.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران از در دولت محمود احمدی نژاد به تصویب رسید و ظاهرا شروع به کار کرد که با مخالفت های بسیاری مواجه شد. چه اینکه توجیه زیست محیطی نداشت. اکنون مرکز پژوهش‌های مجلس هم این طرح را بدون توجیه اقتصادی و زیست محیطی دانسته است.
آب دریای خزر را به سمنان انتقال ندهید
شمال نیوز: طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران از در دولت محمود احمدی نژاد به تصویب رسید و ظاهرا شروع به کار کرد که با مخالفت های بسیاری مواجه شد. چه اینکه توجیه زیست محیطی نداشت. اکنون مرکز پژوهش‌های مجلس هم این طرح را بدون توجیه اقتصادی و زیست محیطی دانسته است. (ادامه)
آب و برق در سال آینده گران می‌شود
(ادامه)
شمال نیوز: حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان طی یک نشست خبری گفت که قرار نیست هر سفر به نیویورک با تماس تلفنی به پایان برسد.

قرارنیست تمام سفرهای نیویورک با تماس تلفنی اوباما تمام شود/تعدیل های لازم را انجام داده ایم،توپ در زمین1+5است/همه ازطولانی شدن مسئله هسته ای..
شمال نیوز: حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان طی یک نشست خبری گفت که قرار نیست هر سفر به نیویورک با تماس تلفنی به پایان برسد. (ادامه)
سکوت «محمود بهمنی»شکست
(ادامه)
راه اندازی ایستگاه برق در تنکابن
(ادامه)
بحث بیمه صیادان مازندران به کجا رسید؟کشاورزی که در این گرمای طاقت فرسا برنج می کارد نگران واردات بی رویه برنج است.در مرکز استان اهالی بخش فرح آباد و جاده منتهی به دریا در کمال تعجب از دو معضل نارسایی آب و جاده نامناسب در عذاب هستند. جاده گهرباران قتلگاه کشاورزان میاندرود است
بحث بیمه صیادان مازندران به کجا رسید؟کشاورزی که در این گرمای طاقت فرسا برنج می کارد نگران واردات بی رویه برنج است.در مرکز استان اهالی بخش فرح آباد و جاده منتهی به دریا در کمال تعجب از دو معضل نارسایی آب و جاده نامناسب در عذاب هستند.(ادامه)
مایکروسافت به خاطر نوکیا ضرر داد
شرکت مایکروسافت اعلام کرد که سود این شرکت به دلیل عملکرد شرکت نوکیا کاهش یافته است. اما درآمدش از بخشهایی نظیر سرویسهای اینترنتی بالا رفته است(ادامه)
معاون توسعه مدیریت وزارت صنعت:تعدیل نیرو نخواهیم داشت
57 میلیارد تومان برای تامین اعتبار پیش بینی شده اما تنها مشكل ما مجوز قانونی بكارگیری این افراد است و كمیته هنوز اعلام نظر قطعی نكرده و اگر كمیته این موضوع را اصلاح نكند از طریق برگزاری مناقصه كل حق و حقوق افراد را پرداخت خواهیم كرد.(ادامه)
تعرفه‌های جدید برق ابلاغ شد
تعرفه‌های جدید برق به شرکت توزیع برق تهران ابلاغ شده است و کارشناسان این شرکت در حال بررسی و اعمال تعرفه جدید برای صدور قبوض برق هستند.(ادامه)
گرانی‌هایی که «کلید» خورد
دولت یازدهم به ویژه در سه ماه اخیر با مصوبات رسمی، حداقل ۱۲ قلم کالا و خدمات را گران کرده است که شامل کارمزد جایگاه‌های سوخت، قیمت آب و برق، شیرخام، بلیط اتوبوس، مسکن مهر، نرخ سود بانکی، نهاده دام و موارد دیگر می‌شود.(ادامه)
اخراج؛ عیدی ۵۰ کارمند شرکت گاز
در یک هفته گذشته خبرهایی از اخراج 50 تن از نیروهای رسمی و قراردادی در شرکت صادرات گاز ایران تا رایزنی برای تصاحب هواپیمایی قشم ایر بجای بدهی بابک زنجانی به نفت به گوش رسید.(ادامه)
شمال نیوز: چرا اگر کسی حرفی بزند و یا اعتراضی کند با ادبیات «اخراج می کنیم» با پرسنل برخورد می شود هدف از ایجاد فضای غیبت، رعب و تهدید چیست؟ اخراج 14 جوان مازندرانی با کدام تدبیر و امید !
