.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : به هر بخشی رجوع کنی ، مشکلاتی است که می توان با تدبیر ، دور اندیشی و آینده نگری به آن پرداخت و در رفع آن کوشید . اما انگار هیچ مدیری برای مدیریت مشکلات استان نیامده است . انگار سیاست های اداری به وی اجازه می دهند که فقط مشکلات را گزارش کنند و تماشاگر بدترشدن اوضاع باشند. از« مدیریت کلنگی » تا « تحمیل هزینه بر مردم » !
شمال نیوز : به هر بخشی رجوع کنی ، مشکلاتی است که می توان با تدبیر ، دور اندیشی و آینده نگری به آن پرداخت و در رفع آن کوشید . اما انگار هیچ مدیری برای مدیریت مشکلات استان نیامده است . انگار سیاست های اداری به وی اجازه می دهند که فقط مشکلات را گزارش کنند و تماشاگر بدترشدن اوضاع باشند.(ادامه)
کشور ترکیه که با اقتصاد متشنجی روبرو بود پس از زلزله با مشکلات بیشتری در عرصه اقتصاد مواجه خواهد شد. تاثیر تلفات و ویرانی‌های زلزله بر اقتصاد ترکیه
کشور ترکیه که با اقتصاد متشنجی روبرو بود پس از زلزله با مشکلات بیشتری در عرصه اقتصاد مواجه خواهد شد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران از احیاء و ادامه فعالیت ۳ شرکت ورشکسته تولیدی در استان خبر داد. احیاء ۳ شرکت ورشکسته تولیدی در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از احیاء و ادامه فعالیت ۳ شرکت ورشکسته تولیدی در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی  .... از « البرز مرکزی سوادکوه » تا « چادرملو یزد » !
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی ....(ادامه)
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است. بانک مرکزی حباب بازار سکه را کاهش می دهد
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود. دولت سیزدهم شمار جان‌باختگان کرونا را به صفر و تورم را از ۶۰ به ۴۰ درصد رساند/ ریل‌گذاری خنثی سازی تحریم‌ها به نتیجه رسید/ راه حل معضل بی‌حجابی اجتماعی است، نه سیاسی و امنیتی/دولت در تلاش است سفره مردم متأثر از نوسان دلار نباشد/آنچه باعث رنج مردم می‌شود ما را هم می‌رنجاند(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.(ادامه)
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند. دلیل افزایش مصرف سیگار بین دختران نوجوان چیست؟
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند.(ادامه)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
در کشور به طور محسوس مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم / سیاست‌های اصل ۴۴ با دقت و فکر انتخاب شد و باید به آن عمل بشود / در دهه ۹۰ به دلایل مختلف «تعطیلی نسبی مسائل اقتصادی» را داشتیم/ از اعلام تصمیم‌های متناقض و تغییرات مکرر قوانین جلوگیری کنید(خبر)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز : تاسفانه در شرایط فعلی برخی رفتارهای سازمانی از سوی کارگزاران تبدیل به یک آنومی و بی نظمی شده و در تضاد با افکار عمومی به آن اصرار ورزیده می‌شود، کلنگ‌زنی‌های متعدد و تکراری .... « مازندران » بازمانده از توسعه با 3000پروژه نیمه تمام !
