.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از وصل جریان گاز در ۳۰ درصد جایگاه‌های سی ان جی در استان خبر داد. وصل جریان گاز در ۳۰ درصد جایگاه‌های سی ان جی مازندران
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از وصل جریان گاز در ۳۰ درصد جایگاه‌های سی ان جی در استان خبر داد.(ادامه)
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از آغاز اصلاح و بازنگری قبوض گاز طبق مصوبه دولت خبر داد و گفت: اگرچه افزایش قبوض گاز برای ویلانشینان بد مصرف استان ضروری بوده است، اما بازنگری و اصلاح قبوض مشترکان شروع شده است. اصلاح و بازنگری قبوض گاز مشترکان مازندران آغاز شد
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از آغاز اصلاح و بازنگری قبوض گاز طبق مصوبه دولت خبر داد و گفت: اگرچه افزایش قبوض گاز برای ویلانشینان بد مصرف استان ضروری بوده است، اما بازنگری و اصلاح قبوض مشترکان شروع شده است.(ادامه)
شهرداری بابل تا برطرف شدن مشکل قطع گاز سی ان جی با خرید سه دستگاه اتوبوس نو، مسافران را رایگان جابجا می‌کند. ابتکار جالب شهرداری بابل در روز‌های قطع سی ان جی
شهرداری بابل تا برطرف شدن مشکل قطع گاز سی ان جی با خرید سه دستگاه اتوبوس نو، مسافران را رایگان جابجا می‌کند.(ادامه)
از ظهر امروز نامه‌ای در فضای مجازی مبنی بر ممنوع شدن جابجایی مسافر بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی منتشر شده است. جابجایی مسافر بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی ممنوع شد؟
از ظهر امروز نامه‌ای در فضای مجازی مبنی بر ممنوع شدن جابجایی مسافر بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی منتشر شده است.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان افتتاح شد دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان افتتاح شد/ استاندار: همگی بدنبال مازندران قوی باشیم
شمال نیوز: دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان افتتاح شد (ادامه)
تاکسی گردشگری در رامسر ایجاد می‌شود
صدور اولین مجوز تاکسی گردشگری در شهرستان رامسر در دست پیگیری است.(ادامه)
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود. واکنش علی لاریجانی به حوادث اخیر کشور
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.(ادامه)
اینترنت وصل شد/ محدودیت اینستاگرام و واتس‌اپ ادامه دارد
اینترنت همراه در بسیاری از مناطق وصل شد اما محدودیت اینستاگرام و واتس‌اپ فعلا برقرار است.(ادامه)
جزئیات انتصابات جدید در شهرداری / کدام مدیران ابقا شدند؟
رکنا: شهردار تهران در احکامی جداگانه شماری از معاونان و مدیران ارشد از نهاد را تغییر داده و برخی دیگر را نیز به مدت یک سال دیگر در سمت خود ابقا کرد.(ادامه)
وقتی قماربازهای کلاهبردار دایه دلسوزتر از مادر می شوند
می گویند آب که سربالا برود قورباغه هم ابوعطا می‌خواند. حالا شده حکایت این روزها و قماربازان اینستاگرامی؛ همان چهره‌هایی که با کلاه گذاشتن سر جوان‌ها در سایت‌های شرط بندی و هک کردن حساب ها و خالی کردنشان هزاران خانواده را به خاک سیاه نشاندند و آن ور برای خودشان زندگی لاکچری راه انداخته‌اند. حالا لم داده در استخر و سونای خانه هایشان برای جوان های ما نسخه می پیچند.(ادامه)
قیمت شوکه کننده سمند/سمند صفر ۱۲ میلیون گران شد
در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار مشاهده می‌کنید (ادامه)
یک زن مسلمان ۲۷ ساله به نام "فاطمه بایمان" تبدیل به اولین سناتور زن با حجاب در پارلمان استرالیا شد. ورود اولین سناتور زن با حجاب به پارلمان استرالیا
