.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خانواده قاتل در حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز که انتشار فیلم آن بازتاب‌ها مختلفی را داشت از ابعاد تازه‌ای از این ماجرا می‌گویند. خانواده قاتل از ماجرای قتل «غزل» می‌گویند
خانواده قاتل در حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز که انتشار فیلم آن بازتاب‌ها مختلفی را داشت از ابعاد تازه‌ای از این ماجرا می‌گویند.(ادامه)
زمان واریز عیدی فعلا مشخص نیست / مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات و زمان واریز «عیدی» بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیئت دولت در این باره تصمیم گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال ....(خبر)
(ادامه)
جزییات و مبلغ عیدی بازنشستگان
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره جزییات و زمان واریز «عیدی» بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیئت دولت در این باره تصمیم گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال بازنشستگان پس از تصویب، به نحو احسن انجام دهیم.(ادامه)
او که تا سال 98 و به مدت 10 سال دادستان پایتخت بود، با پیراهن معمولی که آستین‌های آن را بالا زده بود، با پرایدش جلوی مسافران می‌ایستاد و آنها نیز بدون آنکه او را بشناسند، سوار و پیاده می‌شدند. دادستان سابق تهران مسافرکشی می کند
او که تا سال 98 و به مدت 10 سال دادستان پایتخت بود، با پیراهن معمولی که آستین‌های آن را بالا زده بود، با پرایدش جلوی مسافران می‌ایستاد و آنها نیز بدون آنکه او را بشناسند، سوار و پیاده می‌شدند.(ادامه)
آغاز مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا از امروز
مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا در ناوگان درون شهری مازندران از امروز کلید می‌خورد.(ادامه)
پایگاه خبری تحلیلی صراط در توئیتی نوشت: سخنگوی جدید دولت، نسبت نسبی و سببی با هیچ یک از مسئولین نداشته و پدر همسر وی راننده تاکسی است سخنگوی دولت داماد کیست؟
پایگاه خبری تحلیلی صراط در توئیتی نوشت: سخنگوی جدید دولت، نسبت نسبی و سببی با هیچ یک از مسئولین نداشته و پدر همسر وی راننده تاکسی است(ادامه)
اعمال محدودیت سفر برای افرادی که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند
باقرجوان گفت: از ابتدای آذرماه، اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی برای ترغیب افراد برای استفاده از واکسن کرونا سیستمی می‌شود. (ادامه)
خیابان کریمخان زند، سال ١٣٨۵ +عکس
جولان تاکسی های فرسوده در خیابان های تهران (ادامه)
استمرار روند صعودی کرونا در بابل خدمات درمانی را مختل می‌کند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: کادر درمانی در بیمارستان‌های بابل این روزها دقایق نفس‌گیری را پشت سر می‌گذارند و اگر این روند ادامه یابد سیستم درمانی مختل خواهد شد.(ادامه)
ابتلای ۲۱ نفر به کرونا در جشن تولد
جشن تولد خانگی در قائم شهر ۲۱ نفر را به کرونا مبتلا و روانه بیمارستان کرد.(ادامه)
واکسیناسیون تمام رانندگان سرویس مدارس
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان از واکسیناسیون تمام رانندگان سرویس مدارس در شهریور امسال خبر داد. (ادامه)
تزریق روزانه ۲۵ هزار دوز واکسن کرونا در مازندران/ برنامه‌ریزی برای تزریق واکسن به رانندگان تاکسی
سرپرست معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه برنامه‌ریزی عملیاتی برای تزریق واکسن کرونا رانندگان هفته‌های آتی در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: روزانه ۲۵ تا ۳۰ هزار دوز واکسن در استان تزریق می‌شود. (ادامه)