شمال نیوز : تاسفانه در شرایط فعلی برخی رفتارهای سازمانی از سوی کارگزاران تبدیل به یک آنومی و بی نظمی شده و در تضاد با افکار عمومی به آن اصرار ورزیده می‌شود، کلنگ‌زنی‌های متعدد و تکراری ....(ادامه)
توانایی ادراک‌سازی یکی از ویژگی های فضای مجازی است که می تواند این بستر را به متغیر ناامنی‌ساز تبدیل کند. ناامنی در فضای مجازی چگونه شکل می گیرد؟
توانایی ادراک‌سازی یکی از ویژگی های فضای مجازی است که می تواند این بستر را به متغیر ناامنی‌ساز تبدیل کند.(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
برخی شرکت های خارجی به راحتی در ذهن خانواده‌ها نفوذ می‌کنند و از میان دانش‌آموزان کشور، عده‌ای را با وعده تحصیل در بهترین رشته‌ها به ثبت‌نام در آزمون‌های ورودی ترغیب کرده و ضمن دریافت پول‌های کلان، با وعده تحصیل و مهاجرت قطعی، آن‌ها را هیپنوتیزم می‌کنند. دام شرکت‌های خارجی برای دانش‌آموزان ایرانی
برخی شرکت های خارجی به راحتی در ذهن خانواده‌ها نفوذ می‌کنند و از میان دانش‌آموزان کشور، عده‌ای را با وعده تحصیل در بهترین رشته‌ها به ثبت‌نام در آزمون‌های ورودی ترغیب کرده و ضمن دریافت پول‌های کلان، با وعده تحصیل و مهاجرت قطعی، آن‌ها را هیپنوتیزم می‌کنند.(ادامه)
لایحه بودجه ۱۴۰۲ تقدیم مجلس شد/ رئیسی: نسبت به روند کنونی تورم ناراحت هستیم/ تلاش شد بودجه منطبق با سیاست‌های کلی در برنامه هفتم باشد/ ما بنای‌مان این است که برنامه تقدیمی به مجلس همراه با اجرا باشد نه این‌که مانند برنامه‌های قبلی ....(خبر)
(ادامه)
متکدیان آبرودار و متکدیان ظاهرساز؛ کدام مستحق کمک است؟
مردم با پرداخت کمک‌های کم و زیاد به متکدیان باعث افزایش آمار آنها در سطح جامعه می شوند؛ اگر فرهنگ سازی لازم صورت گیرد تا به افراد به ظاهر نیازمند کمکی نشود قطعا به مرور زمان بساط گدایان از سطح خیابان‌ها جمع شده و چهره کوچه و بازار مطلوب تر می شود.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم. بهادری جهرمی: ۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز از سوی وزارت اطلاعات شناسایی شده است
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم.(ادامه)
۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز شناسایی شده و با آن‌ها برخورد شده/ نرخ های غیر واقعی ارز کار دشمن و بخشی از جنگ ترکیبی بود/ برخی افراد ماموریت داشتند و هزینه کار آنان از خارج کشور تامین شده بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و .... دغدغه یکپارچگی مازندران ؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و ....(ادامه)
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: خوبسـت دولتمردان لیسـتى از اقـلام مصرفـى مـردم و شـاخص‌های اقتصادی زمانى که مسئولیت را از دولت قبل تحویل گرفتنـد در تابلویـى در اتاق کارشان قرار دهند تـا ببینند چه بر سر مردم آورده‌اند. انتقاد شدید‌الحن روزنامه جمهوری اسلامی از دولت؛ ببینید چه بر سر مردم آوردید
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: خوبسـت دولتمردان لیسـتى از اقـلام مصرفـى مـردم و شـاخص‌های اقتصادی زمانى که مسئولیت را از دولت قبل تحویل گرفتنـد در تابلویـى در اتاق کارشان قرار دهند تـا ببینند چه بر سر مردم آورده‌اند.(ادامه)
 رییس مجلس شورای اسلامی که صبح دیروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید در قم به این شهر سفر کرده است با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد.

دیدار قالیباف با مراجع عظام تقلید/ توصیه متفاوت آیت الله جوادی آملی
رییس مجلس شورای اسلامی که صبح دیروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید در قم به این شهر سفر کرده است با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد. (ادامه)
شمال نیوز :  سخنگوی سپاه گفت: جریانات اخیر نشان داد اینها فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند: «کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد.