یک زن مسلمان ۲۷ ساله به نام "فاطمه بایمان" تبدیل به اولین سناتور زن با حجاب در پارلمان استرالیا شد.(ادامه)
پیامدهای ناگوار «مدیریت سه هوایی» برای مازندران(يادداشت)
(ادامه)
سهمیه بنزین مرداد ماه واریز شد
سهمیه بنزین مرداد در کارت سوخت تمام وسایل نقلیه شارژ شد.(ادامه)
قیمت جدید پژو ۴۰۵
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو را در بازار مشاهده می‌کنید (ادامه)
خریداران سمند ۲۵ میلیون سود کردند
در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار مشاهده می‌کنید (ادامه)
قیمت سمند صفر تابستان امسال چقدر شد؟
در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار مشاهده می‌کنید (ادامه)
قیمت سمند صفر چند شد؟
در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار مشاهده می‌کنید (ادامه)
قیمت انواع سمند در بازار خودرو +جدول
در این گزارش به بررسی قیمت انواع خودروی سمند در بازار پرداخته ایم.(ادامه)
افزایش ۲۱ میلیونی قیمت سمند صفر +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار مشاهده می‌کنید(ادامه)
دستگیری پیمانکار متخلف در شهرداری آمل/ آسفالت 200 هزار مترمربع معبر خاکی تا یک سال آینده
شهردار آمل با اشاره به دستگیری یک پیمانکار متخلف در شهرداری آمل و ارجاع پرونده تخلف به دستگاه قضا، گفت: 200 هزار مترمربع معبر خاکی شهری آمل تا یک سال آینده آسفالت می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز : عزت الله ضرقامی در حالی به این استان آمد که همچون سفر گذشته وی به رامسر ، هیچ مدیر ارشد استانی همراهی اش نکرد . .... سفر وزیر گردشگری به مازندران بدون حضور مدیران ارشد استان !
شمال نیوز : عزت الله ضرقامی در حالی به این استان آمد که همچون سفر گذشته وی به رامسر ، هیچ مدیر ارشد استانی همراهی اش نکرد . ....(ادامه)
سمند چند شد؟ +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار مشاهده می‌کنید(ادامه)
جدیدترین قیمت سمند صفر
در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار مشاهده می‌کنید (ادامه)
قیمت پژو ۴۰۵ صفر چند؟
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو را در بازار مشاهده می‌کنید (ادامه)
پشت پرده کشف لاشه پلنگ در جویبار
انتشار کلیپی از لاشه یک قلاده پلنگ رها شده در کنار رودخانه ای در جویبار که ادعا شده لاشه پلنگ تلف شده قائم شهر است دوباره حاشیه ساز شد.(ادامه)
استفاده از ظرفیت‌ مردمی برای رویداد ۲۰۲۲
فرماندار ساری با اعلام اینکه ساری و مازندران ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه گردشگری دارد،گفت: از ظرفیت مردم هم باید در این رویداد به صورت مناسب استفاده شود و برای هر روز برگزاری این رویداد برنامه داشته باشیم. (ادامه)
شمال نیوز : سالیان سال است که  در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم ضرورت بازنگری در شیوه های سنتی تامین منابع مالی پروژه های ملی عمرانی محور سوادکوه
شمال نیوز : سالیان سال است که در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم(ادامه)
۲ بالگرد تاکسی هوایی در مازندران فعال شده است
مدیرکل فرودگاه های مازندران توسعه هوانوردی عمومی را هدف طرح تاکسی هوایی ذکر کرد و گفت: تاکنون دو بالگرد برای اجرای این طرح فعال شده است.(ادامه)
استاندار : مازندران سال آینده میزبان وزرای ۱۵ کشور اکو است
استاندار مازندران گفت: این استان سال آینده میزبان وزرای ۱۵ کشور عضو اکو است از این رو باید زیرساخت های حمل ونقل را در استان توسعه داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.