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به وضعیت بیماری در کشور درباره روند واکسیناسیون کرونا، گفت: تا آخر مهر قطعا گروه سنی بالای ۴۰ سال را واکسینه کرده‌ایم. از طرفی با احتساب واکسن‌های خارجی و سبد کووکس به شکل میانگین از شهریور ....(خبر)
(ادامه)
۵۰ تاکسی در ساری نوسازی می شود
رئیس سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی شهرداری ساری با بیان اینکه ۸۰۰ تاکسی با قدمت بالای ۱۰ سال در شهر وجود دارد، گفت: امسال ۵۰ خودرو نوسازی می شود.(ادامه)
سهمیه بنزین تیر ماه امشب واریز می‌شود
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)
عکس/ اقدام زیبای یک راننده تاکسی در دوران کرونا
تصویری از انسانیت یک راننده تاکسی در دوران کرونا را می‌بینید.(ادامه)
سهمیه بنزین خرداد ماه امشب واریز می‌شود + جزییات
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)
در حال حاضر روزانه بیش از ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه‌های کشور تولید و به طور میانگین روزانه حدود ۷۵ میلیون لیتر مصرف می شود که ماهانه عددی حدود ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون لیتر را در برمی گیرد. ماهانه چقدر پول بنزین می دهید؟
در حال حاضر روزانه بیش از ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه‌های کشور تولید و به طور میانگین روزانه حدود ۷۵ میلیون لیتر مصرف می شود که ماهانه عددی حدود ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون لیتر را در برمی گیرد.(ادامه)
ویزیتور تاکسی‌های اینترنتی حساب ۵۴ راننده را خالی کرد
فردی که در پوشش ویزیتوری تاکسی‌های اینترنتی با فعال کردن رمز دوم حساب رانند‌های متقاضی حساب ۵۴ نفر را خالی کرد، دستگیر شد.(ادامه)
۳۸۰۰ تیم بهداشتی ناظران سلامت در مازندران فعال است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از فعالیت سه هزار و ۸۰۰ تیم بهداشتی ناظران سلامت در قالب طرح ملی مهار کرونا دراین استان خبرداد.(ادامه)
دومین سهمیه بنزین ۱۴۰۰ امشب واریز می‌شود + جدول
سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها، امشب در کارت‌های سوخت شارژ می شود.(ادامه)
ویروس کرونا چند ساعت روی مو ماندگاری دارد؟
مهرداد روانشاد گفت: دستگاه تنفسی انسان قادر به تولید ذرات معلق در اندازه‌های مختلف است، برخی از این ذرات به جهت وزن سبک ساعت‌ها در هوا معلق می‌مانند، اما بعضی از قطرات سنگین با گذشت زمان رسوب کرده و بر سطوح می‌نشینند.(ادامه)
واریز سهمیه بنزین؛ ساعت ۲۴ روز ۳۰ اسفند ۹۹
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت:جایگاه‌های سوخت کشور همگی در آمادگی کامل برای سوخت رسانی هستند و وضعیت ذخیره سوخت انبار‌های سراسر کشور به ویژه در مناطق شمالی کشور، مطلوب است.(ادامه)
استفاده ۷۰ درصد مردم بابل از ماسک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۷۰ درصد مردم در شهرستان بابل از ماسک استفاده می‌کنند.(ادامه)
زمان ایمنی کامل مقابل کرونا اعلام شد
رئیس انستیتو پاستور با بیان اینکه در حال ساخت دو واکسن هستیم، گفت:یک واکسن برای افرادی که تاکنون مبتلا نشده اند و واکسن دیگر برای افراد مبتلا شده است.(ادامه)
پیکان تاکسی خطی تهران در لوس‌آنجلس+عکس
پیکان تاکسی خطی تهران در لوس‌آنجلس خیابان کولورادو(ادامه)
امشب؛ واریز سهمیه بنزین اسفند ماه
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)
عکس/ بهترین تاکسی کره زمین
این فقط یک تاکسی نیست؛ کلاس درس زندگی است. درود بر راننده این تاکسی! (ادامه)
واریز مابه التفاوت سهمیه سوخت آذرماه خودروهای حمل‌ونقل عمومی
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت آذر ماه خودروهای حمل و نقل عمومی خبر داد.(ادامه)
سهمیه بنزین بهمن ماه امشب واریز می‌شود
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.