زمینه مطرح است،‌ گفت: در مورد این پرونده سازمان بازرسی کل کشور وارد شد، آنها در حال بررسی این موضوع بودند و هنوز گزارش آنها به اتمام نرسیده بود که این گزارش نیمه تمام و نیمه کاره توسط برخی از افراد منتشر شد.

نفس انتشار سند محرمانه جرم است/محکومیت یک قاضی به حبس(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده شهرداری تهران و مباحثی که در این زمینه مطرح است،‌ گفت: در مورد این پرونده سازمان بازرسی کل کشور وارد شد، آنها در حال بررسی این موضوع بودند و هنوز گزارش آنها به اتمام نرسیده بود که این گزارش نیمه تمام و نیمه کاره توسط برخی از افراد منتشر شد. (ادامه)
آیت الله آملی لاریجانی گفت: برادر بزرگوار! شما خودتان با واسطه یا بی‌واسطه بارها گفته اید که چرا با فلان روزنامه یا سایت برخورد نمی کنید یا نزد رهبری گلایه می‌کنید که چرا دستگاه...

نزد رهبری گلایه می‌کنید که چرا با فلان روزنامه برخورد نمی‌شود/ اما در بین اهالی رسانه ندای آزادی مطبوعات سر می‌دهید(خبر)
آیت الله آملی لاریجانی گفت: برادر بزرگوار! شما خودتان با واسطه یا بی‌واسطه بارها گفته اید که چرا با فلان روزنامه یا سایت برخورد نمی کنید یا نزد رهبری گلایه می‌کنید که چرا دستگاه... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.