سردار شریف گفت : آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و قارون‌های خلیج فارس که بارها و بارها خود را در برابر انقلاب اسلامی آزمودند و بارها و بارها شکست خوردند/ دشمنان کور خواندند بسیار ناپخته‌تر از آن هستند که بتوانند به جایگاه رهبر انقلاب خدشه‌ای وارد کنند ....(خبر)
شمال نیوز : سخنگوی سپاه گفت: جریانات اخیر نشان داد اینها فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند: «کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد. (ادامه)
سخنگوی دولت : افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است
سخنگوی دولت گفت: افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است و کسانی که برای افزایش قیمت دلار تلاش می‌کنند تکلیف خود را با مردم و حاکمیت مشخص کردند.(ادامه)
کارفرمایانی که نیروی کار خود را از فارغ التحصیلان دانشگاهی جذب کنند، تا دو سال از معافیت حق بیمه سهم کارفرما برخوردار خواهند شد. کدام کارفرمایان از پرداخت حق بیمه معاف شدند؟
کارفرمایانی که نیروی کار خود را از فارغ التحصیلان دانشگاهی جذب کنند، تا دو سال از معافیت حق بیمه سهم کارفرما برخوردار خواهند شد.(ادامه)
آموزش مهارتی ۴۷۳ دانشجو / مازندران
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از آموزش مهارتی ۴۷۳ دانشجو در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:  عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و معیشتی این است که دولت برود و شرکت های راکد و نیمه راکد خود را فعال کند. بنگاه های راکد در راستای رونق تولید واگذار شود/ نرخ بیکاری غیر رسمی ۱۶ درصد است
شمال نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و معیشتی این است که دولت برود و شرکت های راکد و نیمه راکد خود را فعال کند.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: ۵۰ درصد نیاز مصرف داروی کشور از شرکت آنتی ‌یوتیک سازی ایران که در مرکز مازندران مستقر است تامین می‌شود. این شرکت داروسازی در اهداف درازمدت قصد دارد زنجیره تولید را تکمیل کند. استاندار : مازندران تامین کننده ۵۰ درصد داروی کشور است
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: ۵۰ درصد نیاز مصرف داروی کشور از شرکت آنتی ‌یوتیک سازی ایران که در مرکز مازندران مستقر است تامین می‌شود. این شرکت داروسازی در اهداف درازمدت قصد دارد زنجیره تولید را تکمیل کند.(ادامه)
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران قراردادهای ۱۵ روزه و یکماهه و موقت را مهمترین مشکل و چالش فراروی کارگران بیان کرد و گفت: این مسئله امنیت و آرامش را از این جامعه گرفته است. قراردادهای ۱۵ روزه کار به مازندران رسید/ اجرای نادرست قانون کار
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران قراردادهای ۱۵ روزه و یکماهه و موقت را مهمترین مشکل و چالش فراروی کارگران بیان کرد و گفت: این مسئله امنیت و آرامش را از این جامعه گرفته است.(ادامه)
راز محبوبیت یک طلبه در روستایی از خوزستان
حجت‌الاسلام مسیحی می‌گوید: مردم ما آنقدر با محبت و کم توقع هستند که اگر کسی بخواهد از آن‌ها دلبری کند، من از بدو ورود به روستا به روش پیامبر (ص) عمل کردم. وقتی می‌خواستم از روستا به قم بروم، می‌گفتند: نمی‌شود بمانی؟(ادامه)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است. جنگ هیبریدی آمریکا و عربستان علیه جمهوری اسلامی(يادداشت)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است.(ادامه)
حضور ۲ هزار دانش آموز در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای
بیش از ٢ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران حضور دارند.(ادامه)
استاندار مازندران : هفته مازندران باید به جریانی برای معرفی تمام دستاورد‌های دیار علویان تبدیل شود هفته مازندران فرصتی برای معرفی دستاورد‌های دیار علویان
استاندار مازندران : هفته مازندران باید به جریانی برای معرفی تمام دستاورد‌های دیار علویان تبدیل شود(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.31 seconds.