.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عبدی: بقایی صددرصد رد صلاحیت می شود
اصلاح طلب است اما نسبتش با این جریان سیاسی کشور باعث نشده تا دست از نقد هم طیفی های خودش بردارد و همین موضوع او را در چند سال اخیر به یکی از منتقدان درونی جبهه اصلاحات بدل کرده است. (ادامه)
اخراج 400 کارگر و کارمند بهشهر در سال جاری
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بهشهر گفت: در سال جاری 435 نفر از کارگران و کارکنان از 146 واحد صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی، تعاونی، کشاورزی و دامداری شهرستان اخراج شدند که از این تعداد 61 نفر به چرخه کار بازگشتند. (ادامه)
اخراج کارگران کاله در مازندران تکذیب شد
اخراج کارگران کاله در مازندران از سوی مسؤولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تکذیب شده است.(ادامه)
دعوت ناطق نوری از سیاست ورزان طیف های مختلف: تفاوت سلیقه داشته باشید اما همدیگر را تحمل کنید(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه و نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از آنچه بدون استفاده ماندن امکانات پایانه نفتی شمال کشور در مازندران نامید، انتقاد کرد..... انتقاد یوسف نژاد از بی استفاده ماندن امکانات پایانه نفتی شمال
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه و نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از آنچه بدون استفاده ماندن امکانات پایانه نفتی شمال کشور در مازندران نامید، انتقاد کرد.....(ادامه)
بازداشت ۴ نفر در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان
دادستان تهران از بازداشت چهار نفر در ارتباط با پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و صدور کیفرخواست بخش نخست پرونده بانک تجارت کرمان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: با وجود اخراج چند صد نفر در روز های گذشته و ادامه تعدیل نیرو در کاله هنوز هیچ یک از مسوولان در خصوص بحران کاله لب به سخن نگشوده اند..... دستور جدید برای اخراج کارگران شرکت کاله / غیر آملی ها اخراج می شوند !
شمال نیوز: با وجود اخراج چند صد نفر در روز های گذشته و ادامه تعدیل نیرو در کاله هنوز هیچ یک از مسوولان در خصوص بحران کاله لب به سخن نگشوده اند.....(ادامه)
از هر ۵ شاغل، یکی معتاد است
شمال نیوز: یک کارشناس اعتیاد به آمارهای تست اعتیاد در میان کارکنان بخش صنعت اشاره کرد و گفت: در این تست حدود ۲۱ درصد معتاد بودند، یعنی از هر ۵ نفر یک نفر در محیط های کاری به مواد مخدر اعتیاد دارد.(ادامه)
فرماندار نکا: تعدیل نیرو شرق مازندران بیداد می‌کند
فرماندار نکا با تاکید بر توجه بیشتر دولت به توسعه صنعتی مناطق، گفت: تعدیل نیرو در واحدهای صنعتی شرق مازندران بیداد می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز : بی شک بقای صنایع مادر در مازندران در کنار حمایت دولت و خرید کالای بومی که تقریباً هر دوی آن ها در حد شعار باقی مانده درگرو یک فاکتور اساسی دیگر بنام مدیریت است، همانگونه که مدیریت ضعیف بر یک مجموعه می تواند باعث تباهی سرمایه و اعتبار شود، مدیریت صحیح می تواند موجب ترقی و اعتلای یک مجموعه شود..... نقش مدیریت صحیح در بقای صنایع مادر در استان
شمال نیوز : بی شک بقای صنایع مادر در مازندران در کنار حمایت دولت و خرید کالای بومی که تقریباً هر دوی آن ها در حد شعار باقی مانده درگرو یک فاکتور اساسی دیگر بنام مدیریت است، همانگونه که مدیریت ضعیف بر یک مجموعه می تواند باعث تباهی سرمایه و اعتبار شود، مدیریت صحیح می تواند موجب ترقی و اعتلای یک مجموعه شود.....(ادامه)
تشکیل شورای گفتگوی حمایت از خودروسازان در مازندران
رئیس اتاق بازرگانی مازندران از تشکیل شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برای حمایت از شرکت‌های تولیدکننده خودرو در استان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : هم‌اکنون 400 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند که از مهر امسال هیچ حقوق و مزایایی دریافت نکردند و در مظلومانه‌ترین حالت از سوی مدیران شرکت محکوم به سکوت شده‌اند چه در غیر این صورت "قلم پایشان خرد می‌شود" اگر بروند تحصن یا اعتراض کنند..... 4 ماه حقوق نگرفتیم؛ کمرمان خم شد !
