.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سیاه نمائی، عوام فریبی، تخریب و دیگر هیچ!
(ادامه)
سیر نزولی سهمیه های بنزین برای تابستان
(ادامه)
در پی عدم افزایش کرایه تاکسی در شهرستان فریدونکنار و عدم توجه فرماندار این شهر به خواسته های این قشر  ،تعاونی تاکسیرانی شهرستان فریدونکنار از اقدام فرماندار انتقاد و  ... فرماندار فریدونکنار و گلایه های رانندگان تاکسی
در پی عدم افزایش کرایه تاکسی در شهرستان فریدونکنار و عدم توجه فرماندار این شهر به خواسته های این قشر ،تعاونی تاکسیرانی شهرستان فریدونکنار از اقدام فرماندار انتقاد و ...(ادامه)
معرفی 5 شغل سخت در دنیا
(ادامه)
1000 نفر داوطلب ریاست جمهوری شدند
(ادامه)
افزایش نرخ کرایه تاکسی در بابل
(ادامه)
مسافرکشی معاون وزیر دوره اصلاحات
(ادامه)
کمبود جایگاههای گاز و سرگرداني رانندگان آملی
(ادامه)
توقیف خودروهای حامل بانوان بد پوشش در مازندران
(ادامه)
تصمیم تازه درباره سهمیه بنزین خودروها
(ادامه)
افزایش کرایه تاکسی تلفنی در ساری
(ادامه)
افتتاح دانشگاه پیام نور واحد بندپی غربی بابل
(ادامه)
حكايت همچنان باقيست ... (يادداشت)
مهرداد شهروند(ادامه)
بزرگترین رکورد کاهش تصادف جهان در ایران
(ادامه)
جریمه 2 جایگاه سوخت در مازندران
(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ... شهر که بی کلانتر شد قورباغه هم هفتیر کش میشود!!!
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ...(ادامه)
كسب مقام نخست مازندران در كاهش تصادفات جاده اي
(ادامه)
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ... در شب تولد یلدای ایرانیان، هندوانه وجود نداشته است!
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ...(ادامه)
قبلي 1 ... 23 24 25 26 27 28

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.