شمال نیوز: چرا اگر کسی حرفی بزند و یا اعتراضی کند با ادبیات «اخراج می کنیم» با پرسنل برخورد می شود هدف از ایجاد فضای غیبت، رعب و تهدید چیست؟(ادامه)
توليد كننده مازني خواستارحمایت بیشتر از کار آفرینان و تولید کنندگان شد(خبر)
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
خبری خوش در مورد قیمت آب و برق
(ادامه)
خداحافظی پراید از سال 94
(ادامه)
ادغام صنعت و بازرگانی از ابتدا اشتباه بود
(ادامه)
نوبخت: سفرهای استانی ادامه می‌یابد
(ادامه)
برق گران شد؟
(ادامه)
شمال نیوز: گزارشی از میزان آرای نمایندگان مجالس مختلف در طول تاریخ انقلاب به کابینه‌های پیشنهادی نخست‌وزیران و رؤسای جمهور بعد از انقلاب منتشر کرد. چند درصد کابینه‌ها رای اعتماد گرفتند؟/عبور مجلس از ۱۴درصد کابینه احمدی‌نژاد +جدول و نمودار(خبر)
شمال نیوز: گزارشی از میزان آرای نمایندگان مجالس مختلف در طول تاریخ انقلاب به کابینه‌های پیشنهادی نخست‌وزیران و رؤسای جمهور بعد از انقلاب منتشر کرد.(ادامه)
ماجرای دستور احمدی‌نژاد درباره مزد کارگران
(ادامه)
روایت مرگ ناجیانه روزبه کیا
کارمند یک کشتی باری در انزلی هم در همین ارتباط به شرح ماجرایی می‌پردازد که خود شاهدش بوده: "چند سال قبل هنگامی که با کشتی به فرانسه سفر کرده بودیم نزدیک سواحل این کشور یکی از افرادی که در دریا مشغول شنا بود در آستانه غرق شدن قرار داشت اما یکی از خدمه‌های کشتی ایران به آب زد و او را نجات داد که به فاصله کمی بعد از این ماجرا به او شهروندی افتخاری فرانسه اعطا شد."(ادامه)
17 قفل در انتظار کلید وزیر کار روحانی
تعیین تکلیف نقش وزارت کار در بازار اشتغال، جلوگیری از وعده های بی سرانجام اشتغال زایی میلیونی و ارائه آمارهای سئوال برانگیز از مهار بیکاری در کنار تلاش برای بهسازی قراردادهای در کنار ترمیم شکاف هزینه ها و دستمزد کارگران از چالشهای اساسی است که منتظر راهکار وزیر جدید تعاون، کار و راه اجتماعی است. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
اخراج و تعدیل نیرو در نفت و گاز پارس
(ادامه)
خانه تکانی در موسسه مطبوعاتی ایران
(ادامه)
نظر دیوان عدالت درباره مصوبه دولت
(ادامه)
دولت ما دولت عدالت است. دولت مردم است. آمدند سروصدا کردند که آقا این چه کاریست. در حالی که من گفته ام مسابقه برگزار شود هر کس شایسته تر است وارد دولت شود. تاکید کرده ام که امتحانات هم باید عادلانه باشد. به گزینش هم سفارش کرده ام که بی جهت گیر ندهد
هزینه آجیل و سبزی پلو با ماهی مردم را جور کردیم/نمی خواهم کام مردم را امشب تلخ کنم/قیمت مسکن سال آینده می شکند/برای بسیاری مردم امسال سخت گذشت
دولت ما دولت عدالت است. دولت مردم است. آمدند سروصدا کردند که آقا این چه کاریست. در حالی که من گفته ام مسابقه برگزار شود هر کس شایسته تر است وارد دولت شود. تاکید کرده ام که امتحانات هم باید عادلانه باشد. به گزینش هم سفارش کرده ام که بی جهت گیر ندهد (ادامه)
میزان بدهی دولت به پیمانکاران بزرگ بخش نیرو
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.