شمال نیوز : هم‌اکنون 400 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند که از مهر امسال هیچ حقوق و مزایایی دریافت نکردند و در مظلومانه‌ترین حالت از سوی مدیران شرکت محکوم به سکوت شده‌اند چه در غیر این صورت "قلم پایشان خرد می‌شود" اگر بروند تحصن یا اعتراض کنند.....(ادامه)
پیشنهاد دولت برای افزایش سن بازنشستگی
افزایش سن و سابقه خدمت برای بازنشستگی، محدودیت هرگونه استخدام دولتی، تعدیل ۱۵ درصدی کارکنان دولتی و تشکیل وزارت خانه انرژی تنها بخشی از سرفصل های لایحه برنامه ششم توسعه بود. (ادامه)
تغییر ساختار ۵ وزارتخانه اقتصادی
متن کامل لایحه پیشنهادی برنامه ششم توسعه را که از سوی سازمان مدیریت به دولت ارائه شده و در حال بررسی است، منتشر شده است. در این لایحه ۵ وزارتخانه نیرو، نفت، اقتصاد، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت دستخوش تغییر ساختار شده‌اند.(ادامه)
انتشار دو سند محرمانه
(ادامه)
فتح سنگر به سنگر، خیز دوباره، تکمیل پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، تکرار مجلس ششم و عناوینی از این دست راهبردهایی بوده که از سوی شخصیت‌ها و تحلیلگران سیاسی اصلاح‌طلب در ماه‌های اخیر برای ترسیم آنچه در جریان انتخابات مجلس دهم پیش‌روی اصلاح‌طلبان قرار دارد عنوان گذاشته شده است.
شورا‌های مختلف اصلاح‌طلبان چه می‌کنند؟/ از عارف تا ناطق همه گزینه‌های سر‌لیستی اصلاح‌طلبان
فتح سنگر به سنگر، خیز دوباره، تکمیل پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، تکرار مجلس ششم و عناوینی از این دست راهبردهایی بوده که از سوی شخصیت‌ها و تحلیلگران سیاسی اصلاح‌طلب در ماه‌های اخیر برای ترسیم آنچه در جریان انتخابات مجلس دهم پیش‌روی اصلاح‌طلبان قرار دارد عنوان گذاشته شده است. (ادامه)
سبد معیشت خانوار دوباره کوچک شد
کارگران عنوان می‌کنند براساس آمارها و خط فقری که حالا بیش از ۲ میلیون تومان است، قبلا به دولت درباره افت شدید قدرت خرید خانوار، با وجود حداقل مزد ۷۱۲ هزار تومانی و فریض‌کردن حقوق‌ها هشدار داده بودیم.(ادامه)
اقتصاد و اشتغال مهم ترین مشکلات بهشهر هستند
(ادامه)
نریمان: دولت یازدهم نباید مسکن مهر را تحویل می‌گرفت
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با بیان این که افزایش قیمت در روح مسکن مهر نهفته است، گفت: به هیچ عنوان برای هزینه خدمات زیربنایی و روبنایی از آورده متقاضیان استفاده نمی کنیم. (ادامه)
رمزگشایی وزیر سابق از سخنان فانی
(ادامه)
شرایط جدید تسهیلات بانکی برای بخش تولید
رئیس کل بانک مرکزی طی نامه‌ای خطاب به استانداران کشور از تلاش های مجدانه بانک مرکزی برای کمک به خروج از شرایط رکود تورمی خبر داد.(ادامه)
تاثیر وام 80 میلیون تومانی بر بازار مسکن
کارشناسان بازار مسکن معتقدند وام ۸۰ میلیون تومانی فقط بر روی واحدهای کوچک تاثیر گذار است و نمی‌تواند تغییری را در وضعیت کنونی بازار مسکن به وجود بیاورد. (ادامه)
عدالت بین کارگر و کارفرما وجود ندارد / ضرورت بازنگری قانون کار
(ادامه)
نیروهای شرکتی تعدیل نمی‌شوند
(ادامه)
شمال نیوز: در ادامه این مصوبه مهم نیز اعلام شده است که دستگاه‌های اجرایی مکلفند، آن دسته از نیروهای شرکتی طرف قرارداد دیپلم و پایین ‌تر که در سال‌های اخیر به موجب مصوباتی که توسط رییس مجلس، ملغی‌الاثر اعلام شده، به قرارداد کارمعین (مشخص) دستور کاهش 15 درصدی کارکنان دولت صادر شد +سند
شمال نیوز: در ادامه این مصوبه مهم نیز اعلام شده است که دستگاه‌های اجرایی مکلفند، آن دسته از نیروهای شرکتی طرف قرارداد دیپلم و پایین ‌تر که در سال‌های اخیر به موجب مصوباتی که توسط رییس مجلس، ملغی‌الاثر اعلام شده، به قرارداد کارمعین (مشخص) (ادامه)
دولت از وضعیت موجود بازنشستگان صنعت فولاد عذر‌خواهی کند
(ادامه)
افزایش باران با باروری ابرها
(ادامه)
۹۴ سال سختی پیش رو داریم
(ادامه)
در پاسخ به نمایندگان «ماسک بر دهان»
اما خدمت این عزیزان باید عرض کرد که این ماسکی که شما امروز بر دهان زده اید، سالیان درازی است که بسیاری تان بر دهان دارید با این فرق که قبلاً نامرئی بوده و الان عیان شده است؛ فرق مهم ترش این است که آن "ماسک نامرئی"، مانع از اعتراض شما می شد(ادامه)
موج اخراج‌ پایان سال به راه افتاده است
هر ساله با نزدیک شدن به پایان سال حجم گسترده‌ای از کارگران به ویژه کارگرانی که با قراردادهای کار سست‌تری در بازار کار ایران مشغول به کارند بیکار می‌شوند. مرور آمار خبرهای مربوط به اخراج کارگران که راه به رسانه‌های رسمی یافته‌اند نشان دهنده اخراج ۲۱۹۱ نفر از کارگران پیمانی و قراردادی و در موارد کمتری کارگران دائمی در طول ماه‌های آذر، دی و هشت روز ابتدایی بهمن ۹۳ است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.